Runes log


RuneN
 Share

Recommended Posts

Det lyder da som en god måde at komme til at danse på. Er det svært at danse salsa ?

Det er det bestemt også - og det er ikke så svært igen, i hvert fald ikke grundtrinene. Hvis man ikke har tid til at skulle tilmelde sig et hold og møde op hver uge, så er der drop-in salsa på Studenterhus Århus (næsten) hver søndag, hvor der altid er undervisning for begyndere. Det er faktisk en rigtig god måde at finde ud af, om det er noget..

Inden jeg startede med salsa ville jeg nok have forsvoret nogensinde at begynde med dans - men blev hurtigt hooked :bigsmile:

Jeg kører ofte i bus, da jeg er i Århus flere gange om ugen. Mon jeg bliver angrebet af en Århus-virus ? :crazy:

Der er i hvert fald en masse Århus-virus i omløb her i byen for tiden.. første symptom er, at man begynder at sige "ik'å" meget :innocent:

Det lyder fedt med den der privat jet...

Ja, jeg er også ganske tilfreds med det - men det er lidt dyrt i benzin for tiden.

Det her snak er efterhånden rimelig meget :4offtopic:

Tjah, når der ikke er så meget træning i loggen, så er der jo godt med plads til off-topic snak :laugh:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Det er det bestemt også - og det er ikke så svært igen, i hvert fald ikke grundtrinene. Hvis man ikke har tid til at skulle tilmelde sig et hold og møde op hver uge, så er der drop-in salsa på Studenterhus Århus (næsten) hver søndag, hvor der altid er undervisning for begyndere. Det er faktisk en rigtig god måde at finde ud af, om det er noget..

Inden jeg startede med salsa ville jeg nok have forsvoret nogensinde at begynde med dans - men blev hurtigt hooked :bigsmile:

Det ku være jeg skulle overveje det. Nu bor jeg ikke i Århus så jeg vil tjekke om der ikke sku være noget hvor jeg bor, ellers må jeg jo til "storbyen"...

Der er i hvert fald en masse Århus-virus i omløb her i byen for tiden.. første symptom er, at man begynder at sige "ik'å" meget :innocent:

Dén virus har jeg både hørt og set men jeg har undgårt den indtil videre. Hvor jeg kommer fra siger vi ik' - ikke at det lyder bedre :dry: Dengang Drengene fra Angora(fed serie by the way) lige havde haft premiere i tv var jeg på kursus i Holstebro og der blev jeg godt mobbet med min accent.... De sagde jeg talte ligesom ham der kom fra Hammel :crybaby: jeg kan ikke huske hvad han hedder, men sådan taler vi altså her ovre i Østjylland !!!!!!

Ja, jeg er også ganske tilfreds med det - men det er lidt dyrt i benzin for tiden.

Den er da ellers faldet... :clap:

Tjah, når der ikke er så meget træning i loggen, så er der jo godt med plads til off-topic snak :laugh:

Dét er rigtig... man må se positivt på det... så vi snakker bare videre..

Link to comment
Share on other sites

Det ku være jeg skulle overveje det. Nu bor jeg ikke i Århus så jeg vil tjekke om der ikke sku være noget hvor jeg bor, ellers må jeg jo til "storbyen"...

Ja, kan godt se det er noget nemmere end at skulle rejse frem og tilbage.

Dén virus har jeg både hørt og set men jeg har undgårt den indtil videre. Hvor jeg kommer fra siger vi ik' - ikke at det lyder bedre :dry:

Jeg er heldigvis også nådigt undsluppet virussen - men kommer jo oprindeligt fra Randers. Jeg har kæmpet hårdt for at slippe af med alle spor af min Randers-accent og det er næsten lykkedes :laugh:

Dengang Drengene fra Angora(fed serie by the way) lige havde haft premiere i tv var jeg på kursus i Holstebro og der blev jeg godt mobbet med min accent.... De sagde jeg talte ligesom ham der kom fra Hammel :crybaby: jeg kan ikke huske hvad han hedder, men sådan taler vi altså her ovre i Østjylland !!!!!!

:laugh:

Det er i øvrigt Bobby Olsen - Oksen ude fra Hammel :bike:

Den er da ellers faldet... :clap:

Ahja, det er vist rigtigt nok.. ikke noget man lægger så meget mærke til, når man kun har cykel (og privatfly :rolleyes:)

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Jeg er heldigvis også nådigt undsluppet virussen - men kommer jo oprindeligt fra Randers. Jeg har kæmpet hårdt for at slippe af med alle spor af min Randers-accent og det er næsten lykkedes :laugh:

Jeg er også fra Randers (og er ikke sluppet ud af byen endnu :4signme: ) så jeg bliver til stadighed påvirket af accenten.. sådan er det jo at være indfødt.

:laugh:

Det er i øvrigt Bobby Olsen - Oksen ude fra Hammel :bike:

Det er rigtig ja. De er altså gode... får helt lyst til at finde dem frem på pc'en igen... :laugh:

Ahja, det er vist rigtigt nok.. ikke noget man lægger så meget mærke til, når man kun har cykel (og privatfly :rolleyes:)

Nej dit fly bruger jo nok andet brændstof... jeg har heller ikke bil, men det er jo umuligt at slippe udenom den slags informationer i pressen i den her tid. ALLE taler om benzin priser, Stein Bagger, finanskrise, dioxin i flæskestegen osv :blahblah:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også fra Randers (og er ikke sluppet ud af byen endnu :4signme: ) så jeg bliver til stadighed påvirket af accenten.. sådan er det jo at være indfødt.

Besøger også ofte min mor i Randers, så bliver nu også påvirket fra tid til anden :smile:

Det er rigtig ja. De er altså gode... får helt lyst til at finde dem frem på pc'en igen... :laugh:

Ja, de var faktisk ret så sjove :bigsmile:

De må også være billige at købe på DVD efterhånden, skulle man synes - måske man skulle overveje det. Kunne være ganske sjovt med et gensyn.

Nej dit fly bruger jo nok andet brændstof... jeg har heller ikke bil, men det er jo umuligt at slippe udenom den slags informationer i pressen i den her tid. ALLE taler om benzin priser, Stein Bagger, finanskrise, dioxin i flæskestegen osv :blahblah:

Yup - har også en del kolleger, der er meget opmærksomme på hvad benzinprisen nu måtte være for tiden og hvor man kan få det billigt.. ikke verdens mest interessante emne (især taget i betragtning, at de nok alligevel kun kan spare 10 kr. per tank alligevel :rolleyes:). Så er det sjovere med Stein Bagger, der efterhånden har udviklet sig til en farce af format.

Link to comment
Share on other sites

Ja, de var faktisk ret så sjove :bigsmile:

De må også være billige at købe på DVD efterhånden, skulle man synes - måske man skulle overveje det. Kunne være ganske sjovt med et gensyn.

Ja det ku godt være man skulle købe sig en dosis :wink:

Yup - har også en del kolleger, der er meget opmærksomme på hvad benzinprisen nu måtte være for tiden og hvor man kan få det billigt.. ikke verdens mest interessante emne (især taget i betragtning, at de nok alligevel kun kan spare 10 kr. per tank alligevel :rolleyes:). Så er det sjovere med Stein Bagger, der efterhånden har udviklet sig til en farce af format.

Ja, det er noget af en voksenjulekalender Bagger modvilligt leverer til os dér. Den er lige til :4eat: og :cola: hver aften !

Jeg er også kommet til at hænge ham lidt ud på min facebook profil :blush:, men det er kun lidt..... det er altså svært at lade være.

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Ja, det er noget af en voksenjulekalender Bagger modvilligt leverer til os dér. Den er lige til :4eat: og :cola: hver aften !

Ja, man kunne ikke finde på den slags, selvom man prøvede!

Jeg er også kommet til at hænge ham lidt ud på min facebook profil :blush:, men det er kun lidt..... det er altså svært at lade være.

Hehe - han er selv ude om det! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, man kunne ikke finde på den slags, selvom man prøvede!

Nej hér kan hverken DR eller TV2 være med med deres julekalendre ! :laugh: De er vand ved siden af.

Hehe - han er selv ude om det! :laugh:

Ja han har ikke båret sig for heldigt ad må man sige... det bliver ikke for nemt for ham at komme tilbage til DK og se folk i øjnene...

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 9/12

Styrketræning

Workout B

BW squat

10

10

10

Noget bedre med knæet.. men stadig ikke helt ok.

Overhead press

10 x stang (opv)

8 x 35 kg

5 x 45 kg

5 x 50 kg

5 x 50 kg

4 x 50 kg

Jaja, det går fremad :superman:

Hanging leg raises

12

10

9

Skulle egentlig have været floor wipers, men det var ikke til at få fat i stangen.. og så havde jeg egentlig også mere lyst til leg raises. Blev udført med lige ben og højere højde end normalt.

Back extensions

10

10

10

Uden vægt, da der var en lille smule ømhed i lænden

Prone bridge

45 sek (et ben)

45 sek (et ben)

1 min 15 sek (alm)

Ok omgang træning - men fatter ikke helt hvorfor der er så mange folk i centeret for tiden.. varmer folk op til deres nytårsfortsæt? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 16/12

Styrketræning

Workout X

Inverted rows

10

7

6

Overhead press

10 x 20 (opv)

12 x 30 kg

10 x 30 kg

9 x 30 kg

8 x 30 kg

Trængte til lidt high rep med lav vægt, da mine underarme er lidt fuxxored for tiden :dry:

Hanging leg raises

12 (lige)

2 x 6 (side)

2 x 5 (side)

Pushups

25

15

11

Prone bridge

1 min (alm)

Kortere omgang, da jeg kom lidt sent fra arbejde..

I morgen står den på en omgang cardiiiiiio i form af spinning med en kammerat.

Edit: Juhuuuu! Julen er kommet til MOL - det er godt nok også på tide! :nissegrin::newyear::nissecool:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

:rudolph: Det var de sørme længe om....altså med julesmileys....

:xmas:

Warum komsst du nicht beim frisko tadaaaaa..... und spinnet mit mir....Christ mit tyske er BAD.. :Mrs_Claus:

Anywayyyys hav en god dag dear Rune.....

Ærgerligt vi missede chancen for en mojito i lørdags...... Men en anden gang... :nissegrin:

Total maskulin drink.

danf.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:rudolph: Det var de sørme længe om....altså med julesmileys....

:xmas:

Ja, det tog godt nok sin tid :nonono: Men nu er de landet! :wootdance::nissecool::santa2::nissetunge:

Warum komsst du nicht beim frisko tadaaaaa..... und spinnet mit mir....Christ mit tyske er BAD.. :Mrs_Claus:

Daß will Ich auch sehr gern - aber Ich hätte mit meinem Freund vereinbart in Busgaden zu trainieren (mit tysk er ikke meget bedre :laugh:).

Men jeg kigger helt sikkert ud efter nytår! :bigsmile: Jeg har aftalt med min kammerat, at vi vil prøve at få spinnet mindst en gang om ugen - så der skulle være basis for at ses :smile:

Anywayyyys hav en god dag dear Rune.....

Tark i lige måde, dear Jules :smile:

Ærgerligt vi missede chancen for en mojito i lørdags...... Men en anden gang... :nissegrin:

For sure! :nissecool:

Total maskulin drink.

Jada.. det er ren BB!!11 (eller noget :innocent:)

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Hey jeg skal til spinning i dag kl. 17 (øvet) joiner du ? :cool:

Det kan jeg desværre ikke, da jeg har tilkaldevagt i dag - og kan nok ikke få den byttet væk, da næsten alle mine kollegaer er syge for tiden :dry:

Men jeg er helt sikkert klar en anden gang! :bigsmile: :bike:

Edit: Så kunne vi jo overveje at ramme en af Julies timer i Frisko :wink:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Det kan jeg desværre ikke, da jeg har tilkaldevagt i dag - og kan nok ikke få den byttet væk, da næsten alle mine kollegaer er syge for tiden :dry:

Men jeg er helt sikkert klar en anden gang! :bigsmile: :bike:

Edit: Så kunne vi jo overveje at ramme en af Julies timer i Frisko :wink:

Meget gerne... Prøv evt. lørdag 9.30. Mange mennesker, god stemning...og vi kører bare uden nogen dikkedarer.... :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Meget gerne... Prøv evt. lørdag 9.30. Mange mennesker, god stemning...og vi kører bare uden nogen dikkedarer.... :nissegrin:

Jeg ville gerne.. men weekenden er desværre booket. Men dukker op på en af dine timer, når du mindst venter det :ninja: (edit: ninja-smileyen er åbenbart væk nu :cry:)

Fik jeg i øvrigt nævnt, at jeg hopper på et tog på mandag og tager fire dage i Berlin? :innocent::nissegrin:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Jeg ville gerne.. men weekenden er desværre booket. Men dukker op på en af dine timer, når du mindst venter det :ninja: (edit: ninja-smileyen er åbenbart væk nu :cry:)

Fik jeg i øvrigt nævnt, at jeg hopper på et tog på mandag og tager fire dage i Berlin? :innocent::nissegrin:

:blink: Uha uha.. Jamen så er det vel bare godt, at jeg kan kende dig... :nissecool: Uanset nissehue eller solbriller..

Okay så ses vi efter nytår eller hur?

BERLIN OH DU ONKEL REJSENDE MAC:......

:rudolph:

Rigtig god tur da.... Og god jul.....sååå...... :xmas:

Link to comment
Share on other sites

:blink: Uha uha.. Jamen så er det vel bare godt, at jeg kan kende dig... :nissecool: Uanset nissehue eller solbriller..

Jaja - lad os nu se :tongue:

Okay så ses vi efter nytår eller hur?

Yups - helt sikkert! :bigsmile: Skal nok lige give dig en advarsel :laugh:

BERLIN OH DU ONKEL REJSENDE MAC:......

:rudolph:

Rigtig god tur da.... Og god jul.....sååå...... :xmas:

:laugh: Mange tak.. og rigtig god jul til dig også, Julie! :nissegrin:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 18/12

Styrketræning

Workout Y

Broomstick dislocates, Z-Health og cykling til opvarmning

Overhead press

10 x stang (opv)

8 x 35 kg (opv)

5 x 45 kg

5 x 50 kg

3 x 52,5 kg (vægt PR)

3 x 50 kg

Inverted rows

10

8

6

Hanging leg raises

10 (lige ben og højt)

8 (lige ben og højt)

7 (lige ben og knapt så højt :wink:)

2 x 5 (side)

Prøver at få lavet dem, så jeg får benene op til toppen af chinup-stativet.. men der er lidt vej endnu :smile:

Pushup+

10

10

DB wrist curls (BadAssJones tribute exercise :laugh:)

10 x 18 kg

10 x 18 kg

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 18/12

Styrketræning

Workout Y

Hanging leg raises

10 (lige ben og højt)

8 (lige ben og højt)

7 (lige ben og knapt så højt :wink:)

2 x 5 (side)

Prøver at få lavet dem, så jeg får benene op til toppen af chinup-stativet.. men der er lidt vej endnu :smile:

Hvad søren er det Rune...!?! :nissegrin: sløver du af på den....

Link to comment
Share on other sites

Søndag 21/12

Cardiiiio

Mountainbike

Distance: 13,74 km

Tid: 00:49:13

Max. hastighed: 32,7 km/t

Gns. hastighed: 16,7 km/t

Gns. puls: 139 (74%)

Max. puls: 166 (89%)

En tur rundt i Mollerup skov, efterfulgt af lidt asfalt for at få det værste mudder af.. til tider gled baghjulet fra side til side på vej ned af bakkerne pga mudderet - ret sjovt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share