SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
God stil at fortælle alle folk at jeg var Aaron the Baron... :laugh: :4thumbup:

:laugh: Har ENDELIG opdaget hvem han er... altså The Real Rich Kid Aaron The Mighty Baron..

Geeezuuuzzzzblooooodychrist - han er i verdensklasse.. og flot som han kan jonglere med ordene!

Det er jo aldrig til at stå for; rige mennesker med ordet i deres magt :tongue:

Kærligste hilsner og godt nytår til dig Sir Simon!

Sally the Saint

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Cardio d. 14/4 2006

Spinner Øvet kl. 11.00 v. Tanja Hall, Fitnessdk Royal

- Jeg har ikke haft en cykel siden sidste sommer og har ikke lavet noget cardio i noget der ligner 6 måneder, så det var en små-hård time rent mentalt. Fysisk var det tydeligt at kapillærerne i benene havde været på ferie :laugh:

Vægten er ca. 15kg over hvad den var i juni 2005, men cutter jeg ca. 5kg af vil BF%'en være ca. ens, så lidt er der da sket :smile:

Tanja var en fin instruktør, hun vrøvlede lidt om "...bringer pulsen kunstigt op", men var ellers dygtig og en fint motiverende jernkvinde :devil:

Jeg havde fornøjelsen af inden timens start at hilse på Arne der allerede havde kørt en elite-time :superman:

Barsk comebacktime at vælge :4thumbup: Undskyld jeg var lidt forviret da du kom over og hilste :smile:

Link to comment
Share on other sites

Cardio d. 14/4 2006

Spinner Øvet kl. 11.00 v. Tanja Hall, Fitnessdk Royal

Damn, HP... Jeg er stolt :cry3: Sejt at du bare kastede dig ud i det, der er ikke noget værre end cardio efter en lang pause :crazy::tongue:

Ser ellers godt ud med formen, og helt klart go'e patter du render rundt med :boobs::superman:

kiss2 kiss2 kiss2 :)

Link to comment
Share on other sites

- Godt musikvalg - lidt rock og lidt house (både electro og små-progressiv), interessant sammensætning af dagens program og det passede mig fint med de stående omgange med enkelttakt. Spock skulle åbenbart pisse forfærdeligt for lige inden sidste omgang hev han diskret cykelbukserne ned og fyldte den ene drikkedunk mens han stadig var på cyklen! :w00t: :4thumbup:

Øvelse gør mester :superman: :superman:

Tak fordi du kiggede forbi, hyggeligt at møde dig!!

Link to comment
Share on other sites

HÆ! Tænkte nok det var dig rendte rundt i FitDK!

Efter idag - selvom jeg er brændt af i skallen - er jeg sgu' sikker! :4thumbup:

Hvis du tænker "Hvem hulen er du?!" så er jeg ham den ærgeligt udseende, sorthårede stodder med piercing under læben og tomme øjne, der pakkede sammen i omklædningen mens i gjorde klar til at gå igang. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Haha! :laugh: Well, jeg biker altid til centeret og løber så lige de 2½ min med min makker for at løsne lidt op i skuldrene osv. Derefter laver jeg 20 sving fremover og bagover med hver arm (20+20 og 20+20) og så 20 fremover og bagover med begge arme (20+20) og så lidt pushups, hyperextensions og crunches for at være lidt igang og det virker faktisk ret fint til styrketræning :smile:

Hehe ok - jeg skal nu heller ikke gøre mig klog på opvarmning til styrketræning.

Det så bare lidt sjovt ud - specielt tage i betragtning af at du også spinner. Kan være vi ses derinde næste onsdag :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Træning d. 15/5 2006

HardCore kl. 19.00 v. Guarden, Fitnessdk ABC.

- SKÆGT at prøve at lege med kettlebells og få arbejdet lidt med posterior chain - mine glutes har dovnet den i lang tid :tongue: Timen gik hurtigt, men det er ikke sidste gang jeg prøver det.

Guarden er en rigtig fin instruktør! :4thumbup:

Tak for besøget master :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tidligere i dag trillede jeg en tur ned for at se dem der kom i mål til Copenhagen Marathon. Det var omkring 4.15-4.20t jeg stod ved målstregen og det var interessant at se folks udtryk når de kom over stregen. Nogen smilede ikke - andre kom løbende med armene i vejret. Det mest bizarre var en gut i kampuniform, militærstøvler og en stor rygsæk på ryggen - fuck det må ha været slemt :crazy: .

Endnu mere bizart var ham der løb i et 'tigerdyrs kostume' (fra Peter plys) med kæmpe pels fra top til tå... fuck det så varmt ud!! :crazy: Han var godt med omkring de 2 timer, men gad godt vide hans sluttid.

Fedt du var med til hardcore... kan jo være vi ses der en dag.

Link to comment
Share on other sites

Cardio d. 19/5 2006

Spinner Øvet kl. 15.00 v. Catherine Marsal ( :devil: ) Fitnessdk Falkoner

- fed musik med god tung hård rytme, masser af stående enkelttakt - bl.a. et 6 minutters stående interval :superman: Just the way I like it. Catherine er en hardcore kvinde, det er helt sikkert.

4 verdensmesterskaber på cykel - 2 på bane - 1 på landvej og 1 i enkeltstart - hun er SEJ!

Kurt som du kørte med i dag er en sej fyr - man kan ikke se på hans cykling, eller høre på hans musik, at han har passeret 5 årtier...

Link to comment
Share on other sites

Haha ja, på trods af at du havde maskeret dig uden piercing :ninja::laugh:

Slet ikke - god form!! :4thumbup:

Muligheden foreligger ganske bestemt - det virkede bare lidt mere chillet end de essential-mixes jeg har hørt (Mylo's fra d. 10. april 2005 holder faktisk stadig! - sig til hvis jeg skal uppe det :smile: ).

Hmm mener jeg har det selv - ellers må du da gerne!! checker lige og vender tilbaws :)

Link to comment
Share on other sites

Trænger snart til nye sko, men de her har tjent mig så godt i 4 år så det bliver vemodigt :cry3: - de er bare ikke så gode at løbe i længere.

Ja, de ser ud som om de er på vej, på sko-kirkegården... du må sige til, når begravelsen finder sted :tongue:

- det var ikke meningen at jeg skulle træne i dag, men efter at ha været småstiv i solen af kolde øl fra kl. 12 med en kammerat og hen over eftermiddagen, så fik jeg lyst til lige at fyre lidt lette isolerings af i FDK Royal - hvilket er det eneste man kan bruge det center til udover cardio

Imponerende, at få lyst til at træne, når du har siddet i solen hele dagen og drukket øl... jeg var nok bare gået kold derhjemme :blush:

Link to comment
Share on other sites

Cardio d. 28/5 2006

Spinner Øvet kl. 11.00 v. Kim Sjøgren, Fitnessdk Adelgade

- første gang i Adelgade. Ved udgangen fra omklædningsrummet står der "Husk håndklæde når du træner" - wtf er det!? :w00t: . Anyways, lækker nok time - instruktøren var lidt spøjs, drak Coca Cola mens han bikede og havde en vildt kraftfuld stemme - ikke noget med mic, bare råbe hele lokalet op :4thumbup: . Timen var på +60 min effektiv cykling, så det var fedt.

WG-chins

10 @ BW

Sad du henne ved døren? :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
- ENDELIG træning! Har nogle midlertidige fysiske handicaps lige nu, så glæder mig til at kunne træne igennem igen.

Man kan da godt træne selvom man har klamydia?!?! :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share