Tour Manager spil


Diddley
 Share

Hvilket managerspil foretrækker du ?  

64 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hader også de tøsede afslutninger. Lad dog for pokker etaperne slutte på toppen!

Jeg havde glædet mig til et stort slag idag, men det var en kedelig etape.  :sleeping:

<{POST_SNAPBACK}>

jep... nu når jeg da lige glugger på det har jeg solgt nr 1,3,4 før dagens etape.. hvor smart er det lige :laugh: til gengæld købte jeg 7 8 og 11..... :4smartass:

Edited by trooper
Link to comment
Share on other sites

Solgte vino til fordel for valverde inden dagens etape... flot!  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

tjah den med vino kan man ikke brokke sig over tror alle blev overrasket og valverde sluttede jo også ok..... vil nok sige mine udskiftinger var præget af noget større uehld vi taler altså udskiftning af nr 1,3,4 til nr 7,8 og 11 :innocent:

Hvem fanden kunne vide at også julich pludseligt kom tilbage, og at moreau ku spurte.. men var i forvejen lidt lunken på etapen synes som før beskrevet altid det blir noget sølle når den slutter fladt! ( i mere end en forstand!)

Link to comment
Share on other sites

Hmm...det har kostet en smule terræn, at jeg ikke har fået handlet siden mandag...jeg er i sommerhus og har derfor ikke netadgang...men nu er holdet optimeret og der bliver ikke handlet igen før efter etapen lørdag...men det burde være nok til at holde klausjensen indenfor en overskuelig afstand...og så bliver han hentet i næste uge, når der igen er fulltime internetaccess. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du vrøvler, Squattie!

Igen idag lidt succes, jeg havde Moncoutié (1), Casar (2) Merckx (7) og O'Grady (10).

Desværre havde jeg Brochard som kaptajn, og han er sidst set ved en isbod 17km uden for Briançon sammen med Cedric Vasseur, som jeg også forventede ville lege med på Bastilledagen... Så et rundt nul i kaptajnbonus. :mad:

Det bedste er dog at squatfather er sat grundigt på plads, og i morgen får han ENDNU en over nakken, når mit superhold systematisk kører squatties grimpeurs i grøften og ind i ledsagevognene.... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Rasmussen er forhåbentligt på jeres hold.

Fy for pykker, hvor er chancen oplagt for at ligepræcis han vinder i dag (hvis han har gode ben - en dag med medium ben vil aldrig være godt nok til at køre fra Armstrong).

Jeg tror på, at Rasmussen kører fra Armstrong i dag. Formentligt ikke noget afgørende, ja måske ikke engang nok til at tage den gule trøje - men komme over målstregen med hul til Armstrong, det tror jeg faktisk på. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg lavede 2,2mio idag - du lavede usle 1,7mio. Det er ikke bare skidt, det er pinligt, Mads!

Jeg mener - hvem havde du satset på for at lave så usselt et resultat? Nicki Sørensen, McEwen og .... helt far out... Botero!?!  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det jo godt at man kan snige sig forbi med 2,4 mio i dag og tage den forløbige førsteplads, mens der bliver skubbet og smidt vandfalsker efter hinanden nede i feltet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

ARGH!! Så får man albuet sig op forbi Fausto Coppis drenge - og burde dermed nappe førstepladsen i MOL-ligaen. Så er der en eller anden stodder ( :tongue: ) der har meldt sit hold til siden i går (HokusPokusMigIFokus), der napper førstepladsen! Det er DYBT usportsligt!  :mad:

:laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg fik desværre ikke skiftet ud til dagens etape, så jeg kørte dagen med Brochard, Garzelli og Knaven på holdet... men jeg havde da for kun anden gang i spillet valgt den rigtige kaptajn :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
ARGH!! Så får man albuet sig op forbi Fausto Coppis drenge - og burde dermed nappe førstepladsen i MOL-ligaen. Så er der en eller anden stodder ( :tongue: ) der har meldt sit hold til siden i går (HokusPokusMigIFokus), der napper førstepladsen! Det er DYBT usportsligt!  :mad:

:laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var så mig :laugh:

(Har dog frameldt mig igen, da jeg jo ikke vil stjæle din torden :tongue: )

Samt er ret bange for solsorte

Link to comment
Share on other sites

8 mand i top 15 idag, McEwen som kaptajn... Så vil det vise sig om det er nok til at nappe førstepladsen. En ting er sikkert, Squatfather kommer til at høre for det her længe!  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

7 mand i top 15, så det ser ud til at du tager den.... tillykke :smile:

Link to comment
Share on other sites

8 mand i top 15 idag, McEwen som kaptajn... Så vil det vise sig om det er nok til at nappe førstepladsen. En ting er sikkert, Squatfather kommer til at høre for det her længe!  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Samme her, tillykke med sejren Klaus! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share