Idiotprogrammet "Du er hvad du spiser"


JesperT
 Share

Recommended Posts

Hejsa :smile: Ja ved ikke lige hvad jeg skal mene om jeres indlæg,jeg og min familie vil gerne ned i vægt..men vi har ligesom ikke overskud. Men vi så Lenes program,og vi vil da gerne prøve denne livsstil..men hvordan kommer man igang. Ja jeg har bestilt to bøger,som jeg håber vi får noget ud af..vi vil prøve. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hejsa :smile: Ja ved ikke lige hvad jeg skal mene om jeres indlæg,jeg og min familie vil gerne ned i vægt..men vi har ligesom ikke overskud. Men vi så Lenes program,og vi vil da gerne prøve denne livsstil..men hvordan kommer man igang. Ja jeg har bestilt to bøger,som jeg håber vi får noget ud af..vi vil prøve. :4thumbup:

hvorfor kræver det mindre overskud at følge Lene Hanssons, iøvrigt forkerte, kostråd end nogle sundere tilsvarende?

Ja, jeg spørger bare?

Link to comment
Share on other sites

Hejsa :smile: Ja ved ikke lige hvad jeg skal mene om jeres indlæg,jeg og min familie vil gerne ned i vægt..men vi har ligesom ikke overskud. Men vi så Lenes program,og vi vil da gerne prøve denne livsstil..men hvordan kommer man igang. Ja jeg har bestilt to bøger,som jeg håber vi får noget ud af..vi vil prøve. :4thumbup:

Hvad er det, I ikke har overskud til? At tabe jer?

Hvis man VIL, kan det jo sagtens lade sig gøre...!

Invester hellere i nogle løbesko i stedet for nogle bøger :smile:

Edited by jdc
Link to comment
Share on other sites

Hejsa :smile: Ja ved ikke lige hvad jeg skal mene om jeres indlæg,jeg og min familie vil gerne ned i vægt..men vi har ligesom ikke overskud. Men vi så Lenes program,og vi vil da gerne prøve denne livsstil..men hvordan kommer man igang. Ja jeg har bestilt to bøger,som jeg håber vi får noget ud af..vi vil prøve. :4thumbup:

Undskyld, men har du læst hele tråden igennem og synes stadig at det lyder som den rigtige løsning? :blink:

Prøv at bruge lidt tid på Motion-online, læs de glimerende artikler om vægttab på forsiden.

At følge Lene Hanssons kur er nogenlunde den dårligste idé overhovedet.

God læselyst!

Med venlig hilsen

Zorn (Tabte 25 kg på Motion-online måden).

Edited by Zorn
Link to comment
Share on other sites

Bolden, ikke manden.
Den var under bæltestedet...

Ja ja ja…

Når man som sit første indlæg på MOL svarer i en 11 siders ekstrem kritisk tråd om Lene Hansson, at man her købt 2 af hendes bøger og at familien vil give det et forsøg (efterfulgt af en thumbsup smiley), så kan det kun betyde 2 ting:

Man her enten økonomisk interesse i Lenes foretagende eller også er men en idiot…

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Ja ja ja…

Når man som sit første indlæg på MOL svarer i en 11 siders ekstrem kritisk tråd om Lene Hansson, at man her købt 2 af hendes bøger og at familien vil give det et forsøg (efterfulgt af en thumbsup smiley), så kan det kun betyde 2 ting:

Man her enten økonomisk interesse i Lenes foretagende eller også er men en idiot…

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Dit indlæg blev slettet fordi det var over stregen - og det er du også nu.

mvh

MOD

Link to comment
Share on other sites

Dit indlæg blev slettet fordi det var over stregen - og det er du også nu.

mvh

MOD

Arne der er nødt til at være kontinuitet i moderatornes beslutninger. Da det andet indlæg også var ”over stregen” og ikke blev slettet, så vil jeg mene, at der er hjemmel for at det første indlæg heller ikke kan slettes.

Enten det eller også skal begge slettes. Ret skal være ret. Ingen forskelsbehandling her... :wink::tongue:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Arne der er nødt til at være kontinuitet i moderatornes beslutninger. Da det andet indlæg også var "over stregen" og ikke blev slettet, så vil jeg mene, at der er hjemmel for at det første indlæg heller ikke kan slettes.

Enten det eller også skal begge slettes. Ret skal være ret. Ingen forskelsbehandling her... :wink::tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, who gives a rat :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share