Tour Manager spil


Diddley
 Share

Hvilket managerspil foretrækker du ?  

64 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Så er Squatties grimpeurs tilmeldt på trods af stor modstand over for DR´s spilkoncept. Med det hold må jeg vist hellere få skiftet en del ryttere ud efter den indledende ITT. :w00t:  :laugh:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jo flovt, hvis du ikke vinder puljen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så er Squatties grimpeurs tilmeldt på trods af stor modstand over for DR´s spilkoncept. Med det hold må jeg vist hellere få skiftet en del ryttere ud efter den indledende ITT. :w00t:  :laugh:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jo flovt, hvis du ikke vinder puljen :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor i alverden skulle det være det? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Fordi du i den anden tråd har afsløret mere viden om tour de France og rytterne end resten af Mol tilsammen :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er nu andre herinde der absolut også render rundt med stor viden på det område, feks. Arne, Ziggy og Scorpio. Og personligt vil jeg mene, at min egen forkærlighed for spanske og italienske ryttere kan komme til at give bagslag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er osse på med superteamet Agilator! :devil::devil:

Jeg har kun EN ting at sige til jer:

SÆT JER NED PÅ NUMSEN!! :devil::devil::devil:

...og for de 100.000$ jeg havde til overs efter handleriet, har jeg købt snipers der tager de ryttere ud, jeg ikke har på mit hold.

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Jeg er osse på med superteamet Agilator!  :devil:  :devil:

Jeg har kun EN ting at sige til jer:

SÆT JER NED PÅ NUMSEN!!  :devil:  :devil:  :devil:

...og for de 100.000$ jeg havde til overs efter handleriet, har jeg købt snipers der tager de ryttere ud, jeg ikke har på mit hold.

<{POST_SNAPBACK}>

jamen så håber jeg at vores hold er identisk.. nåh nej..... jeg havde jo ikke penge til overs til gengæld hackede jeg swush.. således at jeg scorede 50 mill ekstra til mit hold...gnæk gnæk :devil:

Edited by trooper
Link to comment
Share on other sites

Klokken er næsten 23 nu, dvs. det er over 3 timer siden den sidste rytter krydsede målstregen... Og alligevel har de sløve padder hos DR/Swush ikke opdateret Tour Manageren endnu. SPADER! :mad:

Nå men jeg havde da i hvert fald 1-2 idag + Landis og Voigt - og havde ikke spildt penge på Ullrich, så en nogenlunde hæderlig dag for mig.

Btw - bemærkede i at Ullrich ikke var så godt kørende? Det var fordi mine snipers pløkkede en bedøvelses-pil i rumpetten af ham efter 400 meters kørsel. :laugh:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Klokken er næsten 23 nu, dvs. det er over 3 timer siden den sidste rytter krydsede målstregen... Og alligevel har de sløve padder hos DR/Swush ikke opdateret Tour Manageren endnu. SPADER!  :mad:

Nå men jeg havde da i hvert fald 1-2 idag + Landis og Voigt - og havde ikke spildt penge på Ullrich, så en nogenlunde hæderlig dag for mig.

Btw - bemærkede i at Ullrich ikke var så godt kørende? Det var fordi mine snipers pløkkede en bedøvelses-pil i rumpetten af ham efter 400 meters kørsel.  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Argh, jeg skulle have vist at du havde snipers på ruten! Besluttede mig i sidste øjeblik for at bytte Vinukourov med Ullrich :4slap:

Link to comment
Share on other sites

Klokken er næsten 23 nu, dvs. det er over 3 timer siden den sidste rytter krydsede målstregen... Og alligevel har de sløve padder hos DR/Swush ikke opdateret Tour Manageren endnu. SPADER!  :mad:

Nå men jeg havde da i hvert fald 1-2 idag + Landis og Voigt - og havde ikke spildt penge på Ullrich, så en nogenlunde hæderlig dag for mig.

Btw - bemærkede i at Ullrich ikke var så godt kørende? Det var fordi mine snipers pløkkede en bedøvelses-pil i rumpetten af ham efter 400 meters kørsel.  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Argh, jeg skulle have vist at du havde snipers på ruten! Besluttede mig i sidste øjeblik for at bytte Vinukourov med Ullrich :4slap:

<{POST_SNAPBACK}>

me too :sneaky2::sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Aarrghhhhh! Var blevet advaret, men ville absolut have Klöden på holdet... :annoyed:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var jo knapt så smart. Jeg havde nu også en 3 ryttere i Botero, Rich og Honchar som jeg havde forventet en bedre ITT fra, men 6 mand i top 9 må aligevel betragtes som acceptabelt. Det rækker da til en forløbig 2. plads i MOL-ligaen og med de handler der er lavet til i dag regner jeg da med at avancerer til 1. pladsen. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

To dage med vinderne på holdet - endda uden at skulle bruge penge på at handle  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det der RAW-pladder giver altså ikke ekstra point! Det er klart inden for reglerne at handle, og at det andet giver street-kredit på den lokale beværtning er ubrugeligt! :laugh::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share