Squat giver stor røv


typen
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Syg  og syg.......kom så med kamera......så må vi jo se.......hæhæ, eller hvad siger  Lise-lotte, skal vi lukke munden på  dem med to gode squat-røve....nej  vel!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Lise-Lotte, jeg tror du har ret, de billeder vi snakkede om at lægge ind, dem dropper bare vi bare igen ik' :hehe::laugh:

Klaus - hvorfor tror du jeg ikke er kommet ud af debatten endnu - jeg kan ikke - aarrrrrgh, fastlåst af testo :biggrinbounce:

Link to comment
Share on other sites

ja ja smart måde at slippe uden om at vise sin lade port offentligt. Kender godt typen.

Ej de kan garanteret ikke tåle det. Ha det samme man siger når nogen beder en smide skjorten, fordi man godt ved at ens BF nok er lidt for høj. Tsk.

Link to comment
Share on other sites

Det er nemlig lige det mbyms. Men jeg ligger ikke sjul på at have en lidt for høj BF. Hehe, Kom så med nogle pics. Ind til andet er bevist tror vi alle at i er overdrevet fede. Det er sten sikker.

:biggrin:

Haha Barcardi, du er hel vildt lam at høre på. U uh uh uh selv. haha...........

Link to comment
Share on other sites

It is too late for me my son...

På den anden så kan jeg virkelig mærke min indre bodybuilder komme op i mig. Jeg planlægger at træne læg 3 gange om ugen nu, dvs. også om søndagen. Jeg er sjovt nok også begyndt at synes bedre om bicepstræning...

Det her er efterhånden ved at blive ret skræmmende... :cry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share