Benedict - 410 kg dødløft


Comedian
 Share

Recommended Posts

Repost. Men sejt nok.

<{POST_SNAPBACK}>

Er du sikker på at lige nøjagtigt den der har været postet ?? Jeg har ihvertfald ikke set den før.

Men han er jo hammer stærk den lille gut. Det ser jo sågar let ud. Og så kommer Magnus Ver Magnusson lige hen og lykønskner ham :bigsmile: Han er stadigvæk ret stor.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Repost. Men sejt nok.

<{POST_SNAPBACK}>

Er du sikker på at lige nøjagtigt den der har været postet ?? Jeg har ihvertfald ikke set den før.

Men han er jo hammer stærk den lille gut. Det ser jo sågar let ud. Og så kommer Magnus Ver Magnusson lige hen og lykønskner ham :bigsmile: Han er stadigvæk ret stor.

Thomas

<{POST_SNAPBACK}>

Ja Magnus Ver Magnusson er da stadig et monster, og noget større end Benedict

damn et ser nemt ud det løft der og så gør han det i en Inzer Max Deadlift :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Repost. Men sejt nok.

<{POST_SNAPBACK}>

Er du sikker på at lige nøjagtigt den der har været postet ?? Jeg har ihvertfald ikke set den før.

Men han er jo hammer stærk den lille gut. Det ser jo sågar let ud. Og så kommer Magnus Ver Magnusson lige hen og lykønskner ham :bigsmile: Han er stadigvæk ret stor.

Thomas

<{POST_SNAPBACK}>

Undskyld, huskede forkert. Det var billederne fra det som havde været her. :blush:

link

Link to comment
Share on other sites

Repost. Men sejt nok.

<{POST_SNAPBACK}>

Er du sikker på at lige nøjagtigt den der har været postet ?? Jeg har ihvertfald ikke set den før.

Men han er jo hammer stærk den lille gut. Det ser jo sågar let ud. Og så kommer Magnus Ver Magnusson lige hen og lykønskner ham :bigsmile: Han er stadigvæk ret stor.

Thomas

<{POST_SNAPBACK}>

Ja Magnus Ver Magnusson er da stadig et monster, og noget større end Benedict

damn et ser nemt ud det løft der og så gør han det i en Inzer Max Deadlift :devil: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Magnus er stadig i kanon form. Han stiller også stadigvæk op i de lokale stærkmandskonkurrencer og vinder dem også rimelig suverænt. Bl.a. over Benedikt.

Link to comment
Share on other sites

bruge dem til at være stærk som en havnekran + 10 kg 

Er sikker på at Benedict er stærkeste på den måde han løfter eller ville han ikke løfte sådan :wink:

Jeg er 100% overbevist om at han ikke ville bliver stærkere af at bruge benene mere! Faktisk bruger han jo rent faktisk også benene en masse. Det er bare ikke så meget Quadriceps, men Haserne udfører en MEGET stor del af arbejdet :wink:

Link to comment
Share on other sites

det gælder ikke om at være stærkest, men om at løfte mest stilrent. Jane Fonda all the way!!

Haha :4thumbup: Så tror jeg bare jeg løfter 100kg i dødløften i god stil til næste stævne :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

uanset hvad så får du en lussing inden du løfter....

Link to comment
Share on other sites

Lidt dumt at smække en makker en lussing, der dødløfter et tog og bænker et hus. Det er helt klart, at du kommer i rullestol til undervisnng på tirsdag så  :wink:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Troels er alligevel så brandt aw efter at han har dødløftet så han kan alligevel ikke huske at jeg har slået ham.... :4thumbup:

men både at sidde i rullestol OG skulle trækkes med din fristerinde...naaj...det er da en grum skæbne...

Link to comment
Share on other sites

Hei. I wasn´t obese man. I just had some of my babyfat still on.

The guys at my gym where those pictures were taken last fryday, the one who is warming up his squats is Jón Valgeir Williams, icelands 2002 reprisent for worlds strongest man. And in pic nr 4 in the row you can see Mangús Ver Magnússon 4 times worlds strongest man. He said to me if I could do 400 for 3 reps, I could keep his deadlift suit I had borrowed, so I did it for 4 reps just in case.

In the last pic in this row nr9 you can see my training partner Stefán Pétursson klapping his hands. He is only 18 years old and wheys 150kg. His bench is really good and I beleve he will in a very few years he could beat the bench world record.

His mind is sharp, and we are always open for new training routines. I also beleve he will be able to pull the same weights I pull in deadlift.

You can make anything work ok. But nothing works forever.

So keep your mind open for new things, and do not fear change if you want to deadlift.

Benedikt Magnússon.

Sygt nok hvis det er ham.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share