pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Gårsdagens dødløft har givet mig fine DOMS ... :cooldance::wub:

I dag skal min datter holde film aften for hendes klasse herhjemme. Vi rydder stuen og lægger madresser over det hele og så har de guf med. 19 børn bliver de og pigerne overnatter her.

De starter med at tag på skaterbanens område og spiller rundbold... ( nok en god ide at brænde noget energi af hi hi)

Derudover skal vi til hygge på skolens sfo.. hvilken jeg er lidt spændt på efter mødet hvordan de modtager mig... :blink: Afsted skal vi og hyggeligt er jeg nu også sikker på det bliver.

Jeg er stadig møj udmattet over mødet så det er rigtig godt jeg få en masse at se til med børnene i denne weekend. :4thumbup:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvor er det sejt at du kører dødløft :devil:

Seth

<{POST_SNAPBACK}>

Griner... er nødvendigt del af ønsket om at blive fyns leeeeeee´ste Mor... :w00t:

Ps træner lørdag istedet for søndag i denne weekend da en har lokket mig til træning Mandag... :blink: også en helligdag du klart skal træne på ik??? :poking:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

:cooldance::cooldance::cooldance:

Damn det er en " walk down memorie lane" at have min datters 5 klasse på besøg... super skægt at se dem sammen drenge og piger i en pærevælling. I deres spæde ungdom.

Der er alle typer i klassen den stille, den nørdet, den flabet osv... klassen super sild og klassen stud... hæ hæ... han var den sidst ankommende og da jeg troppede op med ham på skaterbanen hvor de spillede rundbold, så man bare alle pigerne kom løbende...imod os... :wink:

:w00t::w00t:

På vej derover spørger han mig " Hvorfor ikke drengene måtte sove hos os? " Jeg sagde så jeg ikke havde haft noget at skulle sige det havde været min datters beslutning alene" Han smilede og sagde at han faktisk var blevet spurgt som den eneste dreng.. :w00t: Det var sku svært at holde masken der... :w00t::tongue::cooldance:

Som den nysgerrig kvinde jeg er spurgte jeg så hvad han havde svaret... " Tjaa jeg tænkte på en en aften og blev enig med mig selv om de var for mange piger" LOOOOOL

Den kommentar skal fyrres af til deres konfimation ... :devil:

De er nu i sukker rusens time i stuen og har valgt pladser... meget vigtigt og så en film.

Jeg har taget husets terrorist ind i min soveværelse ( lokket med slik og cola ) for at se en film han gider og må se.. :bigsmile:

opdate kommer hvis der skulle ske mere som er værd at dele med jer... årrh disse minder er guld værd.

Link to comment
Share on other sites

Har osse en datter (næstældste) i 5. klasse. Halvdelen af pigerne mener, at sport er sagen, mens den anden halvdel mest hælder til drenge - vel at mærke dem i 7.! Min datter hører (endnu!) til førstnævnte halvdel, men det kan jo snart ændre sig. Som far (og med den første svigersøn i hus til allerældste datter!) vakler jeg mellem haglgeværet og den stormende velkomst. Ældste datter har en kæreste, der dyrker BB. Ældste datter har forbudt mig at udfordre ham til konkurrence i at løfte tungt - mener velsagtens ikke, at hans ego kan leve med resultatet..... :4thumbup: Ham har jeg budt velkommen - han træner dog i det mindste!

Link to comment
Share on other sites

Ældste datter har en kæreste, der dyrker BB. Ældste datter har forbudt mig at udfordre ham til konkurrence i at løfte tungt - mener velsagtens ikke, at hans ego kan leve med resultatet.....

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe - her ville min kære mor have sagt: "Hanekyllinger" :tongue:

Link to comment
Share on other sites

-og hun ville have ret! Det er jeg aldrig vokset fra - og jeg håber heller ikke, at jeg gør det! Når man nu har avlet fire døtre må det vel være tilladt at afreagere på den nuværende og de kommende svigersønner - eller hvad?

Link to comment
Share on other sites

Har osse en datter (næstældste) i 5. klasse. Halvdelen af pigerne mener, at sport er sagen, mens den anden halvdel mest hælder til drenge - vel at mærke dem i 7.! Min datter hører (endnu!) til førstnævnte halvdel, men det kan jo snart ændre sig. Som far (og med den første svigersøn i hus til allerældste datter!) vakler jeg mellem haglgeværet og den stormende velkomst. Ældste datter har en kæreste, der dyrker BB. Ældste datter har forbudt mig at udfordre ham til konkurrence i at løfte tungt - mener velsagtens ikke, at hans ego kan leve med resultatet..... :4thumbup: Ham har jeg budt velkommen - han træner dog i det mindste!

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue:

Pigerne i min datters klasse fortæller os om dans, spejder, sport oma... men i aftes var ingen af delene samtale emnet... :w00t:

Jeg kan sagtens sætte mig ind i rollen som far... til så mange piger... og om dine tanker om haglgegeværet eller velkomst.

Da jeg ingen mand har her må jeg holde nøje øje med disse drenge.. som til forveksling ligner mange af de ungesvende her på MOL. ( Måske jeg skulle invester i et haglgevær og uniform :w00t: )

:raisebrow::dry::wink:

Dette kan nu godt bekymre mig... :w00t:

Den meget eftertragtet knægt fra klassen fik arr sig sådan at han var den sidste dreng der skulle hentes.... :wink:

Så lidt over en time havde han alene med sine piger ( Minder lidt om Kern ) Hans mor hentet ham og hans bemærkning ud af stuen var til os om hvad der havde været bedst var... "det var at være alene med pigerne.. så var der nemlig ro...." :w00t: han flekset for pigerne og forlod stuen... masse af fnis og grin.... tjaaaaaa den dreng må jeg holde øje med...

:w00t: :4thumbup: :laugh:

Pigerne pakkede så alt deres grej ud og gjorde klar til natten...min stue blive omdannet til et stort soveværelse... :wink:

PJ party... var sat igang...

Uanede mængde af slik, chips og sodavand er ved at nå sin ende og gud skal tak og love for det... :blink: Damn alt den falske energi .... som kommer af det... :w00t:

Til morgen var min rolle blot at holde min søn fra stuen.. og nej det er ikke nemt med så mange søde piger i huset... de og jeg har også måtte smide håndklædet i ringen.. han giver ikke så let op... :w00t:

Nu er stuen blevet til en lille morgen cafe... og der spise morgenmad og drikkes the.

Jeg er stadig henvist til mit soveværelse.... :dry: kigger på uret og tænker hvornår jeg får lov at færdes frit....

:w00t:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning amok.... :cooldance:

45 min på min MTB

Ligge Stem:

30 kg x 5 x 5

Kropshævninger med 45 kg støtte:

5 x 5

Kropsnedsænkning med 40 kg støtte;

8 x1, 5x1 , 6x1, 5x1, 5x1, 4 x1

Mave helved;

... alle former... på skråbænk, på maskine, sammenbøjninger, på bold og på gulvet. Med 50 - 60 kg hvor de kunne sættes på ellers kropsvægt.

Routator øvelser;

5 kg x 10 x 5

Træk ned til brystet ( siddende )

50 kg x 5 x 5 sæt

Stem;

17 kg x 5 x 5 sæt

Squat;

30 kg x 5 x 5

20 min på min MTB

Meget intens træning med masse af høj puls... dejligt... :wub: lige hvad jeg havde brug for efter min datter ordre om " Go to your room " Gotta love Stitch!!!

Nu er alle tøserne taget hjem og min datter er taget med den ene i hendes families sommerhus.. sønnen er i svømmehallen med et par af de store drenge fra opgangen så nu kan jeg høre høj musik uden at få skæld ud... :w00t::w00t:

3 doors down på fuld skrue og en effektivt oprydning efter ungerne...

:sun: Hvordan går det mon i Thy????

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Når man nu har avlet fire døtre må det vel være tilladt at afreagere på den nuværende og de kommende svigersønner - eller hvad?

<{POST_SNAPBACK}>

Det er tilladt iflg Lov om Svigerfædres Intimiderende Adfærd overfor Prospektive Svigersønner §16 stk. 2 :4thumbup:

så nu kan jeg høre høj musik uden at få skæld ud... :w00t:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Mine børn er blevet trænet fra små i at værdsætte klassisk musik såsom Leningrad Cowboys, AC/DC og andet, ja faktisk alt der bærer påskriften:

-To be played at maximum volume-

Hyg

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Når man nu har avlet fire døtre må det vel være tilladt at afreagere på den nuværende og de kommende svigersønner - eller hvad?

<{POST_SNAPBACK}>

Det er tilladt iflg Lov om Svigerfædres Intimiderende Adfærd overfor Prospektive Svigersønner §16 stk. 2 :4thumbup:

så nu kan jeg høre høj musik uden at få skæld ud... :w00t:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Mine børn er blevet trænet fra små i at værdsætte klassisk musik såsom Leningrad Cowboys, AC/DC og andet, ja faktisk alt der bærer påskriften:

-To be played at maximum volume-

Hyg

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

Den lovgivning vil jeg gerne læse mere intens på.... :w00t: må forberede mig da min datter hverken er den stille pige eller nørdet... :sneaky2: .... og hendes lange lyse hår kan tiltrække en del drenge er jeg oplyst om... hi hi

Jeg har skam altid hørt høj musik men på det sidste får jeg skæld ud.. fatter nada ??

:blink::wink:

Da jeg i sin tid var på deres alder fik jeg også skæld ud for at høre for højt musik... og igen nu i en alder af 37 råwer de af mig???

Link to comment
Share on other sites

Hej

Du træner jo alt for tidligt....Var først oppe i ccs kl. 13.00, så.....

Tak for besked. Jeg slår lige på tråden, så du ved hvad der sker.

Seth

<{POST_SNAPBACK}>

GGGG

Efter min aften / nat og morgen så var det tiltrængt at komme afsted i centeret... *S*

Mandag er jeg deroppe igen... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Godt svar! (Gid jeg havde en datter eller to :laugh: )

<{POST_SNAPBACK}>

Mon ikke du kan nå det endnu..... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, men sig det ikke til min kone :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Jørgen.. jeg tror du er nød til at have hende med på ideen.... :wink: ellers ser det skidt ud for dig.... så hvis ikke jeg må afsløre det .... så må du altså igen med at sige det til hende.... :tongue:

Der findes ikke en mere rar projekt end at lave børn... weiiiiii

Link to comment
Share on other sites

super hyggelig dag ... efter regnen så kom :sun: og så var det ellers bare med at komme ud og nyde det. Flere fra opgangen voksne og børn deltog i boldspil og derefter grillet vi noget lækkert kød og fik os nogen kolde pils...

Jeg havde til aften to udmattet og møj trætte børn.. så jeg kan sidde i fred og lytte til en masse dejlig musik af Creed, Saybia og Nickleback...

Uhmmm ser saglig ud...

:4thumbup:

"With arms wide open" og " Hide"

:wub:

Har siddet og læst lidt her og der om dem der har deltaget i Thy og alt i alt ser det rigtig godt ud.. man kan ikke andet end synes det er fedt at følge folk her på MOL med deres sejre... smukt gået af jer alle også selvom det måske ikke gik som i gerne vil have det. :wink: Til forskel for mange andre så forsøgt i og lagde en masse arbejde, tid, sved og ikke mindst har undværet ting, oplevelser omm .. som andre tag som en helt selvfølge.. I har alle min dybeste respekt.

:bowdown::bowdown::bowdown::bowdown:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Et kig tilbage efter at passeret 1000 indlæg;

4 mdr og ti dage er der gået med at skrive logbog / dagbog her på MOL.

Det har været en rivende udvikling og ikke mindst meget givende iforhold til de mange dejlig mennesker jeg er kommet i kontakt med. Hver og en har rørt mig dybt over deres råd, vejledning og ikke mindst imødkommenhed. Helt ufatterligt at min log fylder så mange sider på så kort tid.

Selv havde jeg ingen forventninger til siden her og til min træning at jeg ville få gang i mine muskler og få en smækker krop.. Jeg har pt ikke tabt mig men derimod fået mig noget styrke, arbejdet serioøst med min teknik som jeg vil forsætte med i en uendlighed. Det er faktisk det som betager mig alle mest må jeg klart indrømme. Jeg har prøvet mange øvelser i denne tid, gået amok og haft stille perioder i min træning men hold da op jeg er vild med det. Styrkeløft er klart der hvor min iver ligger og fornyligt også besluttet at OBBC er vist stedet jeg skal hen for at udvikle mig med folk som har samme holdning og ønsker til træning.

De første sider af min log er fyldt med åbenhed og masse af gode råd fra folk jeg i dag har fået et mere venskablig forhold til. Nogen tættere end andre og mange flere har jeg tilgode at lære at kende både i cyber og real life.. real life ruels!! Nogen gange er cyber dog alt hvad er muligt pga afstanden og dermed også rigtig godt. Der har været nogen få som er rigtig tæt inde i min sjæl og har mega betydning for mig. Selvom afstanden gøre jeg ikke har mødt dem så er de helt unikke. Her feks Blackmoore, L@rs, Arne og ikke at glemme den dejlig Gadedrengen som bestemt ikke er god til at holde sin logbog vedlige......

Mange mennesker har igennem deres log givet mig viden om træning uden de nok har bemærket mig.. jeg skriver ikke så meget i andres logs.. synes jeg selv men læser ivrigt.

Deres ivrighed, vedholdenhed og åbenhed gøre jeg har fået den dybeste respekt for deres sejre med træning, vægttab og kampe i diveres sportsgrene.

I starten er det blackmoore som fortæller om "Odense banden" Total uvidende gik jeg igang med at lede efter deres logs og stille og roligt fik jeg kontakt med dem og nyder deres varme og ikke mindst sjove underholdning på min msn. Langt de fleste er meget yngere end mig men slap af deres livslyst, energi og glæde er så smittende og godt for min egen sjæl at jeg slet ikke kan beskrive hvilken betydning det har fået for mig. En af de første fra Fyn som gøre sig bemærket i min log er Krea... det var en stor glæde at møde denne bette knejt for nyligt. PT Poul var også på banen ham håber jeg at møde her til vores mini MOL træf den 21 Maj her i Odense.

Loggen her er ikke blot træning.. langt fra faktisk.. dem der følger den må have en skræmmende godt billede af hvem jeg er som menneske daq jeg snart har været inde på mange tanker om min fortid og problematikker som har været i mit liv. I har også haft mulighed for at følge en rivende udvikling iforhold til min depression og hvordan den stadig kan påvirke mig i en grad som kan fjerne alt lyst til noget som helst til tider. Min indre fighter vinder dog som regle over sygdommen heldigvis da. Livet har så meget at byde på det handler jo bare om at være åben for at se mulighederne og åbne sine arme og tag imod dem. Nogen gange er der korte men fede oplevelser andre gange livsvarrige oplevelser at hente.

Jeg har også tit besøg af Haggis som har en fed evne både til at læse det skrevne men også det der står imellem sætninger... *GG* Slap af han har da både kunne stik mig en fiske lussing og et langt varmt cyber kram... vigtigst er nu han tit formår at få mig til at grine. Den bedste medicin imod alt skidt. En anden er Xjyden, ser ud til jeg får ham at møde den 21 Maj også.. Han må være en af Mols mest tvetydige mænd som for mig at se tit er opfattet anderleds end jeg lige læser hans ord...

Peet dk og Joker X er også to unge mænd som har haft en vedholdhed i deres egne kampe men også som faste læser her af min log. Mange dejlige kommentar er dukket op fra deres side af.

En af de emner i min log som nok er det mindste bemærket og har færreste kommentar til er min træning.... Til tider har det bekymret mig en hel del ... dog har jeg måtte erfare af nogen få holder nøje øje med mig og hvis ikke der er nok træning skal jeg nok få at høre for det.. så her kommer ordsproget " Hvis du intet høre er alt godt " Noget som altid lægges mærke til af ny som dukker op i min log er dog jeg dødløfter.. Forundrende at et enkel øvelse kan få et smil frem af så mange ??? Måske er der en der vil forklar hvordan det kan være???

Der er flere som har til stor fortjeneste at jeg har fundet stor glæde i træning; Min kære Henning Friis, Blackmoore og Nicolai Tygesen.. alle har haft en stor rolle i mine programmer, teknik og ikke mindst i oplæring af alt det som følger med i at træne. I er alle alt for seje mennesker og ydest kompetente til at lære sådan en newbi som mig op til en ægte trænings freak.

Det var så et kig tilbage på de første 10 sider... med min tanker.... folk kigger så underligt på mig .. ligger her på græsset og slikker sol.... :cooldance:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Hej

Hvorfor dødløften....fordi det er en fed og sej øvelse, som mange piger/kvinder vælger fra. Du må ikke spørge mig hvorfor...

Vi ses i morgen (og så tuder jeg sikkert igen...)

Seth

Link to comment
Share on other sites

Ligeså stille dukker der også kvinder op i min log til min store glæde da jeg er sikker på at disse piger har kunne realitere sig både til mig som menneske men også til glæden over at træne. Mange emner bliver berørt... ligefra film, dates, tanker, personlig udvikling oma... her spiller pigerne en stor rolle med deres feedback. Sweet pippy og kuldskær har været fantastiske samt tulle, maria og bamsepigen. Nogen mere skrivende end andre men jeg ser de holder øje og det giver altid et smil på læben.

Så har jeg nogen der dukker op i ny og næ med en tanke eller blot en kommentar som til tider har været alt for morsomt... Hr K " Hvornår begynder du at træne som en styrketøs ?? " Han må har haft en fornemmelse.. hi hi Eller CogRouge med hans viden enten om at træning eller som Far.. den nyeste om at være Far til piger eller en bamse tegning som han aldrig kom tilbage med sine tanker om.. venter endnu... *Fnis* Incognito som også vist ret hurtigt havde sine anelse om jeg ville blive ret vild med squat.. han mente at min 150 kg på nakken var lige om hjørnet... *LOL* Nutellaknejten som altid er nys på et eller andet er også en hyppig gæst i loggen særlig hvis jeg jeg havde lavet ulykker eller været i byen... hæ hæ...

Ca halvejs igennem loggen begynder nogen af de mere kendte folk fra OBBC dukke op i min log...Bla Henning Friis... da jeg havde bedte om hjælp til teknik sprang han uanende til... hæ hæ... Han havde mig så med oppe i OBBC og tog sig af mig.. fik endda også hilst på et par stykker herfra hvilken var rigtig rart. Det var her ca side 24 at jeg startet helt forfra med de tre store øvelser med da min teknik skulle få en bedre start... og det har da taget lang tid og meget arbejde at igen at få vægt på mine øvelser... Det har dog været det hele værd.

Senere hen dukker en del nye piger op på MOL med nye logs og de dukker så også op i min log... nogen dejlig debattere jeg har haft med dem om alt imellem himmle og jord. På side 25 bliver det meget tydeligt at der nu er nogle der ligefrem stiller forventninger til min træning og fremtid som styrkeløfter.. Uhmmmm... mon de husker min alder i deres tanker her..????

Jeg har en fornemmelse af jeg har mange skabs læser af min log .. for indimellem dukker der en kommentar op i den som klart bærer præg af man har fulgt mig.. dette synes jeg er ret hyggeligt... En af dem er T:I:R.... ud af det blå kan der dukke et kommentar op og væk er han så igen... *GGG* Hoosier er en ander der dukker op men hun kommer underligt vis altid forbi når jeg har oplevet noget flabet.. mon hun synes de er de sjoveste indlæg... hæ hæ...Henning som altid kommer med de fedeste spørgsmål til mig selv.. giver mig på en blid måde en vink med en vognstang... *GGG*

Min temprement har da også løbet af med mig et par gange... men det er vel også naturligt når man er inde på emner så rører en dybt.

Det var så til og med side 30... 4 kopper mokka og mange grin efter... nu vil jeg dog stoppe for denne gang... det tag sku for lang tid at læse min log fra den ene ende til den anden...

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

he he. inaktiv har du ihvertfald ikke været.

Men du har også tilføjet en del til dette forum. :smile:

God træning, og held og lykke med din nye fokusering på styrkeløft.

mvh T:I:R

<{POST_SNAPBACK}>

Sjovt nok du dukket op.. jeg havde faktisk lige skrevet om dig i min kig tilbage i loggen.. hi hi

Jamen glæden i at være her gøre man giver sig tid til siden... så det er ret let og enkelt .. lige sådan jeg kan lide det.

Tak for din lykkeønskning.. jeg vil gøre hvad jeg kan for at i kan blive stolte af denne gl kone som er pivklar... hæ hæ

Takker for din deltagelse her i min log... *Smiler stort*

Link to comment
Share on other sites

Hej

Hvorfor dødløften....fordi det er en fed og sej øvelse, som mange piger/kvinder vælger fra. Du må ikke spørge mig hvorfor...

Vi ses i morgen (og så tuder jeg sikkert igen...)

Seth

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har lige skrevet med gadedrengen om netop dette og ja det må handle om der bare en nogen mænd der kan lide at der findes kvinder som kan lide den maskulin træning i holder så meget af selv.

:wink:

Ingen tuderi fra din side af.. det må vi altså have buk med.... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

at en pige dødløfter svare nogen lunde til hvis en pige drikker en øl i en slurk uden at blinke med øjnene :beerchug: det er sejt... du må ikke spørger hvorfor :blink:

i det heletaget er piger der træner deres krop sexede synes jeg! det viser at de ikke er ligeglad med dem selv!

:tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share