Tour Manager spil


Diddley
 Share

Hvilket managerspil foretrækker du ?  

64 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mit hold hakker lidt i det i midterfeltet. Har dog taget et par chancer i dag, som jeg håber betaler sig  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Med en etape som i dag er det jo svært om man skal satse på sprintere eller lykkeriddere. Sprinterne er jo nok det sikreste, idet der er gode point til dem selv om 4-5 mand skulle komme hjem inden feltet. Jeg kunne dog aligevel ikke dy mig for at smide et par lykkeriddere på holdet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mit hold hakker lidt i det i midterfeltet. Har dog taget et par chancer i dag, som jeg håber betaler sig  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Med en etape som i dag er det jo svært om man skal satse på sprintere eller lykkeriddere. Sprinterne er jo nok det sikreste, idet der er gode point til dem selv om 4-5 mand skulle komme hjem inden feltet. Jeg kunne dog aligevel ikke dy mig for at smide et par lykkeriddere på holdet. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kunne heller ikke dy mig for en lykkeridder, men det lykkedes mig alligevel at få 8 mand i top 9!

Link to comment
Share on other sites

Mit hold hakker lidt i det i midterfeltet. Har dog taget et par chancer i dag, som jeg håber betaler sig  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Med en etape som i dag er det jo svært om man skal satse på sprintere eller lykkeriddere. Sprinterne er jo nok det sikreste, idet der er gode point til dem selv om 4-5 mand skulle komme hjem inden feltet. Jeg kunne dog aligevel ikke dy mig for at smide et par lykkeriddere på holdet. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kunne heller ikke dy mig for en lykkeridder, men det lykkedes mig alligevel at få 8 mand i top 9!

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: What??? Du er en haj mand - tror jeg har 4 mand i top 9 :w00t: og 4 mand i top 20 for den sags skyld :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mit hold hakker lidt i det i midterfeltet. Har dog taget et par chancer i dag, som jeg håber betaler sig  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Med en etape som i dag er det jo svært om man skal satse på sprintere eller lykkeriddere. Sprinterne er jo nok det sikreste, idet der er gode point til dem selv om 4-5 mand skulle komme hjem inden feltet. Jeg kunne dog aligevel ikke dy mig for at smide et par lykkeriddere på holdet. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kunne heller ikke dy mig for en lykkeridder, men det lykkedes mig alligevel at få 8 mand i top 9!

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: What??? Du er en haj mand - tror jeg har 4 mand i top 9 :w00t: og 4 mand i top 20 for den sags skyld :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe... Jeg er ikke en haj, men jeg har ikke haft så meget tid til at sætte mig ind i det hele før nu.

Og så har jeg selv kørt mod profer engang, så jeg har lidt "insider" viden. :wink:

Ej, det er mange år siden nu.

Link to comment
Share on other sites

Holder mig fortsat i top 3, men vigtigst af alt har jeg overhalet Klaus Jensen. :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

...

2. Agilator (1.011) Klaus Jensen $ 57.348.030 $ 1.980.290 Afmeld

3. Squatties grimpeurs (1.113) Mads Lindbæk $ 57.304.320 $ 1.862.410

...

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Holder mig fortsat i top 3, men vigtigst af alt har jeg overhalet Klaus Jensen. :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

...

2. Agilator (1.011) Klaus Jensen $ 57.348.030 $ 1.980.290 Afmeld

3. Squatties grimpeurs (1.113) Mads Lindbæk $ 57.304.320 $ 1.862.410

...

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hov, hov. Husk lige hele top tre næste gang. :tongue:

1. Claveyrolat2005 (706) Nikolaj Berg $ 57.485.760 $ 1.961.640 Afmeld

2. Agilator (1.011) Klaus Jensen $ 57.348.030 $ 1.980.290

3. Squatties grimpeurs (1.113) Mads Lindbæk $ 57.304.320 $ 1.862.410

:alright: (Jeg må hovere, mens jeg kan :smile: )

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også først lige fået tid til at læse hvordan der gives point og værdistigninger, så nu er holdet sat så der er grundlag for avancement - men jeg ligger også 8  :blink:  så det er der brug for  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Man kan hurtigt avancerer. Inden dagens runde var jeg nede som nr. 9. :smile:

INTET andet end at jorde Squatfather tæller! Vi har udvekslet MANGE spidse sms'er idag med diverse trusler og ytringer om hinandens evner (eller mangel på samme) som team-manager!  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

I morgen bliver du sat på plads. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Så har Klaus Jensen atter fået baghjul. Blot en konstering, da det næppe kan betragtes som en stor overraskelse. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg hopper også lige med op i top 3 og isolerer Klaus Jensen endegyldigt i bunden af MOL ligaen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fuck hvor var jeg glad da Mengin styrtede. Havde ham på mit hold indtil i går hvor jeg tog ham af, da jeg ikke troede at nogle lykkeridere skulle få lov at holde hjem. Det havde været :mad: hvis han havde vundet. Tilgengæld røg McEwen i bunken af sprintere og gav 0 point :dry:

Link to comment
Share on other sites

Fuck hvor var jeg glad da Mengin styrtede. Havde ham på mit hold indtil i går hvor jeg tog ham af, da jeg ikke troede at nogle lykkeridere skulle få lov at holde hjem. Det havde været  :mad:  hvis han havde vundet. Tilgengæld røg McEwen i bunken af sprintere og gav 0 point  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg havde 3., 4. og 5. pladsen i går. Resten af holdet lå i svinget. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik Hushovd, Förster og Furlan igennem. SÅ det var noget nær det samme....  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Samme her. Iøvrigt pudsigt at det endte med, at jeg købte Furlan for et par dage siden. Inden Touren betragtede jeg ham som en af løbets absolut dårligste ryttere, da han ikke har vist alverden siden Vueltaen i 2002 hvor han slog Pettachi, Cipolinni og Zabel i et par spurter. Men rart at se han igen har gang i cyklen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik Hushovd, Förster og Furlan igennem. SÅ det var noget nær det samme....  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Samme her. Iøvrigt pudsigt at det endte med, at jeg købte Furlan for et par dage siden. Inden Touren betragtede jeg ham som en af løbets absolut dårligste ryttere, da han ikke har vist alverden siden Vueltaen i 2002 hvor han slog Pettachi, Cipolinni og Zabel i et par spurter. Men rart at se han igen har gang i cyklen. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Modsat har Allan Davis skuffet i år synes jeg. Han har ikke vist NOGET som helst. Havde ellers set frem til at han kunne blande sig i spurterne i år.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik Hushovd, Förster og Furlan igennem. SÅ det var noget nær det samme....  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Samme her. Iøvrigt pudsigt at det endte med, at jeg købte Furlan for et par dage siden. Inden Touren betragtede jeg ham som en af løbets absolut dårligste ryttere, da han ikke har vist alverden siden Vueltaen i 2002 hvor han slog Pettachi, Cipolinni og Zabel i et par spurter. Men rart at se han igen har gang i cyklen. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Modsat har Allan Davis skuffet i år synes jeg. Han har ikke vist NOGET som helst. Havde ellers set frem til at han kunne blande sig i spurterne i år.

<{POST_SNAPBACK}>

Han er jo ikke en rytter der kan forventes at slå Hushovd, Boonen og McEwen, så jeg syntes egenligt at Davis har klaret sig som forventet. :smile:

Nu har du vel skilt dig af med ham til i dag. Han fik jo hårde knubs i går i styrtet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik Hushovd, Förster og Furlan igennem. SÅ det var noget nær det samme....  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Samme her. Iøvrigt pudsigt at det endte med, at jeg købte Furlan for et par dage siden. Inden Touren betragtede jeg ham som en af løbets absolut dårligste ryttere, da han ikke har vist alverden siden Vueltaen i 2002 hvor han slog Pettachi, Cipolinni og Zabel i et par spurter. Men rart at se han igen har gang i cyklen. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Modsat har Allan Davis skuffet i år synes jeg. Han har ikke vist NOGET som helst. Havde ellers set frem til at han kunne blande sig i spurterne i år.

<{POST_SNAPBACK}>

Han er jo ikke en rytter der kan forventes at slå Hushovd, Boonen og McEwen, så jeg syntes egenligt at Davis har klaret sig som forventet. :smile:

Nu har du vel skilt dig af med ham til i dag. Han fik jo hårde knubs i går i styrtet.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har slet ikke haft ham på holdet :w00t: Min fidus til ham har aldrig været så stor, men havde da alligevel forventet at han måske kunne blande sig lidt mere. Han har jo ikke kørt bedre spurter end den ene Voigt begav sig ud på hvor han kommer i top10. Han burde kunne vise lidt.

Og når vi snakker om sprintere der har skuffet. Jean-Patrick Nazon (jeg ved han blev bange efter det styrt han var ved at ryge med i men alligevel) og Baden Cooke (som efter Bernhard Eisel's sejr i Tour de Suisse åbenbart er blevet 2. sprinter på Francise de Jeux :blink: ) havde jeg absolut også forventet mig mere af.

Link to comment
Share on other sites

Og når vi snakker om sprintere der har skuffet. Jean-Patrick Nazon (jeg ved han blev bange efter det styrt han var ved at ryge med i men alligevel) og Baden Cooke (som efter Bernhard Eisel's sejr i Tour de Suisse åbenbart er blevet 2. sprinter på Francise de Jeux  :blink: ) havde jeg absolut også forventet mig mere af.

<{POST_SNAPBACK}>

Nazon har klart skuffet, men at Eisel gør det bedre end Cooke ser jeg nu ikke som den store overraskelse. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Og når vi snakker om sprintere der har skuffet. Jean-Patrick Nazon (jeg ved han blev bange efter det styrt han var ved at ryge med i men alligevel) og Baden Cooke (som efter Bernhard Eisel's sejr i Tour de Suisse åbenbart er blevet 2. sprinter på Francise de Jeux  :blink: ) havde jeg absolut også forventet mig mere af.

<{POST_SNAPBACK}>

Nazon har klart skuffet, men at Eisel gør det bedre end Cooke ser jeg nu ikke som den store overraskelse. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Men det er netop det overraskende. Cooke burde, i mit hovede, være en bedre sprinter. Men Eisel har virkelig bevist at det er ham der skal køres for. Bortset fra den etape hvor McEwen vinder og Cooke og Eisel kommer ind lige efter hinanden. Der åbner Cooke for Eisel som dårligt har krafter til at overhæle ham :blink:

Link to comment
Share on other sites

Og når vi snakker om sprintere der har skuffet. Jean-Patrick Nazon (jeg ved han blev bange efter det styrt han var ved at ryge med i men alligevel) og Baden Cooke (som efter Bernhard Eisel's sejr i Tour de Suisse åbenbart er blevet 2. sprinter på Francise de Jeux  :blink: ) havde jeg absolut også forventet mig mere af.

<{POST_SNAPBACK}>

Nazon har klart skuffet, men at Eisel gør det bedre end Cooke ser jeg nu ikke som den store overraskelse. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Men det er netop det overraskende. Cooke burde, i mit hovede, være en bedre sprinter. Men Eisel har virkelig bevist at det er ham der skal køres for. Bortset fra den etape hvor McEwen vinder og Cooke og Eisel kommer ind lige efter hinanden. Der åbner Cooke for Eisel som dårligt har krafter til at overhæle ham :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Udfra hvordan de begge har kørt tidligere i sæsonen vil jeg ikke mene, at det er en overraskelse. Eisel kan på sine bedste dage slå de allerbedste, men hans svaghed er manglende stabilitet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share