Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

'Only queers and steers come from Texas.'

<{POST_SNAPBACK}>

"...and I don't see any horns coming out of your forehead private, so that quiet narrows it doooown.... -Doesn't it?" :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: Den var sgu nok ikke gået at råbe til et par værnepligtige i søvæsenet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sikkert ikke :4smartass:

Har været på arb. for compex hele dagen, og fik solgt en enkelt. Folk er sku meget overraskede over, hvor gode de er til restitution. Spændende at høre fra den Tazzmaniastiske Devil hvordan hans stænger har det efter en solid treatment :4mewantfood:

Satser på at løbe en tur i det nærmeste Terræn idag. Skal lige have en lille morfar først.

Hasta Lavista :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Champ

Hvis jeg siger min mening, tager jeg jo brødet - øhh undskyld rettelse - flår jeg brødet ud af munden på dig... :tongue:

Der er gået gangræn i det ben du havde under kærlig behandling i dag - nok noget med nogle gasproducerende, fakultativt anaerobe Clostridium perfringens du lige havde glemt at fjerne fra de dersens elektroder. Har i en forsikring eller hvaaa!!! :blink:

Tillykke med salget. :4thumbup: :bowdown: :4thumbup:

Kunne godt lige bruge sådan en fætter, men nye løbesko og en stilladsarbejder-sandsæk står altså højere på indkøbslisten.

Link to comment
Share on other sites

Hey Champ

Hvis jeg siger min mening, tager jeg jo brødet - øhh undskyld rettelse - flår jeg brødet ud af munden på dig... :tongue:

Der er gået gangræn i det ben du havde under kærlig behandling i dag - nok noget med nogle gasproducerende, fakultativt anaerobe Clostridium perfringens du lige havde glemt at fjerne fra de dersens elektroder. Har i en forsikring eller hvaaa!!!  :blink:

Tillykke med salget. :4thumbup: :bowdown: :4thumbup:

Kunne godt lige bruge sådan en fætter, men nye løbesko og en stilladsarbejder-sandsæk står altså højere på indkøbslisten.

<{POST_SNAPBACK}>

He he.. Jeg tror dine bakterier hænger sammen med at jeg lige havde været på skideren, og der var ikke noget toiletpapir -so go figure :tongue::wink:

Dagens træning:

Løbetur til Åløkkeskoven som opvarmning (ca. 5 min)

Terrænløb. 25 min løb i skovbunden udenfor stier. Intensiteten lå på ca. 70 % Vo2-max, hvorved effekten primært kommer til udtryk i det perifere. Ligeledes er fokus på at optræne stabilitet i fodleddet, samt højt løbetempo i meget kuperet TN.

Intervalløb: Fandt en strækning på grussti, som tog 46 sek. at sprinte opad :devil: , hvorefter jeg joggede ned. Intensiteten lå omkring 90-100 % af max intensitet!Turen ned varede 80 sek. Antal intervaller = 10 stk. Denne form for træning er en blanding af aerob-højintensitetstræning samt anaerob tolerance-træning. Disse har til formål at fremme den maksimale iltoptagelse, samt øge evnen til at arbejde med en stor mængde affaldsstoffer/ubalance i musklens homøostase. :cooldance: Eftersom jeg valgte at løbe distancen opad bakke, stiller det ligeledes store krav til muskelstyrken i m. vastus lateralis (yderste del af lårmusklen) samt m. rectus femoris (den midterste del af lårmusklen).

Løb herefter hjem (ca. 10 min)

Samlet løbetid: 60 min.

Ciao :4dog:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Kunne godt lige bruge sådan en fætte

<{POST_SNAPBACK}>

Nej drop det...det skal være hardcore ikke alt det dér FætterBRfikumdi(c?!)k! :blush:

Oldschool træning holder maksimum... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Så kan du lære det GuardMan. :tongue: Ingen opbakning til Compex der.

Ja, jeg ved godt, at du har mange "affaldsstoffer" som du skal lære at "slippe af med" - det er jeg helt klar over. :wink:

Glæder mig til at møde din kettlebell i dag - Jinx.

Vi snax.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løbetur til Åløkkeskoven som opvarmning (ca. 5 min)

Terrænløb. 25 min løb i skovbunden udenfor stier. Intensiteten lå på ca. 70 % Vo2-max, hvorved effekten primært kommer til udtryk i det perifere. Ligeledes er fokus på at optræne stabilitet i fodleddet, samt højt løbetempo i meget kuperet TN.

Intervalløb: Fandt en strækning på grussti, som tog 46 sek. at sprinte opad  :devil: , hvorefter jeg joggede ned. Intensiteten lå omkring 90-100 % af max intensitet!Turen ned varede 80 sek. Antal intervaller = 10 stk. Denne form for træning er en blanding af aerob-højintensitetstræning samt anaerob tolerance-træning. Disse har til formål at fremme den maksimale iltoptagelse, samt øge evnen til at arbejde med en stor mængde affaldsstoffer/ubalance i musklens homøostase.  :cooldance:  Eftersom jeg valgte at løbe distancen opad bakke, stiller det ligeledes store krav til muskelstyrken i m. vastus lateralis (yderste del af lårmusklen) samt m. rectus femoris (den midterste del af lårmusklen).

Løb herefter hjem (ca. 10 min)

Samlet løbetid: 60 min.

Ciao  :4dog:

<{POST_SNAPBACK}>

lækkert med lidt interval ikk'? Selv kører jeg længere og færre intervaller, men jeg tror da til en afveksling jeg vil prøve de korte...

Altid en fornøjelse at følge med her

Link to comment
Share on other sites

Træning med den Tazzmaniaclistiske Devil :devil:

CARDIO--------------------------------------------------------------------

10 min armcykling

10 min roning

x 2

---------------------------------------------------------------------

10 min rotex. Havde eller sværget at jeg aldring ville stille mig op på den maskine, og nu fandt jeg da også ud af, at min 7. sans havde ret. Damn, den er useless :w00t:

----------------------------------------------------------------------------------

STYRKE

En ordentlig bunke turkish getups med 20 kg. vægtstang. Kunne køre den i begge sider, så den venstre albue/side blev heldigvis også trænet.

En del bent-press, og olympiske en-arms snatch med 20 kg. vægtstang.

Herudover blev der prøvet kræfter med janda-situps, som jeg alligevel ikke magter endnu. Magen til gemen øvelse skal der ledes længe efter :cooldance:

Desuden lidt proprioceptiv træning i form af swiss-ball squats.

Anslået træningstid ca. 2½ time.

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

lækkert med lidt interval ikk'? Selv kører jeg længere og færre intervaller, men jeg tror da til en afveksling jeg vil prøve de korte...

Altid en fornøjelse at følge med her

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Tom :smile:

Ja, det flår sku lungerne ud af mavsen når der bliver tævet igennem. Jeg er virkelig glad for at bo så tæt på en skov, hvor der er disse muligheder. Sidst jeg var i KBH og løb fra Brønshøj til Frederiksberg, var det jo ren slalom imellem fodgængere og cyklister, og størstedelen af dem kiggede på mig som om de aldrig havde set en skaldet mand løbe før :w00t::laugh::cooldance::devil:

God dag, Waits. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

God stil når man har trænet så meget og længe at man ikke kan huske hvad man har trænet og er for træt til at skrive det ind :4thumbup:

Tro mig, jeg misunder det at du er på landet (eller tæt på)... Det er ren slalom og inhalering af os her i KBH.

Næste uge er i mit engelske hjem (for sidste gang) så der skal der løbes max i den skønne natur...

God weekend, Jacob.

- Waits -

Link to comment
Share on other sites

Jeg takker for den fornemme fremvisning af "folkesundhedstemplet". :smile:

Er det ikke noget med, at det er fars dag i dag. Min den gamle har næsten ikke fortjent denne ædle dag, når han ikke har tvunget mig til at gå til roning...det var helt klart en fejltolkning af situationen fra hans side - fodbold min bare r..! :mad:

Nå, men det var jo helt fint, at vi fik smadret den eneste romaskine de havde. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

He he.. Ja det var nok værst under de Tyrkiske fætre. Foreslog Tazz at vi skulle lave 10 i hver side, og det endte så med at jeg lavede dobbelt så mange :showoff::4slap:

Jeg har nøjagtig det samme problem når jeg er i svømmepølen. Magter ganske simpelt ikke at tælle baner.. Hvad kommer egentlig efter 9 ??? Jeg tæller altid 9 + 1, 9+2, 9 + 3 osv. osv. :wink:

-Blot spøg og skæmt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg takker for den fornemme fremvisning af "folkesundhedstemplet".  :smile:

Er det ikke noget med, at det er fars dag i dag. Min den gamle har næsten ikke fortjent denne ædle dag, når han ikke har tvunget mig til at gå til roning...det var helt klart en fejltolkning af situationen fra hans side - fodbold min bare r..!  :mad:

Nå, men det var jo helt fint, at vi fik smadret den eneste romaskine de havde.  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Der kommer andre boller på suppen når jeg engang får produceret en Søndergaard Jr. Så snart han kan strække sine arme skal han selvfølgelig lave kædeslag til solen bliver sort. Når han kan bøje sine arme står den på kropshævninger. I modsætning til andre børn får han ikke lov til at lære at gå. Han skal derimod tvinges til at gå på alle 4, hvilket skal gælde for de næste par generationer også. Mon ikke så på sigt, at Søndergaard slægten vil ende med at blive en flok små gorillaer, der er usandsynligt stærke i arme og skuldre :wink:

-Absolut enig. Roning er og bliver en kongesport :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens hårde arbejde.

Luftede stængerne med Tazz'n samt min The North Face Ultra 102 i skoven. Damn de sko er lavet til at æde terrænet op :4pizza:

Blev til:

Løb til skoven: 7 min.

25 min kongens efterfølger igennem skov og krat.

11 sprint med varighede a ca. 45 sek i snit, hvorimellem der blev luntet til udgangspunktet.

10 min restitutionsløb efterfølgende.

Løb hjem: 7 min

Samlet løbetid: 75 min ca.

Er sku lidt ristet nu. Er pænt træt af ikke at kunne køre Chin-ups, når nu mit Homegym ligefrem tigger og ber om det. Den albue må sku snart tage sig sammen. Hulk blev jo heller ikke stærk af at ligge på sofaen og se fjernsyn og drikke :cola::sneaky2:

Har lige spenderet lidt penge på et par landevejssko, så nu skal der pløjes nogle km. Har sat mig det langsigtede mål, at jeg vil løbe Berlin Marathon til september. Al den cardiotræning det fører med sig, vil jeg få gavn af, eftersom jeg har ambitioner om at Battle til VM i fuldkontakt stokkekamp (Escrima Concepts) til efteråret. -DET er fed lir :crazy:

Over 4 now.

Link to comment
Share on other sites

Lidt update:

Tirsdag:

Spænede små 4 km som opvarmning i nye sko. De passer perfekt, så bliver glimragende at få nogle km i benene med dem.

Kettlebell RKC Snatch (h), 24 kg, 10 rep, 5 sæt

Military Press (v), 12 kg: 10 rep, 5 sæt.

Bottom Up Clean (24 kg) til Bottom up Press (h): 5 rep, 4 sæt.

Aften:

Havde fornøjelsen af at prøve Body Combat under inspirerende undervisning :cooldance: af selveste Baron Bandit :worship: Fed højintenst aerob træning med slag, spark, albue og flyvende knæ til højre og venstre :tongue: gjaldende i takterne til ond remix af bl.a Thunderstruck. Oveni hatten, var jeg så den eneste på holdet med Tap, der bestemt ikke gjorde det mindre underholdende :shades:

Herefter kørte vi lidt bl.a herunder lidt Janda situps samt alltime cirkusøvelsen One-hand Snatch med 20 kg. Barbell. Prøvede også med 40 kg ialt, hvilket gik fint. I like it.... Alååååååt :w00t:

I kølvandet herpå kørte vi selvfølgelig noget dødløft:

90 kg, 5 rep

130 kg, 3 rep, 3 sæt.

Har ikke kørt DL i jeg ved ikke hvor lang tid, så er sku meget godt tilfreds med resultatet. Var max smadret i lænd og rhomboideus dagen efter (og stadig :devil: ) så det er sku en øvelse jeg vil køre lidt mere af.

Til efter trænings-fodder prøvede jeg kræfter med en kæmpe- :spam: fra "Den Sorte Gryde". Den skulle efter sigende veje -hold godt fast- 1,6 kg. Jeg åd nok 1,4 kg, og var mildest talt ved at knække mig. Det er dælme iorden at have en ordentlig burger på menukortet, når Vikingen fra Odense slår sine folder i Hovedstaden.

Onsdag

Skulle undervise i Bodypump i Frederiksberg Svømmehal, så løb derud i højt tempo (små 5 km)

Bodypump 1 time.

Løb 8 km.

Torsdag:

Bodypump undervise 1 time (SATS Vesterbro)Alt for nu.

Guarden. :blink:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Lidt update:

Tirsdag:

Spænede små 4 km som opvarmning i nye sko. De passer perfekt, så bliver glimragende at få nogle km i benene med dem.

Kettlebell RKC Snatch (h), 24 kg, 10 rep, 5 sæt

Military Press (v), 12 kg: 10 rep, 5 sæt.

Bottom Up Clean (24 kg) til Bottom up Press (h): 5 rep, 4 sæt.

Aften:

Havde fornøjelsen af at prøve Body Combat under inspirerende undervisning  :cooldance:  af selveste Baron Bandit :worship: Fed højintenst aerob træning med slag, spark, albue og flyvende knæ til højre og venstre  :tongue: gjaldende i takterne til ond remix af bl.a Thunderstruck. Oveni hatten, var jeg så den eneste på holdet med Tap, der bestemt ikke gjorde det mindre underholdende  :shades: 

Herefter kørte vi lidt bl.a herunder lidt Janda situps samt alltime cirkusøvelsen One-hand Snatch med 20 kg. Barbell. Prøvede også med 40 kg ialt, hvilket gik fint. I like it.... Alååååååt  :w00t:

I kølvandet herpå kørte vi selvfølgelig noget dødløft:

90 kg, 5 rep

130 kg, 3 rep, 3 sæt.

Har ikke kørt DL i jeg ved ikke hvor lang tid, så er sku meget godt tilfreds med resultatet. Var max smadret i lænd og rhomboideus dagen efter (og stadig  :devil: ) så det er sku en øvelse jeg vil køre lidt mere af.

Til efter trænings-fodder prøvede jeg kræfter med en kæmpe- :spam:  fra "Den Sorte Gryde". Den skulle efter sigende veje -hold godt fast- 1,6 kg. Jeg åd nok 1,4 kg, og var mildest talt ved at knække mig. Det er dælme iorden at have en ordentlig burger på menukortet, når Vikingen fra Odense slår sine folder i Hovedstaden.

Onsdag

Skulle undervise i Bodypump i Frederiksberg Svømmehal, så løb derud i højt tempo (små 5 km)

Bodypump 1 time.

Løb 8 km.

Torsdag:

Bodypump undervise 1 time (SATS Vesterbro)Alt for nu.

Guarden.  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmm, der er vist en der har fået kommunister i lysthuset :tongue:

Rimelig sindsyg træning du får dig. Er du flyttet til kbh nu, eller er det først til september? På "Den sorte gryde" kan man godt blive mæt :4mewantfood:

Hvad er Tap?

Link to comment
Share on other sites

He he... Hej Waits :bigsmile:

Der gik sku lige noget rød farve i den der. :devil:

Nope, jeg har fulgt undervisning derovre tirsdag - torsdag de sidste 6 uger, men er færdig nu. Til August skal jeg være med i et forsøg på Center For Muskelforskning (CMR), så kommer til at være i KBH lidt tid til den tid :blink:

P.S et andet ord for Tap kan være:

aggregatet, agurken, Arthur, avlepinden, bajadsen, bananen, bankekødet, benet (det 3. ben), benløs fugl, bjælken, blokfløjten, blyanten, bollemanden, bollesprøjten, bordbenet, boremaskinen, brækjernet, den blånakkede hævner, den elvte finger, den enøjede, den blåpandede, den fede, den frække, dilleren, dingeling, dolken, drengen, den dumme, dunkedyret, dyret, dåseåbneren, fingeren uden negl, flagstangen, fløjten, gearstangen, grenen, gynteren, gåbben, gøjen, hormonstangen, hugormen, humørkæppen, hyggesprederen, instrumentet, javertusen, jernet, joysticken, kalorius, kanonen, kanylen, kløpinden, knækpølsen :crazy: kæppen, kødfløjten, køllen, lillebror, lufthammeren, mørbraden, organet, ormen,podestokken, proptrækkeren, rumsterstangen, salamien, skaftet, slangen, slaskeren, snablen, spermatometeret, Stevie Wonder (altså når den er stiv), stådrengen, svaberen, svansen, tæppebankeren, ynglekæppen..

Til den foruroligede læser kan jeg oplyse at jeg ikke selv har fundet på alle disse ord, men har det fra Bogen af Mads Christensen (Manden bag Den Store Blærerøv) som Hedder: "Sex - Hvor svært kan det være"

Meget underholdende og særdeles oplysende litteratur :wink:

Link to comment
Share on other sites

He he... Hej Waits  :bigsmile:

Der gik sku lige noget rød farve i den der.  :devil:

Nope, jeg har fulgt undervisning derovre tirsdag - torsdag de sidste 6 uger, men er færdig nu. Til August skal jeg være med i et forsøg på Center For Muskelforskning (CMR), så kommer til at være i KBH lidt tid til den tid  :blink:

P.S et andet ord for Tap kan være:

aggregatet, agurken, Arthur, avlepinden, bajadsen, bananen, bankekødet, benet (det 3. ben), benløs fugl, bjælken, blokfløjten, blyanten, bollemanden, bollesprøjten, bordbenet, boremaskinen, brækjernet, den blånakkede hævner, den elvte finger, den enøjede, den blåpandede, den fede, den frække, dilleren, dingeling, dolken, drengen, den dumme, dunkedyret, dyret, dåseåbneren, fingeren uden negl, flagstangen, fløjten, gearstangen, grenen, gynteren, gåbben, gøjen, hormonstangen,  hugormen, humørkæppen, hyggesprederen, instrumentet, javertusen, jernet, joysticken, kalorius, kanonen, kanylen, kløpinden, knækpølsen  :crazy: kæppen, kødfløjten, køllen, lillebror, lufthammeren, mørbraden, organet, ormen,podestokken, proptrækkeren, rumsterstangen, salamien, skaftet, slangen, slaskeren, snablen, spermatometeret, Stevie Wonder (altså når den er stiv), stådrengen, svaberen, svansen, tæppebankeren, ynglekæppen..

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

haha, og jeg som troede det var tennis albue pronering, så du kunne slå om hjørner :blink:

Med andre ord: du var der for at fiske? :tongue::laugh: Og du blev skuffet, og derfor skrev du alt med rødt... hmmm, det kan en psykolog nok lave mange overfortolkninger på :laugh:

Link to comment
Share on other sites

haha, og jeg som troede det var tennis albue pronering, så du kunne slå om hjørner  :blink:

Med andre ord: du var der for at fiske?  :tongue:  :laugh: Og du blev skuffet, og derfor skrev du alt med rødt... hmmm, det kan en psykolog nok lave mange overfortolkninger på  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jesoph af Nazarath :4smartass: . Det var da uhyggeligt hvad du kunne udlede af det, selvom du måske har ret :blush::blush::innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Boiiiingg

I morgen kommer der "The Kid" på TV2 med Bruce Willis. Ikke, at det er nogen genial film, men den måde Bruce siger "waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" på, er forbilledlig, når man skal finde den rette mine over for en rekrut med tudefjæs :crybaby: eller en forsanger :strat:, der har tabt en håndvægt ned over sin fod i centret. :devil:

Vi ses til en omgang pump :cheer: i morgen. Er det bedre end en time i en Rotex-maskine??? :tease:

Link to comment
Share on other sites

Boiiiingg

I morgen kommer der "The Kid" på TV2 med Bruce Willis. Ikke, at det er nogen genial film, men den måde Bruce siger "waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" på, er forbilledlig, når man skal finde den rette mine over for en rekrut med tudefjæs :crybaby: eller en forsanger :strat:, der har tabt en håndvægt ned over sin fod i centret.  :devil: 

Vi ses til en omgang pump :cheer: i morgen. Er det bedre end en time i en Rotex-maskine??? :tease:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey My young Padewan :smile:

Har set klippet hvor han siger det :laugh:

Dagens træning:

Dødløft: 100 kg, 5 rep, 5 sæt

DB Military Press (h): 26 kg, 5 rep, 5 sæt

DB Military Press (v) (<--Fucking albue :sneaky2: ) : 14 kg, 10 rep, 5 sæt

BB Military Press: 50 kg, 3 rep, 5 sæt

Not much, men har været på arbejde hele dagen :whatsthat: :cry:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share