SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

- stille træning. Har postoperativ træningsmæssig dysfunktion :laugh:

Troede ikke man skulle opereres for klamydia a015.gif

Ej, lyder da ikke rart med operation and stuff... håber ikke det var alt for alvorligt - og imponerende at træne dagen efter (men er det nu også klogt?! *løftet pegefinger*)

God recovery, håber den bliver kort og smertefri a060.gif

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Ok, dvs;

Simon og DBM danner par a040.gif

Simon dumper DBM

DBM prøver at vinde Simon tilbage ved at give chokolade og a085.gif

Men i mellemtiden får Simon konstateret klamydia.... Mon han havde en lille affære on-the-side? a050.gif

...Uhhh, drama, drama :4thumbup:

Glæder mig til at følge forsættelsen :hehe:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
I know og ser endda i Candygirls log at det var udendørs - lækkrt :4thumbup: - skulle have været med så! Er ikke så glad for den lille smalle sal - federe at man ikke skal være så nervøs for at dumpe en jernkugle på yoga-gulvet :bigsmile:

Jeps, det var superb at det var udendørs aok.gif

Meeeget bedre end den smalle sal... godt Onkel G tog sig sammen og fik overblik over tropperne :tongue:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
AndersL fløj rundt dernede. Efter ca. 20 min dernede havde han fået kørt 30 sæt. :freaked:

Ja den får kraftstejlme én over nakken får tiden! :cry:

Den tunge dag tager os ciiirka 45 min og der bliver banket mellem 28 og 34 sæt af. Den lette dag - som idag - er vi cirka én time om at banke 35 til 45 sæt af… og SÅ 20-30 min cardio. Christian Thibaudeau er en ubdehagerlig person - syg i hovedet, intet mindre! :nonono:

Lækker træning! AndersL og Cilius var nede for at curle og stå på crosstrainer :4winkkiss:

Hehehe… Og som om det ikke var nok, så har Cilius fået den syge, syge idé at vi skal til at køre Hanging Reverse Crunches "Lissom JS og SimonHP - buhubububu" :crazy:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Evil evil evil! Nogen speciel årsag til i cardioer den lige efter træning den lette dag?

Du kan læse hele artiklen Destroying the fat

Og her er lidt klipperi i artiklen der kort svarer på dit spørgsmål.

The objective of a lactate-inducing session is to stimulate growth hormone release (as well as burn a lot of calories for fuel) via a whole-body lactate production

Steady-state aerobic work is overrated, but it can still contribute to the fat loss process, especially in view of the hypermetabolic aspect of caloric expenditure. That having been said, doing too much steady-state cardio is indeed a sure-fire way to lose muscle mass (especially in the lower body) so we don't want to turn into gerbils by running on the wheel 4-5 times per week.

Aerobic work by itself is pretty ineffective, but doing it for a relatively short period of time (20-30 minutes) at the end of the lactate-inducing sessions can enhance the efficacy of that day: the LIS drastically increases fatty-acids mobilization because of the increase in growth hormone.

Adding a short steady-state aerobic session at that point will help you use up more of these released fatty acids. This approach will make each 20-30 minutes session as effective as aerobic workouts 2-3 times as long, without the risk of leading to muscle loss.

Haha han vil bare gøre det for blær'-faktoren! :4thumbup:

Og striberne i pecs'ne! Glem aldrig dem! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ganske interessant, vil prøve at teste det lidt :smile:

Hvordan ser jeres træningsprotokol ud? Nu logger du jo ikke mere herinde, din laban! :nonono::tongue:

Jeg har lavet et lille hurtigt Excell ark der kan hentes til fri afbenyttelse her!

Hehehe, vil prøve at logge når jeg ska "regaine min maaass" :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 10/7 2007

Opvarmning

Armbøjninger:

20 @ BW

Hyperextensions:

16 @ BW

Incline DB-curls

8 x 24kg - lidt forced

5 x 22kg

Chins

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

Rear Delt DB Rows

8 x 24kg

8 x 24kg

8 x 24kg

8 x 24kg

Hanging reverse crunches

10 @ BW

8 @ BW

Incline DB-curls

8 x 17kg

8 x 17kg

8 x 17kg

- shit armene var tomme :crazy:

+ lidt OH-squats.

Lækker træning! AndersL og Cilius var nede for at curle og stå på crosstrainer :4winkkiss:

Lækker omgang Pullups dér minister :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Super, kigger lige på det i aften når jeg røvkeder mig i Nordjylland.

Der er sommer over 1½ md. endnu, så det varer lidt kan jeg gætte mig til? :tongue:

Hehehe… Jeg kører ikke efter sommer/vinter cyklusser. Jeg vil bare gerne under 10% og det skulle meget, meget gerne være ramt om 2 1/2 uge. (7-9-13, salt i øjnene og prygl på en sigøjner kvinde). Derfra skal der regaines, dog med en 2% tolerancetærskelpolitik. Fedtprocenten må ikke komme over 12% igen - for så skal der cuttes. :superman:

Ha' det bra i det nordjydske! :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Slettet bruger
Bænk - Smolov Jr. dag 12 af 12

3 x 105kg

...

100% hard work - all natural!

Cable-flyes

16 x 10kg

16 x 10kg

16 x 10kg

- this is more of a shaping exercise!

This is not a muscle builder, but more of a muscle shaper - a muscle definer! Cable flyes allow you to really isolate and define the muscle and really bring out those striations and cuts you've been working so hard for.

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
img0001jm8.jpg

Great picture here, I see both complex and simple carbs that really allow for proper carb-timing Grapes and apples, great for post workout and the berries are an awesome way to start the morning. Breakfast is the most important meal of the day. also I see lots of protein from fish and milk - the latter being particularly rich in anabolic properties and the former being full of healthy fats.

This is what a proper muscle-building diet should look like. You gotta give your body and muscles the proper nutrients or you won't grow. No one who is unhealthy can expect to make great gains in gaining muscle.

Link to comment
Share on other sites

Hej Essensen :smile:

Ja, det er netop den.

Jeg træner selv derhenne fordi jeg synes det er det bedste FDK-center der findes, der er flere bænkpresbænke, godt med stænger af OK kvalitet - ingen af dem er bøjede, forskellige gode stativer til chins og dips, fint område med GODE håndvægte, et par squat-racks, acceptabel musik når man beder dem tænde for CD'erne istedet for radioen, godt med plads og så venter man stort set aldrig på at komme til.

Af nedturs-siderne er så er der mange wallaher der små-råber og skændes om hvis mobil er den nyeste og/eller bedste og håndvægtene går kun til 40kg. Der er heller ingen bumperplates eller DL-område, så hvis man DL'er skal man være lidt forsigtig med at smide stangen.

Men alt i alt er jeg godt tilfreds.

Okay - altid godt at vide, hvis man får lyst til lidt afveksling :smile: Hva' er prisen ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Spidercurls

10 x 30kg

10 x 30kg

10 x 30kg

10 x 30kg

10 x 30kg

10 x 30kg

10 x 30kg

- To get a maximum pump, you've got to connect with your muscles with 100% focus on every set and every rep. I did that!

BOOOM Mind to muscle!! BRUTAL!!

Pump = growth

Meltdown!!

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share