pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Jeg synes, det virker som om du har fat i en af de rigtige ender omkring venskab.

Jeg tror samtidig udfra mit kig fra sidelinien, at der næsten altid må være et sexuelt aspekt involveret i venskaber, som involverer dig, men gør det noget?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg synes, det virker som om du har fat i en af de rigtige ender omkring venskab.

Jeg tror samtidig udfra mit kig fra sidelinien, at der næsten altid må være et sexuelt aspekt involveret i venskaber, som involverer dig, men gør det noget?

<{POST_SNAPBACK}>

Heeey xjyden

Jeg har en note til mig selv.. aldrig have munden fuld af kaffe når jeg skal læse dine indlæg... smiler bredt... Jeg har det med at få kaffen galt i halsen :w00t:

Jeg er jo tænkeren så derfor går jeg og fundere over det som kommer tæt på mig.. for nogen en fordel for andre en pestilens eller et problem. :w00t:

Jeg håber da jeg jeg bliver klogere på venskaber. For det ville klart være en fordel da.

:tongue:

Nu jeg er sådan en social menneske og elsker at have liv omkring mig.

Det seksuelle .. uhmm... nu er jeg ret rapkæftet, meget talende / skrivende og en flirt så det seksuelle er en del af min personlighed. Det skal så bestemt ikke forståes sådan at jeg så er alle mands eje for sex kun findeer sted med en gensidsigt ønske og glæde.

And i am not easy to get..... :blush:

Så nej det gøre ikke spor at det nu engang er en undertone bare det ikke misforståes da. Det gøre jeg hvad jeg kan for ikke at blive.

Er jeg ude på narrestreger eller mere end venskaber så findes der ingen tvivl for den der jages af mig da...

:w00t:

Venskaber er sværre at holde hvis ikke grundstenen er af oprigtighed, åbenhed, ærlighed og varme har været min overbevisning meget længe.

Måske er det for meget at forvente af andre mennesker for et venskab?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige flyttet en del af min kommentar til min egen log.

Det med flirten, det er et fælles træk i forhold til de to andre kvinder, jeg har nævnt, og det vil nok være svært at gennemskue, så længe det ikke er ansigt til ansigt. Jeg tror dog samtidig, at der må være et eller andet, der tænder invendigt, som forudsætning for en flirt, at det så måske ikke leves længere ud end til en flirt, det er en anden ting.

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Jeanette, hvad får dig da til at tro at du kan være rapkæftet :blush::blush:

Ja. okay, lidt, men efter de gange vi har haft snakket sammen er det nu mere mit billede at du har en god intuition og vil folk det godt og så bare lader være med at holde kæft..

Og DET er skam en kvalitet!!

Rapkæftet på mig lyder lidt mere negativt :bigsmile: Jeg vil hellere sige "positivt åbenmundet"

Link to comment
Share on other sites

Jeanette, hvad får dig da til at tro at du kan være rapkæftet :blush:  :blush:

Ja. okay, lidt, men efter de gange vi har haft snakket sammen er det nu mere mit billede at du har en god intuition og vil folk det godt og så bare lader være med at holde kæft..

Og DET er skam en kvalitet!!

Rapkæftet på mig lyder lidt mere negativt :bigsmile: Jeg vil hellere sige "positivt åbenmundet"

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

Hvor er du søøøød... :wink: jamen sådan siger man joh på sjælland der behøver det heldigvis heller ikke at betyde at det er en negativ side da.. :bigsmile:

:blush::blush::blush::blush:

Helt over dine ord og takker... du er et dejligt menneske at lære at kende og jeg glæder mig til at møde dig og ikke mindst din dejlig kone engang ved lejlighed. Det vil være så stort.

:cooldance:

Jeg har lige fået besked på mine to guldklumper er så heldig at have fået tildelt 3 uges ferie her sidst i Maj... er du klar over hvor meget jeg glæder mig over de får en kanon oplevelse men også at jeg har 3 uger til at gøre lige hvad jeg har lyst efter arbejde og ikke mindst i weekender...

Jeg kan træne ligeså længe jeg har lyst og bare hygge for vildt...

WEEEEEIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagen startet ikke så smart... kender i ordsproget " Hvad man ikke har i hovede må man have i benene! "

Jeg nået helt ud på jobbet og opdaget jeg havde glemt min kalende hvilken var en nødvendighed at have med da der skulle være møde omkring min start og planlægning af de næste par uger. Så op på cyklen.. hjem igen og derud... suk...

Så transport cykling blev lige fordoblet.. :bike: 16 km plus diveres indkøb så jeg vil regne med jeg nået op på over 20 km i dag.. ikke så smart når jeg skulle træne benbøj og et bensbøj...

Det kunne dælme mærkes desværre :blush:

Dagens træning i CCS Kl 17.00

Damn det er en stor forskel på bruger og ikke mindst antallet af folk på den tid... suuuuuk....

:raisebrow:

Benbøj

20 kg x 5 x 1

25 kg x 5 x 2

30 kg x 5 x 1..... ikke smukt og bestemt ikke langt nok ned... :raisebrow:

25 kg x 5 x 1

Et bensbøj

10 kg x 5 x 5 ... jeg var så bustet i mine ben så nøjes med den lille stang... :blink: Det kommer sikkert til at koster mig et slag eller to.... :w00t:

Liggestem

30 kg x 3 x 2

28 kg x 5 x 5

25 kg x 5 x 3... Jeg var varm og kunne slet ikke stoppe igen... :cooldance:

Her tog en ung mand semi dragon flags... sagde så til ham han burde løfte rumpetten da det snart var sommer... :w00t: Hvad mener du... spurgte han... hvad hedder den så??? Han lignede et stort spørgsmålstegn.. :blink: Jeg hjælp ham igang med de rigtig dragon flags og damn de sved kunne jeg se... :wink: NICE.. i like to se others in pain... :w00t:

Henviste ham til siden her og sagde han skulle lære noget nyt.. hi hi

Kropshævninger med 40 kg støtte;

5 x 5... den sidste sæt var næsten umuligt at komme igennem .. weiiii :cooldance:

Stem

17 kg x 5 x 5sæt

Hængende mavebøj

5 x 5

Siddende på knæ mave bøj

45 kg x 10 x 2 sæt

50 kg x 10 x 3 sæt

Protien shake og hjem til aftensmaden med de små guldklumper.. :4thumbup:

Slap af jeg er aw brææææændt nu....

Link to comment
Share on other sites

Min Advokat ringede i går min eks mand er igang igen... :blink: Dette har klart påvirket mit humør og ikke mindst min søvn.. som jeg ikke har fået meget af i nat.

Ulykker kommer sjællendt alene..

Suk

Jeg burde træne i dag men tag ned i familie centeret efter arbejde istedet da jeg heller må få styr på mine tanker og hvad jeg stiller op med det.

Det kan jo ikke betale sig at tag sorgene på forskud men lige præcis han kan få mig helt ude på et sideline...

:mad:

En ting er hvad min fornuft siger et andet er hvordan jeg påvirkeres i sjælen af hans gerninger. :raisebrow:

Godt det snart er weekend..

Kan i nu have en fantastisk dag allesammen

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Min Advokat ringede i går min eks mand er igang igen... :blink:  Dette har klart påvirket mit humør og ikke mindst min søvn.. som jeg ikke har fået meget af i nat.

Ulykker kommer sjællendt alene..

Suk

Jeg burde træne i dag men tag ned i familie centeret efter arbejde istedet da jeg heller må få styr på mine tanker og hvad jeg stiller op med det.

Det kan jo ikke betale sig at tag sorgene på forskud men lige præcis han kan få mig helt ude på et sideline...

:mad:

En ting er hvad min fornuft siger et andet er hvordan jeg påvirkeres i sjælen af hans gerninger.  :raisebrow:

Godt det snart er weekend..

Kan i nu have en fantastisk dag allesammen

<{POST_SNAPBACK}>

Cheer up Pivklar - håber I finder en fornuftigt løsning.... :bigsmile: De x'er kan sgu godt give problemer - bare ærgeligt det tit er børnene det går ud over... :poking: Damm ....

Ha' nu en super dag Pivklar - det går nok det hele.... Der må være en mening med det selvom det er svært at se lige nu.. :4thumbup:

Bedste håb for dig.... :cooldance: Iver

Link to comment
Share on other sites

NICE.. i like to se others in pain...

:blink::blink::blink::4whip::4whip::devil::4whip::laugh:

Se, det tvivler jeg så ikke på… :tongue:

Mht..ex manden, og de problemer du går og tumler med det!!

Så husk at du ikke er alene, men lige nu har et kæmpe netværk du kan trække på… BRUG det!

Link to comment
Share on other sites

Min Advokat ringede i går min eks mand er igang igen... :blink:  Dette har klart påvirket mit humør og ikke mindst min søvn.. som jeg ikke har fået meget af i nat.

Ulykker kommer sjællendt alene..

Suk

Jeg burde træne i dag men tag ned i familie centeret efter arbejde istedet da jeg heller må få styr på mine tanker og hvad jeg stiller op med det.

Det kan jo ikke betale sig at tag sorgene på forskud men lige præcis han kan få mig helt ude på et sideline...

:mad:

En ting er hvad min fornuft siger et andet er hvordan jeg påvirkeres i sjælen af hans gerninger.  :raisebrow:

Godt det snart er weekend..

Kan i nu have en fantastisk dag allesammen

<{POST_SNAPBACK}>

Cheer up Pivklar - håber I finder en fornuftigt løsning.... :bigsmile: De x'er kan sgu godt give problemer - bare ærgeligt det tit er børnene det går ud over... :poking: Damm ....

Ha' nu en super dag Pivklar - det går nok det hele.... Der må være en mening med det selvom det er svært at se lige nu.. :4thumbup:

Bedste håb for dig.... :cooldance: Iver

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak.. humøret steg radikalt da jeg gik ned på min cykle, satte min mp3 afspiller igang og kørte på jobbet....

Smuk morgen med glad musik og´smukke omgivelse giver en boost i humøret :tongue:

Der var herre travlt på jobbet hele dagen og jeg var alene så fik ingen tid til at spekulere... kørte derefter direkt på familiehuset og talte alt igennem og ikke mindst fik tudet mine dårlig tanker ud af systemet.. Så nu sidder jeg afslappet og har fået lagt en plan som jeg kan leve med.

Ret cool...

:cooldance:

Meninger er der i alt.. og nej i øjeblikket er det langt fra sikkert man forstår hvad mening er.. det kommer med tiden vel.

:wink:

Tusind tak for dine ord... det varmede meget

Klem herfra til dig

Link to comment
Share on other sites

NICE.. i like to se others in pain...

:blink::blink::blink::4whip::4whip::devil::4whip::laugh:

Se, det tvivler jeg så ikke på… :tongue:

Mht..ex manden, og de problemer du går og tumler med det!!

Så husk at du ikke er alene, men lige nu har et kæmpe netværk du kan trække på… BRUG det!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan da ikke andet end grine når jeg læser dit svar til min coaching af dragon flags...

:w00t:

Der er heller ikke noget at tvivle på ... I like it!

Ja jeg har meget at være taknemlig for og denne gang fik problemet fat men jeg fik også handlet mig ud af den hurtigt og effektivt og er igen ved god mod.

Min søn har lige fået bivilligt noget lege terapi så der kan kommer noget konkret på bordet som vi alle kan arbejde med. Svært ja.. men nødvendigt.

Vi fik så en uges ferie sammen i familiecenteres camping vogn.. godt nok efter skolen er startet men vi tag afsted.. vi kan kun få nogen dejlig stunder sammen der.

:tongue:

Jeg føler mig bestemt heller ikke alene... for når jeg rækker ud så er der altid nogen som griber min hånd.. dejligt trygt og varmer en for vildt.

Tak fordi du er lige der...

Knus og mange varme tanker til dig.

Link to comment
Share on other sites

post-5998-1112903200_thumb.jpgHej Piv, du får lige et krammedyr til at tage sommerfuglene

hyg

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

Godt valgt Mester.... weiiii :cooldance: Han er da sikker nice at kramme med... Uhmmmmm

:4thumbup:

Klem

<{POST_SNAPBACK}>

Han krammer kun med mænd. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke i min drømme verden... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag

PW 30 min

Markløft..... gik godt og den sidste sæt var jeg ikke itvivl om jeg havde ramt rigtigt :w00t:

30 kg x 5 x 3 sæt

35 kg x 5 x 2 sæt

Ben krøl

20 kg x 5 x 3

25 kg x 5 x 2

Roning med T stang

30 kg x 5 x 3

35 kg x 5 x 2

Ryg bøj

BW x 12 x 5

Arm krøl

7 kg x 5 x 3

10 kg x 5 x 1

Mave øvelser på bold

Det var en speed træning med masse af sved og prust fra min side af da jeg var under hård tidspress.

Fik min protien shake og afstig afsted det gik...

Link to comment
Share on other sites

I dag skulle jeg så hos en lærer ang en skoleprøve.... for at se hvordan min skolekundskaber er da jeg gerne vil læse vidre.. ikke at jeg ved hvad jeg vil læse... har brugt utalige timer på studiebiblotekt på nettet ... der er bare alt for meget at vælge...

Det er også vigtigt at der ikke er arbejdesløshed indenfor faget for ellers får jeg det ikke bilvilligt.

Jeg hælder meget til kontor jobs da de passe med arbejdestider og det er alfa omega mht børnene.

Så nu har jeg to eksames opgaver med hjem jeg skal have lavet og afleveret inden næste fredag.

Derefter til træning...som jeg lige har skrevet.

Hjem i bad og så ville jeg besøg den krisecenter vi boede på da vi ankom sidste år.. ved ikke hvorfor men det er vel noget med tankerne og mærke efter i mig selv. Tilbragte nok tid til at både se og mærke hvor langt jeg var nået samt hvor lidt overskud man har når man lander sådan et sted.

Forkælede pigerne med at rydde køkknet, deres mega store kummefryser samt lægge alle deres købmandvarer på plads på mindre end en halv time. Faktisk er det en opgave for 4 af dem der bor der og de mest uoverkommelige opgaver man kan få.. :blink: underligt men sandt.

Cyklede derefter ned og fik fyld en masse penge på mit vaskekort og derefter hjem og mødes med min søn.

Han skulle i legeterapi og damn han er bare ikke tændt på det... lidt svært at se hvor meget modstand han stille op på det. Det er dog så vigtigt at jeg ikke kan bare lad være. Der skal sku hjælp til og det er måden at få det.

Derefter gik vi hånd i hånd op til byen og byttet nogen af de gaver han havde fået den anden dag fra hans Far som jeg hentet ned ved min advokat. Fodboldstøvler som han ikke havde brug for blev så byttet bla til hans første drumbell sæt hvor han kan skrue skiver af...

:raisebrow::laugh::cooldance:

En rubybold og basketbold. Han havde også modtaget gfavekort til HM så der skulle købes tøj.. nu er min søn mega forfængelig og det tag sådan set rundt regnet mega lang tid at finde det som er sejt nok og ikke mindst at beslutte om hvilken af delene han så virkelig gerne vil eje...

:blush::wub:

Han skal nok ende som en metroseksuelle vægtløfter... :w00t:

Gik så hjem med han barbell i min rygsæk ... weiii det er sku tungt sådan en tur..piv lidt inde i mig selv..

:tongue:

På vej hjem fandt vi en pung med alverdens kort i samt småpenge .. så den skulle vi så også hjem til vedkommende og aflever.

:cooldance:

Imorgen står det så på shopping igen igen men med min datter.. Hun mangler lidt her og der til den kommende koloni og hvis jeg synes turen med min søn var slem så er der ingenting iforhold til hvad vi bliver udsat for imorgen.

:w00t:

Mig som hader at shoppe... :poking:

Nu er jeg træt og vild glad for jeg bare kan sidde og lave nada...har jo hele weekend til at lege husmor i... skal jo nok nå det hele...

:4thumbup:

Håber i alle har det godt og glæder jer til weekenden..

:bigsmile: :4mewantfood: :wink:

Søndag er det så en mærkedag for mig... det var dagen jeg ankom til DK i 1980 i snevejr.. hvilken jeg aldrig havde set.

Nu håber jeg solen vil skinne over os alle så vi kan nyde en kølig øl i en smuk park.

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Dagens træning;

4 times gå tur med ungerne på shopping

3 timer vasken tøj... ( masse af benbøj *GGG*)

X timer hovederengøring.... uhhhaaa op og ned, kravlende på gulvet, og masse andet)

1 time om at slå ny telt op til ungeren ( de skal sove på græsplanen)

Masse af bold leg indimellem med rugby bold.

Total aw bræææææææændt.... nu... mærker doms i læg, lår, ryg og arme... :w00t:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Pas nu på, at du ikke futter hele kvarteret af. :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Alt forgik godt og vi har da bålplads så ingen fare for at futte hele kvt af... heldigvis :wink: vil da gerne kunne gøre det en anden gang jo...

Det har været en super dejlig aften med drengene og mon ikke der er nogen sjove samtaler sådan nogen drenge kan have alene ved bålet mens mor holde nøje øje på afstand og ikke mindst når de falder til ro i telten...

Det er bare klasse at lave sådan en aften kan jeg afsløre...

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Efter en hyggelig aften foran bålet fik jeg besked på jeg IKKE var velkommen til at blive dernede længere...

Så helt slukøret måtte jeg oppe i lejligheden...

:raisebrow:

Vågende og så det havde regnet meget og var så meget spændt på hvordan telten havde klaret det.. netto telte er ikke helt hvad man kan håbe på... men til stor overraskelse havde den holdt tæt..

:cooldance::cooldance:

Jeg har så serveret morgenmad i telten med varm the og fik lige en hurtig opdate på hvordan natten havde forløbet...

Altså det de gider at fortælle en voksen ikke.. :w00t:

Mening var vi skulle ned og fejre 1 Maj men vejret er vådt så vi holder noget hygge herhjemme.

Jeg har mega Doms efter min flip igår så det bliver en stille og rolig dag... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:blush::innocent::shades::sun: :4whistling:

Dagen træning;

Opvarmingstur på min MTB

Benbøj;

25kg x 5 x 2 sæt

30kg x 5 x 3

40kg x 3 x 1

Et bens bøj;

20 kg x 8 x 4sæt

Liggestem;

20 kg x 3 x 2 sæt

35 kg x 3 x 1 sæt

38 kg x 2 x 1 sæt Pyyyyyyha NOT easy

40 kg.... FAIL !!! Lå på min bryst...

:newtongue::rofl2::rofl2:

Stem;

12 kg x 5 x 2 sæt

18 kg x 5 x 3 sæt

21 kg x 5 x 2 sæt :bottom::unsure::partytime2::kickass:

Kropshævninger med 40 kg støtte;

5 x 5 sæt

Routator øvelser...

mange... damn de er kedelige men jeg kan efterhånden se det giver mindre knæs lyde i skulderen... :boobs: :4thumbup: :banana3:

Mave sammenbøjning;

40 kg x 12 x 3 sæt

50 kg x 12 x 3 sæt

Mave sammenbøjning på bolden;

10 x 4 sæt

Maveøvelse på gulvet;

12 x 5 for side mulller... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance:

I am alive and kicking....som den kloge læser af min log nok har lagt mærke til så har jeg ikke skrevet det store på det seneste, ej heller fået trænet .. :blush: . Det hænger i høj grad sammen med nogen hårde dage på jobbet og en del triste øjeblikke som jeg har måtte bekæmpe... tankerne spiller mig et puds for tiden... og de skal bare sættes hårdt på plads. Den kære Arne, Blackmoore og Squatdaddy har været en mega støtte enten ved at :poking: , :dry: , :w00t::devil::nono::4jumpy::blahblah::4smartass: :bookread: :4whip::music::violin::4slap:

Men sat på på rette vej ved disse menneskes overskud og varme hjerter.

Jeg takker dem alle for deres tid og energi.

På skolen har der været vild gang i den og jeg har siddet alene og har virkelige måtte være kreativ til tiden for at løse opgaverne.

Den ene dag måtte jeg endda ringe til Kern og få han viden om PC sat på en prøve og han løste opgaven til UG ... Damn han var dagens mand for en hel gruppe smukke piger...

:cheer::kickass::clap:

Deres opgave havde gemt sig i deres pc og den var ikek til at finde på den kopi de havde lavet... men den kloge Kern guidede mig igennem og de nået at få den sendt afsted med resten istedet for at dumpe.

:cheer:

Kan i så alle nyde dagen i dag... og ikke mindste det fede vejr... :cooldance:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share