Tour Manager spil


Diddley
 Share

Hvilket managerspil foretrækker du ?  

64 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Og når vi snakker om sprintere der har skuffet. Jean-Patrick Nazon (jeg ved han blev bange efter det styrt han var ved at ryge med i men alligevel) og Baden Cooke (som efter Bernhard Eisel's sejr i Tour de Suisse åbenbart er blevet 2. sprinter på Francise de Jeux  :blink: ) havde jeg absolut også forventet mig mere af.

<{POST_SNAPBACK}>

Nazon har klart skuffet, men at Eisel gør det bedre end Cooke ser jeg nu ikke som den store overraskelse. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Men det er netop det overraskende. Cooke burde, i mit hovede, være en bedre sprinter. Men Eisel har virkelig bevist at det er ham der skal køres for. Bortset fra den etape hvor McEwen vinder og Cooke og Eisel kommer ind lige efter hinanden. Der åbner Cooke for Eisel som dårligt har krafter til at overhæle ham :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Udfra hvordan de begge har kørt tidligere i sæsonen vil jeg ikke mene, at det er en overraskelse. Eisel kan på sine bedste dage slå de allerbedste, men hans svaghed er manglende stabilitet. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er rigtigt, at det ikke er specielt overraksende at Eisel kører stærkt, men jeg må indrømme at jeg undrer mig over at Baden Cooke ikke udviser bedre form end han gør...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så blev jeg rundens bedste manager. Tænk hvad det kunne være blevet til, hvis jeg ikke valgte ud fra Squatfathers gennemgang i prologen og blev nr 45000 :tongue:

Men jeg har kurs imod toppen.

<{POST_SNAPBACK}>

Pas nu på. Der er koldt på toppen. :tongue:

Jeg tror iøvrigt nemt, at der kan blive vendt rundt på det hele i manegerspillet i weekenden. Jeg satser ihvertfald ikke på sprintere her i weekenden. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sejr til kaptajnen, 3 mand i top 3 og 8 mand i top 13 i dag. :4thumbup:

Og det havde nok set endnu bedre ud, hvis Galvez ikke havde rykket Furlan med ned. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Fordømt, du rykker jo fra mig, Squatfætter :dry:

4 mand i top 10, 7 mand i top 15 og det er endnu ikke lykkes mig at vælge den rigtige kaptajn :mad::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så blev jeg rundens bedste manager. Tænk hvad det kunne være blevet til, hvis jeg ikke valgte ud fra Squatfathers gennemgang i prologen og blev nr 45000 :tongue:

Men jeg har kurs imod toppen.

<{POST_SNAPBACK}>

Pas nu på. Der er koldt på toppen. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:cold::laugh: He he, heldigvis havde jeg McEwen som kaptajn idag, det reddede en halvdårlig runde. Hvorfor solgte jeg Backstedt igår?? :4slap:

Jeg tror iøvrigt nemt, at der kan blive vendt rundt på det hele i manegerspillet i weekenden. Jeg satser ihvertfald ikke på sprintere her i weekenden. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det bliver spændende at se, hvordan det udvikler sig fra i morgen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror iøvrigt nemt, at der kan blive vendt rundt på det hele i manegerspillet i weekenden. Jeg satser ihvertfald ikke på sprintere her i weekenden. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det bliver spændende at se, hvordan det udvikler sig fra i morgen. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Efter en enkeltstart, en holdtidskørsel og 4 massespurter er det nu løbet bliver åbnet op. Det store spørgsmål er om man skal satse på klassementryttere eller lykkeriddere i weekenden. Vi vil nok ikke se så mange gengangere på de forskelige hold i MOL-ligaen, hvilket nok også vil give en vis spredning i vort lille klassement. :smile:

Jeg er STADIG efter Squatfather. :sneaky2:  :mad:  :sneaky2:  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan lige så godt vænne dig til det. Nu kommer bjergene, og så får du så meget baghjul at du ikke kan fatte det. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Og når vi snakker om sprintere der har skuffet. Jean-Patrick Nazon (jeg ved han blev bange efter det styrt han var ved at ryge med i men alligevel) og Baden Cooke (som efter Bernhard Eisel's sejr i Tour de Suisse åbenbart er blevet 2. sprinter på Francise de Jeux  :blink: ) havde jeg absolut også forventet mig mere af.

<{POST_SNAPBACK}>

Nazon har klart skuffet, men at Eisel gør det bedre end Cooke ser jeg nu ikke som den store overraskelse. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Men det er netop det overraskende. Cooke burde, i mit hovede, være en bedre sprinter. Men Eisel har virkelig bevist at det er ham der skal køres for. Bortset fra den etape hvor McEwen vinder og Cooke og Eisel kommer ind lige efter hinanden. Der åbner Cooke for Eisel som dårligt har krafter til at overhæle ham :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Udfra hvordan de begge har kørt tidligere i sæsonen vil jeg ikke mene, at det er en overraskelse. Eisel kan på sine bedste dage slå de allerbedste, men hans svaghed er manglende stabilitet. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Eisel er en rigtig hurtig herre, og jeg fravalgte også Cooke da det virkede mest logisk at der blev kørt for Eisel. Men hvis du har lagt mærke til spurterne de sidste par dage har Eisel siddet PERFEKT hver gang, med Cooke som sidste mand foran sig. Og selvom Cooke åbner spurten for Eisel omkring 400m før mål lykkes det ham at køre en til to pladseringer dårligere end Eisel. Og Eisel har ikke været i nærheden af at køre en sejr hjem. Det eneste jeg påpeger, ud over det vi virker til at være helt enige om, er at Eisel snart skal passe på. Ellers overhæler Cooke ham.

Link to comment
Share on other sites

Angående managerspillet bliver det først spændende nu. Hvor det tidligere har været nem at finde 9 ryttere (LÆS:sprintere :wink: ) skal man nu til at tage chancer og håbe på lykkeridere osv. :smile: Dagens etape bliver spændende :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Eisel er en rigtig hurtig herre, og jeg fravalgte også Cooke da det virkede mest logisk at der blev kørt for Eisel. Men hvis du har lagt mærke til spurterne de sidste par dage har Eisel siddet PERFEKT hver gang, med Cooke som sidste mand foran sig. Og selvom Cooke åbner spurten for Eisel omkring 400m før mål lykkes det ham at køre en til to pladseringer dårligere end Eisel. Og Eisel har ikke været i nærheden af at køre en sejr hjem. Det eneste jeg påpeger, ud over det vi virker til at være helt enige om, er at Eisel snart skal passe på. Ellers overhæler Cooke ham.

<{POST_SNAPBACK}>

Deres taktik er jo, at de begge skal blande sig. Og de plejer nu at skiftes til at være den der åbner for den anden. :smile:

Angående managerspillet bliver det først spændende nu. Hvor det tidligere har været nem at finde 9 ryttere (LÆS:sprintere  :wink:  ) skal man nu til at tage chancer og håbe på lykkeridere osv.  :smile:  Dagens etape bliver spændende  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Klassementet rager mig en høstblomst, så længe KJ får baghjul. Personligt har jeg satset på et mix af klassementryttere og folk der er gode i et terræn som det i Vogeserne. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Personligt har jeg satset på et mix af klassementryttere og folk der er gode i et terræn som det i Vogeserne. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Samme blanding her, men det har dæleme ikke været nemt at finde de udvalgte ni denne gang! Alt kan ske på dagens etape - inklusive at falde fuldstændigt igennem :laugh:

Link to comment
Share on other sites

BITTER dag for mit tourhold. :mad: Jeg dummede mig i går aftes, havde sat Michael Rasmussen som kaptajn på mit hold - men skulle så lige efterjustere lidt senere, hvor jeg så ændrede til Vino.

23:49:31 .Klaus Mads Lance Armstrong (DSC) Rytter Ivan Basso (CSC) Chris Horner (SDV) Bobby Julich (CSC) Michael Rasmussen (RAB) Alejandro Valverde Belmonte (IBA) Alexandre Vinokourov (TMO) Pieter Weening (RAB) Xabier Zandio Echaide (IBA)

23:49:41 .Klaus Mads og rasmussen som kaptajn

23:49:54 Mads .Klaus OK!

23:50:12 .Klaus Mads nej

23:50:18 .Klaus Mads uha

23:50:21 .Klaus Mads eller lance..

23:50:40 .Klaus Mads nej, michael rasmussen, jeg må holde fast ;)

23:50:49 .Klaus Mads det er et sats, men det skal der til

[...]

23:56:17 .Klaus Mads jeg har sat vino som kaptajn nu

23:56:25 Mads .Klaus Ok

23:57:10 .Klaus Mads jeg vil rende i seng

23:57:14 .Klaus Mads vi snakkes

23:57:17 Mads .Klaus Samme her

Link to comment
Share on other sites

Skodliga, nu var jeg igen rundens dårligste manager :dry: Man kan jo ikke klare sig, når mine ryttere bevidst lader sig falde tilbage i klassementet. Måske skulle jeg spille på en sportsgren, som jeg faktisk vidste noget om :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var også meget overrasket over Vino, men jeg var sikker på Lance ville gøre alt for at sætte tingene på plads på den første bjergetape - som han plejer.

Jeg har iøvrigt solgt Vino til idag, for selvom jeg ikke synes man skal afskrive ham endnu (f.eks. til pyrenæerne), så er et comeback på en ENDNU hårdere bjergetape dagen efter sådan en nedtur ikek synderligt realistisk. Og så er han ikke sin pris værd...

Nu ender det sikkert med han angriber over alle tinderne idag og sætter de andre i dyb krise, så jeg må æde mine ord :laugh:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Jeg var også meget overrasket over Vino, men jeg var sikker på Lance ville gøre alt for at sætte tingene på plads på den første bjergetape - som han plejer.

Jeg har iøvrigt solgt Vino til idag, for selvom jeg ikke synes man skal afskrive ham endnu (f.eks. til pyrenæerne), så er et comeback på en ENDNU hårdere bjergetape dagen efter sådan en nedtur ikek synderligt realistisk.  Og så er han ikke sin pris værd...

Nu ender det sikkert med han angriber over alle tinderne idag og sætter de andre i dyb krise, så jeg må æde mine ord :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg solgte Voigt dagen inden han kom i gult og blev treer på etapen :blink: Det var fandeme nederen :dry: I går havde jeg både Vino, Ullrich, Petrov (der blev smidt ud pga. doping, Basso og Grivko (sat af med 39 min) . Intet under at jeg er gledet ned på en 8. plads :laugh:

Link to comment
Share on other sites

det er så megafucked med de her etaper som ender fladt, og næsten altid får samlet farvoritfeltet.. solgte både vino (men ok det var jo en overraskelse for alle) og moreau (som har svært ved at følge trop når de sidste hårde stigninger kommer) desuden troede jeg basso vil være top-csc'er, så solgte også julich :bigsmile: .. men selvfølgeligt slutter det hele med en fesen samling... altså enten er det bjeretape eller også må de fanme tage sig sammen arghh :blush:

Edited by trooper
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share