pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Trods mine planer så er det IKKE blevet til noget træning i dag men derimod har jeg set en masse om westside barbell clubs træning :pumpin: på DVD.

Meget spændende...... :4thumbup: iøvrigt at se sådan nogen trænings programmer.

Men flytter ingen muskler på mig joh... :blush: Dog kan jeg sig :4thumbup:at jeg har haft en smadder hyggeligt weekend... Det håber jeg også i alle har haft...

Ugen der kommer bliver max hård.. mange lede møder... vælger dog her til aften at lægge alle mine tanker og bekymringer om dem i skraldespanden... ingen grund til at tag sorger på forskud når det slet ikke er sikkert der er så meget at frygte.

Job mæssigt skulle jeg gerne få mig en del nye opgaver og få mulighed for at lave andet end at sidde på min pind ved telefonen hele tiden.. hvilken jeg glæder mig noget til.

:cooldance:

Jeg vil træne når lejligheden byder sig i denne uge da jeg ved af erfaringer at overskuddet er lavt når disse store møder afholdes. Mit mål er at holde mig selv i skak og ikke gå i selvsving over dem inden ... så må jeg se om fokus kan ændre noget.

Nat nat alle... :sun:

:pumpin:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hej jeg vil bare sige at jeg har læst din log(brugt nogle timer idag og igår og en spand kaffe) og det er meget intresant at føjle med i din træning og liv...

og med den positive energi du lægger for dagen når du langt med din træning og ikke mindst med arbejd! :4thumbup:

jeg har selv trænet ca 5år og jeg har ikke set mange med sådan en forstand på træning så hurtig! mange bruger meget tid på at gøre alt det forkerte men du har hurtigt tilegenet dig en viden omkring træning :4smartass:

jeg begynder moske snart i ccs så det kan være jeg hilser på dig end dag!

Link to comment
Share on other sites

hej jeg vil bare sige at jeg har læst din log(brugt nogle timer idag og igår og en spand kaffe) og det er meget intresant at føjle med i din træning og liv...

og med den positive energi du lægger for dagen når du langt med din træning og ikke mindst med arbejd! :4thumbup:

jeg har selv trænet ca 5år  og jeg har ikke set mange med sådan en forstand på træning så hurtig! mange bruger meget tid på at gøre alt det forkerte men du har hurtigt tilegenet dig en viden omkring træning :4smartass:

jeg begynder moske snart i ccs så det kan være jeg hilser på dig end dag!

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen jeg må heller starte med at byde dig velkommen på MOL og ikke mindst her i min log... :cooldance:

Jeg er vildt overrasket over du har kunne læse dig igennem de mange sider her... weiiiii måske jeg selv skulle prøve det en dag... :w00t:

Du skal være hjertlig velkommen til at komme og hils på oppe i CCS dog vil jeg nævne jeg skifter ned til OBBC når min medlemskab udløber.

D :w00t: a jeg klart savner at have nogen der holder nøje øje med mig i teknik og pisker mig igennem når jeg fejler.. :laugh: Denj hjælp er ikke sådan at hente desværre oppe i CCS.

Hvad med du selv får oprettet dig et log.. det kunne være spændende at følge dig her.

Have en super aften.

Link to comment
Share on other sites

tak jeg er helt ny på det forum her men har skreveten del på et andet... jeg er desværre ikke så god til at skrive så levende og medrivende at jeg vil udsætte andre for en log...

nu har du prøvet både ccs og obbc hvad hvilket center er efter din mening best? det skal lige sige jeg træner bb!

Link to comment
Share on other sites

tak jeg er helt ny på det forum her men har skreveten del på et andet... jeg er desværre ikke så god til at skrive så levende og medrivende at jeg vil udsætte andre for en log...

nu har du prøvet både ccs og obbc hvad hvilket center er efter din mening best? det skal lige sige jeg træner bb!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil lige bryde ind hurtigt.. Jeg har aldrig været i ccs, men jeg har været i OBBC et par gange og det er et virkelig fedt sted. Store håndvægte, powercage, squat racks, gode stænger og skiver(Eleiko og Leoko). Og en fed atmosfære. Styrkeløfterhule møder fitness center i en smuk, smuk symfoni. :blush:

Link to comment
Share on other sites

tak jeg er helt ny på det forum her men har skreveten del på et andet... jeg er desværre ikke så god til at skrive så levende og medrivende at jeg vil udsætte andre for en log...

nu har du prøvet både ccs og obbc hvad hvilket center er efter din mening best? det skal lige sige jeg træner bb!

<{POST_SNAPBACK}>

Der er klart flere med større viden indenfor BB i OBBC.... så det ville jeg klar anbefale... Du skal ikke tænke over at du har svært med at skrive levende.. du er let at tyde så bare se at få din egen log lavet... så vi kan følge dig og du lærer os at kende. *S*

Hos OBBC er der mange som også færdes her på MOL hvilken klart giver sine fordele.

CCS er et hyggeligt center men langt de fleste træne alene og kan være meget sværre at komme ind på livet af.

Det kommer meget an på hvad man søger i et center.

:wink:

Utnes beskrivelse af OBBC er meget rammende og der er uanede maskiner deroppe.

Lad mig høre hvad du finder ud af. :bigsmile:

PS... Er du mand / kvinde , alder osv.... ??? Ser nysgerrrig ud som altid.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil træne når lejligheden byder sig i denne uge da jeg ved af erfaringer at overskuddet er lavt når disse store møder afholdes. Mit mål er at holde mig selv i skak og ikke gå i selvsving over dem inden ... så må jeg se om fokus kan ændre noget.

<{POST_SNAPBACK}>

Du skal bare op og lave max effort i de 3 store. Nu har du jo set og hørt Louie forklarer, hvordan det hele hænger sammen. :4signme::4whip:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil træne når lejligheden byder sig i denne uge da jeg ved af erfaringer at overskuddet er lavt når disse store møder afholdes. Mit mål er at holde mig selv i skak og ikke gå i selvsving over dem inden ... så må jeg se om fokus kan ændre noget.

<{POST_SNAPBACK}>

Du skal bare op og lave max effort i de 3 store. Nu har du jo set og hørt Louie forklarer, hvordan det hele hænger sammen. :4signme::4whip:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ja ja .. ro på lille du.... :w00t: Jeg har lyttet og set meget på de DVDér og så må jeg se hvordan min udvikling bliver...

Jeg har jo et ønske om at skulle blive rigtig god til de øvelser og gøre hvad jeg kan...efter omstændighederne gå

PT synes jeg dog at mærke en tilfredshed over fremgangen og det er ret cool.. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

For s**** da en lang log du har fået strikket dig sammen på så kort tid. :blink:

Imponerende at du er nået så langt med din træning på så kort tid,

Hygge

-Lamotta

PS. tak for fødselsdags hilsnen i loggen,, så den først idag :innocent::blush::innocent:

Link to comment
Share on other sites

For s**** da en lang log du har fået strikket dig sammen på så kort tid. :blink:

Imponerende at du er nået så langt med din træning på så kort tid,

Hygge

-Lamotta

PS. tak for fødselsdags hilsnen i loggen,, så den først idag :innocent:  :blush:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeey der...*S*

Velkommen i min log...Ja den er noget lang efterhånden :w00t: og meget personlig må jeg sige uden at det gøre noget .. for man kan ikke sige andet end den afspejler den mennesker jeg er på godt og ondt... :4smartass:

Dejligt at få ros for min træning endda hele to indlæg på to dage... :cooldance::cooldance::cooldance:

Vokser med rosen... og passer på det ikke stiger mig til hovedet. :wink:

Sløvt du først har været i din log i dag.. skal jeg finde pisken frem eller vil du så kom igang med din log igen ???

:wink:

Forsat rigtig dejlig dag til dig og kig gerne ind igen.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

For s**** da en lang log du har fået strikket dig sammen på så kort tid. :blink:

Imponerende at du er nået så langt med din træning på så kort tid,

Hygge

-Lamotta

PS. tak for fødselsdags hilsnen i loggen,, så den først idag :innocent:  :blush:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:

Sløvt du først har været i din log i dag.. skal jeg finde pisken frem eller vil du så kom igang med din log igen ???

:wink:

Forsat rigtig dejlig dag til dig og kig gerne ind igen.. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Well, nu har jeg skrevet rimeligt i min blog siden jeg stoppede min log :bigsmile: , så lad bare pisken blive hængende på væggen :tongue: . Men true, loggen har haltet hæftigt bagefter. :innocent:

Men der går nok nogle år før jeg når de 49 sider...

Link to comment
Share on other sites

For s**** da en lang log du har fået strikket dig sammen på så kort tid. :blink:

Imponerende at du er nået så langt med din træning på så kort tid,

Hygge

-Lamotta

PS. tak for fødselsdags hilsnen i loggen,, så den først idag :innocent:  :blush:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:

Sløvt du først har været i din log i dag.. skal jeg finde pisken frem eller vil du så kom igang med din log igen ???

:wink:

Forsat rigtig dejlig dag til dig og kig gerne ind igen.. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Well, nu har jeg skrevet rimeligt i min blog siden jeg stoppede min log :bigsmile: , så lad bare pisken blive hængende på væggen :tongue: . Men true, loggen har haltet hæftigt bagefter. :innocent:

Men der går nok nogle år før jeg når de 49 sider...

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::blush::blush:

Ups sorry.. jeg læser aldrig blogs...

:sneaky2: over pisken ikke kunne komme i brug ....

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Nååååååå..stakkels Piv..

matrixpony.jpg

:tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:

Ska du ikke snart ned og træne lidt  :poking:  :bigsmile:  :poking:  :4smartass:  :poking:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo imorgen... har ca læst 200 sider om ADHD og har ligeså mange tilbage at læse inden jeg lægger mig til at sove i aften.

:blink:

SÅ skal der siges jeg skal lave noter og tænke en del mens jeg læser... samt svarer på børnene ualmindelige mange spørgsmål i timen.. ved ikke lige hvad der går af dem i dag.. :w00t:

men sød sød billede ... hi hi

Link to comment
Share on other sites

tak jeg er helt ny på det forum her men har skreveten del på et andet... jeg er desværre ikke så god til at skrive så levende og medrivende at jeg vil udsætte andre for en log...

nu har du prøvet både ccs og obbc hvad hvilket center er efter din mening best? det skal lige sige jeg træner bb!

<{POST_SNAPBACK}>

Der er klart flere med større viden indenfor BB i OBBC.... så det ville jeg klar anbefale... Du skal ikke tænke over at du har svært med at skrive levende.. du er let at tyde så bare se at få din egen log lavet... så vi kan følge dig og du lærer os at kende. *S*

Hos OBBC er der mange som også færdes her på MOL hvilken klart giver sine fordele.

CCS er et hyggeligt center men langt de fleste træne alene og kan være meget sværre at komme ind på livet af.

Det kommer meget an på hvad man søger i et center.

:wink:

Utnes beskrivelse af OBBC er meget rammende og der er uanede maskiner deroppe.

Lad mig høre hvad du finder ud af. :bigsmile:

PS... Er du mand / kvinde , alder osv.... ??? Ser nysgerrrig ud som altid.. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

jeg er en mand på 21... jeg tror også jeg vil starte i obbc når i mener det er bedre! :smile:

jeg vil helst træne et sted hvor folk er rimligt seriøse omkring deres træning...

Link to comment
Share on other sites

tak jeg er helt ny på det forum her men har skreveten del på et andet... jeg er desværre ikke så god til at skrive så levende og medrivende at jeg vil udsætte andre for en log...

nu har du prøvet både ccs og obbc hvad hvilket center er efter din mening best? det skal lige sige jeg træner bb!

<{POST_SNAPBACK}>

Der er klart flere med større viden indenfor BB i OBBC.... så det ville jeg klar anbefale... Du skal ikke tænke over at du har svært med at skrive levende.. du er let at tyde så bare se at få din egen log lavet... så vi kan følge dig og du lærer os at kende. *S*

Hos OBBC er der mange som også færdes her på MOL hvilken klart giver sine fordele.

CCS er et hyggeligt center men langt de fleste træne alene og kan være meget sværre at komme ind på livet af.

Det kommer meget an på hvad man søger i et center.

:wink:

Utnes beskrivelse af OBBC er meget rammende og der er uanede maskiner deroppe.

Lad mig høre hvad du finder ud af. :bigsmile:

PS... Er du mand / kvinde , alder osv.... ??? Ser nysgerrrig ud som altid.. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

jeg er en mand på 21... jeg tror også jeg vil starte i obbc når i mener det er bedre! :smile:

jeg vil helst træne et sted hvor folk er rimligt seriøse omkring deres træning...

<{POST_SNAPBACK}>

Så vælger du helt klart den rigtig sted... Der vil du klart finde ligesindet :tongue: masse af arr og ikke mindst en fed stemning.

Crawdaddys log

Han er her på MOL og træner i OBBC samt masse af erfaringer i BB .... læs og se om du ikke kan komme i kontakt med ham. Jeg er da sikker på han har en masse gode råd til dig.

Fandt lige denne log også:

BB log

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Hatten af de mange der studere... for damn man bliver møj træt af alt det læsning ... :w00t:

Faldt i søvn før mine børn :blink::blink::blink:

Jeg nået at få læst de mange sider og kan godt se at der er mange ligeheder til hvad jeg oplever omkring min søn.

Jeg vil tag de mange informative sider fundet på ADHD.dk samt fra bøger udefra skolen med til mødet onsdag og se hvad de siger, da det er lærerene som gav de mange problematikker omkring ham.

Det er ben hård læsning men heldigvis så kunne jeg læse der var meget man kunne gøre hvis tilfældet er han har en mild form for ADHD.

I dag skal jeg gerne have trænet efter arbejde og håber at få brændt en masse energi af.. Jeg har allerede pakket tasken :cooldance::cooldance:

KAn i nu allesammen have en super dag... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning;

30 min på min MTB

Benbøj

30 kg x 3 x 1

35 kg x 3 x 1

40 kg x 3 x 1

45,5 kg x 2 x 1.... PR og damn den var for hård... men bagefter var jeg bare :firebounce:

Det er iøvrigt uforståligt at hvis jeg sætte de små skiver på så er de ikke nær så uoverskueligt som når jeg bruge de mega skiver... :blink::blink: Burde være anderleds.. kvindes hjerne er ikke til at blive klog på???

Et bensbøj

20 kg x 5 x 5

Liggestem

30 kg x 3 x 1

35 kg x 2 x 3... de var damn tunge i første sæt...tænkte så oki.. tag dem og brænder mig træt.. da jeg igen ikke gad at ligge med de 40 på brystet og ikke kunne rokke mig ... :blush: Må have mig en spotte der på en eller anden måde finder troen i jeg kan tag de f....ing 40 kg... :cooldance:

Stem:

18 kg x 5 x 1

28 kg x 3 x 1

35 kg x 2 x 1 skulle grindes op den sidste.... :sneaky2: men PR var det da

28 kg x 3 x 2

Kropshævninger med 35 kg støtte ( normalt 40 kg);

5 x 5... den sidste sæt svedte jeg som en gris og armene dirret for vildt... :wink:

Mave sammenbøjninger på gulvet;

50 kg x 10 x 2 .. så kom Nicolai forbi mig og flyttet mig længer ud med kroppen og greb fat om livet på mig .. skyd ryggen op sådan at du bruger flere muskler...

Auccccccccch det virkede...

45 kg x 10 x 1 med ny teknik... gik godt

50 kg x 8 x 2 så var alle muller ved at være godt brugt...

Balle løft

10 x 5

routator øvelser

10 x 5 med forskellige vægte

Protien shake og en masse :blahblah::blahblah: med den unge mand i receptionen.... :wink: over mangle af piger i centeret der squatter.... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Fine vægte du får smidt rundt. :4thumbup:

Nu skal vi snart have dig på WSB. :laugh:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen jamen..... jeg forsætter mit program noget endnu... den holder oki for tiden.. men jeg afviser ikke noget... endnu da....

:dumbbell_lift::ilovemuscle::weight_lift: :4sport: :boobs:

Link to comment
Share on other sites

Hey

Træner også i CCS. Jeg er sku godt forstå at du skifter.

Ikke fordi det er dårligt i CCS, men OBBC virker bare bedre.....

Overvejer også at skifte, men har lidt problemer med at overbevise min makker.

Men håber en dag at jeg lige kan hilse på dig i CCS....træner sent...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share