Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey Jeanette!

Skulle bare lige chekke hvordan det står til med dig!

Herligt at se at du får trænet :worship: og at humøret er der!

Stort søndagsknus, kærligste tanker og keep on truckin'!

Sally

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen jeg har en mega overskud i disse dage.. og heldigvis da .. for der var et par stykker jeg kender der havde behov for lidt af det da... :wink: så brugte det fornuftigt... og med varmt hjerte. Takket være dem som havde givet mig overskuuuuu...

dagene forinden.... jeg har haft en super dejlig weekend ... hjemme... fede film... nørderi på nettet og mange dejlige samtaler med dem jeg holder af.

Så det har bare været fantastisk....

Monster kram .. right back to u.....

klem og varme tanker herfra

Link to comment
Share on other sites

Morgen træning;

30 min PW langs åen....

1 time på min MTB

Så kom dagen hvor jeg skulle til psykolog ... kun for min behov.. havde glædet mig vildt.. kom afsted i god tid.. blev lukket ind.. sat mig og ventet..... så kom der en af de ansatte..

"Din tid er altså først om 1 mdr "

Så kan man ikke sige andet end jeg var i god tid.... :w00t: Nå men et hurtig opkald til Stina.. givér du kaffe...

Nice.....hun havde tid.... :4thumbup:

Dog havde hun ikke lige kørekort til sådan en maskine... :wink::tongue: No problemos..... det havde jeg da. :4smartass:

Nu skal jeg ikke se om jeg kan fedte mig ind hos min frisør ... kan nemlig slet ikke holde min garn ud længere... senere træning i OBBC

Link to comment
Share on other sites

Så kom dagen hvor jeg skulle til psykolog ... kun for min behov.. havde glædet mig vildt.. kom afsted i god tid.. blev lukket ind.. sat mig og ventet..... så kom der en af de ansatte..

"Din tid er altså først om 1 mdr

Så kan man ikke sige andet end jeg var i god tid....

Damn jeg er færdig :w00t: Det er sku da noget af en konstatering, "jeg var i go tid" muaaaaahaha. SORRY jeg ku ik lade være

jeg ønsker dig en super dag, krammer herfra

Link to comment
Share on other sites

Weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

:cooldance:

Fik klippet mit hår og kan nu mærke vinden i håret igen...... :w00t: alt for nice...jeg har nok den mest omsorgsfulde frisør i byen...

Hver gang jeg kommer forbi og det er ikke så få gange da vi alle tre bliver klippet der... :innocent:

Så ager han mig blidt på kinden.. og hvordan har min lille kbh tøs det... klarer du dig.. :blink: hvad får du tiden til at gå med og sådan bliver han ved en hel time... :w00t:

Og mig der troede min søn var verdens mester i at stille spørgsmål... :cooldance: tror de deler første pladsen sku...

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC

transport cykling i min søns tempo... :blink:

Ben press @ ? kg x 12 x 5 sæt

Baglår maskine på knæ @ 20 kg x 12 x 5 sæt ( pr bern da :tongue: )

Læg maskine @ ? kg x 12 x 5 sæt

Balle maskine @ 40 kg x 12 x 5 sæt ( pr ben da :tongue: )

Routator cuff @ 4 blokke x 12 x 5 sæt

Pull downs @ 6 blokke x 12 x 5 sæt

Arm krøl @ 7 kg x 12 x 5 sæt

Fransk press @ 6 kg x 12 x 5 sæt

Mave bøj @ BW x 12 x 5 sæt

Knæ op til mave @ BW x 12 x 5 sæt

Mave crunch @ 50 kg x 12 x 5 sæt

PW ... 12 min så var min søn ved at gå til af kedsomhed... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Eftersom jeg er vold ramt af doms så har jeg ikke lavet andet end en gå tur.. ikke en pW altså.. på en time... :blush: Der var en der gjorde mig opmærksom på jeg have taget 55 sæt i går.. :innocent: måske lige et par sæt for meget da.. :w00t:

De sidste mange dage har jeg fået set en hel del fede film... hvilken er ret nyt for mig at begive mig ud i.. men hold da op jeg nyder det.

:smile:

Det giver en mega break i hovedet for tankerne og ikke mindst super oplevelser i instruktørens og forfatterens verden.

The ring 1 og 2 er set ... The ring er desværre ikke set færdig... :blush: faldt nemlig i søvn til den.

Dark water er også set og det er tydeligt lavet af de samme folk .. den er så feeee

Derud over har jeg brugt en del tid på at tænke på min veninde.. på den fede måde altså... forstillede mig samtaler jeg skal have med hende når jeg engang mødes med hende igen.

Nøøøøøøøøøj hvor bliver der nok delt et par løftet pegefinger eller to... :w00t: Jeg har fået læst alle vores mails igennem.. vores mange debats på en site vi begge nød at gøre bruge af og på en eller anden facon føltes det super rart at være tæt på hende på denne måde.

For fanden vi har gennemgået så mange følelser sammen... tanker og livet. Planlagt alt muligt fis og ballade imod dem vi har holdt af.

:4thumbup:

Hendes mand fortalt at den sidste tid havde hun sat mål.. mål som for nok de fleste virker alt for kedelige og underligt at man som døende skulle bruge sin sidste timer på... men for hende var det alfa omega... :smile: Hvilken har givet mig en del tanker og skrupler over.

Jeg er nået frem til at det nok er disse mest alm ting som vi gøre som faktisk kommer til at betyde så meget når man IKKE kan dem længere.

Jeg håber at jeg kan lære min lektier af alt det her.. at huske at glædes over de små ting.. smiler varmt.. at jeg faktisk kan nyde at høre mine børn snakke, skændes, tag dem i mine arme og give dem et kram og kys dem en million gange hvis det er det jeg har lyst, tid og de gider ... :w00t: :4thumbup: Jeg kan tømme min opvaskemaskine, tag mig en ny udd og plukke blomster i haven.

Skulle jeg engang glemme alt det her så giv mig en vink med en vognstang... tror sku hun vil værdsætte at jeg huskede at få det meste ud af mit liv hver eneste dag.

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Mit første indlæg i logbøgerne på mol rammer lige din logbog, som jeg tilfældigvis faldt over :smile:

Jeg var simpelthen nødt til at skrive en kommentar til din sidste post heri.. Virkelig godt skrevet af dig.. :4thumbup: Meget rørende på en måde!

Den fik sgu mig til at falde i staver, så jeg sad bare og gloede dumt ind i skærmen, da min chef pludselig kom vadende ind på mit kontor... hmmm :blush:

Well.. jeg vil smutte igen.. men mon ikke jeg kigger ind senere.. :wink::bigsmile:

Edited by + Don K +
Link to comment
Share on other sites

Mit første indlæg i logbøgerne på mol rammer lige din logbog, som jeg tilfældigvis faldt over  :smile:

Jeg var simpelthen nødt til at skrive en kommentar til din sidste post heri.. Virkelig godt skrevet af dig..  :4thumbup:  Meget rørende på en måde!

Den fik sgu mig til at falde i staver, så jeg sad bare og gloede dumt ind i skærmen, da min chef pludselig kom vadende ind på mit kontor... hmmm  :blush:

Well.. jeg vil smutte igen.. men mon ikke jeg kigger ind senere..  :wink:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er jeg beæret over du sådan fik lyst til at skrive i min log.. Velkommen til og kom du forbi ligeså tit du lyster.

Tilfældigt.. eller en mening ?? Tjaaa stiller sku mange spørgsmål til tilfældigheder efterhånden.

Alle de mennesker jeg er kommet i kontakt med efter at have flyttet hertil har hver især givet mig så meget ... af alt det jeg længe har savnet og ønsket mig.

Pudsigt.. eller en mening i det ?

Jeg tror på at vi i igennem hele livet er berigede med mange muligheder og det er vores valg, viden eller uvidenhed som viser os hvilken vej vi skal følge.

Jeg svor til at når jeg nu tog min beslutning for at flygte at jeg ville gøre alt i min magt for at få det bedste ud af vores kommende liv. Jeg ville bruge de mange erfaringer jeg har tilegnede mig til noget positivt.

At de mennesker jeg ville lukke ind i mit liv fremover havde de gode kvaliteter i livet.. både være i stand til at modtage men også at give fra sig i venskaber.

Sjovt nok er de få skuffelser jeg har fået i denne tid... jeg investere i mit liv men damn jeg får så mange skønne oplevelser i netop denne beslutning.

Det er fuld forståeligt at man bliver rørt af mine tanker.. de er ægte, fra hjertet og tænksomme... jeg får det på samme måde når jeg læser andres ord af samme karaktere.

Hvad jeg går igennem med mit savn for min veninde har mange også oplevet og dem der ikke har vil desværre få det tæt på sig på et eller andet tidspukt.

Ligeså smukt som en fødsels er ligeså sikker er at samme menneske skal herfra igen.

Min trøst i alt det her er min tro... viden om hvor hun er og at vi skal gense hinanden engang... og damn jeg glæder mig til at give hende en røffle over hun bare sådan forsvandt så pludseligt..

Griner og ser hende smadret at grin over mig lige nu.

Hvis din chef ikke sagde noget eller spurgt til noget så fred være med det.. men måske du skulle læse mere her når du har fri.. :wink:

Mange varme tanker herfra til dig

Link to comment
Share on other sites

De sidste mange dage har jeg fået set en hel del fede film... hvilken er ret nyt for mig at begive mig ud i.. men hold da op jeg nyder det.

:smile:

Det giver en mega break i hovedet for tankerne og ikke mindst super oplevelser i instruktørens og forfatterens verden.

The ring 1 og 2 er set ... The ring er desværre ikke set færdig... :blush:  faldt nemlig i søvn til den.

Dark water er også set og det er tydeligt lavet af de samme folk .. den er så feeee

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er det vel de originale japanske film og ikke de dårlige amerikanske kopier du har set? :smile:

Link to comment
Share on other sites

De sidste mange dage har jeg fået set en hel del fede film... hvilken er ret nyt for mig at begive mig ud i.. men hold da op jeg nyder det.

:smile:

Det giver en mega break i hovedet for tankerne og ikke mindst super oplevelser i instruktørens og forfatterens verden.

The ring 1 og 2 er set ... The ring er desværre ikke set færdig... :blush:  faldt nemlig i søvn til den.

Dark water er også set og det er tydeligt lavet af de samme folk .. den er så feeee

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er det vel de originale japanske film og ikke de dårlige amerikanske kopier du har set? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Alle på Japansk da :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dark Waters Rocks.... :4thumbup:

.... du giver mig lige en ide - poster lige en anbefaling af fede, wacked, spooky og bloody Asia film i min log... (så slipper du for spam i din :tongue: ).

Iøvrigt min fys date var i mandags... ked af at læse, at din først er om en måned!!

Ville bare lige ligge en hilsen og sige hej & tak!! Lækker træning du fik brændt af igår... ! Jeg går pt. og gør mig mange tanker om, hvordan min nye art træning (med vægte) påvirker min krop på en helt anden måde, end min kampsport og løb har gjort.... Det er ret fantastisk...og ret vildt. Men på en måde giver det mening.

Dejlige ønsker om en dejlig tirsdag til dig sødeste!

Knus

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Dark Waters Rocks....  :4thumbup:

.... du giver mig lige en ide - poster lige en anbefaling af fede, wacked, spooky og bloody Asia film i min log...  (så slipper du for spam i din  :tongue: ).

Iøvrigt min fys date var i mandags... ked af at læse, at din først er om en måned!!

Ville bare lige ligge en hilsen og sige hej & tak!! Lækker træning du fik brændt af igår... ! Jeg går pt. og gør mig mange tanker om, hvordan min nye art træning (med vægte) påvirker min krop på en helt anden måde, end min kampsport og løb har gjort.... Det er ret fantastisk...og ret vildt. Men på en måde giver det mening.

Dejlige ønsker om en dejlig tirsdag til dig sødeste!

Knus

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

´

Feeeeeeeeeeeee liste du lige har fået lavet i din log.... skal bare se flere film.... :cooldance:

Altså du kan aldrig spamme i min log.... sis.... :4thumbup: Du har alt den plads du skal bruge her.

Jeg har lige læst det med din fys... æv æv æv men godt du lytter til lægen da... dygtig pige.. *S* Min aftale var dog ikke med en fys men med en Psyk... :blink::w00t: Ja ja jeg kom da ikke for sent da... :wink:

Håber du er ved at få læst til du er ved at falde om af træthed.. du har lidt du skal nå joooooooooh :blink: Hi hi...

Jamen nu er jeg langt fra en Ninja.... alt andet end en faktisk men jeg elsker at løfte og glæder mig vildt til jeg kan løfte TUNGT... :w00t: Jeg gøre hvertfald hvad jeg kan for at lære det pjat... :wink:

Glæder mig til at se hvad du finder ud af min nye træningsprogram.. Jeg har lige modtaget L@rs maveprogram.. faktisk en fed kombination af øvelser.. og hold da op en helved når man tag dem alle på en omgang.. AV AV AV... DOMS....

:sneaky2: som en anden skrev .. Check!!!

Hele den omgang i går har givet det sygest doms i dag så man slet ikke fatter det... glæder mig for vildt til at komme i OBBC i morgen.... :cooldance:

Tasken er pakket og klar... :tongue:

Håber du har haft en fantastisk dag

:4heart: Jeanette

Løber efter " Hjemmeis bilen".... :innocent::blush:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

.. Jeg har lige modtaget L@rs maveprogram.. faktisk en fed kombination af øvelser.. og hold da op en helved når man tag dem alle på en omgang.. AV AV AV... DOMS....

Løber efter " Hjemmeis bilen".... :innocent:  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

...lækkert at læse ... hehe :wink:

...Dét med is bilen overrasker SLET IKKE *lmao*

Kram - L@rs!

Link to comment
Share on other sites

.. Jeg har lige modtaget L@rs maveprogram.. faktisk en fed kombination af øvelser.. og hold da op en helved når man tag dem alle på en omgang.. AV AV AV... DOMS....

Løber efter " Hjemmeis bilen".... :innocent:  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

...lækkert at læse ... hehe :wink:

...Dét med is bilen overrasker SLET IKKE *lmao*

Kram - L@rs!

<{POST_SNAPBACK}>

Ser helt saglig ud.... gotta love ice cream--- :wub:

Knus

Link to comment
Share on other sites

Flere tanker;

Selvom mine tanker har drejet sig meget om døden så er mine eftertanker mere nået dertil hvor jeg mener at man skal huske at den tid vi har her er en gave... :wub:

Det er når vi viser omsorg, varme og vores følelser er der vi lever 100 % .. interessen for hinanden er noget vi værdsætter og husker altid... ( igen med tankerne tilbage til alt den brevvæksling jeg havde med min veninde )

Kærlighed er et ord mange har svært ved at forbinde til andet end Kone, mand, børn og nærmeste familie. Kærlighed er for mig så meget andet også.... vi siger vi holder af hindanden.. giver ros hvor man synes det hører sig til... men vi ved alle hvor meget det betyder at få et langt varmt kram, et opkald fra en næsten glemt ven, at få at vide man er savnet, eller at en nær ven kommer forbi uanmeldt.

Alt dette sker fordi man er elskede.... :wub:

Nyforelskelse smiler vi alle af.... men noget som altid får mig i vildt godt humør er at se et ældre ægtepar gå hånd i hånd et sted, se dem age hinanden og give et kindekys.

Jeg tænker hvilken lang historie de har sammen, at de har en kendskab til hinanden vi andre slet ikke kan sætte os ind i... de har gået igennem gode og dårlig tider sammen og kærligheden er der stadig.

Er det ikke bare noget man kan bukke sig i dyb respekt for?

Intet kommer af sig selv her i livet... det kræver en indsats, lysten, tiden og ikke mindst en følsesmæssigt investering i hinanden.

Uanset om man er i et intimt forhold eller et venskab.

Når nogen viser alt andet end respekt, arrogance og alle de andre negative inpulser så stødes vi, bliver fornermet og truende.

Hvorfor ??

Måske netop fordi dette menneske ikke har så meget kærlighed i sit liv som vedkommende kunne tænke sig er vedkommende fyldt med alt det negative.

Det er tragisk tanke men værd at tænke over. :4smartass:

Jeg vælger selv at sige til folk når de går over min grænse... og fortælle hvilken oplevelse jeg får af dem.

Så ved de i det mindste hvilken signaler de udsender og hvordan jeg modtager dem. Dette giver forståelse selvom modtagerne tit synes at blive overrumplet af mine ord.

Jeg gøre det ikke i en ond mening men derimod for at vise mine grænser uden at lukke for døren.

Det skal ses som en mulighed for at løse en konflikt... For var jeg ligeglad med vedkommende sagde jeg intet .

Kan man smile med hjertet så tror jeg man vil få mest ud af sit liv, få de fedeste oplevelser og ikke mindst .. mest kærlighed i sit liv.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
.. Jeg har lige modtaget L@rs maveprogram.. faktisk en fed kombination af øvelser.. og hold da op en helved når man tag dem alle på en omgang.. AV AV AV... DOMS....

Løber efter " Hjemmeis bilen".... :innocent:  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

...lækkert at læse ... hehe :wink:

...Dét med is bilen overrasker SLET IKKE *lmao*

Kram - L@rs!

<{POST_SNAPBACK}>

L@rs' maveprogram???? Det skal da postes på MOL ikke??? Eller er det SKAWhemligt???? :laugh::laugh::laugh::w00t::wink:

Link to comment
Share on other sites

.. Jeg har lige modtaget L@rs maveprogram.. faktisk en fed kombination af øvelser.. og hold da op en helved når man tag dem alle på en omgang.. AV AV AV... DOMS....

Løber efter " Hjemmeis bilen".... :innocent:  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

...lækkert at læse ... hehe :wink:

...Dét med is bilen overrasker SLET IKKE *lmao*

Kram - L@rs!

<{POST_SNAPBACK}>

L@rs' maveprogram???? Det skal da postes på MOL ikke??? Eller er det SKAWhemligt???? :laugh::laugh::laugh::w00t::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Uhha det må være hemligt for det har da taget ræddi lang tid at få den tilsendt da.... :w00t::w00t::w00t::w00t: men hvis det handler om at gøre sig fortjent til denne hemlighed så må jeg have gjort noget rigtigt her på det sidste så... :wink:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Psssssssssssssssst, bare post det mavse prog. og så post lige nogle billeder  :w00t:  så vi kan se om der kommer goe gains :w00t:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Godt nok gad jeg komme på andenpladsen af L@rs hit liste men dælme ikke brænde det af på at give hans hemligheder ud her på MOL det sku for let.... :w00t: Han skal pines .... så jeg stille og roligt gøre mig fortjent til en møj leeee behandling fra skagens mindste DAMP barn... :4thumbup: :cooldance::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC Gik maskine amok idag.... :w00t: øjjjj det var skægt :cooldance:

Ben press @ 120 kg x 12 x 5 sæt

Box squat teknik @ 30 kg x 5 x 7 sæt... damn svedigt når man sådan skal prøve at huske det hele..men må gøre mig umage til Stina stå ved min side igen til træning...... :4thumbup: .

Dødløft...:nonono:

Balle maskinen @ 40 kg x 12 x 4 sæt

Ben krøl @ 50 kg x 12 x 4 sæt

Routator øvelser @ 4 blokke x 12 x 4 sæt

Skulder press maskinen @ 20 kg x 12 x 5 sæt

Træk ned til brystet @ 5 blokke x 12 x 5 sæt

Fransk press @ 5 kg x 12 x 5 sæt

Arm krøl @ 8 kg x 5 x 5 sæt

Dips med 40kg støtte x 8 x 5 sæt

Mave crunch @ 50 kg x 12 x 5 sæt

Mave øvelser på tårn 12 @ BW X 5 sæt

og lidt mere fra L@rs program.. men halvejs igennem måtte jeg kaste håndklædet i ringen.. suk de DOMS rammer sku hårdt.. på den feeeeee måde... :wub:

+ nogen flere maskine bare nogen få sæt for at prøve dem.. ved engang hvad de hedder... :blush:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share