Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Baaaahhhh...

Du rammer jo ved siden af.

Meningen er jo, at man skal skubbe tromlen op ad træstammen indtil den er højt nok oppe til at man kan smide den baglæns over hovedet.

Gætter på, at det er Camilla du mødte til pilates :wub::tonguew::wub:

Hej skipper.

Hold nu fingrene fra den Absinth :tongue:

Hun hedder det samme som Guardens søster :superman:

Haha, jeg tænkte det nok kun var spørgsmål om tid før den tromle fik en rulletur... :cool:

Hehehe. Ja den har ligget og lokket :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Michael Hehe.. Jeps, det vakte stor jubel blandt de unge svende...

Dagens workout

Snatch: 24 kg, 15/15 B2B x 7

Abe-armgang: 15 ture i stativ

Dips med KB i fus: 24 kg, 5 rep, 3 sæt er dælme håbløst at køre på den måde :sneaky2:

TGU: 24 kg, 3/3 B2B, 5 sæt Kan endelig begynde at lave den igen :smile:

OAPU: 1/1 x 3 B2B, 6 sæt :4thumbup: Juuuuuhuuuuuu.. Kan endelig lave The Mother of All Exercises......-THE ONE-ARM PUSHUP :superman: Maven er ved at være med i kampen igen. Har dælme også taget sin tid.

+ lidt chins og dips uden count.

Fin workout. Havde tilskuere i form af 10 4. klasses piger der var MEGET imponerede :laugh::laugh: De var så søde at stå og tælle hver eneste gang jeg snatchede :4thumbup:

Valgte så også lige at blive stukket for første gang i år af en bette hveps.. LORTEDYR... :mad:

Senere står den på HardCore -Uden nåde- No surrender - No retreat :superman:

Link to comment
Share on other sites

TGU: 24 kg, 3/3 B2B, 5 sæt Kan endelig begynde at lave den igen :smile:

Boing...

Kørte TGU søndag for første gang i noget der ligner et år.

havde lige glemt, at det er meget normalt at skifte arm efter hver rep.

God damn jeg var brændt af i skulderen efter den misforståelse... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Fede billeder og som du selv plejer at sige til mig: Ace form! :cool: Gad vide hvad folk tænker, hvis de ser jer rende rundt i skoven i bar mave og med gasmasker!? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Boing...

Kørte TGU søndag for første gang i noget der ligner et år.

havde lige glemt, at det er meget normalt at skifte arm efter hver rep.

God damn jeg var brændt af i skulderen efter den misforståelse... :crazy:

.. så hedder øvelsen vel ikke TGU, men Alternating TGU. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Lidt med ABC-maske :laugh:

Hehe!! Now That's what I call real manhood :laugh::laugh:

Hvor i verden kan man mon finde et sådan fantastisk stykke legetøj, som den tromle du har der??

- Kunne være fedt, hvis den lå i nærheden af mit hood i Nordvest :superman:

Link to comment
Share on other sites

Den Høje Løber ja, de er total belastende for tiden. Var i nærkamp med en i min hytte tidligere på dagen også :4boxing:

The Great Musashi Tak for billeder skipper :4thumbup:

The Mean Dane Hehe.. Takker :devil: Tror folk de tænkte vi var lidt mærkelige, but what the fuck... They are right :laugh::laugh:

Tazzmaniac Godt at se at du er begyndt på mandeøvelsen igen. Får du også prøvet kræfter med OAPU? Kan du ikke lige skaffe mig titel m.m. på den der Starling-sang...??

Doggy Doc Skal du være langhåret... :laugh::laugh: Lad mig sige det sådan; Er nok ikke en disciplin jeg vil dyrke selvstændigt...LOL...

Skipper Købmand Selvom det ligner en dejlig skov, så er det nede i The Hot Spot ved Fælledparken (skateboardbanen) :smile:

Stay tuned :superman:

Link to comment
Share on other sites

Fede billeder og som du selv plejer at sige til mig: Ace form! :cool: Gad vide hvad folk tænker, hvis de ser jer rende rundt i skoven i bar mave og med gasmasker!? :laugh:

Ja - rigtig fede billeder Ranger!!! :4thumbup: Altså en forrygende form du render rundt med :smile:

@"hvad folk tænker ved synet af to mænd i bar overkrop iført gasmasker i skoven" - Hmm... well... min første indskydelse til det spørgsmål er -> Jeg vil helst ikke vide det *Censur * Bwahahahahaha* :laugh: :laugh:

:ninja: krams, fra en fantasifuld ninja :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja - rigtig fede billeder Ranger!!! :4thumbup: Altså en forrygende form du render rundt med :smile:

@"hvad folk tænker ved synet af to mænd i bar overkrop iført gasmasker i skoven" - Hmm... well... min første indskydelse til det spørgsmål er -> Jeg vil helst ikke vide det *Censur * Bwahahahahaha* :laugh: :laugh:

:ninja: krams, fra en fantasifuld ninja :wink:

Heheh.. Tak super ninja :bruce: Varmer altid at få lidt ros fra dig :bigsmile:

Aner ikke hvad folk tænkte... hahahah.. Havde for travlt med at spæne rundt om tromlen, og grine af de andre da de var igang med pinslerne :laugh::yahoo::secret:

Super fede pics Guard.... Vanvittigt som du holder den onde form year round :devil: ...

Tak skipper... Aner jo for f****** ikke hvornår civ. crasher, så kan jo ikke ligge på den lade side :bottom:

Dagens exercise

Morgentræning

Halo: 25 kg vægtskive kørt i cirkler rundt om hoved, 10 rep, 10 sæt

Aftentræning

Cirquit bestående af 4 øvelser kørt ud i et, 10 gange med 2 min pause imellem hvert sæt.

OAPU: 2/2 x 2 + 1/1 B2B = 100 ialt.

Clubbell dobbelt swipe: 2 x 25 lbs x 5

Pistols: 1 stk. 25 lbs CB i strakte arme (bunden op), 3/3 B2B

Halo: 25 kg vægtskive, 10 rep

Dejlig hård træning :gun2:

//Guarden Off duty :tease:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Back from the dead with a shaaaaaaaaaved head :cool: Mit net har lagt øde :mad: men er online again. træning er det dog ikke blevet vildt meget til. Var til bryllup hele fredagen, men tog ca. ½ times havsvømning om morgenen lørdag, da festen blev holdt i et sommerhus i sønderjylland. Fed måde at få bugt med tømmermændene.. hehe. Party lørdag igen igen.. :w00t:

Søndags workout med selveste superkrigeren Musashi :devil: i WT-centret.Kørte en masse blandet, som jeg ikke kan huske detaljeret omkring.

En del swings blev det til med 32 kg KB. Kan klart mærke relevansen når den er det tungere end 24 kg lillebroderen. Prøvede også lidt snatch, med der er sku lige i overkanten af hård hud på poterne. Må jeg hellere få bugt med inden fredags krigslejr :devil:

Military pressede lige 32 kg 6 rep i højre, men venstre gad dælme ikke lige. God gang styrkedeficit jeg har gang i der :nonono:

Fik kørt lidt 2 hand anyhow med 32 og 24 kg. Som Musashi så pænt sagde.... "styrke frem for teknisk snilde" LOL :laugh: Men op kom de :superman:

Fik leget lidt med clubbells også. great :smile:

Og så lærte Musashi mig at Bent-presse.. Feeeeeeeed øvelse. Har åbenbart tidligere kørt den rent i armen, istedet for at involvere latten væsentligt mere. Giver en verden til forskel.

Kørte med 32éren i højre, og 24éren i venstre. Obliquen er ved at være på toppen igen. :bigsmile:

Ellers noget clean and militarypress med 24 i venstre og 32 i højre samtidig. Kanon øvelse også.

Sluttede med nogle sæt snatch med 24 kg, 15/15 x 4, 10/10 x 1, og så gik der tudefjæs i poterne :crazy::laugh:

Fed træning

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Mandag 140806

Startede med at undervise i 70 min fitnessbox. Tror de er ved at være godt trætte af min killer-workout :laugh::laugh:

Hererfter:

KB High-pulls: 24 kg, en masse rep

KB Snatch: 24 kg, 15/15 B2B, 10/10 B2B

Bent press: 24 kg, (1/1 x 2)B2B x 10 sæt

Military press: 24 kg, 5/5, 5 sæt Fokus på eksplosiv i koncentrisk fase, og aktivt nedtag med latten tight as hell :devil:

Clubbells: Swipe: 2 x 25 lbs, 5 rep, 4 sæt

Pullups bw + 15 Kg, 6 rep, 6 sæt

Pistols: 24 Kg KB i racked position, 1/1 x 2 B2B, 2 sæt

Det var dælme raaar :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 150806

Underviste 1 times HardCore :devil: Stort set fyldt hold. :bigsmile: Ser ud til at timen får lov til at fortsætte, og mon ikke det skal startes op i endnu et center :w00t:

Onsdag 160806

Hurtig morgentræning.

KB Swings: 24 kg, 5/5 B2B x 2, 10 sæt

Lidt Snatch med fokus på teknik.

Cirquit gennemført 3 gange lige efter hinanden

OAPU: 5/5 B2B

Pistols: 3/3 B2B x 2

Pullups: BW + 20 kg, 5 rep

Fin omgang træning. Lader til at maven er klar til at give den bundgas i weekenden.

RKC is closing :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hey Guard.. Vild træning du ligger for dagen.. Godt og se du stadig er mean as heal.. Så snart jeg har fået bugt på mine vabler og mine hænder er helet igen, så slår jeg dine 500 rep..

Btw, ser dine gravity boots nogenlunde sådan her ud:

http://www.sport-tiedje.dk/profisystem/ant...kraftschuhe.htm

Hvis ja, er de pengene værd? Og ka de bruges til effektiv core træning??

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Hej Kriger

ER du i hulen i weekenden? JEg regner med at komme til kbh på lørdag og bliver så til mandag. Er nok mest på skolen for at lave opgaven færdig. Sad og lavede opgave i går aftes - og gæt hvem der kom på besøg. Endnu en dræberbi :cry: . Havde lige været på toilet og da jeg kommer tilbage, kravler der sørme en krabat rundt på væggen. Tænkte på om jeg skulle hente min squash-ketcher - den er nok mere passende til sådan en kriger end en fluesmækker. :4whip: . Jeg gik straks i offensiven - og med snilde blev den bekæmpet efter en lang kamp :rocketwhore: . Trofæet ligger ude i entreen nu. Overvejede om jeg ska ha den med til dig så du kan se hvordan den ser ud.

Kunne det være tegn på civilisationens sammenbrud? Dyrene er vokset til dobbelt størrelse?

Nå men tilbage til studierne...

Link to comment
Share on other sites

hej champ

Glaeder mig til at hoere om certificeringen. Her hvor jeg nu har tabt 5-6 kilo og traeningen er minimal, og vel naermest udelukkende bestaar i at komme op fra skovskiderstillingen paa hul-i-jord toilettet til opretstaende, gaar jeg naturligvis med droemmen om at proeve at blive certificeret om et par aar, saa glaeder mig til at laese om det. Hvad siger formen til den snarlige evolution udfordring?

Link to comment
Share on other sites

Tillader mig lige at svare på SuperG's vegne: det er i denne weekend, der bliver gået til kuglerne i Slangerup :smile::tongue:

Ahh, havde godt lidt på fornemmelsen, at det måtte være her ganske snart, tanks :smile:

Så good luck med at få styr på dine kugler Guarden :4thumbup:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share