Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Hej mester

Den side jeg talte om med the flag og andet lir er beast skills under tutorials er der beskrivelser af øvelserne. :superman:

Blæret :devil: Flags må være den ultimative core-øvelse :w00t::superman:

Dagens exercise

WT 2 timer :4thumbup: Skulle være kamptræning, men gik sku lige lovlig meget chi-sau i den :sneaky2: . Derefter snuppede jeg 30 min på sandsækken :superman:

Underviste 1 times fitnessbox, hvor Musashi var med og gav den gas :devil:

Nu står den på skønlitteratur i form af Cæsar # 2 :4thumbup: og et ordentligt trug mad inden jeg skal ind i min kurv :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Dagens exercise

WT med buddy. Der var dømt fight-club, så puttede lædder på poterne, og for i totterne på hinanden. God action. Valgte så at slå ham i hovedet hvor den ene pote ikke var knyttet ordentligt, så har sku lidt ondt indeni hånden. Håber sku ikke der er noget brækket :unhappy:

Kørte i 45 min stående, og sluttede af med 45 min på gulvet. Hell yeah :devil:

Kørte en times HardCore, hvor Musashi gav den bundgas :4thumbup: igen igen :superman:

Over.

Ed. Fik også lige prøvet at snatche Musashis 40 kg KB. Shiiiit den er vild. Og dobbeltsving med 2 x 40 så sku ynkeligt ud :laugh:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Dagens skade

Submission 2 timer, dvs. 1 1/4 for mit vedkommende. Havde kørt en masse fed passage af guard, og kontrol af ham der ville det. Under en battle fik jeg så en forstrækning i min venstre oblique. Giga træls da jeg føler mig multihandikappet ligenu :cry::mad: I wonna be Wolverine god dammit :sneaky2::mad::nonono:

Synes ellers gulvgamet er begyndt at køre en del bedre. Bruger ikke så mange kræfter som jeg plejer, dvs. jeg skruer ikke op for fuld skrald fra første impact, bruger mere kraften til eksplosive moves. Udviklede min egen teknik idag -lidt i stil med "death roll" som krokodiller laver. Roterede som en vanvittig om min egen længdeakse, hvilket fik mig ud af problemer et par gange :superman: Jeg døber tekikken: GuardenRoll :strat:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Dagens skade

Submission 2 timer, dvs. 1 1/4 for mit vedkommende. Havde kørt en masse fed passage af guard, og kontrol af ham der ville det. Under en battle fik jeg så en forstrækning i min venstre oblique. Giga træls da jeg føler mig multihandikappet ligenu :cry::mad: I wonna be Wolverine god dammit :sneaky2::mad::nonono:

Synes ellers gulvgamet er begyndt at køre en del bedre. Bruger ikke så mange kræfter som jeg plejer, dvs. jeg skruer ikke op for fuld skrald fra første impact, bruger mere kraften til eksplosive moves. Udviklede min egen teknik idag -lidt i stil med "death roll" som krokodiller laver. Roterede som en vanvittig om min egen længdeakse, hvilket fik mig ud af problemer et par gange :superman: Jeg døber tekikken: GuardenRoll :strat:

PAs nu på dig selv mester. Du løber jo fra den ene skade til den anden efterhånden. Men det er måske vilkårene hvis man giver den maks gas i alt man laver :superman:

Link to comment
Share on other sites

PAs nu på dig selv mester. Du løber jo fra den ene skade til den anden efterhånden. Men det er måske vilkårene hvis man giver den maks gas i alt man laver :superman:

hehe.. skal nok skipper. Gale katte får reven pels. Hvad er det for en pels? :cry::tongue:

Hey Guardo... Hvordan går det med hånden i dag??

Hej Man. Klart bedre med hånden. Men maven er helt gal. Kan ikke rigtig spænde i maven uden at det gør sindsvagt ondt :unhappy: . Kunne knapt nok komme ud af sengen til morges. I´m to old for this shiiiit :w00t:

Så Mester.. Nu bliver du sku snart befalet på lazarettet hvis du ikke tager dig sammen med de skader :nonono:

Wilco :superman:

Tør de øjne knægt og fat de handsker..

Som min delingsføre altid sagde, så er smerte en god ting det fortæller dig, at du stadig er i live :devil: ..

Jeg bruger ikke handsker skipper :wink:

IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP SPACE!!!! :devil:

Hehe.. Touché

NÅ. Men ingen træning idag. Skal til Grøn Koncert imorgen. Regner med at gentage succesen fra sidste år med den gode Tazz :devil:

Link to comment
Share on other sites

NÅ. Men ingen træning idag. Skal til Grøn Koncert imorgen. Regner med at gentage succesen fra sidste år med den gode Tazz :devil:

Hvis det er de samme, der laver schawarma, burgere og lign. som det var i Århus, kan det godt anbefales at have mad med hjemmefra.

Og skal du forresten lige sørge for at gå mod scenen i lidt god tid, hvis du vil stå helt oppe foran, når Nik&Jay spiller "Boiing!" :laugh:

Og god bedring med mavsen!

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Hvis det er de samme, der laver schawarma, burgere og lign. som det var i Århus, kan det godt anbefales at have mad med hjemmefra.

Og skal du forresten lige sørge for at gå mod scenen i lidt god tid, hvis du vil stå helt oppe foran, når Nik&Jay spiller "Boiing!" :laugh:

Og god bedring med mavsen!

Heheheh... Det bestod primært af dåsemad til Grøn :4drunk: :wink:

Ganske fornøjeligt sammen med Tazz og nogle gamle idrætshoveder. Festlighederne kulminerede under Thomas Helmig med at jeg kom "op og slås" med et sindsygt kvindemenneske på omkring 40 år. :w00t: En veninde og jeg driblede op foran til sidste nummer. Så stod jeg ellers der med alle mine talenter og klappede. Så begyndte hun at stå og skubbe mig, hvorefter jeg venligt sagde til hende at hun venligst skulle lade være. Så blev hun endnu vildere, og til sidst gik hun efter kronjuvelerne :crazy: Så sagde jeg til hende at hun lignede en afdanket M..Lud... :laugh: Hvorefter hun farede i flæsket på mig. Fik lige trænet lidt bløde metoder fra WT, da jeg endte med hende hvor hun følte sig kontrolleret :laugh: Hendigvis var der folk der tog fat i hende.

Ska du til grøn i næstved knægt ??

Så burde vi næsten få afgjort det en gang for alle.. Vi sætter en pilsner på højkant til vinderen, også ska jeg sq rive dig rundt i armwrestling :superman: ...

Hahahahhahaha... Jeg vil da gerne flå din arm ud af skulderen til hver en tid min dreng :superman:

Link to comment
Share on other sites

Heheheh... Det bestod primært af dåsemad til Grøn :4drunk: :wink:

Ganske fornøjeligt sammen med Tazz og nogle gamle idrætshoveder. Festlighederne kulminerede under Thomas Helmig med at jeg kom "op og slås" med et sindsygt kvindemenneske på omkring 40 år. :w00t: En veninde og jeg driblede op foran til sidste nummer. Så stod jeg ellers der med alle mine talenter og klappede. Så begyndte hun at stå og skubbe mig, hvorefter jeg venligt sagde til hende at hun venligst skulle lade være. Så blev hun endnu vildere, og til sidst gik hun efter kronjuvelerne :crazy: Så sagde jeg til hende at hun lignede en afdanket M..Lud... :laugh: Hvorefter hun farede i flæsket på mig. Fik lige trænet lidt bløde metoder fra WT, da jeg endte med hende hvor hun følte sig kontrolleret :laugh: Hendigvis var der folk der tog fat i hende.

Jeg synes ellers, at jeg har sagt til dig, at det der wc, ikke er noget man scorer med? :tongue::wink:

... pjat... latterligt kvindemenneske - hun må have været stiv eller forstyrret... eller - tolkede du hendes signaler helt forkert? Måske ville hun i en anden form for nærkontakt? :laugh:

Men øh.. for at se det fra den positive side, så har du fået rørt dig lidt - og løb ikke ind i flere skader.. :wink:

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Heheheh... Det bestod primært af dåsemad til Grøn

Ganske fornøjeligt sammen med Tazz og nogle gamle idrætshoveder. Festlighederne kulminerede under Thomas Helmig med at jeg kom "op og slås" med et sindsygt kvindemenneske på omkring 40 år. En veninde og jeg driblede op foran til sidste nummer. Så stod jeg ellers der med alle mine talenter og klappede. Så begyndte hun at stå og skubbe mig, hvorefter jeg venligt sagde til hende at hun venligst skulle lade være. Så blev hun endnu vildere, og til sidst gik hun efter kronjuvelerne Så sagde jeg til hende at hun lignede en afdanket M..Lud... Hvorefter hun farede i flæsket på mig. Fik lige trænet lidt bløde metoder fra WT, da jeg endte med hende hvor hun følte sig kontrolleret Hendigvis var der folk der tog fat i hende.

LOL :laugh: Det ville jeg sgu gerne have set :4thumbup:

Hørte du LOC? De var virkeligt feeeeddddeee :superman:

Den mand har så meget stodder karisme som man kun kan beundre :cool::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Heheheh... Det bestod primært af dåsemad til Grøn :4drunk: :wink:

Smugler! :mad::wink::tongue: Vi var nogen, der fik brugt en SU den dag på mad og 32 kr pr. bajer :sneaky2:

Ganske fornøjeligt sammen med Tazz og nogle gamle idrætshoveder. Festlighederne kulminerede under Thomas Helmig med at jeg kom "op og slås" med et sindsygt kvindemenneske på omkring 40 år. :w00t: En veninde og jeg driblede op foran til sidste nummer. Så stod jeg ellers der med alle mine talenter og klappede. Så begyndte hun at stå og skubbe mig, hvorefter jeg venligt sagde til hende at hun venligst skulle lade være. Så blev hun endnu vildere, og til sidst gik hun efter kronjuvelerne :crazy: Så sagde jeg til hende at hun lignede en afdanket M..Lud... :laugh: Hvorefter hun farede i flæsket på mig. Fik lige trænet lidt bløde metoder fra WT, da jeg endte med hende hvor hun følte sig kontrolleret :laugh: Hendigvis var der folk der tog fat i hende.

Hahaha, sjov historie der. Gad godt have set en halvstiv guarden submitte gal 40-årig kvinde :laugh:

Helmig får bare det værste frem i folk :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ellers, at jeg har sagt til dig, at det der wc, ikke er noget man scorer med? :tongue::wink:

... pjat... latterligt kvindemenneske - hun må have været stiv eller forstyrret... eller - tolkede du hendes signaler helt forkert? Måske ville hun i en anden form for nærkontakt? :laugh:

Men øh.. for at se det fra den positive side, så har du fået rørt dig lidt - og løb ikke ind i flere skader.. :wink:

:ninja: krammere, Tania

Hahahahha... Ved ik hvad hun var på, men roterende fis i kasketten er nok ikke meget galt. Shit et fugleskræmsel :tongue:

LOL :laugh: Det ville jeg sgu gerne have set :4thumbup:

Hørte du LOC? De var virkeligt feeeeddddeee :superman:

Den mand har så meget stodder karisme som man kun kan beundre :cool::bigsmile:

Hey man. Og tak for sidst :smile: Fik ikke rigtig set L.O.C. Vi brugte det meste af tiden på at vade mellem scenerne, og snakke med gamle venner etc. Fik kun hørt 4-5 sange.. (..af det jeg husker :laugh: )

Smugler! :mad::wink::tongue: Vi var nogen, der fik brugt en SU den dag på mad og 32 kr pr. bajer :sneaky2:

Hahaha, sjov historie der. Gad godt have set en halvstiv guarden submitte gal 40-årig kvinde :laugh:

Helmig får bare det værste frem i folk :w00t:

No no.. Jeg købte skam også på koncerten, men havde da lagt den værste bund hjemmefra :wink: . Men damn, et tosset kvindespetakel :cry: Men hvad havde hun egentlig forestillet sig at resultatet ville være.. G-SUS :laugh:

Det var da en pudsig Helmig historie. Det er nærmest deja vu for mig, for jeg var ude for nøjagtig det samme til Helmig på Grøn koncert sidste år!! Bortset fra det var en fyr, og han stoppede da jeg bad ham om det, er det da lidt pudsigt sammenfald!! :laugh:

Ja, weird nok historie :blink:

Jeg har tænkt mig at tage s-toget ind ligesom sidste gang - Hvornår på dagen har du tid? Ville 14 eller 15 tiden passe?

Hej Christian. 14-15 tiden passer fint. Jeg har bare ikke mulighed for træning denne gang, da jeg skal på arbejde senere på dagen, men du skal lige have din CB. Jeg kigger bare ned forbi stationen. Du kan smide en sms når du nærmer dig. :smile:

Træning

Har ikke fået lavet noget siden i onsdags. Maven er pænt smadret. Er rimelig sikker på at det er obl. ex.- eller internus, hvor der hæftes på hoftekammen. Var nede og træne for første gang igår for at se hvad jeg kunne lave. Ikke en single kropshævning kunne der trækkes ud af ærmet :mad: . Heldigvis kunne jeg ro i romaskine og lave dips. Prøvede mig også frem med noget DB-snatch. Gik ok, men når jeg holder vægten i samme side som skaden giver det et jag under hver rep. Forsøgte mig frem med lidt windmill, for at få lidt mobilitet i maven igen. Går fint i den ene side, men er presset alene med BW i den skadede side. Træls. Kan heller ikke løbe, så træningen kommer til at bestå af roning, dips, og lidt DB-snatch indtil jeg er frisk nok til at snatche min lidt tungere KB.

Ellers var jeg til barnedåb i weekenden v min søsters søn, og jeg holdt ham da han blev døbt.

Stor oplevelse :bigsmile: En lille sej gut :superman: , der opførte sig eksemplarisk.

//G

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hej Christian. 14-15 tiden passer fint. Jeg har bare ikke mulighed for træning denne gang, da jeg skal på arbejde senere på dagen, men du skal lige have din CB. Jeg kigger bare ned forbi stationen. Du kan smide en sms når du nærmer dig.

Så er den i vinkel :bigsmile: Kan du ikke lige sende en PM med dit nummer, for jeg fik tømt min inbox forleden og mistede derfor dit nummer ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share