Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Dagens træning i OBBC Gik maskine amok idag.... :w00t: øjjjj det var skægt  :cooldance:

og lidt mere fra L@rs program.. men halvejs igennem måtte jeg kaste håndklædet i ringen.. suk de DOMS rammer sku hårdt.. på den feeeeee måde... :wub:

+ nogen flere maskine bare nogen få sæt for at prøve dem.. ved engang hvad de hedder... :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Er også en ond ting med det der Lars B program :devil::devil::devil: ... :blush: ... Men... mon ikke en køkkenvægt oveni programmet vil gøre det endnu mere ondt?? :laugh::tongue:

Luv

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens træning i OBBC Gik maskine amok idag.... :w00t: øjjjj det var skægt  :cooldance:

og lidt mere fra L@rs program.. men halvejs igennem måtte jeg kaste håndklædet i ringen.. suk de DOMS rammer sku hårdt.. på den feeeeee måde... :wub:

+ nogen flere maskine bare nogen få sæt for at prøve dem.. ved engang hvad de hedder... :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Er også en ond ting med det der Lars B program :devil::devil::devil: ... :blush: ... Men... mon ikke en køkkenvægt oveni programmet vil gøre det endnu mere ondt?? :laugh::tongue:

Luv

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Han vil se en sixpack... på MIG... :w00t: det må han nok vente længe på.... men muller får man uden tvivl af programmet...

weiiiiiiii :cooldance:

Den der køkkenvægt er kun til BF og BB folk... samt små MMA mænd i Skagen der vil til kamp i tide og utide...

:innocent:

Dem om det... :wink::tongue: nyder at se deres kroppe men ved sku ikke lige hvordan jeg skulle tackle mine små guldklumper alene i egotrip land... :wink: Tror de værdsætter at jeg træner for at blive stærk og ikke mindst for min egen glædes skyld.

PS

I OBBC er der en sandsæk i en mega stor ensom lokale.. der bare hænger og venter på dig.. så tag jeg sku nogen fede billeder af dig mens du træner. :4thumbup: :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Han vil se en sixpack... på MIG... :w00t:  det må han nok vente længe på.... men muller får man uden tvivl af programmet...

weiiiiiiii :cooldance:

Den der køkkenvægt er kun til BF og BB folk... samt små MMA mænd i Skagen der vil til kamp i tide og utide...

:innocent:

Dem om det...  :wink:  :tongue:  nyder at se deres kroppe men ved sku ikke lige hvordan jeg skulle tackle mine små guldklumper alene i egotrip land...  :wink:  Tror de værdsætter at jeg træner for at blive stærk og ikke mindst for min egen glædes skyld.

PS

I OBBC er der en sandsæk i en mega stor ensom lokale.. der bare hænger og venter på dig.. så tag jeg sku nogen fede billeder af dig mens du træner. :4thumbup:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er på vej!!!! :cooldance: Hold den sandsæk klar!!! ............. *indsæt swuuuuusssssh lyd* Kan da ikke have, at der hænger ensomme sandsække rundt om, der keder sig og slet ikke bliver slået, bare en lille smule på... :laugh:

Køkkenvægt og køkkenvægt.... jeg synes det var en meget sjov joke.... *S* Men jeg ligger jo selv og slåsser med mavseprogram... og det... øh... har udsigter... :blush:

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Hej J :bigsmile:

Du er sgu ret stærk i mange øvelser...ret flot med den benpres :biggrin:

Det må egentlig også være fedt at få hjælp til teknikken i frivægtsøvelserne :cooldance::thumb:

Iøvrigt trist at læse om det dødsfald...:(...men det er jo en del af livet, også selvom vi i mange tilfælde synes de er for unge når de "drager videre". Håber at hendes familiemedlemmer og venner (dig) finder styrken til at komme over det :smile:

Ha' en ritti go' dag :)

Link to comment
Share on other sites

Han vil se en sixpack... på MIG... :w00t:  det må han nok vente længe på.... men muller får man uden tvivl af programmet...

weiiiiiiii :cooldance:

Den der køkkenvægt er kun til BF og BB folk... samt små MMA mænd i Skagen der vil til kamp i tide og utide...

:innocent:

Dem om det...  :wink:  :tongue:  nyder at se deres kroppe men ved sku ikke lige hvordan jeg skulle tackle mine små guldklumper alene i egotrip land...  :wink:  Tror de værdsætter at jeg træner for at blive stærk og ikke mindst for min egen glædes skyld.

PS

I OBBC er der en sandsæk i en mega stor ensom lokale.. der bare hænger og venter på dig.. så tag jeg sku nogen fede billeder af dig mens du træner. :4thumbup:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er på vej!!!! :cooldance: Hold den sandsæk klar!!! ............. *indsæt swuuuuusssssh lyd* Kan da ikke have, at der hænger ensomme sandsække rundt om, der keder sig og slet ikke bliver slået, bare en lille smule på... :laugh:

Køkkenvægt og køkkenvægt.... jeg synes det var en meget sjov joke.... *S* Men jeg ligger jo selv og slåsser med mavseprogram... og det... øh... har udsigter... :blush:

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg gav den et par af min små tøsset spark med et billede i mit hovede.. ajjjjjjjjj det var sku så naaajjjs...

Jeg har altid ønskede mig sådan en så glæden var stor da jeg fandt den i OBBC i dag.. så kan jeg luk mig derind ind imellem og gå amok.. :blush:

Den venter på en ægte Ninja tøs som dig.. den hviskede at den var i multi underskud for tiden af en rigtig rå behandling...... :w00t: så jeg hviskede du var på vej.. den græd af glæde...

:w00t::w00t:

Jeg har det mægtigt morsomt med vores intern snak om køkkenvægte... og vi skal nok få muller.. der er dog mere end sikker at du finder din six pack før mig...

:cooldance:

:4heart:

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Hej J  :bigsmile:

Du er sgu ret stærk i mange øvelser...ret flot med den benpres :biggrin:

Det må egentlig også være fedt at få hjælp til teknikken i frivægtsøvelserne :cooldance::thumb:

Iøvrigt trist at læse om det dødsfald...:(...men det er jo en del af livet, også selvom vi i mange tilfælde synes de er for unge når de "drager videre". Håber at hendes familiemedlemmer og venner (dig) finder styrken til at komme over det :smile:

Ha' en ritti go' dag :)

<{POST_SNAPBACK}>

Hey smukke og dejlig ReemDJ

Jamen hele formålet er jo at blive stærk så dejligt at få en anekendelse da... smiler varmt... sker faktisk lidt tit i disse dage i min log...

Ser meget beæret ud...

Jeg har jo en hemlig drøm om at blive Leeeeeeeeee´så må der jo knokles...

Mht til min veninde så vil savnet mindske sig med tiden... for os alle... og vi vil alle komme os.. er jeg mere end sikker på.

Have en smuk aften og for fanden se at få pakket og kom til Odense... vil have dig tættere på.... NU

Knus

Link to comment
Share on other sites

Sååååååå vildt.. fornyligt skrev jeg om et uventet besøg af en god ven var noget af det fedeste..

Her til aften dukkede min alle bedste kammerart op ved min dør helt fra Sjælland... " Giver du kaffe "

Øjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj hvor blev jeg glad..... så vildt endda..... uhhhaaaaaa nu er han så sendt afsted igen men de få timer er meget mere værd end tjaaaaaaaa u name it....

Priceless

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Kender i det....

At vågne ved en lyd..... søvnigt forsøger at vågne.. strækker sig.. mærker solen bage på sin krop... og tænker bare......... JAAAAAAAAAAAAAAH

" This is gonna be a good day!"

:wub:

Sikken en vidunderligt følelse det er ....

I det fjerne kan jeg høre mine børn grine og pjatte... kan dufte kaffen i det fjerne... smiler og nyder de tænker de vil forkæle mig.

Tænker blot..... hvad er der dog sket her i den seneste tid som gøre alt er så dejligt lyst, varmt og kærligt ??

Smider den bort.. og nyder bare.....

en sms dukker op...en anden kammerart er i vildt drille humør... og jeg er i "Princesse humør" en sjov blanding... af humor, pjat og masse af spas.. gøre jeg griner for vildt...

børnene opdager jeg er vågne og en kop kaffe på sengen er klar............ so nice... :wub:

Posten kommer med brev fra VUC.. jeg er blevet optaget i tysk og Matamatik... min skole skema er klar til den næste år....to fag i selvstudie.. Informatik og multimedie .. dansk.. tysk og regning...weiiiiiiiiiiii

Jeg er lige om lidt .. en skole tøs på 37 år.....

Fniser

Mangler uniform og rottehaler.... :blush:

Hvor er jeg en glad kvinde i dag.... :4thumbup: :cooldance::wink:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Jeg får en vision... jeg ser for mig, Jeanette i dydig skoleuniform ala Britney i hende første video, med de sødste rottehaler sat med lyserøde hårbånd, komme gående i skole, hånd i hånd med MDK i uniform - Matrostøj......Så søde - så dydige.... bagved kommer klassens bisser "kernboy" og "Moos drengen" med plastre på knæ og albuer, sammen med "Syndige Angel"....

Link to comment
Share on other sites

Sikken en unik billede der...... :jodler: :4jumpy::firebounce::biggrin::rofl2: Den må foreviges .... og sættes et sted synligt.. damn så bliver man aldrig sur, trist eller muggen når man ser den da...

:rofl2:

og tag mig på mavsen...... øjjjjjjjjjjjjj det gøre nas at grine i dag.... :wub:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Love you to death;

In her place one hundred candles burning

As salty sweat drips from her breast

Her hips move and I can feel what they’re saying, swaying

They say the beast inside of me’s gonna get ya, get ya,get...

Black lipstick stains her glass of red wine

I am your servant, may I light your cigarette?

Those lips smooth, yeah I can feel what you’re saying, praying

They say the beast inside of me’s gonna get ya, get ya, get...

I beg to serve, your wish is my law

Now close those eyes and let me love you to death

Shall I prove I mean what I’m saying, begging

I say the beast inside of me’s gonna get ya, get ya, get..

Let me love you too

Let me love you to death

Hey am I good enough for you?

Hey am I good enough for you?

Am i?

Am i?

Am I good enough

For you?

Fik denne sang i dag.... sweet words in my ears... ajjjjjjjjjj :4thumbup:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Peter Steeles søde sang om en 3 kant :bigsmile:

It's no secret we're close

As sweaty velcro

Like latex, fur and feathers

Stuck together

Now

In their '62 'vette

Sharing one cigarette

In a black light trance then

Go go dance

Then

Go go trance

Then

They keep me warm on cold nights

We must be quite a sight

In our meat triangle

All tangled

Wow

My girlfriend's girlfriend

She looks like you

My girlfriend's girlfriend

She's my girl too

Her and me an her and she and me

An uncrowded couple are we three

Hey we don't care what people say

When walking hand in hand down Kings Highway

Two for one today

My girlfriend's girlfriend

She looks like you

My girlfriend's girlfriend

She's my girl

Link to comment
Share on other sites

Peter Steeles søde sang om en 3 kant :bigsmile:

It's no secret we're close

As sweaty velcro

Like latex, fur and feathers

Stuck together

Now

In their '62 'vette

Sharing one cigarette

In a black light trance then

Go go dance

Then

Go go trance

Then

They keep me warm on cold nights

We must be quite a sight

In our meat triangle

All tangled

Wow

My girlfriend's girlfriend

She looks like you

My girlfriend's girlfriend

She's my girl too

Her and me an her and she and me

An uncrowded couple are we three

Hey we don't care what people say

When walking hand in hand down Kings Highway

Two for one today

My girlfriend's girlfriend

She looks like you

My girlfriend's girlfriend

She's my girl

<{POST_SNAPBACK}>

:rofl2:

Den må jeg bare eje den nr.....Weiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Link to comment
Share on other sites

Til den jeg fik sangen af kvittere jeg med denne tekst:

You know my soul

You know everything about me there’s to know

You know my heart

How to make me stop & how to make me go

You should know I love everything

About you don’t you know

That I’m thankful

For the blessing

And the lessons that I’ve learned w/you

By my side

That I’m thankful so thankful for the love

That you keep bringing in my life

In my life

Thankful so thankful

You know my thoughts

Before I open up my mouth & try to speak

You know my dreams

Must be listening when I’m talking in my sleep

I hope you know

I love having you around me don’t you know

That I’m thankful for the blessing

And the lessons that I’ve learned w/you

By my side

That I’m thankful so thankful for the love

That you keep bringing in my life in my life

Don’t you know that I’m thankful for the moment

When I’m down you always know how to make me smile

Thankful for the moments & the joy that your bringing to my life

For the lessons that I’ve learned

For the trouble I’ve known

For the heartache & pain

That you’ve thrown my way

When I didn’t think I could go on

But you made me feel strong

With you I am never alone

Thankful so thankful

Thankful for the blessing

And the lessons that I’ve learned w/you

By my side

That I’m thankful so thankful for the love

That you keep bringing in my life in my life

Thankful so thankful

When I’m down you always know how to make me smile

Thankful for the joys that your bringing to my life

Thankful so thankful

Link to comment
Share on other sites

Mig ogs spille med... :wink:

med venlig hilsen til.... ham den knapt så flinke...

Unsuccessfully Coping With The Natural Beauty Of Infidelity

Trust and you'll be trusted

Says the liar to the fool

Lust and so what if you're busted?

In love and war there ain't no rules

Do you believe in forever?

I don't even believe in tomorrow

The only things that last forever

Are memories and sorrow

Out of sight out of mind

The motto of betrayal

The prophets preach to forgive and forget

I'm sorry, but I am unable

[b. coitus interruptus]

[c. I Know You're Fucking Someone Else]

You went to L'amour Saturday night

Red nails and lipstick dressed two sizes two tight

His tongue down your throat

His hand up your skirt

Yeah I'm a man

But it still hurts

Slut

Whore

Cunt

I know you're fucking someone else

(He knows you're fucking someone else)

I know you're fucking someone else

(He knows you're fucking someone else)

You had cock on your mind

And cum on your breath

Inserted that diaphragm before you left

Practicing freelance gynecology

Where there's a womb there's a way

With you it's for free

Slut

Whore

Cunt

I know you're fucking someone else

(He knows you're fucking someone else)

I know you're fucking someone else

(He knows you're fucking someone else)

Done it before

Time after time

Refused to learn your lesson

Gave 'til it hurt

Thought it was right

Only fools make mistakes twice

So you sit home

Drinking alone

Empty bottle in your hand

Don't even try

To sort out the lies

It's worse to try to understand

You

You make me hate myself

I know you're fucking someone else

(He knows you're fucking someone else)

I know you're fucking someone else

(He knows you're fucking someone else)

I know you're fucking someone else

(He knows you're fucking someone else)

I know you're fucking someone else

(He knows you're fucking someone else)

I know

(He knows)

I said I know

(He said he knows)

2. I know

(He knows)

Link to comment
Share on other sites

Den må jeg bare eje den nr.....Weiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

<{POST_SNAPBACK}>

Well have to work on that

Miss Ninja..endnu en pige der kender Type O... sikke en dag :4thumbup: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ælsger simpelthen Type O..... Mr. Steele har jo jo 1) den mest naaais og meget øhm.... mandige stemme.... og 2) er stort som et hus. Kanon kombination til et tonsetungt orkester... Fedt at møde en fellower TON lytter herinde... :tongue:

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC

Benpress @ 110 kg x 12 x 5

Box squat @ 20 kg x 5 x 1 sæt

25 kg x 5 x 2 sæt

30 kg x 5 x 3 sæt

Ballemaskinen @ 40 kg x 12 x 5 sæt

Lægpress @ 120 kg x 5 x 5

Baglår maskinen @ 10 kg x 5 x 5 sæt

Pull troughs @ 40 kg x 5 x 2 sæt

45 kg x 5 x 2 sæt

50 kg x 5 x 3 sæt

Routator øvelser @ 4 blokke x 8 x 5 sæt

Træk ned til bryst @ 6 blokke x 12 x 5 sæt

Arm krøl @ 5 kg x 5 x 1 sæt

6 kg x 5 x 4 sæt

Fransk press @ 3,5 kg x 6 x 5 sæt

Dips med 40 kg støtte x 5 x 5 sæt

Triceps skub ned maskinen@ 6 blokke x 5 x 5 sæt

Ryg extensionmaskine @ 110 kg x 12 x 5 sæt

Lidt af L@rs mave program ( det jeg kan tag herhjemme) da jeg kom hjem.....

Cool trænings pas men masser af drilleri overfor Henning, så Hippo løfte tungt.. weiiiii han er god!

Sjovt er det at fremmed folk oppe i centeret begynder at tale til mig... :blink: forstår ingenting... :w00t: hvad er jeg dog for en ???

En smuk kvinder kommer helt målrettet hen til mig mens jeg laver pull througs.. hvad er det for en hemlig øvelse du laver der ???

:w00t::w00t:

Hvordan gøre du? Er det som at squatte.. vil du lige vise mig den.... :4thumbup: cool tøs.

Basket ålen :innocent: var total brændt aw til træning .. mangle af søvn er bare ikke i orden... han må tag sig sammen...

:w00t: ikke ?

Jeg oplever en vis nysgerrighed for tiden omkring denne "ven " jeg har fået mig .. :blush: hvilken jeg har den fulde forståelse for men men men..jeg er ikke parat til at afsløre noget men beder jer blot nyde denne mega glæde som det giver mig.

Hemligheden omkring dette giver klart en ekstra spark og ikke mindst tiden til at finde ud af at lære hinanden at kende. :tongue: Der er godt nok gået små 2 mdr .. i kan sagtens vente lidt endnu. :4smartass:

Mage til forkælelse jeg oplever pt er bare alt alt for cool... I am on..

:firebounce::firebounce:

Det er sååååå længe siden jeg har turde at både give mig hen i noget og nyde det 100 % ... :blush: Jeg ved det er fordi mange af jer holder af mig og derfor gerne vil vide mere... det kommer hvis alt går vel da.

Smiler varmt og længe.

Link to comment
Share on other sites

Jeg oplever en vis nysgerrighed for tiden omkring denne "ven " jeg har fået mig .. :blush:  hvilken jeg har den fulde forståelse for men men men..jeg er ikke parat til at afsløre noget men beder jer blot nyde denne mega glæde som det giver mig.

Hemligheden omkring dette giver klart en ekstra spark og ikke mindst tiden til at finde ud af at lære hinanden at kende. :tongue: Der er godt nok gået små 2 mdr .. i kan sagtens vente lidt endnu.  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, vi kan ikke. :nonono:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Jeg oplever en vis nysgerrighed for tiden omkring denne "ven " jeg har fået mig .. :blush:  hvilken jeg har den fulde forståelse for men men men..jeg er ikke parat til at afsløre noget men beder jer blot nyde denne mega glæde som det giver mig.

Hemligheden omkring dette giver klart en ekstra spark og ikke mindst tiden til at finde ud af at lære hinanden at kende. :tongue: Der er godt nok gået små 2 mdr .. i kan sagtens vente lidt endnu.  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, vi kan ikke. :nonono:

<{POST_SNAPBACK}>

årrrrrrrrrrrh det kan i dag.... :wink: smiler stort og varmt

Link to comment
Share on other sites

Jeg oplever en vis nysgerrighed for tiden omkring denne "ven " jeg har fået mig .. :blush:  hvilken jeg har den fulde forståelse for men men men..jeg er ikke parat til at afsløre noget men beder jer blot nyde denne mega glæde som det giver mig.

Hemligheden omkring dette giver klart en ekstra spark og ikke mindst tiden til at finde ud af at lære hinanden at kende. :tongue: Der er godt nok gået små 2 mdr .. i kan sagtens vente lidt endnu.  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, vi kan ikke. :nonono:

<{POST_SNAPBACK}>

årrrrrrrrrrrh det kan i dag.... :wink: smiler stort og varmt

<{POST_SNAPBACK}>

:4ranting:

Link to comment
Share on other sites

Jeg oplever en vis nysgerrighed for tiden omkring denne "ven " jeg har fået mig .. :blush:  hvilken jeg har den fulde forståelse for men men men..jeg er ikke parat til at afsløre noget men beder jer blot nyde denne mega glæde som det giver mig.

Hemligheden omkring dette giver klart en ekstra spark og ikke mindst tiden til at finde ud af at lære hinanden at kende. :tongue: Der er godt nok gået små 2 mdr .. i kan sagtens vente lidt endnu.  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, vi kan ikke. :nonono:

<{POST_SNAPBACK}>

årrrrrrrrrrrh det kan i dag.... :wink: smiler stort og varmt

<{POST_SNAPBACK}>

:4ranting:

<{POST_SNAPBACK}>

rolig rolig.... pas på dit bloodtryk...... :w00t: Det kan ikke være så sundt at blive sådan over så lidt da... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share