DM bodybuilding 2002


Thomas J
 Share

Recommended Posts

Forstår ik hvad problemet er i det. Det er da sikkert nogle finde resultater de hver især har opnået. Men nu er der bare nogen der mener at nogle af dem er overaskende små når vi tænker på at der er DM i bodybuilding.

Jeg tvivler på at der er nogen her inde der lige frem har noget personligt mod dem. Men derfor kan man vel godt mene at nogen af dem ikke er de rigtige til at stille op et sådant sted.

AS eller ej, så er der ikke ret mange af dem der er så store at man ikke kan opnå det uden AS. Helt ærlig jeg er 18, vejer 85 uden AS, og har stadig ikke kørt 100% hardcore træning. Antag at jeg taer 10kg til på og ripper. Vupti så har vi en ok BB størelse.

Måske Rune på 125kg. Det er nok svært uden brug af Ærter.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Blackice > Der er som ik noget galt med at have en mening om dem, men det er jo noget der hedder "hvis man ik har noget godt at sige...... " Jeg mener bare at det jo er dem der stiller op, de har arbejdet hårdt for det, og faktisk er det ikke så nemt at rippe/cutte - Som jo også er en stor del af BB, derfor synes jeg bare man bør anerkende at de har gjort et godt stykke arbejde! Desuden kender man jo heller ikke deres baggrund, hverken genetisk, træningsmæssigt, eller hvor lang tid de har trænet, men okay vi skal heller ik gøre det værre end det er, jeg synes bare det er en lidt sløj holdning at have til "kollegaer"!

Link to comment
Share on other sites

Ok. Jeg tror stadig du misforstår lidt. For det er helt rigtigt at vi hverken kender deres baggrund, deres træning, deres genetiske forhold, osv. Men det gør dommerne heller ikke, og det er heller ikke det de blive dømt efter. Det kan godt være den ene af dem har arbejdet dobbelt så hårdt som de andre for at opnå det har nu har, men derfor gør det jo desværre ham ikke til vindre.

Man kan jo godt se helt objetivt på det, og sige, at mange af dem måske ikke har en størelse som er så imponerende at de burde findes i et BB mesterskab.

Der er ingen tvivl om at de har gjort en stor indsats, og det er hårdt osv, men det i sig selv har jo ik noget med sagen er køre. Det man ser på nu og her er jo deres krop. Ik den forbrugte tid, ik den genetik de nu engang har osv. Men hvordan de ser ud nu og her.

Link to comment
Share on other sites

Blackice > Det er korrekt at dommerne ikke kender deres baggrund, men dommerne sidder heller ikke og kalder dem små... de dømmer blot ud fra deres kriterier, men nu skal vi jo heller ikke diskutere bare for at diskutere, jeg studsede som bare lidt over at det vigtigste at komme ud med var at de er små, men jeg har såmændt ikke behov for at gøre en større sag ud af det! Og jeg vil da også give dig ret i at man har ret til at se objektivt på det og være skuffet over udbuddet, det er jeg bare ikke, eller nærmere det gider jeg egentlig ikke tage stilling til, vil hellere synes at det er flot at de har opbygget muskelmasse og blivet symetriske, og super rippet - Godt arbejde! At de så ikke er små kampvogne er for mig ligegyldigt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share