Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1,5 time på mine :wub: rulleskøjter og damn jeg får mega DOMS .. kan jeg mærke....

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Skønne tøs.... :bigsmile:

Selvtak for snakken igår!! Du (og Lars ogs!) gør mig så glad!!!! *smiler over hele femøren*... !!! Og så er jeg 120% enig med Lars... og vil ikke begive mig ud i at formulere det på anden vis - han har gjort det så kort, præcist og perfekt som det skal siges!

Din rulletur lyder virkelig lækker... 1,5 time wauv babe!! (der er en der har gode ballemuskler :4thumbup: )

.... det har ikke regnet hos dig, kan jeg forstå??!! Her har det bare tisset.... :dry: men du har godt nok lige fået tændt et "must rollerblade-need" hos mig.. :tongue:

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

1,5 time på mine :wub: rulleskøjter og damn jeg får mega DOMS .. kan jeg mærke....

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Skønne tøs.... :bigsmile:

Selvtak for snakken igår!! Du (og Lars ogs!) gør mig så glad!!!! *smiler over hele femøren*... !!! Og så er jeg 120% enig med Lars... og vil ikke begive mig ud i at formulere det på anden vis - han har gjort det så kort, præcist og perfekt som det skal siges!

Din rulletur lyder virkelig lækker... 1,5 time wauv babe!! (der er en der har gode ballemuskler :4thumbup: )

.... det har ikke regnet hos dig, kan jeg forstå??!! Her har det bare tisset.... :dry: men du har godt nok lige fået tændt et "must rollerblade-need" hos mig.. :tongue:

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen skatter.. det er præcis det han gøre og jeg tænker stadig løs..... min hjerne er på overarbejde *GGG*

Min baller .. er efter andres mening bestemt ikke stærke nok så de skal bare have tæsk...

:w00t: ruller er altid sagen når det kommer til denne del af kroppen. :wink: nu kører jeg side by side.. ligner sku bambi på glatis når jeg har blades på... :blink: Spiller ikke!!!!

:sneaky2::dry:

Sødt er det når de små drenge står med deres forældre på vejen og siger.. "Se mor og Far de gl kan også godt stå sejt på rullerskøjter..." :rofl2: :rofl2:

Men ps.. så er det nok ikke smart pt for dig at bruge dine blades.... pga skinnebenet... det bider der også!

Knus og varme tanker til dig du skønne sild

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Træning i OBBC i dag

Transport cyking.. var tung grundet rulleskøjter i går tror jeg.. lovede ikke godt.. :sneaky2:

Sune var på besøg i centeret med Christian.. wow han er i form.. :cooldance: Massiv ung mand må man sige.. :4thumbup:

Ellers var Jesper T, sveskeren, overarmen, Poul med sin nye prettyboy frisure og ikke mindst den Leeee Stina...

Lidt kæbe træning blev der unægtligt til.

Ben press @ 130 kg x 12 x 5 sæt

Ballemaskinen @ 45 kg x 12 x 4 sæt pr ben

Læg press @ 120 kg x 12 x 5 sæt

Baglår maskine @ 10 kg x 12 x 4 sæt pr ben.. den bid fra sig i dag i den grad.. måtte virkelig presse de sidste i hver sæt ud... suk

Routator øvelser @ 4 blokke x 12 x 4 sæt pr arm

Pull downs @ 6 blokke x 12 x 5

Dips med 40 kg støtte 5 x 5 sæt

T - stang roning @ 6 blokke x 12 x 5 sæt

Skub ned maskinen @ 7 blokke x 12 x 5

Mave crunches @ 45 kg x 12 x 1 sæt

@ 50 kg x 12 x 2 sæt

@ 55 kg x 12 x 2 sæt

Pull throughs... :sneaky2: min nr 1 hade øvelse

@ 45 kg x 12 x 1 sæt

@ 50 kg x 12 x 2 sæt

@ 60 kg x 12 x 1 sæt... arrrrrrrrrrrrgh den bed for hårdt....

@ 55 kg x 12 x 1 sæt

Mavebøjninger .. 12 x 5 sæt

Derefter kæbetræning ude i receptionen..... smadder hyggeligt.. op på cyklen igen og underligt nok så fløj jeg hjem på den.. weiiiii :cooldance: Det spiller!

Nu skal der laves mad.... Hamburgryg, spinat og kartoffler .. :4mewantfood:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

jeg har sagt det før Jeanette og jeg håber ikke du tager det ilde op, men jeg synes altså det er en lidt vild volumen du kører med. pas på at det ikke bliver for hårdt for ledene.

Mvh T:I:R :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

I know .... i know ..... :blush: men dayum.... det kører og ingen smerter på nogen måder..... :wink: Faktisk meget mindre end da jeg kørte 5 x 5 .. hvorfor ved jeg ikke :blink:

Jeg har ingen program pt da jeg venter med at få massage og set på dit dut og dat ... gl krop er jo slidt her og der.

:w00t:

Så tag bare hver træningspas som en oplevelse.. og går maskine amok... i know og jeg kan bestemt ikke forklar hvor alt min energi kommer fra..

:blink:

Dog starter jeg i skole lige om snart.. så mon jeg kan holde samme energi ???? I dont know...

Jeg lover at pas på.... :wink: Tak for din omsorg.

Link to comment
Share on other sites

Nå men nu har jeg udfrittet Kern for forståelse af hvordan jeg skal køre frem med træning og det må så prøves...

Istedet for 12 rep.. tag jeg 8 og stadig samme sæt antal.

Øger vægten med 2,5 - 5 kg eller 1 blok.. ( aner ikke hvad de krabater vejer ) men man kan ikke tag en halv blok jo...

Jeg har forstået mine muskler skal stresses... :blink:

Det skal de så komme til!

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Og aldrig, aldrig, aldrig nogensinde over 80%...

<{POST_SNAPBACK}>

Amen amen.... nu hedder jeg ikke Kern og er sådan en laban som i skummle hjørner må ups.. kigge sig over skulderen før han tag over de 80 %

:w00t:

Jeg kommer sådan til at tænke på min knægt på 8 år der lusker rundt og når han er mest stille så ved man BARE han laver ulykker....

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Din volumen ER høj. For høj. Du må bare vælge hvad du vil fokusere på og skære lidt fra..

btw. pullthroughs er vigtige for dig, så du dropper dem ikke ellers kommer jeg efter dig!

Forøvrigt dejligt at have dig permanent i OBBC :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Klart jeg ikke droppe dem selvom det er min Nr 1 hadeøvelse.... suk.. og ser alle glor på mig mens jeg laver dem... :blink: hvilken gøre mig ret pinlig tilpas... laver jeg dem gerne.. for dig efter mig er bare en skidt skidt ting..

Du kan mule mig mentalt til hver en tid er jeg sikker på...

:w00t:

Jeg sætter ned og øger vægt .. skal bare finde øvelserne og sæt dem på en list så jeg kan holde styr på hvad laves hvornår

Sikke en postyr... at stresse sine muller altså... dem jeg ikke har endnu...grrrr

:sneaky2:

Fedt at være en del af OBBC... hygger mig vildt og har det sku så dejligt deroppe og når jeg går efter en trænings pas er jeg så vild glad og fyldt med energi... i sindet.

Klem

Link to comment
Share on other sites

Doms .......check...!

:4thumbup:

Et meget blandet dag i går.... dog alt i alt mange super dejlig oplevelser. En gl ven som var en fælles ven af min eks mand og jeg ringede i går meget meget sent..

Han er en jeg respekter, holder af og værdsætter, dog havde jeg ikke holdt kontakten vedlige efter jeg flyttet hertil :blush: som ca 85 % af de folk jeg kender fra min gl by.

Af hensyn til mine børn og vores fremtid var det mit valg .... underligt nok vil mange nok mene men jeg kom fra en provins by og folk snakker og sladre.. og vi var meget sårbare og levede under jorden i frygt.

Det var den eneste løsning jeg kunne hitte ud af.. det blev mit valg.

Han lagde ud med at sige.. er du klar over hvor meget jeg savner dig her ....uhhaaa jeg fik glas øjne...

Vi var vidt omkring i mange mange emner...og lagde først røret da kl var 02 i nat.. :blink: Han takkede for så mange mennesker på fyn havde passede godt på os... at de åbnede deres hjerte og gav sig tid til at lære mig at kende. Det er så hermed givet vidre til jer.

:wink:

Jeg spurgte til sidst om han kunne mærke om jeg havde ændrede mig... :raisebrow: han svar nej.. du er som du altid har været men nu uden masker.. uden frygt og i ro.

øjjjjjjjjjjj det var en dejlig afslutning på en meget lang dag... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

[

Her til sidst vil jeg henvise til de logs jeg læser fast og de nye som dukker op i tide og utide som er alt for fede at læse i for jeg heller end gerne vil gøre reklame for de mange jeg finder spændende her på Mol og give log ejeren en varm, kærlig og beundrende tilkendegivelse for deres log.

Så måske kunne du får glæde af dem også.

Min log hit liste her på Mol:

<{POST_SNAPBACK}>

:poking::poking::poking::poking::poking::poking:

<{POST_SNAPBACK}>

:poking::poking::poking::poking::poking::poking::poking:

Link to comment
Share on other sites

[

Her til sidst vil jeg henvise til de logs jeg læser fast og de nye som dukker op i tide og utide som er alt for fede at læse i for jeg heller end gerne vil gøre reklame for de mange jeg finder spændende her på Mol og give log ejeren en varm, kærlig og beundrende tilkendegivelse for deres log.

Så måske kunne du får glæde af dem også.

Min log hit liste her på Mol:

<{POST_SNAPBACK}>

:poking::poking::poking::poking::poking::poking:

<{POST_SNAPBACK}>

:poking::poking::poking::poking::poking::poking::poking:

<{POST_SNAPBACK}>

:poking: :poking: :poking: :poking: :poking: :poking: :poking:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

[

Her til sidst vil jeg henvise til de logs jeg læser fast og de nye som dukker op i tide og utide som er alt for fede at læse i for jeg heller end gerne vil gøre reklame for de mange jeg finder spændende her på Mol og give log ejeren en varm, kærlig og beundrende tilkendegivelse for deres log.

Så måske kunne du får glæde af dem også.

Min log hit liste her på Mol:

<{POST_SNAPBACK}>

:poking::poking::poking::poking::poking::poking:

<{POST_SNAPBACK}>

:poking::poking::poking::poking::poking::poking::poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Utålmodig knejt.... er i gang.... har jo liggede syg hele dagen.... :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

det var en dejlig afslutning på en meget lang dag... :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Den slags skal der jo også være plads til :4thumbup: :4thumbup:

Godt at du fik en positiv oplevelse med fra den del af fortiden :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Præcis... fedt at få snakkede med ham dog til morgen .. ramte det mig.. kan han finde mig så kan eks manden også nu... suk.... besluttet her til aften at den tanke skal bare forsvinde igen for jeg har det godt er sikker og det her er MIN by... :w00t: Så pomfritten kan bare smut igen. :wink:

Link to comment
Share on other sites

LOL  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:

Men seriøst så, syntes jeg absolut denne bør på listen (Kræs for kendere :wink: ):

Jeanette K´s træningslog og dagbog, Min fri sted... på godt og ondt.

<{POST_SNAPBACK}>

Velkommen i loggen.. da jeg ikke kender dig.. ved jeg ikke om du mener det ironisk :blink: eller velment??

Dog kan jeg sige at nogen er sat på .. flere er på vej...

Link to comment
Share on other sites

[

Her til sidst vil jeg henvise til de logs jeg læser fast og de nye som dukker op i tide og utide som er alt for fede at læse i for jeg heller end gerne vil gøre reklame for de mange jeg finder spændende her på Mol og give log ejeren en varm, kærlig og beundrende tilkendegivelse for deres log.

Så måske kunne du får glæde af dem også.

Min log hit liste her på Mol:

<{POST_SNAPBACK}>

:poking::poking::poking::poking::poking::poking:

<{POST_SNAPBACK}>

:poking::poking::poking::poking::poking::poking::poking:

<{POST_SNAPBACK}>

:poking: :poking: :poking: :poking: :poking: :poking: :poking:

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Flabet kinarulle knejt.... ro på sveske... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen i loggen.. da jeg ikke kender dig.. ved jeg ikke om du mener det ironisk  eller velment??

Takker !

Det var skam velment ! Har kigget lidt med fra sidelinjen, syntes det er en både spændende, seriøs, sjov, anderledes og underholdende LOG :wink: (Og det er skam seriøst ment - og ikke noget med :poking: ).

Link to comment
Share on other sites

Velkommen i loggen.. da jeg ikke kender dig.. ved jeg ikke om du mener det ironisk  eller velment??

Takker !

Det var skam velment ! Har kigget lidt med fra sidelinjen, syntes det er en både spændende, seriøs, sjov, anderledes og underholdende LOG :wink: (Og det er skam seriøst ment - og ikke noget med :poking: ).

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen hyggeligt at hilse på dig... smiler varmt... det er noget af en blandet bolsje butik at komme ind i min log...

:cooldance:

But i like hanging out in here.... :wink: så det er en glæde andre også synes om at hænge ud her også...

Måske jeg skulle lave en lille hjørne til kaffe og te...

:tongue:

En mini cafe.?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share