MaxPower som Girevik - træningsmand med kettlebells


MaxPower
 Share

Recommended Posts

I øvrigt...

Morgenvægt: 85,3kg

Morgenmad: en skål havregryn + mælk, anslået til 400g

Væskeindtag under spinning: 1,4 liter

Vægt efter spinning: 84,2kg

Væsketab under spinning og i øvrigt (en enkelt toilet-besøg er det blevet til): 2,9 liter :crazy: :freaked: :dropjaw: :dropjaw: :dropjaw:

Link to comment
Share on other sites

Yoga

En time med Mette (ikke b_skaal) :wink: som bestod af følgende:

Siddende bøj fra side til side, lidt varierende tempo

Kattestræk - de store

Solhilsner, både normale og en del med variation

Kragen :w00t: - for første gang med i en yoga-time, men jeg har jo øvet den en del hjemme og i øvrigt.

Trekanten

Den spidse vinkel

Hænder til fødder (foroverbøjet strakt med spredte ben)

Mavebøjninger med benene strakt og lodret, både lige og skrå - puha hårdt

Benløft, både enkeltvis og samlede - puha meget hårdt

Bro

Skulderstanden

Ploven

Fisken

Afslaaaaaapning - jeg kom vist pænt langt væk :laugh: - faktisk er jeg lidt i tvivl om jeg faldt i søvn eller ej :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Spinning - 14-07-2005

Spock var special guest-star. Arne skulle også have været der men kunne ikke - surt...

Den stod på Mettes "sædvanlige" :laugh: - først en 1'er og så en begynder.

Mine stænger og røv var SÅ smadrede, og det må stadig være DOMSEN fra i mandag, måske øget lidt i styrke af spinningen tirsdag. Så jeg var lidt tvivlende mht hvor meget jeg kunne yde.

1'eren så cirka således ud:

Opvarmning - første siddende 6-8 min med stigende belastning, derefter lidt korte stående intervaller.

12 min siddende dobbelttakt - stigende tempo, dvs sang to har højere tempo end et, og nr tre højere end to :bigsmile:

Sveistrup frikvarter, dvs 2:20 - jeg var lidt oppe og stå, men ikke noget særligt.

Så var det hovedretten.

3 min stående enkelttakt

3 min siddende mellemtakt

4 min stående enkelttakt

4 min siddende mellemtakt

3 min stående enkelttakt

3 min siddende mellemtakt

4 min stående enkelttakt

Et eller andet til dessert jeg ikke lige har nogen superklar erindring om :laugh: men der var da vist Birthe indblandet. Jeg skulle ikke nyde noget af stående turbo-tempo, så jeg kørte den bare tungt siddende.

Begynder (husker den ikke så tydeligt :laugh: ):

opvarmning ca 10 min

4 min stående enkelttakt - muligvis var det rent faktisk en del af opvarmningen, for de andre kørte den som 30 sek intervaller.

12 min siddende dobbelttakt - ligesom forrige time :wink:

6 min med stående/siddende intervaller på programmet, men Mette mente at "nogen" da godt kunne stå op hele vejen. Det gjorde jeg så, og da tempoet var så rart tænkte jeg det kunne være sjovt at nuppe 10 min stående. Det betød så at jeg lå lidt under tempoet i den sidste del, og Mette ville meget gerne have mig med derop. Jeg var dog ikke i tvivl om at det ville drukne i syrebad meget hurtigt, men jeg tog dog de sidste 30 sek i det rigtige tempo :bigsmile:

PR i et langt stående interval :cooldance:

Derefter var der så lidt siddende tempokørsel og til sidst "drengene imod pigerne"-spurt til Johnny Deluxe. Kørte tempoet når det ikke var éns tur, og gav den gas når det var. Gik fint de to første intervaller, den sidste var vist et helt minut. Allerede inden havde jeg mærket min venstre læg begynde at krampe en smule, og det gjorde den så stille og roligt ret tidligt i sidste interval. Efter 15 sek meldte højre læg sin ankomst. Og så krampede de nærmest om kap - damn det var lidt nasty, men jeg kunne da lige køre færdigt :devil:

Rimelig solid omgang. Det var tydeligt at benene satte grænsen idag, og det var faktisk kun sidst i det stående 10 min interval at jeg for alvor kunne mærke lungerne var lidt pressede. Jeg var god til at drikke vand idag - 2,8 liter på de to timer. Inden aftensmaden vejede jeg 400g mindre end i morges (med tøj på endda), og normalen er nok nærmere at jeg vejer et kg mere. Så kan man jo regne lidt på det... :dropjaw:

Link to comment
Share on other sites

Yoga

Solhilsner

Kragen

Trekanten

Den spidse vinkel

Bro

Skulderstanden

Ploven

Fisken

Hmm... Du er ved at ha opnået et vist niveau inden for yoga, og jeg synes det er på tide at øse lidt ud af min meget lidt offentligt kendte - men nærmest uudtømmelige - yoga-viden.

Derfor vil jeg anbefale dig at begynde at prøve kræfter med følgende øvelser:

Vendeploven

Strandvaskeren

Polygonen

Den borede tunnel

Pikstand

Grønthøsteren

Måneforbandelsen

Møgsprederen

God fornøjelse. :4smartass:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

KlausJ>> :4thumbup: :4thumbup: :laugh:

Maxp>> kunne faneme knapt kende dig, hold da kæft du har smidt fedtet, knægt!! I gang med de tunge vægte igen, kan du så komme i gang!!! :4smartass:

Ej seriøst, hyggeligt idag, gode timer Mette leverede.

Link to comment
Share on other sites

Det kan være jeg lige skal poste programmet i din log inden hver time, så du ved hvad du laver :wink:

Du mangler i hvert fald de små pulstoppe, der opstod ved irritation over "søde" børn i salen...

Godt kørt - og "tak" for fedt%måling, den var bare led!

Link to comment
Share on other sites

Væsketab under spinning og i øvrigt (en enkelt toilet-besøg er det blevet til): 2,9 liter  :crazy:  :freaked:  :dropjaw:  :dropjaw:  :dropjaw:

:laugh: Velkommen i klubben! :4thumbup:

Det lyder iøvrigt til at timerne med B-skaal igår var ritti fede!! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Klaus -> Jeg kan ikke finde de øvelser nogen steder. Har du et link? Er de svære?

Det kan være jeg lige skal poste programmet i din log inden hver time, så du ved hvad du laver :wink:

Du mangler i hvert fald de små pulstoppe, der opstod ved irritation over "søde" børn i salen...

Godt kørt - og "tak" for fedt%måling, den var bare led!

<{POST_SNAPBACK}>

Egentlig er det vel ikke så vigtigt hvad man laver, men om man giver hvad man har :devil:

Evt kunne du sende dem som PM's, så det ser ud som om jeg selv kan huske det :laugh:

De var da søde børn :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning - 15-07-2005

Chinups (overhånds)

5 x 7 @ mig

Swissball lying db press

1 x 10 @ 12kg

1 x 10 @ 17kg

Ville hellere prøve seated

Swissball seated db press

3 x 10 @ 22kg

1 x 20 @ 12kg

Dødløft

2 x 15 @ 46kg

Stille og roligt - MEGET stille og roligt :laugh:

Db hammercurl

2 x 10 @ 22kg

1 x 20 @ 12kg

Facepulls (blå elastik)

2 x 20

Link to comment
Share on other sites

Løb - 15-07-2005

Benene skreg nærmest efter en løbetur - spørg mig ikke hvorfor :laugh: - men de skulle da ikke snydes. Ben og røv var kun lidt mærkede efter igår, og det gik også sådan relativt ubesværet.

Distance: 5km

Tid: 0:26:30

Hastighed: 11,3km/t

Det var ikke meget hurtigere hastighed end min tur på små 12km for et par uger siden. Det kunne også mærkes, men det er 10 dage siden jeg havde løbet, så jeg skal jo lige igang.

I næste uge vil jeg tage det meget med ro med spinning, men så til gengæld løbe lidt 3000 meter / Cooper, bare for at se hvad jeg ligger på, og for at få en kondital som reference. Jeg burde også prøve en watt-max test på vores nye motionscykler ved lejlighed, men den skal vist lige byde sig først :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Yoga - 16-07-2005

En time med Rene.

Stående stræk til siden

Foroverbøjning

Trekanten

Foroverbøjning med bredere fodstilling

Rotation af rygsøjlen i foroverbøjet position

Stolen

Solhilsner - en god håndfuld. Det er noget der giver varmen

Liggende cirklerne med hoften, benene bøjet, hænderne på knæene

Rygsøjle-rulninger, helt fra skuldrene ned og sidde på halebenet

Statisk mave, skiftevis siddende V med strakte ben og liggende.

Et-bens bro

Ploven - i dag kunne jeg faktisk få begge håndflader ordentligt ned på gulvet. Jeg plejer ellers kun lige at have kontakt med fingrene. Jeg håber ikke det er et tegn på at mine arme skrumper :laugh:

Fisken

Afslapning

Link to comment
Share on other sites

Spinning - 16-07-2005

En times spinning i SATS Nørrebro featuring Mr Spock i instruktør-sadlen.

Han havde sagt meget dårligt om lokalets udluftning, lydsystem, udformning og hvad der eller kunne være galt. Lokalet er langt, 4 cykler bredt, har kun højttalere i venstre side (højre for instruktøren :laugh: ) og lyder en lille smule som et badeværelse. Men det var helt fint til at køre en god time. Der var også et spejl på den forreste væg, så det var lidt sjov, og også ret lærerigt at se sig selv på cykel. Nogen cykelrytter ligner jeg sgu' ikke :laugh: - heldigvis da...

Jeg kan GODT huske nogenlunde hvordan timen var opbygget, men med lidt hjælp fra spock kan jeg jo lige så godt poste det helt korrekte program - støvsuget for diverse ligegyldige referencer til TdF :tongue:

Opvarming, 8 mins

Enkelttakt, 14 mins

- 1/1, 1/2, 1/3, 1/4 siddende stående

-------------------------------

pause, 1 min rul

-------------------------------

3 min siddende tempo

10/10 20/20 30/30 40/40 50/50 sek tempokørsel, siddende/stående

2 mins siddende tempo

-------------------------------

4 x ( 40 sek siddende, 20 sek stående)

4 x ( 40 sek siddende, 20 sek stående angreb)

2 x ( 20 sek siddende, 40 sek stående angreb)

Der blev kastet med intensitetsskalaer, syregrænser og hvad har vi - det skal de åbenbart i SATS :tongue: - men Spockie er en fin instruktør. Jeg har fuld forståelse for at det kan være rigtig svært at lære at "være på" en hel time.

Det er i hvert fald meget mere hygge/familie-stemning over Mettes timer i Holte, ikke at det på nogen måde går ud over intensiteten for mit vedkommende. Begge dele er fedt.

Jeg synes selv jeg kørte en fin time, tilpas hårdt uden at køre mig selv helt i hegnet - jeg skulle jo også hjem igen, og jeg var naturligvis på cykel derud (2x16,5km ca). Jeg fik også ros for teknikken - jeg kører jo bare som Mette har lært mig det og som det føles rigtigt :cooldance:

I morgen er hviledag fra aktiviteter der involvere en sadel. Timen i dag og timerne torsdag var fine nok, men benene kræver lidt restitution og det mærkes ved at jeg ikke kan presse lungerne så voldsomt. Så har jeg til gengæld også fået en løftet pegefinger om at der løftes for lidt tunge vægte i denne log :laugh: , og jeg må da give "vedkommende" ret i at vægtene ikke fylder så meget mere. Så i morgen skal der trænes RIGTIG bænkpres, og hvad jeg så ellers finder på :bigsmile:

På mandag sker måske noget stort - sådan rent spinning-mæssigt. Nu må vi se :smile:

Link to comment
Share on other sites

Løb - 16-07-2005

Jeg er da slet ikke til at styre på 10 tønder land :laugh:

Som jeg truede med igår ville jeg prøve at løbe lidt kortere distancer for at skyde mig ind på hvad jeg kan lave på en Cooper.

Så jeg løb den lille rute rundt i søllerød jeg havde skudt til ca 3km - ved at bruge distance-programmet. Umiddelbart inden målte jeg lige efter på map24.com og den sagde 2,95 km. Mit hidtil hurtigste løb var en 4,5km jeg havde løbet med 13,1km/t svarende til ca 2600 meter på en Cooper, så jeg ville være helt og aldeles tilfreds hvis jeg kunne løbe 2800 meter. Jeg havde derfor fundet et pejlemærke efter 1km for at se om tempoet var til det. Det lå jeg 5 sekunder under. Et sted mellem halvvejs og 2/3 inde var jeg lidt i tvivl om tiden, fordi jeg troede der var længere hjem end der var, men det gik fint nok og jeg fik vist lige presset mig selv et halvt gear op.

Opløbet er op af en lille bakke og ved foden var der kun gået elleve og et halvt minut. Nøøj det kunne være sejt at komme under 12 minutter på 3000 meter, og jeg fik presset mig selv det sidste, men jeg var meget tæt på max ydeevne allerede.

Efter turen måtte jeg lige måle efter på cykel, for at se præcis hvor lang den var. Map24 havde ret - præcis 2950 meter.

Resultatet blev:

Distance: 2,95km

Tid: 12 minutter, 13 sekunder

Hastighed: 14,5km/t PR :w00t::w00t::w00t:

Cooper-ækvivalent: 2898 meter :banana3: :banana3: :banana3:

Og det skal lige nævnes at denne rute bestemt ikke er flad som en pandekage. Som nævnt slutter den med en stigning på 150-200 meter og cirka midt på har den også en rimelig pæn bakke på 100 meter. Derudover er den bare sådan lidt ujævn.

På onsdag vil det helt sikkert være en god dag at smutte ned på det lokale idrætsanlæg, og tage en rigtig Cooper rundt på banen - det bliver fedt :devil:

PS: Den Cooper-distance giver mig i øvrigt en iltoptagelse på 4,57 L/min og et kondital på 53,2 ml/kg/min, og det står faktisk som værende højt ift normalbefolkningen :cooldance:

Det er altså noget der giver blod på tanden...

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Lee løbet! MaxP :4thumbup: Jeg ville dø hvis jeg skulle gøre det under 20 min. :laugh:

Lige en undren, det kan være svaret har stået tidligere, men jeg har ikke set det - hvorfor

Swissball lying db press

1 x 10 @ 12kg

1 x 10 @ 17kg

Ville hellere prøve seated

Swissball seated db press

3 x 10 @ 22kg

1 x 20 @ 12kg

??

Link to comment
Share on other sites

Lee løbet! MaxP  :4thumbup:  Jeg ville dø hvis jeg skulle gøre det under 20 min.  :laugh:

Lige en undren, det kan være svaret har stået tidligere, men jeg har ikke set det - hvorfor

Swissball lying db press

1 x 10 @ 12kg

1 x 10 @ 17kg

Ville hellere prøve seated

Swissball seated db press

3 x 10 @ 22kg

1 x 20 @ 12kg

??

<{POST_SNAPBACK}>

Tak :bigsmile:

Grunden til at der er en swissball indblandet er at det var en hjemmetræning, og jeg har ikke rigtig noget jeg vil bruge som bænk, så der fungere swissballen fint. Derudover gør den også øvelserne noget mere krævende for hele kroppen.

Link to comment
Share on other sites

Træning - 17-07-2005

Efter en fire timers morfar :sleeping: (fatter ikke lige hvorfor jeg nogengange er så træt) fik jeg taget mig sammen til træning.

Løbebånd

2:30

Bare sådan lidt varieret for at blive varm.

Jeg prøvede for sjov at skrue den op til 14,5km/t som jeg løb med igår, og det var altså lidt pudsigt, for det var MEGET hurtigere på løbebånd.

Jeg tænkte så bagefter at det måske viste miles/hour, men det løbebånd kan slet ikke gå op til 14,5 miles i timen, så jeg ved ikke lige hvad der foregår.

Motionscykel

2:30

Også bare lidt udstyrstest.

Squat

1 x 5 @ 20kg

1 x 5 @ 40kg

1 x 5 @ 50kg

1 x 5 @ 60kg

1 x 2 @ 70kg

Kender i det, at man møder en god gammel ven, man ikke har set nogle måneder, sidder og snakker og har det godt, og pludselig ud af det blå fyrer vennen en knytnæve lige i masken på dig! :mad:

Sådan havde jeg det lidt...

Det startede ellers fint og det kørte egentlig let nok. Men så på anden rep med 70 fik jeg et jag af smerte startende fra lige over venstre hofte (på ryggen) og et stykke ned af låret. ØVØVØV :crybaby:

Det var ikke fordi smerten var så voldsom, og resten af træningen føltes det "bare" lidt ubehageligt fra området, men det er altså ikke en rar følelse og det mærkes tydeligt nu.

Bænkpres

1 x 15 @ 20kg

1 x 15 @ 40kg

1 x 10 @ 50kg

1 x 5 @ 60kg

1 x 5 @ 70kg

1 x 5 @ 80kg

1 x 5 @ 90kg

1 x 1 @ 100kg

1 x 5 @ 80kg

1 x 8 @ 80kg

1 x 20 @ 50kg

Wuhuu - jeg kan stadig løfte 100kg i patpressen :cooldance:

Det er jo lige før man burde sætte den på programmet igen :laugh:

One arm machine row

1 x 10 @ 30kg

3 x 10 @ 40kg

Fin fin

Chest press

1 x 10 @ 60kg (en arm af gangen)

2 x 10 @ 60kg (begge arme samtidig)

Vores fine nye maskineri har jo den fantastiske egenskab at man selv kan bestemme om man vil presse samlet eller unilateralt. Der er dog ingen tvivl om at det er nemmest at køre samtidig.

Facepulls

3 x 20 @ 30kg

Stiff arm pulldown

2 x 25 @ 25lbs

Assisted neutral grip chinups

1 x 15 @ -24lbs (10,9kg)

Nice

Det er en meget blandet følelse jeg får at sådan en træning. På den ene side er det fedt og jeg bliver generelt i bedre humør af træning. På den anden side er det forbandet frustrerende at være så defekt at der tilsyneladende skal så lidt til. 70kg var jo dårlig nok opvarmning før det gik af h* til med ryggen.

Jeg kan ikke finde ud af det. Der skal komme noget godt ud af det til sidst, det er bare lidt svært at se nogle gange :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning - 18-07-2005

Sted: Parken :bigsmile:

En lille høj-rep omgang - sådan da...

Incline bænkpres

1 x 15 @ 35kg

2 x 20 @ 40kg

Shit - man mærker først rigtig sine doms når man begynder at arbejde musklen igen. :devil:

Cable rows

1 x 15 @ 45kg

2 x 20 @ 50kg

One arm db press

1 x 10 @ 16kg

3 x 10 @ 20kg

Hammercurl

3 x 10 @ 20kg

Kragelaterals

2 x 15 @ 10kg

Spinning 3 - 18-07-2005

Sted: Parken

Instruktør: En Hr Chris MacDonald - rygterne sagde han skulle være god :tongue:

Featuring: Arne, Spock og godt 60 andre storsvedende cyklister :laugh:

Lad os bare sige det var lidt af en oplevelse. Der er milevid forskel på stemningen når 65 personer bare vil køre igennem og så timerne i Impuls med 10-20 personer, hvor mange nok kunne være forældre til dem der kørte i parken :laugh:

Og så var der jo også lige luften og temperaturen. ALDRIG har jeg oplevet noget lignende. Luftfugtigheden har været 100+ % :laugh: og temperaturen må have være godt over 30 grader. Arne fortalte at de var igang med at opgradere udluftningen, så pt var halvdelen af den udluftning, der normalt var der, faktisk var pillet ned.

ALDRIG har jeg svedt så meget i mit liv og jeg gjorde da mit bidrag til den så der åbenbart skulle anlægges i rummet umiddelbart efter :laugh: Jeg fik også drukket begge dunke ca 3 min før vi nåede toppen, hvor jeg først for nyligt er begyndt at tage hul på dunk 2.

Programmet:

10 min opvarmning

10-12 min siddende mellemtakt

et par min stående

10 min siddende enkelttakt

5 x 1/1 stående siddende enkeltakt, samme belastning

godt 6 min stigende belastning og tempo, stående sidste 4

Og der var naturligvis ingen pauser, og jeg tog mig heller ikke nogen.

Arne mente bagefter at jeg havde kørt med håndbremsen trukket. Det er der lidt sandhed i, men forklaringen er nok nærmere dårlig kontakt til gaspedalen. Den første cykel jeg hoppede på knirkerede belastningsknappen og den blev alt for hurtig tung, så jeg valgte en anden der virkede ok - den havde i hvert fald ikke det problem. Desværre havde den så det omvendte problem, for jeg skulle dreje og dreje før der skete noget som helst. Så er det sgu' ikke nemt at presse sig selv, hvis man skal bruge for meget tid på den slags. Nu var det vist også en meget atypisk 3'er time, og for mit vedkommende i hvert fald ikke noget der gjorde det lettere at give max. En del af grunden til at jeg ikke gav mig 100% er nok også at jeg har det bedst når jeg er i fuld kontrol og holder mig indenfor grænserne. Det ville være så dumt og pinligt, hvis jeg gik kold på halvvejen, fik krampe eller knækkede mig :laugh: Måske sad jeg også og ventede på en ond omgang stående mellemtakt, der bare aldrig kom :wink:

Jeg vil nu også stadig mene jeg kørte en solid time forholdene taget i betragtning.

Vi havde kørt lidt over tid, så der blev ikke rigtig tid til stræk. Det blev derfor taget bagefter uden foran lokalet. DAMN jeg var smidig. Den vedhæftede baldestrækker-øvelse lavede jeg bedre end nogensinde, og i siddende buk forover endte jeg faktisk med hovedet helt nede i knæene som manden på billedet uden anstregelse :w00t:

Derudover synes jeg lige det skal nævnes at jeg nåede over 50km transportcykling - så ikke så mærkeligt jeg var pænt træt da jeg kom hjem :laugh:

Inden jeg var i parken havde jeg været nede med min egen cykel på værksted (i Hellerup), hvor jeg så havde aftalt med dem at jeg skulle låne en anden cykel imens. Fint nok, og jeg var ikke synderligt bekymret for hvad de ville byde mig. Det burde jeg nok have været :w00t:

Alle må kende de der gyngeheste man finder på legepladser, der nærmest bare er en stor fjeder banket i jorden med et sæde ovenpå. Sådan var det lidt at køre den cykel :laugh::laugh::laugh: MEGET blød affjedring både for og især bag og naturligvis helt oprejst kørestilling. Det er sådan noget der kunne få mig til at købe en racer :bike:

post-1845-1121755082_thumb.jpg

post-1845-1121755092.jpg

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Fint du kom afsted - og fedt du deltog.

Lidt atypisk time, som du også bemærker - så du bliver nødt til at prøve een mere :laugh:

Fik ikke rigtigt tid til kæbe, jeg blev ringet op ved 1630 tiden, om jeg ikke kunne tage den første time inden Chris-timen - så det gjorde jeg naturligvis (så havde man da mulighed for at score en cykel forrest :innocent::laugh: ).

Kan godt forstå din strategi med at køre stille og roligt og kontrolleret, nu det var din første gang. Efter noget tid kender man sin grænse utroligt præcist, og man kan nærmest på sekundet mærke og forudse hvornår kroppen klapper sammen :laugh:

Omvendt er en stor del af oplevelsen, at vove sig ud hvor man ikke er sikker på man kan bunde - går man ned, må man jo bare bakke ud, går det godt, så har man rykket sin grænse endnu en gang, og lært sig selv og sine grænser at kende endnu bedre.

Varmen var bare lækker, det var så fedt. :4thumbup:

Som Arne bemærkede i aftes på MSN, var følelsen vel nærmest som en fisk må have det, når den lige et hevet op på land ,og ligger og snapper efter vejret.. man snappede virkelig efter at få ilt nok, og vi må alle have lignet en bunke torsk på et skibsdæk :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fint du kom afsted - og fedt du deltog.

Lidt atypisk time, som du også bemærker - så du bliver nødt til at prøve een mere  :laugh:

jooo...

Kortet løber til og med søndag.

Kan godt forstå din strategi med at køre stille og roligt og kontrolleret, nu det var din første gang. Efter noget tid kender man sin grænse utroligt præcist, og man kan nærmest på sekundet mærke og forudse hvornår kroppen klapper sammen  :laugh:

Omvendt er en stor del af oplevelsen, at vove sig ud hvor man ikke er sikker på man kan bunde - går man ned, må man jo bare bakke ud, går det godt, så har man rykket sin grænse endnu en gang, og lært sig selv og sine grænser at kende endnu bedre.

Jeg er kontrol freak :blush:

Men jeg skal nok prøve

Som Arne bemærkede i aftes på MSN, var følelsen vel nærmest som en fisk må have det, når den lige et hevet op på land ,og ligger og snapper efter vejret.. man snappede virkelig efter at få ilt nok, og vi må alle have lignet en bunke torsk på et skibsdæk  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Du kunne også bare have stoppet sætningen efter "følelsen var vel nærmest som en fisk må have det" :laugh::laugh::laugh:

Der var da vådt nok.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share