Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

GPP

I idræt i dag tog vi ud og spillede basket på en bane, der ligger fem minutter på cykel fra skolen. Jeg ved ikke hvor det kom fra, men jeg havde vildt god energi, og tonsede konsekvent rundt på banen, desuden lavede jeg nogle gode skud, blandt andet en treer helt ude fra venstre hjørne, der røg direkte igennem nettet :wink: Tilgengæld kan jeg ikke ramme, når jeg kommer tæt på :tongue: Tror faktisk, jeg godt kunne have spillet den sport, hvis jeg havde været 40 kg lettere og en smule mere voldelig :tongue:

Vi blev nødt til at stjæle banen fra et par små vietnamesere, men vi fik dem så til at spille med i stedet for, og daaaaamn, hvor var de vilde :w00t: Den ene var så ufatteligt ond til at finte med bolden og aflvere i luften, den anden fyrede den ene treer efter den anden. Men lige så snart de kom tæt på kurven, var de chanceløse; de var ikke høje nok :tongue:

Ellers super fedt at spille igen i dag :smile:

Cyklede derefter direkte hjem, en tur på ca. tyve minutter. Vægten derefter sagde omkring 107.4 kg, på en rimeligt tom mave og en del væske svedt ud... Så nu har jeg vidst får hentet en del kropsvægt igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Træning mod Thycup:

Vågnede for sent op i dag, efter en hyggelig aften sammen med et par veninder i går :bigsmile: De har lokket mig i byen i aften, selv om jeg egetnligt ikke er så hooked på det... Men der er gymnasiefest, så mon ikke lige det går? :wink: Da jeg endelig fik væltet mig ud af sengen efter ti skønne timers søvn, hvor jeg forsøgte at redde bod på dne sidste uges søvnmangel, opdagede jeg hvilken tilstand af doms, min krop befandt sig; min lænd var busted og min baller så ømme, at det gjorde ondt at cykle :4thumbup: ( At min ene cykel så var punkeret, og den anden har været i stykker siden efteråret taler vi ikke om, jeg kørte på den ødelagte alligevel :innocent: )

Da jeg så endelig nåede derop og begyndte squatopvarmningen var alt bare tungt af helvede til, havde endda lidt ondt i knæet til at starte med, men det gik over. Både Hippo og Übergarn var også i dragten, Kern lagde knæbind, Poul var mødt op for at coache og Kragefar ville bare gerne have lov til at svine mig til :4thumbup: Ud over det var der også Pikzår, Bøffen og skovhuggeren, samt et par andre kendte hoveder.

Jeg fik endelig godkendt noget udstyrssquat og så fik jeg hoppet i Kerns trøje, der faktisk sidder rigtigt godt :smile: 120 gled nemt til brystet og fløj op... Det var genialt. Sluttede af med lidt diskopump, skal jo i byen i aften :innocent::tongue:

Squat:

Opv.

Fuldt udstyr:

1 x 200 kg

Ikke dyb nok...

1 x 200 kg

Endelig godkendt! Ingen problemer med dybden. Jeg fandt ud af, at jeg skal fokusere mere på at skubbe knæene ud.

1 x 200 kg

Hippo havde lagt knæbind, og selv om de er udemærkede, er de nu ikke heeeelt så stramme som Kerns... Så de var helt nede i bunden :laugh: Også godkendt :wink:

Så fik jeg endelig godkendt noget squat... Fee'... Og de var nemme, så mon ikke der venter en god overraskelse til Thy? Mit spænd i kroppen er stadig ikke godt nok, men nu har jeg da fundet ud af at komme dybt nok, så må jeg arbejde på det andet...

Bænkpres:

Opv.

Metal trøje:

1 x 120 kg Raket...

1 x 120 kg Med pause. Raket :smile:

1 x 125 kg Med pause

1 x 130 kg Sådan... Her begyndte vægten at kunne mærkes

1 x 130 kg Mistede lidt spændet, men den var halvtung...

De sidste par løft var nok ikke blevet godkendt, men der var god smæk på :4thumbup: Den trøje er jeg sq helt forelsket i :laugh: Hippo og især Poul formåede dog også at pimpe den fuldstændigt op, så den sad super :4thumbup:

Dimitry bænk:

4 x 3 x 80 kg

3 x 90 kg

2 x 100 kg

Ok.

Træk til pat med biceps greb:

5 sæt

Decline closegrip smith bænkpres:

5 x 8 x 60 kg + stand

Supersetted med

Decline situps:

5 x 10

DB laterals:

3 x 12 x 15 kg

Det var fanme en feeeee' træning :4thumbup: Som en af slænget sagde "Aj, mand. Nu er du bare flyvende resten af dagen!" :4thumbup: :cooldance:

Super omgang, jeg er rigtigt glad for at have fået godkendt squatten, og for at bænken kørte så godt. Nu skal jeg bare have lidt mere tricepsstyrke, der var ihvert fald god power i bunden :smile:

En af de bedste runder længe :smile: Tak til alle, der hjalp og støttede mig! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak til alle, der hjalp og støttede mig!

:laugh: God Oscar-vinder stil der... Hører hjemme i bunden af samtlige log posts! :cooldance:

God bænk ellers!

Q

<{POST_SNAPBACK}>

Når nu folk gider bruge tid og energi på at hjælpe, så vil jeg i hvert fald have, at de skal vide, at jeg sætter pris på det :smile:

Men ja, det lyder lidt sjovt :tongue:

Tak ellers :smile:

du var sgu leee nok i dag  :4thumbup:

(hostudstyrsrytterdeluxehost)

<{POST_SNAPBACK}>

Fuldstændigt :cooldance:

Nej, faktisk synes jeg utroligt godt om den metal, fordi jeg føler, at man meget nemt kan banke den igang helt i bunden og så have super kontrol, i forhold til Titan, der er svære at styre :bigsmile:

Takker :wink:

Ha ha jeg rev huden af to knoer da jeg hang i fronten på din trøje :D

:lol:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup:

Sådan går det, når man skal være über gear pimp :cooldance:

Det var fandme godt bænket  dag!

Men jeg skal saftsusemig ha' fat i din squat... både du og Jan vil gerne blotte jeres tarm for mig, men sådan squatter man ikke +300!  :mad:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det gør du da heller ikke... :poking::tongue:

Hehe... Takker :smile:

Så må du jo være mere efter mig :wink: Jeg kan ikke gøre for det; jeg synes altså at det føles udemærket pt., så hvis det ikke er godt, bliver i nødt til at "gen"lære mig det... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Fee squattet i dag. Men husk nu det er bænken det gælder. :poking::laugh:

Når du hænger hen over bardisken er det ikke dine ben pigerne ser, men derimod dine pecs og guns. :laugh:

Dine squat så også ud til at være godt dybe.

"Men jeg skal saftsusemig ha' fat i din squat... både du og Jan vil gerne blotte jeres tarm for mig, men sådan squatter man ikke +300"

Hmm... ja nu har jeg jo læst i Joans brevkasse at du godt kunne lide at få lagt en lille pølle på dig, men der sætter jeg godt nok grænsen.

Det var vidst også noget med en gul regnfrak. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fee squattet i dag. Men husk nu det er bænken det gælder.  :poking:  :laugh:

Når du hænger hen over bardisken er det ikke dine ben pigerne ser, men derimod dine pecs og guns.  :laugh:

Dine squat så også ud til at være godt dybe.

"Men jeg skal saftsusemig ha' fat i din squat... både du og Jan vil gerne blotte jeres tarm for mig, men sådan squatter man ikke +300"

Hmm... ja nu har jeg jo læst i Joans brevkasse at du godt kunne lide at få lagt en lille pølle på dig, men der sætter jeg godt nok grænsen.

Det var vidst også noget med en gul regnfrak.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx :bigsmile:

Ja, du har jo helt ret... Det fandt jeg ud af i går. Mere om dét senere :tongue:

Lee' squat og bænk der Mås :4thumbup:  :wink:

De potions du har kvalt på det sidste har givet godt :wink: Og så endda bænk uden at slide kromen af stativet :nonono: Det ender jo med at "The Destroyer of Chrome" må skifte navn :poking:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx :laugh:

Ja, det ender jo med at jeg må finde et nyt navn... En skam at "The Perfect Body" allerede er optaget :tongue:

Sweet med bænken Moos.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Yeah :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

I idræt i dag tog vi ud og spillede basket på en bane, der ligger fem minutter på cykel fra skolen. Jeg ved ikke hvor det kom fra, men jeg havde vildt god energi, og tonsede konsekvent rundt på banen, desuden lavede jeg nogle gode skud, blandt andet en treer helt ude fra venstre hjørne, der røg direkte igennem nettet  Tilgengæld kan jeg ikke ramme, når jeg kommer tæt på  Tror faktisk, jeg godt kunne have spillet den sport, hvis jeg havde været 40 kg lettere og en smule mere voldelig 

Hey du vejer knap 110 kg, styrkeløfter og lader dig narre med til fester af dejlige damer. Det er jo prototypen på en NBA spiller :tongue:

Keep it up Moos.

Link to comment
Share on other sites

I idræt i dag tog vi ud og spillede basket på en bane, der ligger fem minutter på cykel fra skolen. Jeg ved ikke hvor det kom fra, men jeg havde vildt god energi, og tonsede konsekvent rundt på banen, desuden lavede jeg nogle gode skud, blandt andet en treer helt ude fra venstre hjørne, der røg direkte igennem nettet  Tilgengæld kan jeg ikke ramme, når jeg kommer tæt på  Tror faktisk, jeg godt kunne have spillet den sport, hvis jeg havde været 40 kg lettere og en smule mere voldelig 

Hey du vejer knap 110 kg, styrkeløfter og lader dig narre med til fester af dejlige damer. Det er jo prototypen på en NBA spiller :tongue:

Keep it up Moos.

<{POST_SNAPBACK}>

Moos er den næste Charles Barkley!!! Husk at du hørte det fra SimonW først... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:  :laugh:  :laugh:

Men jeg sværger, det 3 point skud helt ude i højre hjørne, ville have fået enhver basketentusiast til at fælde en tåre...  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg sidder allerede og små-flæber lidt bare ved tanken om Mååsen der står åben ude i hjørnet, modtager bolden og med perfekt skud-form sender den i en høøøøj, blød bue lige igennem ringen. SWOOSH! Så smukt, så smukt... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja sådan skød han!

Ikke et skud...et kast :tongue:

Simon måske du skulle teame up med Jesper og Moos og spille lidt 3 mod 3 i parken. Så kan i hustle nogle små vietnamesere :4thumbup:

Bare husk på at sådan nogle små sataner er hævngerrige :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja sådan skød han!

Ikke et skud...et kast :tongue:

Simon måske du skulle teame up med Jesper og Moos og spille lidt 3 mod 3 i parken. Så kan i hustle nogle små vietnamesere :4thumbup:

Bare husk på at sådan nogle små sataner er hævngerrige :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Dem, vi spillede mod, i idræt, nægter jeg at tro, vi ville have en chance imod... De var fuldstændigt sindssyge... :blink:

Link to comment
Share on other sites

GPP

Så er det blevet forår, solen skinner, fuglene synger og.... Græsset vokser...

1½ times græsslåning :cooldance:

En udemærket lille smule bevægelse, der fik løsnet godt op i mine hoftebøjere :bigsmile: God doms i hele kroppen i dag, formentligt understøttet af en tur på disko i går :cooldance: En rigtigt, rigtig sjov aften, hvor jeg fik hilst på en masse mennesker, blandt andet Hurraet, Anton og Klaus_S ( skriv gerne, hvis du læser det her :wink: ) samt en masse andre :bigsmile: Fik også hjulpet med at splejse en rigtig god, men genert, veninde sammen med en flink fyr, og mødt et par nye gutter, der vidst allerede kendte nogle andre af mine venner, og jeg ser frem til at lære dem bedre at kende :bigsmile: Den ene viste en oprigtig ærlighed, som jeg beundrer meget. Inspirerende :smile:

Noget af det absolut sjoveste, var, at min veninde og ham gutten, der var blevet splejset, lige pludselig ville fixe mig med en dame... Så rendte han ned og greb fat i nogle, men kom tilbage "Beklager, de ville kun have fyre, der styrketræner" :tongue: Man får helt lyst til at smide bukserne og hive wheelsne frem, mens man ryster dem :laugh: Det var fanme feeee' :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

ak ak ak den kære gymnasietid. Fanme godt at se at du morer dig Moos. Gymnasietiden oplever man kun en gang og så er det bare med at nyde den. Hvad med din generte veninde, har hun ikke en veninde?

Så rendte han ned og greb fat i nogle, men kom tilbage "Beklager, de ville kun have fyre, der styrketræner"

Huskeregel til næste gang det sker: smid bukserne og flex din glut max hårdt og råb så: "asscheeks in...asscheeks out....asscheeks in...asscheeks out". Jeg vil vædde på den er et hit! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

ak ak ak den kære gymnasietid. Fanme godt at se at du morer dig Moos. Gymnasietiden oplever man kun en gang og så er det bare med at nyde den. Hvad med din generte veninde, har hun ikke en veninde?

Man forsøger vel sit bedste, selvom det ikke altid lykkedes :bigsmile: Jeg er ret seriøs mht skole osv for det meste, men en gang imellem skal man altså også slå sig løs :innocent:

Det med hensyn til veninden, er en lidt special situation... Veninden, vi skaffede en fyr, bor i Haderslev, og jeg mødte hende gennem den anden veninde, vi havde med, til en fest, hvor jeg var sammen med en tredje veninde, også fra Haderslev... De er dog begge to blevet rigtigt tætte venner, og ikke kæreste-materiale :smile: Det var også derfor at de ville skaffe mig en dame, derinde, men da de først begyndte at rende rundt og skrige "Hæææærj, dajmah.. Vij har æjn væn, der lejer æwter æn daaaaame...!!!" så forduftede jeg lige så stille... :laugh:

Så rendte han ned og greb fat i nogle, men kom tilbage "Beklager, de ville kun have fyre, der styrketræner"

Huskeregel til næste gang det sker: smid bukserne og flex din glut max hårdt og råb så: "asscheeks in...asscheeks out....asscheeks in...asscheeks out". Jeg vil vædde på den er et hit! :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t: :4thumbup: :laugh:

Well... Man får da i hvert fald lyst til at prøve :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share