pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tak for en fed dag, med mange cool oplevelser :smile: Det var kanon :bigsmile:

Der skulle dog lige rundes en brugsen da der skulle købes forsyninger af Cola light og sprugt til om aften. Her en mega undskyldning til Moos da jeg troede han havde drukket min cola light.. jeg fik delt godt ud af den til Kern Bla

Ja, det er da rart, at vide, hvad folk går og tror om en... :sneaky2::wink:

Jeg forstår det egentligt ikke... Jeg sagde da endda til dig, at jeg havde købt en... :wink: Men hvad, den var jo alligevel købt for at dele med de sikkert tørstige, glade drenge i grønt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for en hyggelig aften, Piv. Det er fedt, du gjorde arbejdet med at få stablet noget socialt på benene.  :smile:

Rart at opleve folk i den virkelige verden.....

<{POST_SNAPBACK}>

super fedt du overvandt dig selv og deltog... rigtig rart at møde dig real life og det var en fornøjelse at have jer alle her.. i er alle så dejlig mennesker.

knus herfra og mange tanker til dig

Link to comment
Share on other sites

Tak for en fed dag, med mange cool oplevelser :smile: Det var kanon  :bigsmile:
Der skulle dog lige rundes en brugsen da der skulle købes forsyninger af Cola light og sprugt til om aften. Her en mega undskyldning til Moos da jeg troede han havde drukket min cola light.. jeg fik delt godt ud af den til Kern Bla

Ja, det er da rart, at vide, hvad folk går og tror om en... :sneaky2::wink:

Jeg forstår det egentligt ikke... Jeg sagde da endda til dig, at jeg havde købt en... :wink: Men hvad, den var jo alligevel købt for at dele med de sikkert tørstige, glade drenge i grønt :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

et var super fedt du deltog trods du havde festet og ikke sovet pga dit læg... det betyder så meget at i bakket det hele op og var i så godt humør hele dagen / aften og natten.

:wink:

Du er en cool, sej og meget stærk knægt... :4thumbup:

Mht colaen synes jeg bare det var morsomt men tænkte intet ringe om dig da... please belive me.

knus

Link to comment
Share on other sites

Tak for en god dag i går.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Selv tak da... i var for fede at have på besøg og tilbringe en hel dag sammen med en ren fornøjelse ... :bigsmile:

Glædes over jeg får lov til at lære jer alle at kende..

:tongue:

Ikke meget du siger i ord men damn du siger meget med dine ansigts udtryk... :w00t:

Du er lidt glad for at sjule dig i mængden men hi hi du er ikke svær at finde med de overarme...

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hep,

tak for en hygsom dag,

rart at hilse på og vi ses jo nok ved lejlighed  :smile:

der kommer jo nok flere fester.... :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Selv tak havde lige været i din log.. hæ hæ... flere fester holder jeg mere end gerne super dejlige mennesker at hænge ud med...

ses :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ser sq ud til at have været et fedt arrengemetn du fik arrangeret :4thumbup:

Må hellere komme med hvis succesen en dag skulle gentages :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen du skal da være hjertlig velkommen det vil bare være ultra hyggeligt at møde flere MOLér....

Der var et par få som havde tilmeldt sig som ikke dukket op ikke at jeg ved hvor de skulle have siddet *GG* Men plads havde man nok fundet til dem.. Ja det var en super dejlig dag.

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træningspas i OBBC D. 21 Maj

Benbøj;

30 kg x 5 x 5sæt

Stem;

20 kg x 5 x 5sæt

Træk til brystet siddende;

?? kg kunne ikke hitte ud af de plader men tungt var det x 5 x 5 sæt

T stang roning ( hedder det vist ikke efter nogens udsagn)

?? Kg x 5 x 5sæt

Liggestem;

20kg x 10 x 1

30kg x 5 x 1

35kg x 5 x 1

40kg x 2 FAIL.... pis også :mad:

Mave crunch;

45 kg x 5 x 1

50 kg x 5 x 3

55 kg x 5 x 2

lidt mere mave øvelser sammen med Hoosier sammen med en masse kæbetræning. Hyggeligt

Da det var mig der legede fotograf var der af gode grunde ingen billeder .. hæh hæh

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Det var forbløffende fornøjeligt.

Men jeg kunne godt forestille mig, at Squatfather har hygget sig mere, da jeg så ham komme humpende stribet blå og gul og halvnøgen ud fra dit soveværelse.

Hvis jeg var til sådan noget, så ville jeg jo være helt misundelig.

Link to comment
Share on other sites

Det var forbløffende fornøjeligt.

Men jeg kunne godt forestille mig, at Squatfather har hygget sig mere, da jeg så ham komme humpende stribet blå og gul og halvnøgen ud fra dit soveværelse.

Hvis jeg var til sådan noget, så ville jeg jo være helt misundelig.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror nu nærmere, at mærkerne stammede fra squatdragten :wink: Og iøvrigt var jeg vist både for træt og stiv til den slags, såfremt det havde ens interesse. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jamen du skal da være hjertlig velkommen det vil bare være ultra hyggeligt at møde flere MOLér....

Der var et par få som havde tilmeldt sig som ikke dukket op ikke at jeg ved hvor de skulle have siddet *GG* Men plads havde man nok fundet til dem.. Ja det var en super dejlig dag.

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ked af jeg ikke kunne komme (Problemer... :dry: ) men lidt af stemningen fik jeg da lov at opleve via sms :laugh: " Jeg skulle hilse fra alle: Du er en svagpisser og en narrefisse!". formedelst MDK' :laugh:

Det er ikke fordi jeg ikke gider mødes med jer. Bare noget grud i maskineriet :raisebrow:

Edit: grus...

Edited by heffehurtig
Link to comment
Share on other sites

Jamen du skal da være hjertlig velkommen det vil bare være ultra hyggeligt at møde flere MOLér....

Der var et par få som havde tilmeldt sig som ikke dukket op ikke at jeg ved hvor de skulle have siddet *GG* Men plads havde man nok fundet til dem.. Ja det var en super dejlig dag.

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke fordi jeg ikke gider mødes med jer. Bare noget grud i maskineriet :raisebrow:

Edit: grus...

<{POST_SNAPBACK}>

:raisebrow::sleeping::smile:

Og her kommer strygerne ind fra højre ....

Sjovt som grus i maskineriet til forveksling kan lyde som en fest. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jamen du skal da være hjertlig velkommen det vil bare være ultra hyggeligt at møde flere MOLér....

Der var et par få som havde tilmeldt sig som ikke dukket op ikke at jeg ved hvor de skulle have siddet *GG* Men plads havde man nok fundet til dem.. Ja det var en super dejlig dag.

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke fordi jeg ikke gider mødes med jer. Bare noget grud i maskineriet :raisebrow:

Edit: grus...

<{POST_SNAPBACK}>

:raisebrow::sleeping::smile:

Og her kommer strygerne ind fra højre ....

Sjovt som grus i maskineriet til forveksling kan lyde som en fest. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hov hov MDK.... det kunne jo godt være at det faktisk VAR grud i maskinen du kunne høre i baggrunden.... Ved du hvordan det lyder måske :confused:

....måske som klirrende glas ... eller som folk der snakker i baggrunden ??

Mulighederne er mange :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nå nå Phoenix ikke for morsom på andres bekostning!

Hvordan gik det med dit hussalg?

Imponerende masse for en hjemme-træner forøvrigt. Men du har jo også trænet seriøst før, kunne jeg forstå.

Nå, ja, overarmen var også lidt imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Nå nå Phoenix ikke for morsom på andres bekostning!

Hvordan gik det med dit hussalg?

Imponerende masse for en hjemme-træner forøvrigt. Men du har jo også trænet seriøst før, kunne jeg forstå.

Nå, ja, overarmen var også lidt imponerende.

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe ! Jeg vil ikke gridse Piv'is log. Der er en opsummering i MOL-træf tråden i Off-topic :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ikke meget du siger i ord men damn du siger meget med dine ansigts udtryk... 

Du er lidt glad for at sjule dig i mængden men hi hi du er ikke svær at finde med de overarme...

Ansigsudtrykkene kom vidst af mig og Moos lille hmm ting, så der blev bare sagt hmm til ting.

Desuden var det så ufatteligt tidligt at min hjerne slet ikke kan følge med, en anden gang må det blive efter klokken 12 eller sådan noget. :smile:

Edited by overarmen2000
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share