Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Deload

Brændt aw i dag... Ingen eksplosivitet og allerede efter squatten fik jeg hamrende nade i albuerne, der gjorde fucking ondt :blink: Det hjælpe ikke ligefrem at bænke, så jeg smurte en ordentligt omgang varmecreme... Der var dog nogenlunde fart på bænken... Sluttede af med højreps tricepsbænk og en ordentligt røvfuld barbbell curls og reverse barbbell curls... Hjalp en smule...

Men fanme ærwelig omgang. I det mindste fik jeg ikke lavet for meget...

Boxsquat: Highbar, under parallel

Opv.

10 x 2 x 110 kg

Utilstrækkelig eksplosivitet, men nogenlunde teknik... Et par gange fik den dog så meget fart på, at den næsten hoppede af skulderene og faldt af :blink: Forstår ikke hvorfor, men fik fuldstændigt fucked up ondt i albuerne... :dry::gal:

Dimitry bænk:

Opv.

10 x 2 x 80 kg

Varmede op med 3 x 8 x 60 kg normal bænk, for at få albuerne i gang, men det hjalp ikke rigtigt. Teknikken kørte nogenlunde, opspændet fungerede nogenlunde og der var nogenlunde fart. Ved dog, at jeg ubevidst holder igen, når jeg har smerter... Ikke fedt :dry:

Sluttede som nævnt af med noget højrepsgejl... Orkede ikke dødløft, var brændt aw... :sleeping: Derefter hjem og fortære et kæmpe måltid, var sindssygt sulten... :blink:

Fanme lrwelig omgang... Mistænker det med albuerne for at være fordi at jeg for én gangs skyld glemte mine albuevarmere... :dry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har af og til haft noget jeg har valgt at kalde en tennisalbue. Nogle gange udløst af Squat, andre gange af øvelser som træk til nakke. Jeg tror det kommer af den her lidt "armlægnings" agtige belastning på armen. Noget tilsvarende når man har stået nede på stranden hel dagen og forsøgt nye rekorder i sten kast :nono: .

Mon det er der samme du oplaver der? Det gør bare nasty ondt!!! Det kan endda næsten gå helt op i skulderen... Prøver at bilde mig selv ind at det der "udus choice" (sikkert stavet forkert) som jeg har købt indirekte af Angel hjælper... Det kan gå LANG tid inden det forsvinder helt igen. Ellers ligger det og lurer lige om hjørnet hele tiden :crybaby:

V/h Christian

Link to comment
Share on other sites

Jeg har af og til haft noget jeg har valgt at kalde en tennisalbue. Nogle gange udløst af Squat, andre gange af øvelser som træk til nakke. Jeg tror det kommer af den her lidt "armlægnings" agtige belastning på armen. Noget tilsvarende når man har stået nede på stranden hel dagen og forsøgt nye rekorder i sten kast :nono: .

Mon det er der samme du oplaver der? Det gør bare nasty ondt!!! Det kan endda næsten gå helt op i skulderen... Prøver at bilde mig selv ind at det der "udus choice" (sikkert stavet forkert) som jeg har købt indirekte af Angel hjælper... Det kan gå LANG tid inden det forsvinder helt igen. Ellers ligger det og lurer lige om hjørnet hele tiden  :crybaby:

V/h Christian

<{POST_SNAPBACK}>

Yeah, det lyder nogen lunde som det samme. Det har ellers ikke været der i 3-4 uger, så ret irriterende at det skulle komme igen nu... :dry:

too bad med albuerne, vi må håbe det går i orden, så du kan få nogle rigtigt vilde løft til thy

<{POST_SNAPBACK}>

Thx... :wink:

Det er sgu bare en del af gamet.

Bænk i bænkprestrøje og low bar squats i det hele taget, kan hurtigt belaste end skulderkapsel/albuer.

Men nu skal der jo deloades så bliver de gode igen

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps... De skal nok blive gode igen hurtigt :smile: Og så forsøger jeg at undgå det så vidt muligt ved at køre mere high bar squats i fremtiden :smile: ( Og så huske at få lavet noget curls, det plejer også at hjælpe...)

Men allerede her til morgen er de blevet bedre :bigsmile: Tror jeg fordobler min glucosamin og fiskeolie, og ser hvad der sker :smile:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Gå til lægen og få noget voltaren, garanteret virkning  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hva' er det? :whatsthat:

<{POST_SNAPBACK}>

Medicin :smile: Piller, jeg garanterer dig at de hjælper på dine albuer. Under alle omstændigheder vil det have en effekt. De har selv ordnet mine håndled flere gange.

Link to comment
Share on other sites

Gå til lægen og få noget voltaren, garanteret virkning  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hva' er det? :whatsthat:

<{POST_SNAPBACK}>

Medicin :smile: Piller, jeg garanterer dig at de hjælper på dine albuer. Under alle omstændigheder vil det have en effekt. De har selv ordnet mine håndled flere gange.

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for rådet... Satser dog på at kunne fixe det uden brug af medicin :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Efter en lille snak med Tossemanden her til aften, fik jeg lidt lyst til at prøve et par forskellige ting af...

Kørte 4 sæt squat med minibands lagt dobbelt om knæene, med fokus på at presse knæene udaf. Har bemærket, at der er når jeg sidder i kælderen i squatten, mine hofter brokker sig, især hvis knæene begynder at vandre indad. Øvelsen skulle give ekstra stabilitet i hofteledet, samt være godt som opvarmning :smile: Synes faktisk også selv, at den føltes "god" for hofterne, og bagefter kunne jeg sidde statisk helt i kælderen, uden at mærke hofterne... Sweet :bigsmile:

Derefter kørte jeg to sæt knæ-rehab, som jeg læste om i en artikel, ham den udstyrsliderlige linkede til forleden... Føltes lidt underlig for knæet, men kune godt mærke at de stabiliserende muskler omkring det kom i arbejde :smile:

Udemærket :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så,

indrøm nu bare at du sjældent har set et kønere syn...

og hvis du bommer til Thy så får du losset selvsamme fod så langt op i din røv at du vil lyde som en lille pige når du taler, resten af dit liv...

<{POST_SNAPBACK}>

:wub: :wub:

Altså, Hipz... Hvordan skal jeg kunne koncentrere mig om at dødløfte nu? Med sådan et par herlige stykker bov, lige klar til en tur på grillen... :4mewantfood:

Hvis du bommer til Thy, skal jeg personligt sørge for at Steff Houlberg lancerer en helt ny type pølse med hestekød... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Standardreglen i OBBC er at den der bommer, må blive tilbage som slave i den pågældende klub.  :wink:

Så hvis ikke Hippo kommer hjem med 270 kg i squatten, så er han Vorup's houseboy.  :cooldance:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Som sædvanligt... Ingen grund til at ændre noget nu :4george:

Skal vi ikke bare sende ham derop med det samme, bundet ind i gavepapir og sløfter? :pimp:

Link to comment
Share on other sites

Standardreglen i OBBC er at den der bommer, må blive tilbage som slave i den pågældende klub.  :wink:

Så hvis ikke Hippo kommer hjem med 270 kg i squatten, så er han Vorup's houseboy.  :cooldance:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Som sædvanligt... Ingen grund til at ændre noget nu :4george:

Skal vi ikke bare sende ham derop med det samme, bundet ind i gavepapir og sløfter? :pimp:

<{POST_SNAPBACK}>

ja ja...lad os nu se hvem der er mest kæk lørdag morgen når vi skal afsted...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share