FMJ's log


FMJ
 Share

Recommended Posts

jeg synes du kører en smule for tungt og for mange sæt til deload. Det skal virkelig være LET. Skær nogen sæt fra og sæt vægten lidt ned, men nu du skal igang med sheiko, bør du have squat med under deloaden, men selvfølgelig meget nemt. Derimod skær de andre hjælpeøvelser væk, så du f.eks. kører 2 sæt bænk, 2 sæt squat og ikke alt for meget andet.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 810
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jeg synes du kører en smule for tungt og for mange sæt til deload. Det skal virkelig være LET. Skær nogen sæt fra og sæt vægten lidt ned, men nu du skal igang med sheiko, bør du have squat med under deloaden, men selvfølgelig meget nemt. Derimod skær de andre hjælpeøvelser væk, så du f.eks. kører 2 sæt bænk, 2 sæt squat og ikke alt for meget andet.

<{POST_SNAPBACK}>

Damn det ska være let så...synes jeg kedede mig lidt, da det var så let, men må nok heller skære ned på det så.. :blush:

Var også meningen squat skulle have været med...men squat racket var optaget...og..mig og tålmodighed.. :innocent::tongue:

Men tak for input buddy! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Var også meningen squat skulle have været med...men squat racket var optaget...og..mig og tålmodighed..

Åhh nej; det lyder mistænkeligt meget, som noget LAWMAN kunne finde på at sige! Og én af hans slags er altså rigeligt :laugh::wink:

Det lyder rigtig godt med noget sheiko :cooldance: Glæder mig til at se dig falde pladask for styrkesvineriet, lige som vi andre er :wink:

Link to comment
Share on other sites

Var også meningen squat skulle have været med...men squat racket var optaget...og..mig og tålmodighed..

Åhh nej; det lyder mistænkeligt meget, som noget LAWMAN kunne finde på at sige! Og én af hans slags er altså rigeligt :laugh::wink:

Det lyder rigtig godt med noget sheiko :cooldance: Glæder mig til at se dig falde pladask for styrkesvineriet, lige som vi andre er :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Haha..nok også en af de øvelser jeg har lettest ved at overtale mig selv til at springe over hvis der ikke er plads ved squatten :innocent: Nok meget godt at tage en sheiko i squatten så jeg bliver nødt til at træne squat på de dage der står :cooldance:

Tjaa..nu må vi se..fokus lige nu er bare at få lidt masse..Så vil jeg ikke afvise jeg måske springer over til styrkeløfter engang senere.. Meeen...tvivler på det blir allerede nu.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

snif snif what the f.... er Sheiko  :blink: Arghhh meeeeeeep jeg fatter nada...Men sådan er det jo nok når man ikke er bøf men slim cardio freak  :laugh:  :cooldance: Det lyder ellers farligt med det der drenge. Pas nu på I ikke kommer galt afsted  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe...det er en styrkeløfter program..men sku vist også give godt med muller :w00t: :4thumbup: Så nu må det hellere prøves :cooldance:

Gør skam ikke noget med slim cardio freak tøser..! :tongue4: Jo flere jo bedre! :w00t::tongue:

Bøf? :laugh: Hvordan skal det opfattes?

post-5704-1118953622_thumb.jpg

eller

post-5704-1118953659_thumb.jpg

:tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 17/6 2005 - Deload

Poster lige min træning igen..er ikke så interessant under deload men mere for at finde ud af om jeg gør det rigtigt :smile:

Bænk:

2*5*50kg

Full squat:

2*5*40kg

Lateral raises:

2*5*4kg

Yates row:

2*5*50kg

Link to comment
Share on other sites

snif snif what the f.... er Sheiko  :blink: Arghhh meeeeeeep jeg fatter nada...Men sådan er det jo nok når man ikke er bøf men slim cardio freak  :laugh:  :cooldance: Det lyder ellers farligt med det der drenge. Pas nu på I ikke kommer galt afsted  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe...det er en styrkeløfter program..men sku vist også give godt med muller :w00t: :4thumbup: Så nu må det hellere prøves :cooldance:

Gør skam ikke noget med slim cardio freak tøser..! :tongue4: Jo flere jo bedre! :w00t::tongue:

Bøf? :laugh: Hvordan skal det opfattes?

post-5704-1118953622_thumb.jpg

eller

post-5704-1118953659_thumb.jpg

:tongue::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t::w00t: Ja det er ihvertfald ikke første billede da. Men det er nok ligeså mærkelig som dette og NEJ det er IKKE mig, der har parkeret den bil der :cooldance: :4thumbup:

post-6917-1119028138_thumb.jpg

Nå ja man må jo sno sig, hvis der ingen pladser er hehe :laugh:

Link to comment
Share on other sites

snif snif what the f.... er Sheiko  :blink: Arghhh meeeeeeep jeg fatter nada...Men sådan er det jo nok når man ikke er bøf men slim cardio freak  :laugh:  :cooldance: Det lyder ellers farligt med det der drenge. Pas nu på I ikke kommer galt afsted  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe...det er en styrkeløfter program..men sku vist også give godt med muller :w00t: :4thumbup: Så nu må det hellere prøves :cooldance:

Gør skam ikke noget med slim cardio freak tøser..! :tongue4: Jo flere jo bedre! :w00t::tongue:

Bøf? :laugh: Hvordan skal det opfattes?

post-5704-1118953622_thumb.jpg

eller

post-5704-1118953659_thumb.jpg

:tongue::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t::w00t: Ja det er ihvertfald ikke første billede da. Men det er nok ligeså mærkelig som dette og NEJ det er IKKE mig, der har parkeret den bil der :cooldance: :4thumbup:

post-6917-1119028138_thumb.jpg

Nå ja man må jo sno sig, hvis der ingen pladser er hehe :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha...kunne ellers godt forestille mig, at det kunne være dig med det temperament, du skriver i loggen, du har bag rattet :w00t::tongue::laugh:

Men godt du ikke behøvet at finde sån nogle alternative parkeringspladser..det må være fordelen med en bette bil! :laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træningen blev lige sprunget over i dag til fordel for at sidde og terpe til den sidste eksamen i denne omgang.. :4smartass:

Træningen onsdag hænger også i en lidt tynd tråd pga. eksamen..men fredag er planen at jeg begynder på sheiko.. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko...sådan der! Hvornår træner du? Så skal du nok få lært at elske squat og dødløft!

<{POST_SNAPBACK}>

Tror det kommer til at ligge omkring kl 12 fremover..ihvertfald fra starten af juli, da det vist passer bedst med mit natarbejde i sommerferien, så der også blir tid til at flexe lidt på stranden om eftermiddagen :4flex: :w00t:

Satser på det kommer til at ligge samtidig med de norske jenter, som jeg vist kun lige har set et kort glimt af engang.. :wub:

Jaa..må nok hellere tage dødløft med i sheikoen selvom jeg havde overvejet at droppe den.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko 1

Uge 1 - Dag 1

Bænkpres

1x5@50% 52,5

2x4@60% 62,5

2x3@70% 72,5

5x3@75% 80,0

Squat

1x5@50% 55,0

2x5@60% 65,0

5x5@70% 77,5

Bænkpres

1x6@50% 52,5

2x6@60% 62,5

4x6@65% 67,5

Jeg droppede lige hjælpeøvelserne i dag, da min brors kæreste afleverer speciale i dag.. Gør nok heller ik noget når det er helt i starten af programmet

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Sheiko 1

Uge 1 - Dag 2

Dødløft:

1x5@50% 65kg

2x5@60% 77,5kg

2x4@70% 90kg

4x3@75% 97,5kg

Incline bænkpres:

6x4x60kg

Dips:

5x5xbw

Dødløft fra box:

1x5@50% 65kg

2x5@60% 77,5kg

2x4@70% 90kg

4x3@80% 105kg

Squat scissors:

1x5x20kg

4x5x17,5kg

Lateral raises:

3x8x10kg

Skiftede abs ud med lateral raises i programmet..

Var meget overrasket over scissors..Da jeg kørte de sidste par sæt, var jeg bange for at få krampe i låret!! :w00t: Ramte helt anderledes end jeg har prøvet før! :4thumbup:

Er ikke helt sikker på hvor højt jeg skulle have stangen op når jeg kører DL fra box..Har læst et par posts her på mol om det, men er stadig lidt i tvivl. Poster nok lige en illustration engang senere for lige at få lidt kritik om det ser ok ud :smile:

Nu er der bare hjem mod Hobronx og en masse gratis mad :4mewantfood: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tog lige et pic med mobilen af benene fra knæet og ned og var lidt kreativ i paint..Bare lige for at vise hvor højt stangen ca var i dødløft fra box i mandags, og om det ser ok ud? Eller om det er for lavt? :smile:

post-5704-1120004398_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sheiko 1

Uge 1 - Dag 3

Bænkpres:

1x7@50% 52,5kg

1x6@55% 57,5kg

1x5@60% 62,5kg

1x4@65% 67,5kg

2x3@70% 72,5kg

2x2@75% 80,0kg

2x3@70% 72,5kg

1x4@65% 67,5kg

1x6@60% 62,5kg

1x8@55% 57,5kg

1x10@50%52,5kg

Incline db flies:

5x10x17,5kg

Squat:

1x5@50% 55,0kg

2x4@60% 65,0kg

2x3@70% 77,5kg

1x3x87,5kg - ups..havde lige læst mine kragetæer forkert :blush:

4x3@75% 82,5kg

Fransk Pres:

1x10x30kg + stang

1x9x30kg + stang

1x8x30kg + stang

Havde travlt i dag så blev kørt igennem på 1,5time :devil:

Jeg droppede goodmornings og lavede flat db flies om til incline db flies, og i fransk pres blev der ikke holdt de 10 rep hele vejen igennem...

Men ganske fin træning trods ret ømme quads! Tror det er den dødløft som har ramt mig hårdt! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko 1

Uge 2 - dag 1

Squat:

1x5@50% 55,0kg

2x4@60% 65,0kg

2x3@70% 77,5kg

5x2@80% 87,5kg

Bænk

1x5@50% 52,5kg

1x4@60% 62,5kg

2x3@70% 72,5kg

6x2@80% 85,0kg

Incline db flies:

5x10x17,5kg

Pullups

3x6xbw

Squat:

1x3@55% 60,0kg

1x3@65% 72,5kg

4x3@75% 82,5kg

Goodmorning (standing):

1x10x40kg - mig der lige kogte i aus..sku kun ha været 5 rep :innocent:

4x5x40kg

Weighted Pushups i programmet blev skiftet med pullups.. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Det ser jo godt ud med sheikoen, det virker næsten som om det er for let for dig :4thumbup: Men det tegner jo godt for maxtesten... btw. tror jeg du skal lade være med at ændre for meget i programmet, der er nok en grund til det er som det er.

Du har f.eks. byttet w. pushups ud med pullups :blink: Det ene er jo bryst, triceps og det andet biceps ryg.... Små ændringer som f.eks. at lave incline flyes i stedet for flad betyder jo intet, men synes ikke du skal ændre på workloaden, de forskellige muskler imellem.

Prøv evt. at snakke med Tind om det, han ved sikkert mere end mig om sheiko, men tror bestemt ikke det er meningen du skal ændre som du gør.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må nok tage den her på min kappe, FMJ spurgte mig faktisk hva han skulle erstatte det med. Og mens nskou var hurtigt ude med flad db bænk og dips, har jeg den seneste tid fået en voldsom forkærlighed for pull ups og fik på uforklarlig måde rationaliseret mig frem til at pull ups var udemærket her, da jeg mente at traps godt kunne bruge lidt ekstra tæsk. I retroperspektiv har jeg nok været ret farvet i min vurdering :innocent: .. den burde nok have været erstattet med flad db bænk evt med pause i bunden

Link to comment
Share on other sites

Det ser jo godt ud med sheikoen, det virker næsten som om det er for let for dig :4thumbup: Men det tegner jo godt for maxtesten... btw. tror jeg du skal lade være med at ændre for meget i programmet, der er nok en grund til det er som det er.

Du har f.eks. byttet w. pushups ud med pullups :blink:  Det ene er jo bryst, triceps og det andet biceps ryg.... Små ændringer som f.eks. at lave incline flyes i stedet for flad betyder jo intet, men synes ikke du skal ændre på workloaden, de forskellige muskler imellem.

Prøv evt. at snakke med Tind om det, han ved sikkert mere end mig om sheiko, men tror bestemt ikke det er meningen du skal ændre som du gør.

<{POST_SNAPBACK}>

Jep..bænken virker ok let indtil videre..Men synes squatten er lidt hård..men den blir også kørt helt i kælderen på hver rep :devil:

Jaa..hehe..grunden til den blev byttet har du jo fået.. :tongue: Var faktisk i tvivl hva pushups var haha..tænkte ik lige på armbøjninger..havde helt andre øvelser i tankerne det ku være hehe..

Men ja...følger ellers også programmet uden de store ændringer fra nu af..Men ellers har jeg også stort set gjort det.. Har dog tidligere fx. taget lateral raises istedet for abs...Det tror jeg stadig jeg vil gøre, da jeg ik tror det har nogen betydning på sån en øvelse.. Men jeg tænkte mig heller ik lige om med de pullups..Men går nok hehe :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko 1

Uge 2 - Dag 2

Dødløft til knæ:

1x4@50% 65,0kg

2x4@60% 77,5kg

4x4@70% 90,0kg

Bænkpres:

1x5@50% 52,5kg

2x5@60% 62,5kg

5x4@70% 72,5kg

Dødløft:

1x4@50% 65,0kg

1x4@60% 77,5kg

2x3@70% 90,0kg

5x3@75% 97,5kg

Squat scissors:

5x5x17,5kg

Link to comment
Share on other sites

  Jeg må nok tage den her på min kappe, FMJ spurgte mig faktisk hva han skulle erstatte det med. Og mens nskou var hurtigt ude med flad db bænk og dips, har jeg den seneste tid fået en voldsom forkærlighed for pull ups og fik på uforklarlig måde rationaliseret mig frem til at pull ups var udemærket her, da jeg mente at traps godt kunne bruge lidt ekstra tæsk. I retroperspektiv har jeg nok været ret farvet i min vurdering innocent.gif .. den burde nok have været erstattet med flad db bænk evt med pause i bunden
Hehe der skal jo være plads til personlige præfferencer :4thumbup: Hvis han er så let påvirkelig, får du jo gjort ham til styrkeløfter snart :tongue:
Jep..bænken virker ok let indtil videre..Men synes squatten er lidt hård..men den blir også kørt helt i kælderen på hver rep devil.gif

Jaa..hehe..grunden til den blev byttet har du jo fået.. tongue.gif Var faktisk i tvivl hva pushups var haha..tænkte ik lige på armbøjninger..havde helt andre øvelser i tankerne det ku være hehe..

Men ja...følger ellers også programmet uden de store ændringer fra nu af..Men ellers har jeg også stort set gjort det.. Har dog tidligere fx. taget lateral raises istedet for abs...Det tror jeg stadig jeg vil gøre, da jeg ik tror det har nogen betydning på sån en øvelse.. Men jeg tænkte mig heller ik lige om med de pullups..Men går nok hehe cooldance.gif

Sådan havde jeg det også i Sheikoen, jeg synes bænken var noget lettere end squatten. Det undrer mig lidt du dropper abs, det plejer da ellers at være din favorit musklergruppe at træne :laugh::tongue:

Men godt du kører noget lateral raises, så sideskuldrene også kommer med. Men husk nu at få biceps og læg med også, det er vidst blevet lidt forsømt herunder sheikoen :tongue: Du er vel ikke blevet lokket over til styrkeløftersiden? :poking:

Link to comment
Share on other sites

  Jeg må nok tage den her på min kappe, FMJ spurgte mig faktisk hva han skulle erstatte det med. Og mens nskou var hurtigt ude med flad db bænk og dips, har jeg den seneste tid fået en voldsom forkærlighed for pull ups og fik på uforklarlig måde rationaliseret mig frem til at pull ups var udemærket her, da jeg mente at traps godt kunne bruge lidt ekstra tæsk. I retroperspektiv har jeg nok været ret farvet i min vurdering innocent.gif .. den burde nok have været erstattet med flad db bænk evt med pause i bunden

Hehe der skal jo være plads til personlige præfferencer :4thumbup: Hvis han er så let påvirkelig, får du jo gjort ham til styrkeløfter snart :tongue:

Shh..nu ska du ikke give ham nogle gode ideer! Ender jo med jeg kommer til at køre bænk med box på brystet.. :w00t::tongue:

Jep..bænken virker ok let indtil videre..Men synes squatten er lidt hård..men den blir også kørt helt i kælderen på hver rep devil.gif

Jaa..hehe..grunden til den blev byttet har du jo fået.. tongue.gif Var faktisk i tvivl hva pushups var haha..tænkte ik lige på armbøjninger..havde helt andre øvelser i tankerne det ku være hehe..

Men ja...følger ellers også programmet uden de store ændringer fra nu af..Men ellers har jeg også stort set gjort det.. Har dog tidligere fx. taget lateral raises istedet for abs...Det tror jeg stadig jeg vil gøre, da jeg ik tror det har nogen betydning på sån en øvelse.. Men jeg tænkte mig heller ik lige om med de pullups..Men går nok hehe cooldance.gif

Sådan havde jeg det også i Sheikoen, jeg synes bænken var noget lettere end squatten. Det undrer mig lidt du dropper abs, det plejer da ellers at være din favorit musklergruppe at træne :laugh::tongue:

Men godt du kører noget lateral raises, så sideskuldrene også kommer med. Men husk nu at få biceps og læg med også, det er vidst blevet lidt forsømt herunder sheikoen :tongue: Du er vel ikke blevet lokket over til styrkeløftersiden? :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Okay..så er det ikke helt galt med kg'ene...kørte også de sidste sæt med en lille pause på brystet for at få lidt modstand i bænken.. :smile:

:laugh: Haha...jir...abs er sgu vigtige! :cooldance: Men de er der og jeg er ikke vildt cut..så vigtigere med andre muskelgrupper lige nu :4thumbup:

Læg kommer da med under DL og squat gør det ik? Men jo...biceps er forsømt lidt..men aner ikke rigtigt hvor jeg må fyre den ind henne eller om det er ligemeget? For så ska der da noget disko ind i slutningen af træningerne! :cooldance: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share