Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Jeg oplever en vis nysgerrighed for tiden omkring denne "ven " jeg har fået mig .. :blush:  hvilken jeg har den fulde forståelse for men men men..jeg er ikke parat til at afsløre noget men beder jer blot nyde denne mega glæde som det giver mig.

Hemligheden omkring dette giver klart en ekstra spark og ikke mindst tiden til at finde ud af at lære hinanden at kende. :tongue: Der er godt nok gået små 2 mdr .. i kan sagtens vente lidt endnu.  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, vi kan ikke. :nonono:

<{POST_SNAPBACK}>

årrrrrrrrrrrh det kan i dag.... :wink: smiler stort og varmt

<{POST_SNAPBACK}>

:4ranting:

<{POST_SNAPBACK}>

rolig rolig.... pas på dit bloodtryk...... :w00t: Det kan ikke være så sundt at blive sådan over så lidt da... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:bottom:

Henning, som vist nok også er lidt kæk i dag. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg oplever en vis nysgerrighed for tiden omkring denne "ven " jeg har fået mig .. :blush:  hvilken jeg har den fulde forståelse for men men men..jeg er ikke parat til at afsløre noget men beder jer blot nyde denne mega glæde som det giver mig.

Hemligheden omkring dette giver klart en ekstra spark og ikke mindst tiden til at finde ud af at lære hinanden at kende. :tongue: Der er godt nok gået små 2 mdr .. i kan sagtens vente lidt endnu.  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, vi kan ikke. :nonono:

<{POST_SNAPBACK}>

årrrrrrrrrrrh det kan i dag.... :wink: smiler stort og varmt

<{POST_SNAPBACK}>

:4ranting:

<{POST_SNAPBACK}>

rolig rolig.... pas på dit bloodtryk...... :w00t: Det kan ikke være så sundt at blive sådan over så lidt da... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:bottom:

Henning, som vist nok også er lidt kæk i dag. :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Var det bilen eller cyklerytterne der fik dig i den humør.... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg oplever en vis nysgerrighed for tiden omkring denne "ven " jeg har fået mig .. :blush:  hvilken jeg har den fulde forståelse for men men men..jeg er ikke parat til at afsløre noget men beder jer blot nyde denne mega glæde som det giver mig.

Hemligheden omkring dette giver klart en ekstra spark og ikke mindst tiden til at finde ud af at lære hinanden at kende. :tongue: Der er godt nok gået små 2 mdr .. i kan sagtens vente lidt endnu.  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, vi kan ikke. :nonono:

<{POST_SNAPBACK}>

årrrrrrrrrrrh det kan i dag.... :wink: smiler stort og varmt

<{POST_SNAPBACK}>

:4ranting:

<{POST_SNAPBACK}>

rolig rolig.... pas på dit bloodtryk...... :w00t: Det kan ikke være så sundt at blive sådan over så lidt da... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:bottom:

Henning, som vist nok også er lidt kæk i dag. :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Var det bilen eller cyklerytterne der fik dig i den humør.... :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Helt klart bilen. Jeg tænker stadig på den nu. :wub::blush:

Det fede var faktisk at jeg var henne og snakke med den gamle om den(Det er blevet vores fælles hobby det med amerikanerbiler). Han havde sørme også spottet den i dag. :bigsmile: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg oplever en vis nysgerrighed for tiden omkring denne "ven " jeg har fået mig .. :blush:  hvilken jeg har den fulde forståelse for men men men..jeg er ikke parat til at afsløre noget men beder jer blot nyde denne mega glæde som det giver mig.

Hemligheden omkring dette giver klart en ekstra spark og ikke mindst tiden til at finde ud af at lære hinanden at kende. :tongue: Der er godt nok gået små 2 mdr .. i kan sagtens vente lidt endnu.  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, vi kan ikke. :nonono:

<{POST_SNAPBACK}>

årrrrrrrrrrrh det kan i dag.... :wink: smiler stort og varmt

<{POST_SNAPBACK}>

:4ranting:

<{POST_SNAPBACK}>

rolig rolig.... pas på dit bloodtryk...... :w00t: Det kan ikke være så sundt at blive sådan over så lidt da... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:bottom:

Henning, som vist nok også er lidt kæk i dag. :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Var det bilen eller cyklerytterne der fik dig i den humør.... :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Helt klart bilen. Jeg tænker stadig på den nu. :wub::blush:

Det fede var faktisk at jeg var henne og snakke med den gamle om den(Det er blevet vores fælles hobby det med amerikanerbiler). Han havde sørme også spottet den i dag. :bigsmile: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det tænkte jeg nok det skyldes denne kådhed du har i dig da... smiler varmt .

Link to comment
Share on other sites

årrrrrrrrrrrh det kan i dag.... :wink: smiler stort og varmt

<{POST_SNAPBACK}>

Nu skal jeg jo selvfølgelig ikke være den der afsløre dine små hemmeligheder kære Jeanette. Jeg håber bare du er forsigtig, jeg mener en kvinde i din alder kan jo køre sådan en fyr i den alder helt i hegnet rent fysisk - så vær nu bare lidt forsigtig ikke? I sær hvis du skal have noget ud af hans mange "resourcer" i det lange løb :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg oplever en vis nysgerrighed for tiden omkring denne "ven " jeg har fået mig .. :blush:  hvilken jeg har den fulde forståelse for men men men..jeg er ikke parat til at afsløre noget men beder jer blot nyde denne mega glæde som det giver mig.

:poking::poking:heppe heppe hep!

Link to comment
Share on other sites

Jeg oplever en vis nysgerrighed for tiden omkring denne "ven " jeg har fået mig .. :blush:  hvilken jeg har den fulde forståelse for men men men..jeg er ikke parat til at afsløre noget men beder jer blot nyde denne mega glæde som det giver mig.

:poking::poking:heppe heppe hep!

<{POST_SNAPBACK}>

:rofl2: :rofl2: :rofl2:

Link to comment
Share on other sites

årrrrrrrrrrrh det kan i dag.... :wink: smiler stort og varmt

<{POST_SNAPBACK}>

Nu skal jeg jo selvfølgelig ikke være den der afsløre dine små hemmeligheder kære Jeanette. Jeg håber bare du er forsigtig, jeg mener en kvinde i din alder kan jo køre sådan en fyr i den alder helt i hegnet rent fysisk - så vær nu bare lidt forsigtig ikke? I sær hvis du skal have noget ud af hans mange "resourcer" i det lange løb :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skal nok være varsom med ham.. belive me... han skulle gerne holde længe selvom jeg kan være bange for at slide ham op....:rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Dette er næsten oplagt til en poll.... :rofl2: ren gætteleg.... :4thumbup: hvem, hvad, hvorfor, alder osv osv...

Ja ja det er som at skulle tag sin første kærste med hjem til ens forældre.. ikke at mine forældre lagde mærke til noget men jeg kan klart mærke en stor bekymring her for alt det her..

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dette er næsten oplagt til en poll.... :rofl2: ren gætteleg.... :4thumbup: hvem, hvad, hvorfor, alder osv osv...

Ja ja det er som at skulle tag sin første kærste med hjem til ens forældre.. ikke at mine forældre lagde mærke til noget men jeg kan klart mærke en stor bekymring her for alt det her..

:w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Du skulle bare aldrig have sagt noget :sneaky2: JEG VIL GERNE GODKENDE VEDKOMMENDE :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Dette er næsten oplagt til en poll.... :rofl2: ren gætteleg.... :4thumbup: hvem, hvad, hvorfor, alder osv osv...

Ja ja det er som at skulle tag sin første kærste med hjem til ens forældre.. ikke at mine forældre lagde mærke til noget men jeg kan klart mærke en stor bekymring her for alt det her..

:w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Du skulle bare aldrig have sagt noget :sneaky2: JEG VIL GERNE GODKENDE VEDKOMMENDE :ninja:

<{POST_SNAPBACK}>

Se nu bliver jeg helt bange på hans vegne....... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Se nu bliver jeg helt bange på hans vegne....... :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hø hø...... :4police:

<{POST_SNAPBACK}>

Går i tænkeboks.. må have en sikkerhed for han ikke kommer til skade.....du er jo Leeeeeee´du er en hård " Mor" at skulle møde...

:nonono:

Mon der findes hjælp her ........... kan ingen svar få af hende, ingen trænings hjælp indtil hun ved hvem han er og har godkendt ham... .men vil også gerne have ham frisk og klar når hun er færdig med at have ham under strenge afhøring med spot i ansigtet.. ser ham allerede svede vildt foran mig.... uhhaaaaa forkert billede der lige dukkede op der.. sorry....

:rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Sjovt er det at lave gas omkring alt det her.... smiler

Queen Tease hedder jeg ude i byen

men jeg er samme sted... Her er tale om en jeg er ved at lære at kende..vi har ingen spiller regler, ingen planer, intet lovede hinanden og som i ved er dette meget nyt og kan endda være lidt skræmmende. ( på den fede måde )

Jeg har ingen intensioner om andet end nyde det og uaset hvad så kommer det ikke frem her eller via bestikkelse.

Smiler til jer.

Ved i hvad..... jeg er vild med jer alle....

og vigtig for mig i det her er den ro jeg har med det..

og skal have da det er ultra vigtig for mig. :4smartass:

Så herfra er stilhed for min egen skyld....håber i forstår dette.

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

[

Her til sidst vil jeg henvise til de logs jeg læser fast og de nye som dukker op i tide og utide som er alt for fede at læse i for jeg heller end gerne vil gøre reklame for de mange jeg finder spændende her på Mol og give log ejeren en varm, kærlig og beundrende tilkendegivelse for deres log.

Så måske kunne du får glæde af dem også.

Min log hit liste her på Mol:

<{POST_SNAPBACK}>

:poking::poking::poking::poking::poking::poking:

Link to comment
Share on other sites

[

Her til sidst vil jeg henvise til de logs jeg læser fast og de nye som dukker op i tide og utide som er alt for fede at læse i for jeg heller end gerne vil gøre reklame for de mange jeg finder spændende her på Mol og give log ejeren en varm, kærlig og beundrende tilkendegivelse for deres log.

Så måske kunne du får glæde af dem også.

Min log hit liste her på Mol:

<{POST_SNAPBACK}>

:poking::poking::poking::poking::poking::poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Se den var velfortjent og glemt.... går straks i gang.. smiler varmt

Link to comment
Share on other sites

PW 45 min....

At vågne til morgen var en oplevelse .... :w00t: Min søn har haft sine to kammerarter sovede i nat .....

Nu er jeg ikke verdens mest morgen frisk person men hold da op jeg kom hurtig ud af fjerne i dag...De holdte fest på værelset med Cartoon netværk, højt musik , lego leg og tag fat...

Øjjjjjjjjjjjj

Så var det bare med at kome ud af døren...... :cooldance: så dagens pw var faktisk meget afstressende og ydest stille og behagligt...

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Queen Tease

Så herfra er stilhed for min egen skyld....håber i forstår dette.

<{POST_SNAPBACK}>

Queeenie - Good call fra din side af.. La vær med at involvere for mange i - hjertets affærer !! - til tider skal man ikke bla bla.. bare mærke.. føle.. sanse.. uden en masse bla bla... Dette er et af tilfældene, føler jeg...

...selvom du gerne vil indvie en masse dejlige mennesker i alt du foretager dig - så - for at citere dig selv, i min LOG:

Være varsom med hjertet...

... Dét er den vigtigste muskel i "denne træning" !!!! Osu!!

Kram fra North - L@rs!!

PS: skal jeg sende nogle hørebøffer afsted til dig, så du kan sove længe i weekenden?? :wink:

Link to comment
Share on other sites

I aftes blev jeg sat i skak.... i en trekants chat med L@rs og [email protected] sker ikke så tit at nogen formår det og det har givet mange tanker til eftertanke.

Hatten af for deres rammede ord og at få min fokus på plads igen. :blush:

:4thumbup:

Venskaber er guld værd når man tør at sige det til hinanden som man ved kan have en vis fare...stille de svære spørgsmål til hiananden .. og igen have tiden og overskuddet til at være der.

Jeg elsker bare at lære.... af mine fejtagleser, mine efraringer, andres indsigt og deres viden og ikke mindst af venskab jeg får af så mange mennesker.

Det er en gave... :wub:

Når vi mister fokus er det super at andre kan fange en og sæt en på rette spor igen... fantastisk er det at kunne se det selv, erkende det, undskylde og vide man stadig er holdt af.

Det er mere værd end en hel gryde fuld af guld.

Vi vælger om vi vil gå igennem livet med vores hjerne, fornuft eller hjerte. Jeg har prøvede alle tre. Nogen gange blandet, nogen gange hver for sig.. i dag ved jeg at jeg jeg oplever og får de fedeste succeser ved at følge mit hjerte, lytte til den og nyde med den.

Selvom det er netop denne valg kan give de væreste lussinger i livet for det er her man er sårbar, åben og omfagner livet.

Erfaringer har lært mig at jeg overlever dem ved at reflektere og gå igennem proccesen.

Når man tag fejl af at livet er det for mig at se fordi jeg ikke lyttet til mit indre, ikke sagde fra og vendte kinden til fakta som stod skrevet med store bogstaver i min sjæl.

Så skal man blot finde vej tilbage og gøre bod på det hele.

Svært.. ja da... men det hele værd.

Ansvar for mit eget liv er en gave jeg ved kan ved de forkerte valg sårer andre hvilken aldrig er min intension. Det som kan gøre mig mest ondt i livet...som jeg har så svært med at tilgive mig selv for.

Måske er det præcis derfor jeg ikke tør at give mit hjerte til en enkelt menneske, ikke har turde at nyde forkælelser og glæderne ved et intimt forhold.

Jeg har valgt den nemme vej.. have det sjove ( begær ), være tilstede men ikke have hjertet med fordi jeg er bange for at sætte dem jeg elsker i en skidt situation.

Min bedømmelser på netop denne felt har bragt mig og mine kære i så mange skidte situationer igennem tiden nemlig.

SÅ det er klart noget jeg skal arbejde med intenst.

For første gang i mit liv... og ja det skræmmer mig.. for følelser er fantastiske men også dem som kan forvirre en mere end noget andet.

Jeg har åbenbart taget et valg med mit hjerte omkring dette og skal jeg engang finde kærligheden igen så skal jeg åbne denne dør som er så fyldt med så meget smerte. Hvordan ved jeg ikke, hvad det vil gøre ved mig ved jeg heller ikke.. men en ting ved jeg.. det vil ændre mig og gøre ondt sikkert.

Jeg er dog helt sikkert på det vil være det hele værd i den sidste ende.

Bægær vælger jeg ikke fra men ved også at begær ikke er = kærlighed. Det er heller ikke kærlighedsforhold jeg har søgt i rigtig mange år hvilken var det som L@rs og T@ninja gjorde mig opmærksom på.

Tak til jer begge og glædes i den grad over i er en del af mit liv. I er bare vidunderlige, skaarpe, sjove og ikke mindst ikke bange for at give mig igen på den fedeste måde.

Link to comment
Share on other sites

Queen Tease

Så herfra er stilhed for min egen skyld....håber i forstår dette.

<{POST_SNAPBACK}>

Queeenie - Good call fra din side af.. La vær med at involvere for mange i - hjertets affærer !! - til tider skal man ikke bla bla.. bare mærke.. føle.. sanse.. uden en masse bla bla... Dette er et af tilfældene, føler jeg...

...selvom du gerne vil indvie en masse dejlige mennesker i alt du foretager dig - så - for at citere dig selv, i min LOG:

Være varsom med hjertet...

... Dét er den vigtigste muskel i "denne træning" !!!! Osu!!

Kram fra North - L@rs!!

PS: skal jeg sende nogle hørebøffer afsted til dig, så du kan sove længe i weekenden?? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi sad åbenbart og skrev samtidigt... Ja mine egne ord rammer perfekt.

Link to comment
Share on other sites

Dejligt indlæg Jeanette - du har fået mine første tanker og spørgsmål, så her vil jeg bare sige dig TAK for din måde at dele dine tanker og følelser på - om emner der er vigtig i alle liv og derfor så dejlige at læse og tænke videre over selv - også selv om det kan give et stik af smerte.

Link to comment
Share on other sites

Tegnet Nin

Det nedestående tegn kaldes Nin og er det japanske tegn for ninjutsu. Ifølge ordbogen betyder Nin hemmeligt, eller i smug, men det kan også tolkes på andre måder, Tegnet Nin er sammensat af to mindre tegn, der betyder klinge og hjerte. Dette hentyder til, at hjertet kan ledes til at få samme effekt som en klinge. I bredere forstand kan man sige at Nin betyder evnen til at have kontrol over kroppen, sindet og evnen til at skelne mellem rigtigt og forkert.

post-7136-1123413227_thumb.jpg

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Dejligt indlæg Jeanette - du har fået mine første tanker og spørgsmål, så her vil jeg bare sige dig TAK for din måde at dele dine tanker og følelser på - om emner der er vigtig i alle liv og derfor så dejlige at læse og tænke videre over selv - også selv om det kan give et stik af smerte.

<{POST_SNAPBACK}>

Præcis denne cool effekt af når jeg skriver fra hjertet som gøre mit hjertet varmes i den grad...

Fedt du kan bruge mine ord til at kigge indad...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share