Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Han kan da forhåbentligt komme sig over skaden uden nødvendigvis at blive fed af det? :unsure:

:tongue:

Go' bedring med det Guarden :smile:

Nåja, det er vel kun mig, som bliver fed af træningspauser - ikke wonderboy aka. Guarden! :wink:

Jacob, jeg fandt lige det her indlæg af Coach Sommer ang. ring dips som måske kunne være interessant for dig - nu hvor du ik kan træne så meget andet. Ring dips

Øv, jeg vil også ha' ringe! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Blanco Thanks, prøver på at holde alt det hæslige underhedsfedt stangen :tongue:

Dan Gracias. Kunne være jeg skulle lege lidt med ring dips igen. Irriterende at jeg ikke har min gamle bar i loftet med ringe til dips integreret. Uni åbner først om en uge igen.

Fik trænet en 1½ times tid idag. Laver en masse forskellig træning, der udfordrer krydsstabilitet uden at få det til at gøre ondt. er 99,9 % sikker på at det er venstre obliq int. den er galt med. Har det klart bedre i den nu end dagene efter, men kan stadig ikke løbe unden at det føles som at få et slag uden opspænd. Det er heeeelt vildt så meget den muskel bidrager under de øvelser (OAPU, Renegade Rows, One arm snatch) jeg plejer at bruge lidt tid på. kører nogle lettere versioner af disse, hvor jeg ikke pusher the luck. Kan mærke klar bedring af træningen. Da jeg slog min skulder seriøst for nogle måneder siden, kunne jeg presse max 10 kg over hovedet. Efter en masse forskellige øvelser nåede jeg til rebklatring og dips i ringe. efter 3 træningspas af denne type forsvandt skaden. Har en teori om at det handler om at få udfordret stabiliteten i en ekstrem grad, der ikke udløser smerter. Lidt i stil med at folk der forstuver foden skal på vippebræt, og ikke i en latterlig maskine.

I will be back. Lavede en masse snatch, og lidt DB bænkpres på swissball. Sluttede med C2, som heldigvis ikke giver smerte. I renegade rows er jeg presset med 2 kg, hvor jeg tidligere uden at have kørt øvelsen med lethed kunne køre med +30 kg. utroligt. Nå, men gider nok ikke opdatere så meget det næste stykke tid før jeg er skaden kvit. er nemlig forholdsvis sporadisk træning jeg fyrer af, som jeg ikke kan/gider holde styr på. Kører på konstant dvs. forholdsvist high-rep i cirkelform.

//G.

Link to comment
Share on other sites

Tak master Waits :bigsmile: Godt at høre fra dig, hvor i verdenen du så end befinder dig.

Dagens exercise

Kørte HardCore, og folk er vilde med det.. Fedt :devil: Dejligt at andre lærer at sætte pris på real deal træning istedet for det som de fleste tosser spilder tiden på i fitnesscentre.

Trænede selv 1 times pres og rows i alverdenens afskygninger på swissball, turkish getup etc. Kan mærke jeg bliver stærkere for hver gang, så det er sku lækkert. Kunne hoppe igår uden at det gjorde herre nas, så der er fremgang at sporre. I morgen vil jeg ro en spand km, og giver styrkedims en pause imorgen. Dem der vil lære at lave OAPU som er langt fra, kan med fordel begynde at lave dem som DB pres på swissball med een vægt af gangen. :4thumbup: Den river i de skrå mavedeller i kontralateral side i vildskab.

//G

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Dagens Workout

Hoppede i C2 uden sko :laugh::blush: Gik efter at komme under 38 min på de 10.000 meter.

Sluttede på 37:56, så timing passede perfekt. Giver en tid pr. 500 meter på 153:8. Lå på 1:53-1:57 de første 35 min, og øgede derefter til 1:48 de resterende. Havde kræfter til at køre i det tempo ihvertfald et par minutter mere, så starter spurten lidt tidligere næste gang. Var 12 sek fra min PR sat imens jeg var på EPO i efteråret. Mon ikke den er indenfor rækkevidde :devil:

Derefter ville jeg lige prøve at se om jeg kunne løbe, og løb derfor 10 min i roooligt tempo på løbebånd. Ingen problemer :4thumbup: Back with a vengeance :devil: Der er dog en del øvelser der er absolut no-go, så betragter stadig kadaveret for værende invalid. Gud hjælpe mig om jeg ikke sluttede af med at strække ud. Om det var fordi der var kød i butikken skal jeg ikke kunne sige :blush::cool:

//G

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Dagens Workout

Hoppede i C2 uden sko :laugh::blush: Gik efter at komme under 38 min på de 10.000 meter.

Sluttede på 37:56, så timing passede perfekt. Giver en tid pr. 500 meter på 153:8. Lå på 1:53-1:57 de første 35 min, og øgede derefter til 1:48 de resterende. Havde kræfter til at køre i det tempo ihvertfald et par minutter mere, så starter spurten lidt tidligere næste gang. Var 12 sek fra min PR sat imens jeg var på EPO i efteråret. Mon ikke den er indenfor rækkevidde :devil:

Derefter ville jeg lige prøve at se om jeg kunne løbe, og løb derfor 10 min i roooligt tempo på løbebånd. Ingen problemer :4thumbup: Back with a vengeance :devil: Der er dog en del øvelser der er absolut no-go, så betragter stadig kadaveret for værende invalid. Gud hjælpe mig om jeg ikke sluttede af med at strække ud. Om det var fordi der var kød i butikken skal jeg ikke kunne sige :blush::cool:

//G

Hehe.. Godt a se du stadig får rørt dig en smule.. Kød i butikken... LOOOL :laugh: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Hehe.. Godt a se du stadig får rørt dig en smule.. Kød i butikken... LOOOL :laugh: ..

Jaaaaaa tak :wink:

Ranger - I got 10 words for you & C2:

You add the rythm...

Fåååker - du er så viiiild! :superman:

:ninja: krammere,

Hehehe.. and you add the drums :superman::devil:

Vild rotur! :blink::devil:

Men, ehmm, uden sko? Gør det nogen forskel for dig da? :unsure:

NOPE :w00t::devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Juhuuuuu.. Kunne træne idag :bigsmile:

Kropshævninger: 10x10 :blink: Startede med at hænge og dingle, så kadaveret blev strukket godt igennem, og vupti, så kørte de bare. Kunne mærke en lille smule i siden, men ikke meget.

DB pres på swissball: 2x31 kg, 8 rep, 8 sæt :4flex:

DB One Arm Rows: 31 kg, 10/10 rep, 6 sæt

Lidt snatch 24 kg håndvægt, og thats it

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Michael & Lennart :4thumbup: :bigsmile: .

Gårsdagens exercise

Var til polterabend ved gammel buddy i Odense igår. Var vildt underholdende. Dagen gik med klatring i tårn på 24 meter, hvor jeg prøvede lidt af hvert, bl.a. lidt udhæng. Skulle selvfølgelig lige prøve den sværeste rute, og røg ned efter 1 meter. Jeg regnede med at rebet greb mig, men der var så meget dynamik i rebet, at jeg ramte jorden med foden skævt, så hurrrraaaaaaaaaaaaa, en ny forstuvning på venstre fod :laugh: Det går sku godt for tiden :innocent: Men mega fedt at klatre. Derefter stod den på paintball 3 mod 3. Jeg nakkede selvfølgelig fanen 2 ud af 2 gange, og fik lavet nogle onde assasinations :devil: . Derefter stod den på gom-spil, hvor vi 5 blev stillet op på række med ryggen til gommen i 5 meters afstand, og så havde han 5 sek til at pløkke på livet løs. Herefter havde vi så 5 sek. til at jagte ham :laugh::laugh: Shit hvor er det sjovt at spille paintball. Jeg var heeeeeeeeelt smadret bagefter. Kravlede bl.a. en 100 meters penge for at lave baghold m.m. :superman: Blev da også ramt en del selv, det koster jo bønder at spille skak :devil:

Herefter teambuildingsbane, bue- og pusterørskydning. Fed nok dag, med efterfølgende druk og grillmad til den lyse morgen :bigsmile:

Det sjove ved det hele var at jeg intet mærkede til foden under paintball. Utroligt hvad adrenalin gør ved kroppen :w00t:

post-1305-1154214233_thumb.jpg

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Skulle selvfølgelig lige prøve den sværeste rute, og røg ned efter 1 meter.

Træls med foden, men underholdende hvor langt du nåede med ambitionen... :laugh::tongue:

Lyder ellers om en max fed dag med gode aktiviteter! Hvor på Fyn fandt I et 24 meter klatretårn?

God bedring med fod og obliguemuskel-ting og sandsynligvis tømmermænd :beerchug:! :smile:

Cool billede, fik du ringet med klokken??

Edited by loonie
Link to comment
Share on other sites

Hey man.

Selvfølgelig fik jeg ringet :devil:

Vi var ved dette firma klatre, paintball m.m på fyn som hedder Comaco. Ligger mellem odense og nyborg.

Og tak for det med skaderne. Har de sidste timer gået og undret mig over at jeg ikke rigtig mærkede det store til fussen. Er så lige kommet i tanke om at jeg guffede 2 x 400 mg ibubrofen.. hmm :laugh: Gad vide om det kan mærkes imorgen.. hahahaha..

Her er så lige billede af klokkeringeri og tårnet. :bigsmile:

post-1305-1154211790_thumb.jpg

post-1305-1154211861_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Halløj mester... Cool pics.. Det lyder og ser om som en FED tur..

Skal vi i øvrigt se på noget træning i omegnen af næste weekend... evt. kombineret med noget Superman Bif Tur :superman::superman::superman: :4thumbup:

Word Chief One :4thumbup:

Jeg er med på træning og Superman Returns i næste week. Selvfølgelig forudsat at civilizationen ikke er brudt sammen til den tid, og vi er igang med at kæmpe mod orker og andet kryb :superman::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Word Chief One :4thumbup:

Jeg er med på træning og Superman Returns i næste week. Selvfølgelig forudsat at civilizationen ikke er brudt sammen til den tid, og vi er igang med at kæmpe mod orker og andet kryb :superman::laugh:

:laugh: .. I det tilfælde vil der blot være rå mængder træning til rådighed og blot endnu en grund til at give den gas..

Infantry.... Forward as one!!!

Link to comment
Share on other sites

:laugh: .. I det tilfælde vil der blot være rå mængder træning til rådighed og blot endnu en grund til at give den gas..

Infantry.... Forward as one!!!

Attack, attack, attack attack attack :devil:

Alt for fede billeder og fedt klatretårn :4thumbup:

Lyder til at have været en topfee' trip jo :bigsmile:

mig vil også prøve klatring og paintball! :blush:

Hell yeah. Det var helt viiiiildt sjovt. Tror jeg lå med en puls på 180 konstant. Både fordi det er tæske hårdt at spæne rundt i kampuniform, kaste sig rundt, kravle , everything. Men også det moment at man risikerer at blive pløkket for vildt hvis man løber i et baghold. Er suverænt noget af det sjoveste jeg nogensinde har prøvet. Er der nogen af jer Kjøwenhavnere, der kender et godt sted med paintball i omegnen??

Link to comment
Share on other sites

Attack, attack, attack attack attack :devil:

Hell yeah. Det var helt viiiiildt sjovt. Tror jeg lå med en puls på 180 konstant. Både fordi det er tæske hårdt at spæne rundt i kampuniform, kaste sig rundt, kravle , everything. Men også det moment at man risikerer at blive pløkket for vildt hvis man løber i et baghold. Er suverænt noget af det sjoveste jeg nogensinde har prøvet. Er der nogen af jer Kjøwenhavnere, der kender et godt sted med paintball i omegnen??

Der ligger vistnok 2 steder ude i Kongelunden på Ama'r. Det ene sted var det udendørs og rigtig fedt - det andet sted var inde i nogle haller, hvor gulvet var pisseglat. Jeg nåede ca. at spille i 3 min. inden jeg gled og fik en mindre hjernerystelse. Skod sted!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share