pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Weiiii jeg kan mærke mine lårbasser i dag efter træning og ikke mindst de små muskler i skulderpartiet.... very nice...

:cooldance:

I dag fik jeg så målt min transport :bike: til og fra praktikpladsen... ca 8 km... Så det er vel en fin lille tur

:wink:

I morgen har jeg fri da vi alle skal i familiecenteret, senere på aften får jeg et par frisk og sulten Molboer til middag og hygge ... det glæder jeg mig meget til. De er nu dejlig selvskab.. :4thumbup:

Der skal også trænes imorgen i centeret * Jubbbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii* Tror jeg tag det inden vi skal til familiecenteret skal ikke nyde noget med jeg ikke når afsted.

:blush: For Sensei Henning er en af mine middags gæster.. forstil dig hvordan min aften vil forløb... Arrrgggh...

:4signme::smilejap::hmmm::4whip:

derefter;

:crybaby::please::chicken::sorry::innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 time på min :bike:

En lille pause her inden jeg jeg op i centeret og tæsker mine muskler igennem med min nye program... efter noget morgenmad.

Vægtern til morgen 65 kg ( - 2 kg siden start af MOL challenge)

:cooldance::cooldance:

Jeg har stadig DOMS fra sidste træning på den fede måde altså.... så jeg er spændt på hvilken styrke jeg i dag.

I aftes kom jeg til at tænke på om min medicin kunne have påvirkning på min træning altså styrke... :dry:

Ikke at jeg vil smide dem endnu men bare en tanke.

Dagen i dag bliver ren hygge.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lidt mere træning i dag...

PW 30 min

Markløft

30 kg x 5 x 3 sæt

35 kg x 5 x 2 sæt... går ræddi godt... men om tenikken fungere ved jeg ikke :innocent:

Ben krøl

20 kg x 5 x 3

25 kg x 5 x 2... så var mine ben også udbrændt... :dry:

Roning med T stang

30 kg x 5 x 3

35 kg x 5 x 1

40 kg x 5 x 1... auch... :blush:

Ryg bøj

BW x 12 x 5... de sidste to sæt var næsten ikke til at komme igennem... lår basserne var noget rystende.. :w00t:

Arm krøl

7 kg x 5 x 3

8 kg x 5 x 1..... nøøøøøøøøj de var ej nemme og brændte vildt

Mave øvelser på bold

mange.... :tongue::tongue::tongue:

Uhmmm en protien shake og sol som afslutning.. very nice...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror med glæde Sensei Friis vil spotte din markløft teknik?  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved ikke hvor min Sensei går og gemmer sig for tiden men rygtet siger han er hos dig... :laugh:

Men ja jeg er helt sikker på at hvis jeg gøre noget forkert så kommer han efter mig...

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror med glæde Sensei Friis vil spotte din markløft teknik?  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved ikke hvor min Sensei går og gemmer sig for tiden men rygtet siger han er hos dig... :laugh:

Men ja jeg er helt sikker på at hvis jeg gøre noget forkert så kommer han efter mig...

<{POST_SNAPBACK}>

Forkert teknik og man kan høre pisken smælde allerede inden lift-off. :tongue:

Ved mig? Næh, og jeg har endda kigget under bordet.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror med glæde Sensei Friis vil spotte din markløft teknik?  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved ikke hvor min Sensei går og gemmer sig for tiden men rygtet siger han er hos dig... :laugh:

Men ja jeg er helt sikker på at hvis jeg gøre noget forkert så kommer han efter mig...

<{POST_SNAPBACK}>

Forkert teknik og man kan høre pisken smælde allerede inden lift-off. :tongue:

Ved mig? Næh, og jeg har endda kigget under bordet.. :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå så han er ikke ved dig.... :raisebrow: det kan gå hen og blive et helt efterforsking på min Sensei om hvor han har befundet sig den seneste tid...

:laugh:

Men jeg er nu helt sikker på han er her i aften til middag... Mors mad... så sidder han :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: og tramper i gulvet efter mad...

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Haha, han er faneme for madglad, men hvem kan bebrejde ham det?  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup:

Ja det er han da.... men ikke glad for alle mine grønsager han tvinges også til at spise..

:w00t::w00t::w00t::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Grøntsager? Rigtige mænd spiser kød.. Har jeg hørt. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Haha, han er faneme for madglad, men hvem kan bebrejde ham det?  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup:

Ja det er han da.... men ikke glad for alle mine grønsager han tvinges også til at spise..

:w00t::w00t::w00t::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Grøntsager? Rigtige mænd spiser kød.. Har jeg hørt. :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

Ja ja men kød kommer han da heller ikke til at mangle i aften da...

Rejer, salat, brød og sauce verte

Tyndsteg, grønsager, kartoffler og rødvinssauce

Protien kager ( chokolade / pistace) og frisk frugtsalat

Link to comment
Share on other sites

Brææændt aw  :poking:  :wink:  Tusind tak for dejlig mad og hyggeligt selvskab igår  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja total.. slap af i går jeg nada værd.... :w00t: Men minderne om en super hyggelig aften var det hele værd...

Jeg håber du fik ligeså en dejlig aften og mæt må du have blevet da der både var rester af mad i køleskabet og Muffins tilbage på bordet...

:w00t:

Jeg fik ikke sagt pænt farvel ... det er jeg ked af... :blink: men sprutten havde vist fået det bedre af mig og dyne kaldte for hårdt på min krop...

:tongue:

Kom du godt hjem?

post-7136-1114259254_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Mange tak for en fed aften og lækker mad... næste gang så lidt mindre rødvinssauce  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der sweety...

Selv tak for en super aften... det var ikke saucen der fik for meget af men helt sikkert tequilaen...

:w00t:

Men damn jeg sidder stadig og griner til billedet af dig med citron i munden... :w00t::w00t:

:wink: Lad os gøre det om en anden gang og så drikker jeg klart mere af jeres cola end af sprutten...

:innocent:

post-7136-1114259416_thumb.jpg

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Tak for en dejlig aften og lige så dejlig morgen også med godt selskab.  :bigsmile:  :4thumbup:

P.S. Jeg fik allerede glæde af den grill her i aftes.  :4mewantfood:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Selv tak for en sjov, hyggelig og fed aften ... Du er altid en hit at have på besøg joh....

Kun ked af jeg ikke fik taget billede af dig liggende og sove på min sofa med din jakke over dig...

:wink:

Super fedt du var der om morgen til at hygge med tv, kaffe og morgenmad...Uhmmm

Vi ses snart.. nu ikke gå og gemme dig for os alle vel ?????

:dry:

post-7136-1114259629_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

I min nye program har jeg explosive og tunge øvelser som jeg bestemt ikke lige har fået styr på...

Måske kan en af jer hjælpe mig her..

Skal jeg have den samme vægt som normalt når jeg kører explosiv eller mindre vægt.. :blush: trods jeg ikke har meget vægt på... :w00t:

Tunge øvelser hvor meget mere end jeg kører med skal jeg sætte på??? Er det procent eller bare et kg spørgsmål?

Liggestem:

30kg x 5 x 2 sæt

25 kg x 5 x 3 sæt

Benbøj

30 kg x 5 x 2 sæt

25 kg x 5 x 3 sæt

Kropshævninger: med støtte x max.. :mad: jeg er bare ikke god i denne øvelse

8 x 1 sæt

7 x 2 sæt

6 x 2 sæt

5 x 1 sæt.... så kunne jeg bare ikke presse en mere ud af mig selv ... suk

Dips: 5 x max

12 x 1

10 x 1

9 x 1

8 x 1

5 x 1

Mave helved i alle mulige øvelse på bold, mave bøj ( 40kg, 50 kg og 55 kg), på gulvet og i stativ...

Protienshake og sol som afslutning...

Link to comment
Share on other sites

Venskab:

Noget man har, kan få som man altid bør værdsætte... Men hvad er en god ven... I dag var der en der skrev til mig at jeg som kvinde har kun venskaber med mænd der begærer mig...

:dry::raisebrow:

Var min tanke men kan på ingen måde give vedkommende ret hele vejen. Måske er mænds første tanke et begær men venskab har jeg med mange mænd med stor stor glæde og det er gensidigt.. det ved jeg :4thumbup:

Grundlæggende er det nemmeste for mig at tale med mænd. ja ja jeg har fået 2 udd i den tradtionælle mande verden og senere også arbejdet i ufaglært jobs med hovedsagligt mænd.

Måske gøre det den store forskel.

:blink:

Her var lige et par citater fra nettet;

Gode venner kan lave alting sammen -

men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen.

Gå ikke foran mig måske vil jeg ikke følge dig. Gå ikke bagved mig måske vil jeg ikke føre an. Gå ved siden af mig og vær blot min ven.

Men hvad er essensen for et godt venskab?

Hvilken elementer er vigtige for et sundt venskab?

Hvad skal man hvad bør man aldrig i et venskab?

Hvad er venskab

Ved søgning på google dukket denne link op... som ja er meget tankevækkende!!

Jeg ved hvad jeg mener er vigtig for et venskab men ved så efter at have flyttet hvor fedt det er at få nye venskaber med en vis erfaring i hvilken ting jeg værdsætter hos andre og ikke er fastlåst i en rolle jeg havde før. For det er dælme svært at ændre sig i et venskab med de roller man nu engang har fået skabt sig.

Der var engang en reklame hvor der stod " Har du talt med dit barn i dag?" Måske skulle der være en lignede.. Har du talt med din kammerart / veninde i dag og ved du med sikkerhed vedkommende har det godt... helt sikker de ikke har brug for dig???

Sikken en søndags tanke jeg lige fik mig hva??

:blink::innocent::raisebrow::smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share