Tour Manager spil


Diddley
 Share

Hvilket managerspil foretrækker du ?  

64 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det der RAW-pladder giver altså ikke ekstra point! Det er klart inden for reglerne at handle, og at det andet giver street-kredit på den lokale beværtning er ubrugeligt
Hey, når man kun er nr. 12 ud af 17 - så gælder alt :laugh:
Hmm.. Jeg er tilmeldt ligaen, men kan ikke se mig derinde???

Hvad er navnet på dit team ?

Link to comment
Share on other sites

Holder mig fortsat i top 3, men vigtigst af alt har jeg overhalet Klaus Jensen. :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:mad::mad::mad::mad:

Men vi er jo ikke helt enige om, hvem der vinder i morgen, så vi må se efter i morgen. :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Mit superteam er sat. Jeg satser hårdt på Bouygues Telecom, Lampre-Caffita, Domina Vacanze, AG2R og Davitamon-Lotto i morgendagens TTT. :4smartass::tongue:

Link to comment
Share on other sites

PIS PIS PIS PIS!

Havde Boonen som kaptajn i går - men skiftede til Mcewen idag, da jeg troede mere på ham idag. Tal om en fejltagelse.

Det kommer til at koste mange penge det her, PIS!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg lavede samme fejl men formåede at holde mig som nr.1 - efter mine 7 udskiftninger på holdet inden dagens holdkørsel røg jeg dog ned som 3'er :blink:

Link to comment
Share on other sites

Holder mig fortsat i top 3, men vigtigst af alt har jeg overhalet Klaus Jensen. :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:mad::mad::mad::mad:

Men vi er jo ikke helt enige om, hvem der vinder i morgen, så vi må se efter i morgen. :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Mit superteam er sat. Jeg satser hårdt på Bouygues Telecom, Lampre-Caffita, Domina Vacanze, AG2R og Davitamon-Lotto i morgendagens TTT. :4smartass::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:wink:

Link to comment
Share on other sites

PIS PIS PIS PIS!

Havde Boonen som kaptajn i går - men skiftede til Mcewen idag, da jeg troede mere på ham idag. Tal om en fejltagelse.

Det kommer til at koste mange penge det her, PIS!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg lavede samme fejl men formåede at holde mig som nr.1 - efter mine 7 udskiftninger på holdet inden dagens holdkørsel røg jeg dog ned som 3'er :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Mine 8 udskiftninger har også kostet en enkelt placering. Skide transfergebyr. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Total skoddag i Tourmaneger. Hvornår lærer man, at lytte til hjertet istedet for hjernen. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kunne ellers se i dit andet indlæg, at du havde valgt de rigtige hold... eller noget. Hvis jeg havde fulgt bare en anelse mindre med, så havde jeg nok faldet for det :tongue:

Derudover er jeg skoddårlig til at vælge anførere: først vælger jeg McEwen, som bliver disket (som den eneste), så vælger jeg Zabrilsky, som styrter (som den eneste)... de er nogle snøbler.

Link to comment
Share on other sites

Total skoddag i Tourmaneger. Hvornår lærer man, at lytte til hjertet istedet for hjernen. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Den bliver dyr for mig i forhold til at Zabriski var min kaptajn. Uden gul trøje kommer han måske ligefrem til at tabe lidt værdi i dag - han sætter alligevel lidt over 1:20 til :blink:

Link to comment
Share on other sites

Total skoddag i Tourmaneger. Hvornår lærer man, at lytte til hjertet istedet for hjernen. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kunne ellers se i dit andet indlæg, at du havde valgt de rigtige hold... eller noget. Hvis jeg havde fulgt bare en anelse mindre med, så havde jeg nok faldet for det :tongue:

Derudover er jeg skoddårlig til at vælge anførere: først vælger jeg McEwen, som bliver disket (som den eneste), så vælger jeg Zabrilsky, som styrter (som den eneste)... de er nogle snøbler.

<{POST_SNAPBACK}>

Tjah, samme scenarie her. Og så havde jeg Mini-Jaja i dag som var en af de første der blev sat hos Phonak og valgte Beloki fra i sidste øjeblik. :wink:

Total skoddag i Tourmaneger. Hvornår lærer man, at lytte til hjertet istedet for hjernen. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Den bliver dyr for mig i forhold til at Zabriski var min kaptajn. Uden gul trøje kommer han måske ligefrem til at tabe lidt værdi i dag - han sætter alligevel lidt over 1:20 til :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Zabriskie kørte jo aligevel en hæderlig placering hjem på trods af tidstabet, men det havde selvfølglig været smartere at vælge Lance i dag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share