Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Dail:

Uaaaaak.. Jeg tror du har ret mht. civilization og bierne :cry::cry: I dææækniiiiiiiiiiiiiing :crazy::tongue:

hej champ

Glaeder mig til at hoere om certificeringen. Her hvor jeg nu har tabt 5-6 kilo og traeningen er minimal, og vel naermest udelukkende bestaar i at komme op fra skovskiderstillingen paa hul-i-jord toilettet til opretstaende, gaar jeg naturligvis med droemmen om at proeve at blive certificeret om et par aar, saa glaeder mig til at laese om det. Hvad siger formen til den snarlige evolution udfordring?

hahahahhaha... Så må du jo bare lave dem som Pistols op. God gang gris i groove :laugh:, bare pas på at du ikke får bagvægt :w00t: Du skal helt klart ønske dig at blive certificeret. Fed oplevelse at møde alle disse møg-stærke mennesker :devil:

E-race formen er vel så klar som den pt. kan blive. Kører den på rutinen, så må vi se om det er nok :smile:

Du er sgu GRRRRRRR :devil: Håber mine evner som nightleif fotograf rakte? :tongue:

Thanks :bigsmile: Ja, det var sku fine billeder skipper.

TRS: Ja, mine gravity boots er identiske med dem på billedet.

Blanco: Tak skipper :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

RKC-Certificering

Weekenden stod på Kettlebell Certificering arrangeret af Grizzly himself og hans partner in crime Tommy :4thumbup:

Med som instruktører var Pavel, Steve Cotter, Steve Maxwell, Grizzly og Tommy.

Fantastisk oplevelse at møde disse enorme personligheder, der har utroligt megen viden at dele ud af, hvilket de absolut ikke har noget imod :bigsmile:

Dagene gik med hård træning fra 9-18 hver dag. Super fedt at få arbejdet igennem med øvelserne, hvor både teknikken og fysikken blev sat på prøve.

Fik ud over KB-undervisning een times armlægningstræning af Pavel, Pulluptræning, lærte teknik til One-Inch-Punch af Steve Cotter, og en masse fede ground moves af Steve Maxwell :devil:

Kæmpe oplevelse, der ikke er mulig at beskrive med ord. Træls det allerede er overstået, selvom mine poter nok er glade for ikke at skulle snatche idag... *LOL*

The Real Musashi og jeg gav den godt med gas på hele weekenden, og Pavel og Co. syntes vidst vi var lidt tossede :tongue:

Virkelig fedt at opleve disse krigere, og forhåbentlig ikke sidste gang..

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :superman:

Steve Cotter lavede så lige 8 rep Jump-pistols op på et bord på lidt over en meter :cry: Den mand er syyyygt eksplosiv.

Lavede selv 3 rep dobbelt turkish getup med 2 x 24 kg, hvorefter Steve Cotter så lavede den med 2 x 32 kg :4ranting: :annoyed: :partytime2::laugh: For vildt..

Guarden, RKC :devil:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

RKC-Certificering

Weekenden stod på Kettlebell Certificering arrangeret af Grizzly himself og hans partner in crime Tommy :4thumbup:

Med som instruktører var Pavel, Steve Cotter, Steve Maxwell, Grizzly og Tommy.

Fantastisk oplevelse at møde disse enorme personligheder, der har utroligt megen viden at dele ud af, hvilket de absolut ikke har noget imod :bigsmile:

Dagene gik med hård træning fra 9-18 hver dag. Super fedt at få arbejdet igennem med øvelserne, hvor både teknikken og fysikken blev sat på prøve.

Fik ud over KB-undervisning een times armlægningstræning af Pavel, Pulluptræning, lærte teknik til One-Inch-Punch af Steve Cotter, og en masse fede ground moves af Steve Maxwell :devil:

Kæmpe oplevelse, der ikke er mulig at beskrive med ord. Træls det allerede er overstået, selvom mine poter nok er glade for ikke at skulle snatche idag... *LOL*

The Real Musashi og jeg gav den godt med gas på hele weekenden, og Pavel og Co. syntes vidst vi var lidt tossede :tongue:

Virkelig fedt at opleve disse krigere, og forhåbentlig ikke sidste gang..

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :superman:

Steve Cotter lavede så lige 8 rep Jump-pistols op på et bord på lidt over en meter :cry: Den mand er syyyygt eksplosiv.

Lavede selv 3 rep dobbelt turkish getup med 2 x 24 kg, hvorefter Steve Cotter så lavede den med 2 x 32 kg :4ranting: :annoyed: :partytime2::laugh: For vildt..

Guarden, RKC :devil:

DAAAMn det lyder som en fed weekend... Trist man sku gå glip af den.. Så er du RKC coach eller hvad ?? Glæder mig til fremtidig læsninge af dine træningspas.. de må bli aaaalt for fede med alle de tricks du har lært..

stay strong!

Link to comment
Share on other sites

DAAAMn det lyder som en fed weekend... Trist man sku gå glip af den.. Så er du RKC coach eller hvad ?? Glæder mig til fremtidig læsninge af dine træningspas.. de må bli aaaalt for fede med alle de tricks du har lært..

stay strong!

Jep, er nu officielt RKC :bigsmile: Har virkelig fået blod på tanden til at give den kul med de kugler :devil: Er blevet forelsket i Clean and Press, så skal have fingrene i 2 x 24 og 2 x 32. Hell yeah.

Link to comment
Share on other sites

Jep, er nu officielt RKC :bigsmile: Har virkelig fået blod på tanden til at give den kul med de kugler :devil: Er blevet forelsket i Clean and Press, så skal have fingrene i 2 x 24 og 2 x 32. Hell yeah.

Ja de er vilde nok... Steve Cotter er alt alt for syg, har fornylig fået fingrene i hans kb encyclopedia hvor han gir den maaaaax gas..

Kigger i ik snart forbi tune motionscenter og instruere kim i lidt dødskugler :superman: ?

Link to comment
Share on other sites

Havde forresten haft vildt ondt i mit venstre knæ efter at jeg gik i lotusstilling for en 2 måneder siden, uden opvarmning. Dette kom til udtryk når jeg havde siddet i skrædderstilling, og strakte benet ud. Dette førte til en skurrende smerte indeni knæet.

I weekenden til certificering lavede Musashi og jeg GTG med pistols og OAPU fra morgen til aften, og vil skyde på at vi har lavet en 100 stykker. Resultat: Mærker INTET til skaden længere....

Go figure :bigsmile: Er generelt modstander af enkeltstående solskinshistorier, men ville da lige dele den alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Ja de er vilde nok... Steve Cotter er alt alt for syg, har fornylig fået fingrene i hans kb encyclopedia hvor han gir den maaaaax gas..

Kigger i ik snart forbi tune motionscenter og instruere kim i lidt dødskugler :superman: ?

Han er i en klasse for sig selv.. Udtalte blandt andet da vi syntes vores poter var lidt små-slidte: "Pain doesn´t hurt" :laugh::laugh:

Er da ikke umuligt at Tune IF skal lære Totenklokkerne at kende :devil:

Link to comment
Share on other sites

Steve Cotter og Pavel er begge seje, men en mand som Steve Maxwell er absolut også i en klasse for sig. Manden er 54 år gammel, og vil få de fleste trænede mænd i alderen 20-30 år til at falme. Manden har den onde six-pac, og bevæger sig på de vildeste måder. Samtidig med det har han genial humor, og så kan han nok også klemme livet ud af de fleste. Manden er professor i BJJ :devil:

Link to comment
Share on other sites

SÅDAN DER! thunder!!!!! Super super godt gået i weekenden... og mange gange tillykke med RKC titlen!!!! :4thumbup: :4thumbup: :smile: Har fået en masse gode billeder i kassen hvor du laver BEAR Crawls til GRAD workouten... Du er også kommet med i filmen der blev optaget....

Du gjorde det fantastisk og jeg vil anbefale dig til Pavel som assisterende RKC instruktør næste gang Tommy og jeg tager til USA... we are going to have a blast!!!!

/Grizz

Link to comment
Share on other sites

SÅDAN DER! thunder!!!!! Super super godt gået i weekenden... og mange gange tillykke med RKC titlen!!!! :4thumbup: :4thumbup: :smile: Har fået en masse gode billeder i kassen hvor du laver BEAR Crawls til GRAD workouten... Du er også kommet med i filmen der blev optaget....

Du gjorde det fantastisk og jeg vil anbefale dig til Pavel som assisterende RKC instruktør næste gang Tommy og jeg tager til USA... we are going to have a blast!!!!

/Grizz

Tak min ven :smile: Er virkelig taknemmelig for din anbefaling, og vil utrolig gerne være assisterende RKC instruktør. -FOR FEDT :bigsmile: . Glæder mig for vildt til det.

Glæder mig også til at se filmen og billederne en dag. Den BEAR crawl var lidt længere end jeg plejer at køre den :laugh::devil::laugh:

Vi ses Über-Grizz :superman:

Far og søn? :tongue:

Fornuftig fysik du holder dig :devil:

Hehe.. tak :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med RKC-titlen! :4thumbup:

og ja, as always ond krigerfysik du holder dig der :devil:

Tak ranger :bigsmile: Du må komme med næste gang. Er sku en ond omgang træning. Som motivator må være den Beast Challenge. Jeg vil ihvertfald til at målrette min træning en kende i den retning. Fik at vide af Pavel at jeg skulle lære at min krop havde andre gear end turbogearet, ellers ville jeg ende op skadet :blush: Han må være synsk :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tak ranger :bigsmile: Du må komme med næste gang. Er sku en ond omgang træning. Som motivator må være den Beast Challenge. Jeg vil ihvertfald til at målrette min træning en kende i den retning.

Tjoh, det lyder helt unægteligt fedt, men nu har jeg slet ikke kb's med som del af min træning, og jeg kan heller ikke lige se, hvordan det skulle passes ind pt. desværre.

Beast Challenge... var det ikke noget med MP, pull up, og en pistol med 48 kg or so? :unsure:

Fik at vide af Pavel at jeg skulle lære at min krop havde andre gear end turbogearet, ellers ville jeg ende op skadet :blush: Han må være synsk :laugh::laugh:

Ja, det har den synske russer helt sikkert ret i er en vigtig erkendelse. Jeg satser på dovenskab forebygger problemet for mig, men ja, man kunne godt være bekymret for Super G :superman::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Greetings Comrade Thunder :laugh: tzzzzzzzzz!

Tak for en cool weekend... Du har den for ondeste workload jeg i mit liv har set, og er i tilgift, som Professor Maxwell bemærkede, totalt uden respekt :laugh: ... :4thumbup: ... tzzzzzzzzz!

Ser frem til at træne/undervise/drikke mig i kælderen i dit vanvittige selskab.... tzzzzzzzzzz!

Og husk nu at vi dekonditionerer :laugh: ... Min 32' står i hjørnet og håner mig... :laugh:

Stay tight, brother!!

Comrade Musashi, RKC

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Tjoh, det lyder helt unægteligt fedt, men nu har jeg slet ikke kb's med som del af min træning, og jeg kan heller ikke lige se, hvordan det skulle passes ind pt. desværre.

Beast Challenge... var det ikke noget med MP, pull up, og en pistol med 48 kg or so? :unsure:

præcis

Du kan sagtens træne dig op bare med håndvægte eller skiver som belastning. I pullup gør det jo ingen forskel, kan du presse en stor db kan du også relativt let lære at presse en kb og i pistols betyder vægtfordelingen af enten kb eller db(s) kun en lille smule efter min erfaring.

Link to comment
Share on other sites

Tjoh, det lyder helt unægteligt fedt, men nu har jeg slet ikke kb's med som del af min træning, og jeg kan heller ikke lige se, hvordan det skulle passes ind pt. desværre.

Beast Challenge... var det ikke noget med MP, pull up, og en pistol med 48 kg or so? :unsure:

Ja, det har den synske russer helt sikkert ret i er en vigtig erkendelse. Jeg satser på dovenskab forebygger problemet for mig, men ja, man kunne godt være bekymret for Super G :superman::bigsmile:

Hey Man. Ja, det kan der selvfølgelig godt være noget om. -Selvom pres, snatch og clean er forholdsvist tungt med 2 x 48 kg :devil:

Men jeg skal nok holde mig i kraven.. . :laugh:

Greetings Comrade Thunder :laugh: tzzzzzzzzz!

Tak for en cool weekend... Du har den for ondeste workload jeg i mit liv har set, og er i tilgift, som Professor Maxwell bemærkede, totalt uden respekt :laugh: ... :4thumbup: ... tzzzzzzzzz!

Ser frem til at træne/undervise/drikke mig i kælderen i dit vanvittige selskab.... tzzzzzzzzzz!

Og husk nu at vi dekonditionerer :laugh: ... Min 32' står i hjørnet og håner mig... :laugh:

Stay tight, brother!!

Comrade Musashi, RKC

Tak for det :blush: , mr. King of Bent-Press etc. :devil: tzzzzzzzzz :laugh:

Vi skal sku nok få nogle fede timer sammen i fremtiden, no doubt about that, og husk: "it takes one to know one" :cool: :4thumbup:

Hehehe... ja, vi gør nok klogt i at tage en slapper, men jeg er fuldstændig restitueret nu :blink: , så tror det bliver en deload for mit vedkommende :smile:

Stay tight Comrade :superman:

præcis

Du kan sagtens træne dig op bare med håndvægte eller skiver som belastning. I pullup gør det jo ingen forskel, kan du presse en stor db kan du også relativt let lære at presse en kb og i pistols betyder vægtfordelingen af enten kb eller db(s) kun en lille smule efter min erfaring.

Pullups og Pistols kan udføres på samme måde, men military press er ikke magen til, da ROM er væsentligt mindre med DB.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share