LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Mojn

Hvornår trænede du? Jeg var der ved 15-16 tiden og delte seriøse forced ud til æresmedlem af pro-forced basket ålen Monty  :cooldance:

Træning i morgen?

Q

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg var der mellem 11 og 13 ca. - Og ja Monty er alle forcedbenytteres overmand :4thumbup:

Regner med at træne enten pænt tidligt eller sen eftermiddag imorgen (ben) da vi har møde fra 10-15 med bestyrelsen omkring klubbens fremtid, strategier osv. Da-da-daaaaa!!

Det ser satme godt ud børsten... dine dødløft og DB-presses er jo unhuman  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx Igen Zoa! :blush: Bliver da helt forlegen, har nu også et pænt stræk i babserne her til aften :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Skulle til møde i klubben kl. 10 så hvorfor ikke træne ben først?? Ovenikøbet var min cykel dernede, så op på rullerne og ud og trille over 5 km, lee opvarmning og det var allerede godt varmt. :blink: Vidste godt at jeg ikke kunne nå så meget, men lidt squat er der altid tid til :cooldance:

Tung ben og lidt ryg:

Squat:

12 x 50

10 x 80

6 x 110

3 x 6 x 150

Harrghh, de var dælme hårde!! Har kun kørt et enkelt sæt med 6 reps før, så fee nok. :smile: Min lænd var for awbrændt af cykeltur og dødløft den anden dag, til at jeg magtede et backoffsæt :blush:

Db rows:

10 x 37,5

3 x 10 x 47,5

Stille og roligt, meget strict. :devil: Det er iøvrigt for sure nu, at vi får 55 og 60 kilos dbs, fee!

Træk til bryst - spadegreb:

12 x 65

3 x 10 x 90

Sad helt perfekt!! Jeg synes bedre og bedre om spadegrebet :bigsmile: Den vandring det giver er helt perfekt!

Legextensions:

12 x 50

2 x 10 x 70

Sad fee nok, men så var klokken 10 :dry::tongue: Vi slæbte et bord ud og sad i den lee'e sol og kæwede den aw om klubbens fremtid. Bagefter var Dr. Steen vært ved 2 stks nr. 40 fra Roma. :4mewantfood: Damn de ligger godt i sækken nu :innocent:

Nu vil jeg ud på det store net og betille godt med powergrej. Hvor tit får man lov til det? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens tal. Trænede sammen med kæresten der var med til træning for første gang siden hun blev gravid - det blev hun til jul 2002 -så det er lige et par dage siden :blink::laugh:

Hun klarede det faktisk rigtigt flot og jeg er sikker på at hun sagtens kan opnå den form hun har været i før igen. Endda med færre ugentlige træningsdage.

Hun trænede god gammeldaws 6 dage om ugen - Flex recommend!! :4flex: træning :laugh:

Har prøvet at pudse HST på hende og det tror jeg det ender med. Måske endda hun vil lave en log her på MOl :w00t: , men lad os nu lige se. Det var ihvertfald fedt endelig at have hende med :bigsmile:

Vol. bryst, skulder + lidt triceps og biceps

Musik - Priest og Pantera for fuld knald ud over LVK :bowdown: :4thumbup:

(lidt rotatorsjov)

Low incline db bænk:

20 x 20

12 x 30

10 x 37,5

10 x 42,5

10 x 45 PR

9 x 45

13 x 40 + 1 forced

Fee omgang! På den tur med 10 x 45 råbte jeg "har den selv" på sidste lee'e rep, så kæresten turde ikke give forced på næste omgang med 9 reps. Det er hvad man har ud af at gå efter en PR :laugh: Iøvrigt kørte der - "Bad guys, wear black..." Lige midt i det fee'e sæt - kanon!!

Siddende hammercurls:

10 x 17,5

2 x 8 x 27,5

11 x 27,5 + 1 forced

Fee nok! Lee underarmspump :devil:

Decline db bænk:

10 x 32,5

3 x 10 x 40

De sad bare super. Dåsen brændte sig selv helt aw her :4thumbup:

Siddende laterals:

15 x 10

12 x 15

12 x 15

10 x 17,5 + 6 x 15

10 x 17,5 + 8 x 12,5

10 x 17,5 + 10 x 12,5

Beskidt deltpump :cooldance:

Tate presses:

12 x 12,5

3 x 10 x 17,5

12 x 17,5

Ikke så heavy idag, men de sad fee!

Det var det. Vi havde ikke super meget tid, da den bette også skulle hentes i vuggeren efter lur, og vi skulle jo også kæwe den godt imens, så der røg lige et par øvelser i svinget, men kæresten var alligevel godt brændt ned :sleeping::laugh: Glæder mig til at se hende i DOMS helvedet imorgen :wink:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Hej champ.

Fedt at din kæreste er kommet i gang med træningen igen. Jeg husker godt de gode gamle dage, hvor hun var ganske modbydelig i benpres. :devil::devil::devil:

Hvis i begynder at træne sammen bliver det ligesom Jay Cutler og konen. Ganske grinern :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Så kan hun stå og råbe af dig, når du er for slap....... :blush::blush:

Vetö

Link to comment
Share on other sites

Dagens tal.

Var alene i et stegende hedt LVK - ned med en lee protshake op med metallen og igang med: Højrep ben, ryg og bagskulder

Frontsquat:

12 x 20

12 x 40

10 x 70

10 x 100 PR

10 x 100

8 x 100 + 8 x 100 (Backsquat)

Selvom der blev klemt en lille pr (har kune taget 8 reps før) ud var det squtte så fee. Jeg kan simpelthen ikke holde stangen på skuldrene og den triller længere og længere ned, så jeg tilsidst bare holder den oppe med et lee permanet barbell raise :blink: Derfor det sidste weirde sæt. Det er ski' træls, da det er en kanonøvelse, specielt for mig og min rygs tendens til at ville løfte det hele i alm. squat.

Måske jeg bare skal køre den noget mere? Der var iøvrigt til flere reps, men på alle sæt er det max, inden jeg simpelthen ville have været nødt til at smide stangen for ikke at kvadre skulderen. :dry:

Chins:

8 x bw

8 x bw + 10 kg.

8 x bw + 10 kg.

8 x bw + 10 kg.

10 x bw

Fee nok omgang, kan ikke huske hvad jeg har taget før, men det er vist nok mindre end det her. Kropsvægten sagde iøvrigt 97,1 kg. imellem 2. og 3 sæt :wink:

Benpres:

15 x 100

12 x 250

10 x 370 PR

12 x 400 PR

12 x 400

15 x 340

Feeeee' omgang! Så fik jeg endelig presset milepælen op :devil:

Skulle lige have det ud jeg ikke fattede i frontsquat :blush: Iøvrigt ganske lee at presse første rep fri af lukkemekanismen fra bunden aw :blink: Nærmest som at køre et max og så tage 11 reps mere :laugh:

Chest supported enarms cable rows:

12 x 35

3 x 10 x 50

Sad ritti fee!

B.o laterals:

12 x 10

3 x 10 x 12,5

Rimelige, kunne ikke rigtigt få dem til at ramme så godt idag :dry:

Det var det. En hamrende varm træning, der nu var fee nok, til trods for varmen der prøvede at gøre kål på mig (havde også været ude stort set hele dagen på arbejde) Så jeg kunne have haft det bedre, men cool nok. Derefter var det ud og cykle 5,2 km hjem med cykelvogn bagpå - damn jeg var smadret i benserne da jeg endelig var hjemme :laugh:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Jeps Vetö, der nemlig ritti fee, men håber nu ikke hun får taget mig i nogen af øvelserne idag. Det gjorde hun rigeligt, da jeg selv lige var startet og hun var på toppen :blush:

Hun var allerede ganske god som spotter den anden dag med masser "Koooom nuu!!" og andre Pro-Forced guldkorn :wink: , så jeps, Hr. og Fru Cutler er igang :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kører du dine frontsquats rigtigt eller med det der fesne krydsgreb?

For hvis du kører dem rigtigt, så er der næsten ikke brug for at holde på stangen. Når jeg kører frontsquats, så ligger stangen stort set af sig selv på delts'ne, og jeg støtter den bare med en finger eller to.

Så det er bare et spørgsmål om at holde albuerne højt nok oppe.

Medmindre du kører krydsgreb - så er du en lost cause. :laugh::tongue:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Hey Lagoon thx for tippet. Jeg er nok en lost cause :wink: Kører med krydsgreb, da jeg simpelthen har de mest usmidige underarme og håndled i verden :blush:

Men det kan da være at jeg skal forsøge mig med "vægtløftergrebet" fremover :smile: selvom det nok kommer til at kræve sin udstrækning :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Lagoon thx for tippet. Jeg er nok en lost cause  :wink: Kører med krydsgreb, da jeg simpelthen har de mest usmidige underarme og håndled i verden  :blush:

Men det kan da være at jeg skal forsøge mig med "vægtløftergrebet" fremover  :smile: selvom det nok kommer til at kræve sin udstrækning  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, ja men så spilder jeg jo min tid... :laugh::innocent:

Altså jeg kan på ingen måde køre dem med krydsgreb, så bliver jeg enten kvalt, eller er ved at tabe lortet forover.

Desuden er det noget nemmere at køre krydsgreb, når der kommer vægt på stangen. Så bliver armene presset længere ned. Det er bare et spørgsmål om tilvænning, så skal det nok komme til at spille! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Heavy pat, delts, tri og biz:

Dr. Steen og en flok andre der også ville have 50 graders kropstemperatur :blink: var i hulen idaw, musikken var lee og det var træningen også :smile:

Db bænk:

20 x 20

12 x 32,5

6 x 42,5

8 x 50 PR

6 x 50

6 x 50

8 x 47,5 + 7 x 42,5 + 1 forced (med 20-30 sek. pause)

Damn en fee omgang! :devil: Kunne ikke nære mig med at gå efter de 8 reps :blush: selvom det var tung lowrepdag, og det var egentlig ok. Glæder mig til vi lavet 50'erne om til at være med 5 kilosskiver, for de er dælme uhåndterlige som de er nu med 10'ere på :dry: Ellers fee omgang - og sidste sæt bræææændte!! :blink::firebounce:

Dips:

12 @ bw

15 @ bw

15 @ bw

20 @ bw

Fee omgang, endda med en smule overskuu idag :4thumbup: . Kørte dem meget brystfokuseret og det tegner endelig til at jeg måske kan begynde at adde en smule vægt igen :bigsmile:

Siddende laterals:

15 x 10

12 x 12,5

10 x 17,5

8 x 20 + 8 x 12,5

8 x 20 + 8 x 12,5

8 x 20 + 8 x 12,5

Sad helt kanon, lee deltpump! Ville have kørt db pres + laterals, men delten var ikke rigtigt med på db pres idag :dry: Erstatningen var nu ok.

Db Arnold concentrationcurls (eller hvad den nu hedder):

10 x 12,5

10 x 15

10 x 17,5

10 x 17,5

10 x 20

Fee øvelse, sad ritti lee i gunnen :cooldance:

Liggende db extensions:

12 x 15

10 x 17,5

3 x 8 x 20

Fee nok :smile:

Db flyes:

12 x 20

3 x 10 x 27,5

Sad helt kanon! Ritti lee stræk i patten!

Bagefter var det hurtigt afsted, men nåede lige et par krabber :wink: i spejlet inden. Selvom jeg er godt inde i en omgang kreatin og kører på med bulk nu, så har jeg sq stadig en smule sixpack og streger på patten i most muscular. Det er sq længe siden jeg har kunne æde igennem og så stadig have det :4thumbup: Fee!!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Ryg, triceps og reardelts.

Ville prøve at mixe triceps ind imellem rygøvelserne idag, da jeg altid er brændt aw i dem efter skulder og pat, det gik faktisk fee nok. Skal have lidt fokus på dem synes jeg selv. Specielt venstre, da min venstre gun faktisk er 1,5 cm mindre end højre (og det er mainly på tricepsen det halter) :blink::blush: Det spiller et'!!

Var helt alene med en masse diskofyre, der hørte lortetechno, så op for ipoden og igang! Supersættede det meste af det, så jeg var godt brændt aw tilsidst - fee! :devil:

Chins:

Opv 15 x 60 træk til bryst

12 x mig PR

12 x mig

10 x mig

10 x mig

Ja, det er sandt, har faktisk aldrig taget mere end 10 chins før :laugh:

Incline fransk pres:

15 x 30

12 x 40

4 x 12 x 50

Harghh, en fee omgang! :4thumbup: De 2 første sæt var med ok. overskuu', nr. 3 rimeligt og 4. brændte som død og helvede :cooldance::w00t:

Db rows:

10 x 40

4 x 10 x 50

Sad godt efter chinsne :smile:

Enarms pushdowns - uh. greb:

4 x 10 x 30

Den brænder bare altid SÅ fee!! :firebounce:

B.o laterals:

15 x 7,5

3 x 10 x 15

8 x 15 + 8 x 10

Lee!! Sidechesten spillede ok. bagefter, den stak jo ligefrem ud :laugh:

Pullups:

2 x 8 @ bw

Tjaa, gad ikke mere efter 2 sæt :innocent: De brændte også alt for meget :blink:

Siddende db enarms extensions:

3 x 10 x 15

Sad fee, men der var squtte meget saft tilbage i trisserne :blink:

Det var det! Kort og fee træning! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

En lee omgang idaw i et lee varmt center. Var lidt spændt på hvordan det ville gå, da min triceps har været brændt aw :devil: siden sidste træning. Det blev nu ikke noget problem.

Benene var kommet med på resten af splittet, så det var highrep pat, delts, biz og ben Myhlers og crew var igang da jeg kom (han mente jeg så en smule større ud end jeg plejer - fee :blush: Så må bulken da sætte sig ordentligt :smile: ) Dr. Steen ankom også for at brænde sig aw senere, men jeg lagde ud med patten.

Low incline db bænk:

20 x 17,5

12 x 27,5

10 x 37,5

12 x 42,5

12 x 42,5

12 x 42,5

10 x 42,5

Fee nok omgang. Sidste sæt var jeg ikke så fokuseret på, og den døde totalt på vej op på 11 rep :laugh: Ellers kanon!

Leg curls:

2 x 10 x 30

Leg extensions:

15 x 35

4 x 12 x 50

Så var benene også varme :smile:

Decline db bænk:

10 x 37,5

12 x 37,5

12 x 37,5

Stille og roligt, skulle have haft et sæt mere, men gad ikke rigtigt mere.

Benpres:

15 x 100

12 x 200

10 x 300

10 x 370

10 x 370

10 x 370

10 x 370

De sad ritti fee!! Men hoften brokkede sig lidt - sux! :dry:

EZ-preachers:

10 x 30

3 x 10 x 40

Stille og roligt

Siddende db skulderpres + siddende laterals:

15 x 15

12 x 20

8 x 27,5 + 10 x 12,5

8 x 27,5 + 10 x 12,5

8 x 27,5 + 10 x 12,5

10 x 27,5 + 10 x 12,5 + 10 x 10 :blink:

Fee nok deltpump :4thumbup:

Arnold concentration curls:

3 x 10 x 20

Lee!! De er sq fee'e!! :4flex:

Det var det - lækker omgang, men damn det var varmt!!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Tid til at træne igen efter en cool weekend med de gamle på besøg, var både på bakken og i Sverige - der gik godt med tarw'li kost i den, men hyggeligt var det skam. Da de var taget hjem søndag, var den store dåse på job så mig og den bette tog på stranden. :4thumbup: Det kan godt være MAAA har den fede liste (Som jeg iøvrigt normalt ville være 100 % enig med) over hvorfor det et' spiller, men når man har en bette på 1 år og 10 mnd. så er det bare super! Vi havde den fedeste tur, og den var bare guld værd! :bigsmile: Idag render hun stadig rundt og siger DUM-DUM-DUM-DUM-DUM-DUM (temaet fra dødens gab) :laugh: Fee!

Nå men til sagen LvK var mere lummert end nogensinde før idag, så der blev hevet godt med vand ned. Jeg fik kæwet den aw med et par af den lokale non-mollere og også vist et par semi-nye lidt DL teknik. :4thumbup: Jeg fik den nye Obituary - "Frozen In Time" igår!! :bowdown: , så de agerede soundtrack igennem dagens jern - det var sq et dejligt genhør :headphonedance: De lyder præcis, som i 95´ - fik næsten langt garn igen :laugh:(Idag fik jeg iøvrt den nye Arch Enemy - Doomsday Machine WOOOOHOOO!!!! DEN ER DÆLME MØGHAMRENDE FEE!!!! (har hørt den hele dagen, der er købetvang!!!! :w00t::devil: )

Heavy bryst, skulder og biceps

Opv. div rotator lir

Db bænk:

20 x 17,5

12 x 32,5

6 x 42,5

4 x 6 x 47,5

Fee nok omgang. Gad ikke de uhåndterlige 50'z, så der var faktisk ok. med overskuu på alle sæt idag. Kørte Coleman non-lockout på alle reps :devil:

Cable curls - skrå greb:

15 x 50

10 x 80

3 x 10 x 90

De sad helt kanon. Eksperimenterede med at stå med ryggen til kablet og trække op mellem benene (As Ronnie do in Cost of :wink: ) Det var ritti fee. Albuen bliver mere låst af det.

Incline db bænk:

6 x 40

4 x 6 x 42,5

Helt kanon omgang. Længe siden incline har fungeret helt super for mig efter den flade :4flex: Der var igen en smule overskuu' på hvert sæt :smile: Dejligt at opleve!

Db preacherzzz:

12 x 12,5

12 x 17,5

12 x 17,5

10 x 17,5 "klik"

Venstre gun var helt udsolgt for krudt :laugh:

Siddende lateral raises:

15 x 10

10 x 15

10 x 20

10 x 20

10 x 20

10 x 17,5 + 8 x 12,5

Fee nok deltlir.

Cable crosses:

15 x 25

3 x 12 x 35

Lige lidt patlir til at brænde den i sænk med - feelingen var ok, men jeg var ved at være flaa'

Military:

12 x 40

5 x 10 x 50

Whee, aner vi en fremgang hos Mr. Militaryweekassdenøvelsesuxforhulen?? :tongue:

Kørte dem tilsidst for deltens skyld, og for en gangs skyld sad de faktisk fee nok og kørte ok. :smile:

Arnold db curls:

2 x 8 x 22,5

Fee nok, men så kom tøserne og hentede mig og jeg gad egentlig ikke mere. Kanon træning idaw!! :4thumbup:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Tid til at træne igen efter en cool weekend med de gamle på besøg, var både på bakken og i Sverige - der gik godt med tarw'li kost i den, men hyggeligt var det skam. Da de var taget hjem søndag, var den store dåse på job så mig og den bette tog på stranden.  :4thumbup: Det kan godt være MAAA har den fede liste (Som jeg iøvrigt normalt ville være 100 % enig med)  over hvorfor det et' spiller, men når man har en bette på 1 år og 10 mnd. så er det bare super! Vi havde den fedeste tur, og den var bare guld værd!  :bigsmile: Idag render hun stadig rundt og siger DUM-DUM-DUM-DUM-DUM-DUM (temaet fra dødens gab)  :laugh: Fee!

Nå men til sagen LvK var mere lummert end nogensinde før idag, så der blev hevet godt med vand ned. Jeg fik kæwet den aw med et par af den lokale non-mollere og også vist et par semi-nye lidt DL teknik.  :4thumbup: Jeg fik den nye Obituary - "Frozen In Time" igår!!  :bowdown: , så de agerede soundtrack igennem dagens jern - det var sq et dejligt genhør  :headphonedance:  De lyder præcis, som i 95´ - fik næsten langt garn igen  :laugh:(Idag fik jeg iøvrt den nye Arch Enemy - Doomsday Machine WOOOOHOOO!!!! DEN ER DÆLME MØGHAMRENDE FEE!!!! (har hørt den hele dagen, der er købetvang!!!!   :w00t:  :devil: )

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeey Brutal metal bro!!!!

Lyder som om i havde en super fantastisk beach tur - i 2 :4thumbup: .. total blæret med Jaws temaet.. *lmao*

..Enig med Obi - De lyder totalt som i gamle dawe.. Herligt.. Den ryger på afspilleren engang imellem!!! ...deeeejligt Tåångt!!

- og YIIIIR, den nye Arch Enemy er NEMMERLIG TOTALLT feeeeed!!!! ... Herlig ond vokal .- og giftig guitar!!!!! party06.gif

Whee, aner vi en fremgang hos Mr. Militaryweekassdenøvelsesuxforhulen??  :tongue:

Kørte dem tilsidst for deltens skyld, og for en gangs skyld sad de faktisk fee nok og kørte ok.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

*rofl* @ Mr. Militaryweekassdenøvelsesuxforhulen?? ..bwaaahahahahaaa :laugh:

.. iøvrigt, Gawd dayum - du går til dén mht til LEE´Træning!!! - Reespect for dét!!

667 - Neighbour 2 the Devil - L@rs!

Edited by Lars B
Link to comment
Share on other sites

Lars:

Heheh, jeg er en nar til miltay og mine delts er så fåk'd at det næsten aldrig er nogen succes, men idag! :4thumbup: OG!! Thx man!! Er sq stolt af at Mr. insanity himself synes jeg går til den :blush:

Ja, det er nemlig nogle fee'e skiver og de soloer der er på den Nye AE :4jumpy: wheeee!!!! Iøvrigt er den bette blevet syg, damn, så hun er sq lidt pivet her til aften - 39.0, :mad: Men det er nok prisen for at være meget ude

Heffe:

Stort set ikke en dyt! Så det er lige som det skal være :4thumbup: Det er samme line-up, lyd og stil :cooldance: Never change a winning team :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tid til at træne igen efter en cool weekend med de gamle på besøg, var både på bakken og i Sverige - der gik godt med tarw'li kost i den, men hyggeligt var det skam. Da de var taget hjem søndag, var den store dåse på job så mig og den bette tog på stranden.  :4thumbup: Det kan godt være MAAA har den fede liste (Som jeg iøvrigt normalt ville være 100 % enig med)  over hvorfor det et' spiller, men når man har en bette på 1 år og 10 mnd. så er det bare super! Vi havde den fedeste tur, og den var bare guld værd!  :bigsmile: Idag render hun stadig rundt og siger DUM-DUM-DUM-DUM-DUM-DUM (temaet fra dødens gab)  :laugh: Fee!

Military:

12 x 40

5 x 10 x 50

Whee, aner vi en fremgang hos Mr. Militaryweekassdenøvelsesuxforhulen??  :tongue:

Kørte dem tilsidst for deltens skyld, og for en gangs skyld sad de faktisk fee nok og kørte ok.  :smile:

Cool nok med den strandtur :4thumbup:

Btw., der er sgu' da et' nowet, at sige til at du ikke synes din millitary spliier, når deu kører den som syvende øvelse :blink: . Jeg er overbevist om du vil synes den spiller max., hvis den ligger først i træningen. Har du prøvet det? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lars:

Heheh, jeg er en nar til miltay og mine delts er så fåk'd at det næsten aldrig er nogen succes, men idag!  :4thumbup: OG!! Thx man!! Er sq stolt af at Mr. insanity himself synes jeg går til den  :blush:

Ja, det er nemlig nogle fee'e skiver og de soloer der er på den Nye AE  :4jumpy:  wheeee!!!! Iøvrigt er den bette blevet syg, damn, så hun er sq lidt pivet her til aften - 39.0,  :mad: Men det er nok prisen for at være meget ude

<{POST_SNAPBACK}>

Aaaargh - Surt med dén bette, min ven!!!! Krydser fingre for jer - og sender flux en tanke fyyyldt med masser af Viking Powaaar til jer!!!!

Signing out - Mr insanity!! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Takker mange gange Lars!! :smile:

Hun har brug for Ze Wiiiking Power. Da hun har været hjemme hele dagen med Mooaaar indtil jeg kom hjem fra work kl. 17.15 og tog over. Mommy skulle møde kl 17.30 og havde lavet flødekartoffel/broccoli/oste/kartoffel gratin og 2 beskidte hjorte (jep :4thumbup: ) bøffer klar til mig. :4mewantfood: :4thumbup: BUULK!! :blush: Så er det ikke så skidt at passe barn. :innocent:

Den lille ville bare se sine teletubbies videoer, så vi har siddet og hygget os med dem og is (stort set det eneste hun gider spise) og nu er hun lige gået til køjs. så er det spændende om hun kan sove igennem, eller ej. Igår stod hun op kl 23. og var megafrisk for derefter at kollapse 15 min. efter :sleeping::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Igår stod hun op kl 23. og var megafrisk for derefter at kollapse 15 min

Sådan har jeg det altid :wink:

Hoos er helt tosset efter at komme på besøg i lvk en dag. Har du nogen idé om hvornår der er mest sandsynlighed for at folk kan hvis vi skal lokke flest muligt mol'ere frem fra busken?

Q

Link to comment
Share on other sites

Igår stod hun op kl 23. og var megafrisk for derefter at kollapse 15 min

Sådan har jeg det altid :wink:

Hoos er helt tosset efter at komme på besøg i lvk en dag. Har du nogen idé om hvornår der er mest sandsynlighed for at folk kan hvis vi skal lokke flest muligt mol'ere frem fra busken?

Q

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe Q - det er bare lige det at du ikke siger "Ulle nej sove mer'" og har ble på :laugh:

Det lyder da cool med Hoosier på visit! - Det kan jeg også godt forstå og vi trænger til lidt female lee'nes dernede :devil::cooldance: Jeg vil ligesom Blackice foreslå lørdag og hvorfor ikke nu her i denne uge?? Så er det bare at blive enige om et tidspunkt :smile: For når vi kommer længere hen er mine weekend's ved at være fyldt med skidt og kanel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share