Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

RKC-testen :wink::tongue:

Forresten er jeg game i morgen tidlig, hvis der er spas og løjer.

RKC-testen skal man jo lave back 2 back. Tror du jeg en mutant :laugh:

NB: Jeg laver selvfølgelig alle reps i RKC-form. Ved ikke om det er det du refererer til. Altså, jeg kaster den frem i stor bue på vejen ned. Ikke noget med GS-tøse-stilen :wink:

Og ja, der er træning imorgen. Starttid: 07.00. Træningspasset bliver nok max 45 minutter for mit vedkommende, da jeg begynder at klatre med vægtvest, hvilket bevirker at der ikke kommer til at være så mange sæt. Men du er meget velkommen, og du kan selvfølgelig bare køre videre når jeg skrider..

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Nej, jeg tror det ikke :tongue:

Hvad kan du forresten lave på RKC-testen (med 24'eren naturligvis)?

Og jep, jeg er helt med på forskellen mellem RKC-stilen og RKC-testen. :smile:

hehehe...

Ved ikke hvor mange jeg kan lave i RKC-testen. Prøver det om et par dage, for lige at have et udgangspunkt. Har strikket et program sammen, hvor der skal vide hvad max er i de forskellige tests :smile: . Vil tro at jeg pt. kan lave et sted mellem 30 og 40, men ved det ikke helt præcist.. Back 2 back selvf..

Link to comment
Share on other sites

hehehe...

Ved ikke hvor mange jeg kan lave i RKC-testen. Prøver det om et par dage, for lige at have et udgangspunkt. Har strikket et program sammen, hvor der skal vide hvad max er i de forskellige tests :smile: . Vil tro at jeg pt. kan lave et sted mellem 30 og 40, men ved det ikke helt præcist.. Back 2 back selvf..

Æh, du kan vel lave flere end 30-40 stykker med 24'eren. Mente du med 32'eren, og total eller pr hånd? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Æh, du kan vel lave flere end 30-40 stykker med 24'eren. Mente du med 32'eren, og total eller pr hånd? :blink:

Kan godt være jeg kan. Har ikke nogen idé om det. Jeg lavede lige og lige de 32 B2B sidste år til RKC på day one. Og havde trænet lige så meget op til den, som jeg har trænet nu. Jeg prøver en af dagene, og vender tilbage istedet for alle de her gætterier uden grundlag :nonono:

Jeg mente 24 kg, max rep højre --> max rep venstre, dvs. et håndskift. dvs. 30-40 reps pr. hånd.

Link to comment
Share on other sites

Og ja, der er træning imorgen. Starttid: 07.00. Træningspasset bliver nok max 45 minutter for mit vedkommende, da jeg begynder at klatre med vægtvest, hvilket bevirker at der ikke kommer til at være så mange sæt. Men du er meget velkommen, og du kan selvfølgelig bare køre videre når jeg skrider..

Kl. 7.00? Det bliver værre og værre! Og det er lige blevet sommertid, så det svarer jo faktisk til kl. 6.00! Jeg ville gerne kigge forbi og kaste med kanonkugler, men jeg tror, jeg venter til onsdag, hvis I træner der...

Link to comment
Share on other sites

Kl. 7.00? Det bliver værre og værre! Og det er lige blevet sommertid, så det svarer jo faktisk til kl. 6.00! Jeg ville gerne kigge forbi og kaste med kanonkugler, men jeg tror, jeg venter til onsdag, hvis I træner der...

haha.. gør vi nok. tjek log på tirsdag aften, så skriver jeg om der sker noget..

Link to comment
Share on other sites

haha.. gør vi nok. tjek log på tirsdag aften, så skriver jeg om der sker noget..

Oki doki.

Og hey, tillykke med ham fra berlingske, det er da et ret vildt resultat! Nu skal du så bare være hurtig og få patent og copyright på whatever du har brugt af metoder, og så skal du sælge konceptet til berlingske's læserskare, som jo har røven fuld af penge og alle sammen gerne vil være smukke og stærke...

Link to comment
Share on other sites

GRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lægen kalder i morgen - mine lunger virker ikke som de skal - og de skal SATENME VÆRE KLAR til på torsdag, når vi skrider til varmere himmelstrøg!!

Ingen mandagstræning - vi aftaler lige hvornår du får medium str. kanonkugle igen :superman:

Den er fed at træne med, men den må sgu godt veje lidt mere - må indrømme at jeg keder mig, når jeg kommer op over 15 gentagelser :innocent:

NUR FTX FIBREN GETRAINEN; JAAAAA!!!!!! :devil::devil::devil:

Orv.. tillykke til hr. tidligere tyksak, som nu er mr. muscle - det er sgu sejt! :4thumbup:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Kettlebell Gøglerier i Fælledparken i pragtfuldt vejr :sun::bubblebath:

Let opvarmning, og valgte derefter at lave en :

Ultimate Snatch Test, 32 kg, 10 min in hell :king:

Antal reps: 124 stk :superman:

Maxpuls: 199

Gennemsnitspuls: 187

# 2 træningspas med 32 kg klumpen, så er sku godt tilfreds med resultatet. Burde være et kæmpe rum for forbedring med lidt specifik træning :smile:

EDT med Snatch (24 kg) og OAPU, 20 min

Snatch: 24 kg, 10/10, 9 sæt

OAPU: 5/5, 8 sæt

Max puls: 183

Gennemsnitspuls: 165

Guarden over and out :happy:

You sick twisted motherf*****... Ikke nok med at du hamrer en UST af, så fortsætter du snatch-træningen bagefter... Du er jo simpelthen ikke rigtig rask... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Oki doki.

Og hey, tillykke med ham fra berlingske, det er da et ret vildt resultat! Nu skal du så bare være hurtig og få patent og copyright på whatever du har brugt af metoder, og så skal du sælge konceptet til berlingske's læserskare, som jo har røven fuld af penge og alle sammen gerne vil være smukke og stærke...

Hehe. yeps, der er varemærkeregistrering på HardCore, og resten bliver nok svært at få noget på. Guardens way of making a real warrior ® :superman:

GRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lægen kalder i morgen - mine lunger virker ikke som de skal - og de skal SATENME VÆRE KLAR til på torsdag, når vi skrider til varmere himmelstrøg!!

Ingen mandagstræning - vi aftaler lige hvornår du får medium str. kanonkugle igen :superman:

Den er fed at træne med, men den må sgu godt veje lidt mere - må indrømme at jeg keder mig, når jeg kommer op over 15 gentagelser :innocent:

NUR FTX FIBREN GETRAINEN; JAAAAA!!!!!! :devil::devil::devil:

Orv.. tillykke til hr. tidligere tyksak, som nu er mr. muscle - det er sgu sejt! :4thumbup:

hahaha.. du er for stærk dit bæst. Kan være du skal have dig en 32ér istedet???

Hey!

Du sendte en besked kl. 1 i nat - hvad ville du, din frækkert :shades:

For sent nu smukke.. du har haft din chance :flowers::laugh:

You sick twisted motherf*****... Ikke nok med at du hamrer en UST af, så fortsætter du snatch-træningen bagefter... Du er jo simpelthen ikke rigtig rask... :4thumbup:

LOL.. det sjove var rent faktisk at snatche med 24 kg bagefter. Føltes som en 5 kg håndvægt, var ved at kaste den over hovedet flere gange :laugh:

Link to comment
Share on other sites

NB: Ingen morgentræning onsdag d. 28.03

mandag

Underviste i fætnessboksning 1 time

Update tirsdag:

Ikke så meget tid, så besluttede mig for at snatche helt kort. Blev til

RKC-snatch: 24 kg, 12/12 x 5 uden pause overhovedet, 5 min ialt. Virker umiddelbart håbløst at skulle holde det tempo i 10 minutter for at rive 240 reps ud. :crazy: Hmmmm. Er helt klart i min lænd at begrænsningen ligger. Kan også mærke at CNS nok er lidt overloadet efter maxforsøg i søndags med 32éren.

Underviste HardCore 1 time :smile:

//G

Link to comment
Share on other sites

Forresten, ham gutten jeg har trænet igennem Berlingske har tabt sig sammenlagt 6 kg. Ikke vildt imponerende set i forhold til et isoleret vægttab på 10 uger, men manden har smidt 10 kg fedt, og taget 4 kg muskler på samtidig :superman:

Det kan ikke lade sig gøre at tabe fedt og opbygge muskel på samme tid. Enten befinder kroppen sig i en anabol tilstand med tilstrækkelige næringsstoffer (kcal overskud) til muskelopbygning, eller også er den i underskud så fedtforbrændingen kan finde sted.

Du nærmer dig Lene Hansons'k troværdighed :nonono:

MOL dogmerne har talt :4banned:

ps: Godt resultat :wink: hvor mange gange har du skulle genoplive ham undervejs? :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Det kan ikke lade sig gøre at tabe fedt og opbygge muskel på samme tid. Enten befinder kroppen sig i en anabol tilstand med tilstrækkelige næringsstoffer (kcal overskud) til muskelopbygning, eller også er den i underskud så fedtforbrændingen kan finde sted.

Du nærmer dig Lene Hansons'k troværdighed :nonono:

MOL dogmerne har talt :4banned:

ps: Godt resultat :wink: hvor mange gange har du skulle genoplive ham undervejs? :ninja:

Heheh.. Tak :tongue:

Genoplivningen fandt sted som en fast del af opvarmningen i hvert træningspas :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Heheh.. Tak :tongue:

Genoplivningen fandt sted som en fast del af opvarmningen i hvert træningspas :laugh:

Hmmm... Poul har ret!! Du er skyldig i at forbryde dig mod MOL-dogmerne. Du må have snydt med de værdier du har opgivet eller haft manden på krudt. Det andet strider mod enhver form for MOL-fornuft!! :crazy:

Gad vide hvad der var sket hvis han havde undgået de 4 ugers sygdom og været bedre til at holde sin diæt...

Personligt tror jeg han havde kunnet flyve! :superman::superman::superman:

-Great work partner!! :4thumbup:

Edited by Baron Bandit
Link to comment
Share on other sites

Heheh.. Tak :tongue:

Genoplivningen fandt sted som en fast del af opvarmningen i hvert træningspas :laugh:

Heh og at efterlade ham på køl i lighuset imellem træningspas var optimal restitution :laugh:

Il guardo = moody.gif zhe evil scientist.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Hmmm... Poul har ret!! Du er skyldig i at forbryde dig mod MOL-dogmerne. Du må have snydt med de værdier du har opgivet eller haft manden på krudt. Det andet strider mod enhver form for MOL-fornuft!! :crazy:

Gad vide hvad der var sket hvis han havde undgået de 4 ugers sygdom og været bedre til at holde sin diæt...

Personligt tror jeg han havde kunnet flyve! :superman::superman::superman:

-Great work partner!! :4thumbup:

Thaaaaaanks Skippy :4thumbup: Ja, så havde han sku haft en kappe på :tongue::superman:

Heh og at efterlade ham på køl i lighuset imellem træningspas var optimal restitution :laugh:

Il guardo = moody.gif zhe evil scientist.

Sig mig engang... Overvåger du mig? Nytter ikke noget at du afslører mine dybe hemligheder :devil::innocent:

Har set 300 med superkrigeren Musashi :devil: Slap af den var fed.

Har også lige afsluttet mit sidste fag på UNI, så har kun specialet tilbage før jeg kan kalde mig Cand. Scient. Humanfysiologi :w00t:

Kommer til at omhandle hvilke non-hæmoglobin medierede effekter rhEPO har på den maksimale iltoptagelse, og herunder undersøge hvorvidt rhEPO kan tænkes at have antiinflamatoriske effekter :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share