Squat giver stor røv


typen
 Share

Recommended Posts

Jeg er selv en pige, der har styrketrænet i et års tid, og jeg har altså IKKE fået en stor røv/ladeport osv. af at træne lunges, og andre effektive øvelser for balderne, benene og ryggen. Det er muligt at muskelmassen forøges, men lårenes omkreds er ikke vokset på mig, og jeg træner ret intensivt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

>Lise-Lotte

Nu er squat en meget anderledes og hård øvelse end lunges/benpress og leg extension.

Squat er en kæmpe basis øvelse som ikke kun aktiverer lår og baller, men også læggene, ryggen, biceps og sikkert flere musklegrupper.

Jeg har lavet squat i ca. 8 måneder og har smidt ca. 5-6 cm på lårene og sikkert også et par cm på ballerne.... det er helt naturligt..... ballerne, hoften og benene er i "symbiose" og bliver sammen stærkere, for hele tiden at ku' løfte mere!

Man får IKKE store ben/quads af leg extension osv.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Øhm, host, jeg har da set overskriften et par gange...men er sprunget over, for jeg tænkte, når jeg har kørt tung tung squat siden 99, og måske har øget røvens bule med ....tjaeh,,,,,,,,højest, jeg gentager; højest 5 cm......såeh, gad jeg ikke engang læse. Men.......kære MOL'ere.......det var jo FØR jeg fik at vide at min smith-squat ikke var god nok....såeh, spørg mig lige om xx antal dage, når powersquatten har givet mig en, forhåbentlig da, stor røv okej?

Et ps - jeg vandt en brystoperation i Voice i 98.....har i set man kan vinde en Kylie-plastik-røv? Jeg har sørensjaskemig meldt mig til - powersqat eller ej - og skulle beskrive min rumpe med 5 ord. De var; Min Røv Går Ind Ad.....hæhæ. Eller hvad siger du Cilius....??

Men altså - klart den ser ud som på billedet. Det er da udelukkende et spørgsmål om position..........

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Årrrhhh ja......HVEM har et digitalkamera jeg må låne.......eller, nå ja - vi har jo MOL-træffet - position måske indøves.....hæhæ

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hæhæhæ, nå men nu er det måske, jeg skal sige..........I'm too old......men spørg Cilius om, der er noget at glæde sig til - eller om i skal aflyse træffet....altså  - jeg er jo ikke 22 vel drenge. Men - okej, en røv er en røv.......fnis

Cilius - din tur......sig nu noget sødt ik..........mine overarme.......mine overarme........og min lige højre.......tjaeh.............

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

JA.........Xax......ser du.....okej så, nu er jeg jo tVUNGET......til at sige det; Cilius har lagt mit program! Respekt for mesteren - og jeg er igang. HAn har set mig, vist mig powersquat og dødllyft (andet end stivbenet som jeg lavede før) og mente f.eks. at jeg IKKE behøvede pullovers.......det er vor forbindelse......derudover sagde han, at jeg var ikke kun gammel, men også grim.......

Liselotte -hvor træner du,altså by, og evt. center?

Jeg har ikke kæmperøv af squat - men må indrømme, jeg har fået nogle gode (læs: STORE) lår. Da jeg trænede i shorts i City _Gym var de dog helt syge med mine ben.....jeg syntes de var store, men jeg tror det var lækkert for dem der er til træningsben.....dvs. - ingen kommentarer om en stor røv, men kun om lækre ben - dvs.....med andre ord; squat styrer.....uanset smith-eller power....!

Link to comment
Share on other sites

Mit problem med at lave squarts er, at jeg har svært ved at finde den rigtige position, og desuden synes jeg ikke det er så flatterende at udføre øvelsen. - ved godt det egentligt er ligemeget hvordan man ser ud, men alligevel, det er lidt macho.... hvad synes du??

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nu ved jeg ikke om det var mig du spurgte, men jeg svarer altså...og jeg må erkende, at jeg synes det er en sexet øvelse.......især den bredstående. Det er måske fordi en oppe i centret gjorde mig opmærksom på at folk blev helt kulrede af min bredstående squat, fordi bukserne røg ned......og blottede.........MIN TATTOO.......(hæhæ, i troede det var noget heeeeeeelt andet, men nej nej nej) - og så fordi jeg synes det er en lækker måde at bruge kroppen på - så man FØLER sig lidt kropslig og lækker.......hm. DET synes jeg......du er ikke enig?

Og  - drenge, det lyder som om det er Lise-Lotte i skal glædes over t MOL-træf (hvis i lokker hende med) - for hun behøver ikke at positionere sig som jeg.......hun ER bare sådan formet - fnis, eller hvad Lise-Lotte?

Rart at se en quinde, der er rigtig interesseret i træningen!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Lunges OG squat er mine nummer absolutte 1!!!!!! elsker begge!

Min - med ligeså synlige muskler.....og større lår.......også muskler......ved sgu ikke om jeg synes det er godt eller skidt. Boys - lyder som om i skal låne os et digi-kamera......fnis

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Baardi - jeg forstår dig......fnis.

mEn, jeg siger ikke jeg er skøn....kun at min røv ser ud som biledet, forudsat rette position....fnis

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share