Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Tillykke Jacob - Stærkt gået af dig og Dennis!! :devil:

:devil: Tak skipper :smile:

Os' tiløgg herfra. Er en lillebitte smule misundelig over at jeg slet ikke oplevede jer - som DBM... :mad:

Flot respons du får fra de voksne RKCere :superman:

Thanks skipper :superman: Ja, du skulle have været der. De er alle total seje :devil:

:yo: Ranger

Vil også lige ligge et stort TILLYKKE med certificeringen i din log :flowers: Det lød som om, det har været den fede oplevelse :4thumbup: Er super glad på dine vegne! UR No 1!! :superman:

:ninja: krams,

Taaaark Master Ninja :bigsmile::blush::bigsmile:

Håber snart vi får tid til at træne lidt sammen igen :smile: :4boxing:

RKC-Guardo :superman:

Link to comment
Share on other sites

Dagens wååårkaawt

Havde planlagt at slappe helt af med træningen, men er total frisk, så deloaden må vente til jeg engang bliver træt :devil: Trænede dog ikke vildt meget. Underviste 1 times HardCore, hvor der iøvrigt er fyldt hold hver gang. Fra d. 10. september starter der et eller 2 ekstra hold op. Hell yeah :bigsmile: Fik leget med lidt redskaber vi lærte på RKCén :4boxing:

Min egen exercise bestod af:

Clean & Press med 2 x 24 kg Totenkugler

5 rep Clean hvorefter jeg direkte kørte over i 5 rep Clean & Press, 10 sæt.

Ialt blev der presset 2400 kg over hovedet + 100 dobbelt cleans :bigsmile: Dælme en fed øvelse, da den involverer ALT tænkeligt :superman:

RKC-Armbar 24 kg KB, 1/1, 4 sæt

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Champ,

Når jeg tænker lidt så er det godt at have dig som sammenligningsgrundlag for det ligger så et åndssvagt højt niveau at stræbe efter.

Selvom jeg ikke skriver alt for ofte så følger jeg med for der er stor vilje i din træning - respekt. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Champ,

Når jeg tænker lidt så er det godt at have dig som sammenligningsgrundlag for det ligger så et åndssvagt højt niveau at stræbe efter.

Selvom jeg ikke skriver alt for ofte så følger jeg med for der er stor vilje i din træning - respekt. :4thumbup:

Tak for det Ranger :blush::smile:

Skal ud og undervise nogle fysser i nordjylland imorgen, og har siddet og arbejdet med det hele dawen. Skal med toget kl. 0030, og jeg kan bare overhovedet ikke sove i offentlig transport.. :dry: , Nå, men tror jeg tager nogle COC med til at holde poterne i form. Bliver "kun" til Naked Warrior de næste par dage :w00t::tongue:

So long.... I´ll be back sunday :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tak for det Ranger :blush::smile:

Skal ud og undervise nogle fysser i nordjylland imorgen, og har siddet og arbejdet med det hele dawen. Skal med toget kl. 0030, og jeg kan bare overhovedet ikke sove i offentlig transport.. :dry: , Nå, men tror jeg tager nogle COC med til at holde poterne i form. Bliver "kun" til Naked Warrior de næste par dage :w00t::tongue:

So long.... I´ll be back sunday :superman:

En tur til nordjylland med DSB er mental træning. Tag et par af dine psykosøm med :4thumbup:

God tur og undervisning!

Link to comment
Share on other sites

Fra torsdag til søndag har jeg undervist fra morgen til aften med undtagelse af fredag, hvor jeg var i fårup sommerland :superman::tongue: Ellers ingen træning.

Idag

Clean & Press med 2 x 24 kg Totenkugler

5 rep Clean hvorefter jeg direkte kørte over i 5 rep Clean & Press, 7 sæt

Aften

C&P med 2 x 24 kg: 5 rep, 7 sæt

Excellent :smile:

Link to comment
Share on other sites

Idag

Clean & Press med 2 x 24 kg Totenkugler

5 rep Clean hvorefter jeg direkte kørte over i 5 rep Clean & Press, 7 sæt

Aften

C&P med 2 x 24 kg: 5 rep, 7 sæt

Excellent :smile:

Clean & Jerk eller Press er en superb øvelse - og en af de få som kan stå alene i en WO. :4thumbup:

Ser sq godt ud - syntes bare ikke du rigtigt får øvet med din clubbell - warum nicht??

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Clean & Jerk eller Press er en superb øvelse - og en af de få som kan stå alene i en WO. :4thumbup:

Ser sq godt ud - syntes bare ikke du rigtigt får øvet med din clubbell - warum nicht??

/Michael

Tak master :devil: Er også helt vild med den. Kunne sku mærke det i lats i morges :superman:

Træner med CB når jeg er i WT-centret og det lige passer. Har dem til at ligge deroppe. Synes de er fede nok, men er sku svært at få passet det hele ind. :unhappy:

Dagens workout

Underviste 1 times HardCore.

Pullups - Neutralt greb:

BW+15 kg, 5 rep, 7 sæt

I pausen balancetræning på vippebræt for at få styr på de ankler. Vred om i fredags igen, hvilket er 3. gang indenfor 2 måneder. Not good :mad:

OAPU

5/5 rep, 7 sæt

Lidt KB flip-gejl med 16 kg. Fik okay styr på kuglen til sidst. :4thumbup:

Thats it.

Link to comment
Share on other sites

Kan det ikke passe at du var i WTC i dag?

Hey Till. :smile:

Jo, det var jeg. Arbejder der hver torsdag. Hvordan ser du ud??

Dagens workout

KB Swings som opvarmning: 32 kg, 5/5 x 3 sæt

KB Clean & Press: 32 kg, 3/1-2 B2B x 7 sæt. Nogle af sættene i venstre side blev med een rep, andre med 2. Har ikke så god pressestyrke i den side... -endnu. :superman:

Kropshævninger - neutralt greb: BW + 17,5 kg, 4 rep, 8 sæt

Supersættet med

OAPU: 5/5 x 5

God omgang. Er sku mærkeligt at køre med så lav volumen, føler ikke jeg har lavet det store, men sådan er det jo :smile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Dagens exercise

Ikke det store fysisk. Arbejdede meget med teknikken i KB Swings og Frontskvat

Swings: 32 kg, 10/10 B2B x 5 sæt

Frontskvat: 2 x 24 kg, 5 rep, 4 sæt

:4mewantfood: Så skal der fodder i gabet :superman:

Oi, El-Guapo!

Skal vi snart lege lidt igen?

L.t. Dan

Link to comment
Share on other sites

Lørdags workout med The Mighty Warrior - Musashi

Startede med alle fylde 32 kg ren ondskab i hver vores rygsæk, snuppede en 24 kg hver, og driblede derefter i et hæderligt tempo over i fælledparken :devil: (ca. 500 meter)

1. Supersæt:

5 x clean --> 5 x clean and press: 2 x 24 kg KB, x 10 sæt

Renegade Rows: 2 x 32 kg, 5/5 x 10 sæt

Kørte næsten nonstop, så fik da sveden frem på panden :laugh:

2. Supersæt:

One-legged Deadlift: 32 kg, 5/5 x 5 sæt

Sidepress: 24 kg, 5/5 x 5 sæt

Sidepress var nok ikke jordens bedste tekniske detalje, men op kom de. Balancen var dælme presset på DL også, men meget fed øvelse.

Guard-press: 2 x 32 kg, 5 rep, 3 sæt

2 x 32 kg, 4 rep, 1 sæt

Så var der sku også skudt tomt.

Udover det fik jeg joglet lidt med 24éren. Hård nok øvelse, da der virkelig skal times mht. opspænd, greb etc. Musashi kastede så rundt med 32éren.. hmmmmmm :sneaky2::laugh:

Derefter driblede vi så turen tilbage til apartment. Ganske fornuftig omgang træning, der gav den gode mørbankede fornemmelse i el corpus :devil:

Edit:

Tiden derpå spenderede vi lidt i fætnæssdk, hvor vi lige ville rive lidt kropshævninger af. Havde planlagt BW + 20 kg, 3 rep, 10 sæt, men centret lukkede tidligere end vi forventede, så nåede desværre kun 5 sæt :unhappy:

Dan: jep, lad os det.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Greetings, fellow bruiser!!

Total fed workout i går!! Næste gang skal du have poterne klar til en lille ting vi kan kalde "The Ballistic Pandemonium" :devil::devil::laugh:

Som altid var det en fornøjelse at hænge ud med en af de få tilbageværende krigere...

Stay tight, brother!!

Link to comment
Share on other sites

Greetings, fellow bruiser!!

Total fed workout i går!! Næste gang skal du have poterne klar til en lille ting vi kan kalde "The Ballistic Pandemonium" :devil::devil::laugh:

Som altid var det en fornøjelse at hænge ud med en af de få tilbageværende krigere...

Stay tight, brother!!

Ohøj Maniac :devil:

Jeg er allerede ved at klargøre poterne til næste rendevouz :superman:

You stay tight to My evil Twin :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt godt at se jer begge to Hulk'ser... og live to tell :laugh: :laugh: :tongue:

..ps. G-man, tjek min log for det blodigste fightklip. Det er ren :devil:

:ninja: kram,

Lige over frk. Altid godt at se dig. Du gav den også fuld æde på det løbebåndsapparatur. Så næsten ud som om at båndet var ved at løbe over gevind :bigsmile:

Hmmm, jeg er jo ikke til sådan noget slåsning og sårn.. :innocent::laugh::devil:

Thaaanks :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share