Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Hey mester, har du nogensinde haft problemer med skuldrene i perioder hvor du kører høj volumen i chins?

Jeg har haft lidt knas med skuldrene her på det sidste og jeg ved sku ikke helt hvad det skyldes... kan næsten kun være mine chins. :dry:

Øv skipper.. Nej, aldrig haft problemer med skulderen hvad chins angår. Har haft bøvl med albuerne på den front, men tror det kom af for meget grebstræning, som så resulterede i at jeg ikke kunne køre chins.. hmmm..

:laugh::laugh::laugh: FANTASTISK!!!!! :laugh::laugh::laugh:

heheheh. Jeps :superman::tongue:

:laugh::laugh: Priceless video :laugh::laugh:

Kunne du ikke lige smide mig dit tlf. nummer på en sms, hvis jeg ikke kan finde dig i morgen - jeg har smidt det i en pm :smile:

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Har smidt dig nummer. Vi mødes bare ved tennisbanerne hvis det siger dig noget. Ellers bip :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagen idaw tirsdag

Underviste 1 times HardCore. Propfyldt :devil:

Driblede med til en omgang pilates bagefter :blush::innocent: Var vildt afslappende, så var nu meget rart. Kan da godt se idéen i at det er fornuftigt hvis inner-units halter, men såfremt man er i hæderlig form, har man intet at gøre på sådan en time. Andet end at se på godtfolk :tongue::laugh:

Har den mest udprægede doms i trapezius jeg nogensinde har haft. Er dælme fedt. En af tøserne fra fitness dk har lokket mig med til Capoeira imorgen, så nu skal stive Guarden have gang i stængerne :4boxing:. Hvis de bliver for kække får de et par kædebøffer :wink:

Har øvet et par freezes af forskellig karakter idag.

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning feat. Kauf :4boxing: :devil:

Kørte på med noget rebklatring. Kunne dælme godt mærke at det er noget tid siden. Poterne er hypersensitive, men blev bedre efterhånden.

BW til tops i dobbeltreb: 7 sæt

BW til tops i katete, startende fra siddende: 2 sæt (væsentligt hårdere)

Imellem sættene lærte Kauf mig at hoppe op på swissball'en. Var vææææææææsentligt lettere end jeg havde forventet, men hjalp nok også på det hele, at den ikke var proppet med luft :wink:

Super fed træning med Crazy-Kauf :superman:

Prøvede af med lidt dips, men skulderen brokkede sig gevaldigt, så no go :sneaky2: , men Capoeira senere idaw :strat:

//Guard

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning feat. Kauf :4boxing: :devil:

Kørte på med noget rebklatring. Kunne dælme godt mærke at det er noget tid siden. Poterne er hypersensitive, men blev bedre efterhånden.

BW til tops i dobbeltreb: 7 sæt

BW til tops i katete, startende fra siddende: 2 sæt (væsentligt hårdere)

Imellem sættene lærte Kauf mig at hoppe op på swissball'en. Var vææææææææsentligt lettere end jeg havde forventet, men hjalp nok også på det hele, at den ikke var proppet med luft :wink:

Super fed træning med Crazy-Kauf :superman:

Prøvede af med lidt dips, men skulderen brokkede sig gevaldigt, så no go :sneaky2: , men Capoeira senere idaw :strat:

//Guard

Hey mester!

Hyggelig morgentræning, det kan sgu gå hen og blive en helt fed måde at starte onsdagen på :superman:

- Hehe, jeg opdage sgu lige en ekstra vabel på lillefingeren, da jeg slentrede igennem fælledparken :laugh::laugh: Godt arbejde med at splitte poterne ad :laugh:

Godt hoppet, maestro - nu skal vi bare have lidt mere luft i bolden, det var jo alt for nemt idag :tongue::wink:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hey mester!

Hyggelig morgentræning, det kan sgu gå hen og blive en helt fed måde at starte onsdagen på :superman:

- Hehe, jeg opdage sgu lige en ekstra vabel på lillefingeren, da jeg slentrede igennem fælledparken :laugh::laugh: Godt arbejde med at splitte poterne ad :laugh:

Godt hoppet, maestro - nu skal vi bare have lidt mere luft i bolden, det var jo alt for nemt idag :tongue::wink:

Wooooooord Raaaaaaaanger :devil:

Hehehe.. så er du klar til at give den store hudpeeling :laugh:

Og ja, mere luft i ballonen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Var et smut til Capoiera :superman::yo: Rigtig cool, fik en træner for mig selv, og han viste mig nogle svedige moves, som jeg så gjorde alt hvad jeg kunne for at efterabe - med blandet succes :laugh: Guarden neeeeeds flexibility :innocent: Virkelig imponerende hvad de kan præstere med deres krop. God damn :crazy::w00t: Fik kørt et håndstande, og det var egentlig ret fornuftigt idag synes jeg. Kan ikke vare længe inden den sidder der. Og så skal der gang i katete-håndstand :4thumbup: , diverse freezes -->bevægelse imellem dem, En-arms håndstand, front lever osv. Det er alt for sjovt at træne på den måde. Vægttræning falder lidt til jorden ved siden af :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du er da blevet helt pjattet med håndstand m.m. - udemærket læsning i en altid spændende og inspirerende log. :smile:

Go' weekend.

Hey Michael.

Ja, det håndstandsgøgl er nu meget underholdende og god træning. Håndleddet bliver dog rimelig presset af det, så holder en kort break med det, men regner med at være klar op et par dage med questen :4thumbup:

Fortsat god weekend til dig

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Rebklatring: Lidt blandet, bl.a. nogle forsøg på at lave et W i rebene. Nåede lidt over halvejs 2 gange, er virkelig hårdt for greb og bagskulder :bigsmile: Herudover en tur til tops i katete.

Fik kørt et par snatch med 24 kg kb til HardCore 6 x 30 sek (h/v), 10 sek. pause mellem hvert minuts arbejde. Derudover en blandet omgang KB i homegym, bl.a. en rum mængde Bent Press og Dobbelt Windmill. Er stadig irriteret i højre forskulder, så prøver med lidt alternativt.

//G

Link to comment
Share on other sites

Fredag morgentræning med Kauf og Carsten

Rebklatring: 2 gange til tops i dobbeltreb.

Tænkte at der skulle ske noget nyt, og gav mig derfor i kast med at klatre nogle bogstaver startende med et A (dog uden den tværgående). Der hænger 8 reb, så man starter fra bunden og traverserer så på tværs op mod toppen af det midterste reb, og derefter ned til bunden af sidste reb. Pææænt hårdt at skifte retning, men fedt. Gav mig derefter i kast med et B, hvilket endte med et P, og så gad kræfterne ikke mere :laugh: . Rationerede frem til, alfabetet ikke behøves at blive udført i korrekt rækkefølge, da nogle af bogstaverne er klart sværere end andre. Tror næste gang at jeg vil forsøge mig med kun 4 reb af gangen, hvilket burde gøre det mere overskueligt. :bigsmile:

Herefter lidt blandet rundt i rebene, afsluttende med 2 gange til tops i siddende katete.

Så blev vi smidt ud af salen, og Kauf dukkede op.

EDITNåede også lige nogle pullups med vægtvest

Pullups: BW + 20 kg, 5x5

Fik kørt nogle One-arm-one-leg pushups, uaaak, de er pænt svære koordinationsmæssigt :sneaky2: + nogle broer -->stående, omkring 3 sæt @ 5 tror jeg.

Træningspas # 2

45 minutter tumlen rundt på bold med en masse improviseret gøgl.

OAPU: 5/5 x 3

Jumping pistols: 5/5 x 3

Concept 2

Aerob højintens intervaltræning

Tid pr. 500 meter er sådan som jeg nogenlunde husker dem.

Gennemsnittet pr. 500 meter for hele seancen var 1:47.5

1:1................. 1:45

2:2................. 1:46.8

3:3................. 1:48

4:4................. 1:50

3:3................. 1:47.5

2:2................. 1:47

1:1................. 1:40.6

//G

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Håndstandsbog volume 1 Håndstandsbog volume 2

Den første er om håndstand på 2 hænder, den anden handler om håndstand på een arm :w00t:

Damn det er klasse links :4thumbup: , de er downloaded og skal snarest læses. Har du flere af den slags? :bigsmile:

Jeg prøver at følge deres råd om kun at træne håndstand mellem en og halvanden time om dagen :crazy: mn det er nok intet problem.

Link to comment
Share on other sites

Damn det er klasse links :4thumbup: , de er downloaded og skal snarest læses. Har du flere af den slags? :bigsmile:

Jeg prøver at følge deres råd om kun at træne håndstand mellem en og halvanden time om dagen :crazy: mn det er nok intet problem.

Hehehe.. Hey Waits.

Ja, de er ret grineren. Har ikke lige umiddelbart nogen, men skal nok smide dem op hvis jeg finder nogen. Jeg kørte så også efter deres foreskrifte, hvilket mine håndled ikke syntes var nogen fantastisk idé :nonono::laugh: .

Lørdag

Boldgøgl: 60 min. Alt muligt forskelligt tumlen rundt, hoppe op på bolden m.m.

Derefter med Baronen:

Alle mulige walking lunge variationer, med pres variationer, overhead variationer m.m.

Har ikke nøjagtige tal, men var vel omkring en 8 sæt @ 12 skridt med alternating pres med 20 kg i hver hånd. Afsluttet med nogle seated rows med fokus på teknisk udførelse istedet for at flå igennem as usual :innocent: 7 sæt @ 63 kg.

Er der nogen af loggens læsere, der har meget forstand på mountainbikes? Gad godt have en fed en nemmerlig :bigsmile:

Derefter hyggeaften med Da Grizzly and The Warrior Musashi. :4thumbup:

Idag: Stuuuuuuuuuuuuudy :superman:

Link to comment
Share on other sites

yeah mountainbike er go lir. Har selv kigget lidt på en felt, ved ikke helt hva dit budget er, men denne ser lækker ud FELT BIKE

Hey Lenny.

Den ser sku fed ud, tak. Ja, det er nogenlunde inden for det prisleje jeg havde forestillet mig, eller nok nærmere min bankmand havde forestillet sig :laugh:

Kører forresten også ½ times z-health dagligt. Ved ikke helt hvad jeg skal synes om det endnu. er MEGET simpelt, men er jo ikke ensbetydende med at det er dårligt. Kan være det er the missing link i min træning. who knows. giver det ihvertfald en chance. har lavet det siden i mandags :smile:

God dag til boardet.

Link to comment
Share on other sites

Monday bloody monday :devil:

Opv. 10 min på sandsæk :4boxing:

Walking seesaw-press lunges

2 x 15 kg, 10 skridt, 2 sæt

2 x 17½ kg, 10 skridt, 2 sæt

2 x 20 kg, 10 skridt, 2 sæt

2 x 22½ kg, 8 skridt, 2 sæt (venstre skulder træt)

Supersættet med

Seated Rows:

70 $, 6-7 reps, 8 sæt

OAPU

6/6 x 4 sæt

supersættet med

Pullups

BW, 7 rep, 4 sæt

Var igang stort set hele tiden uden pause, så var godt pumped bagefter :4flex:

Senere undervise i HardCore og Fitboksning :4thumbup:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share