Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Box skvats er også gode til at tænde røven med. Så længe du kommer af boksen ved at spænde abs og presse knæ ud. Vægten naturligvis stadig moderat!

Men pull throughs er altså gode.. Lav dem evt nede i hjørnet ved tårnet i nærheden af rotator maskinen. Det er mere "gemt af vejen".

jeg er nu stadig skuffet :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Box skvats er også gode til at tænde røven med. Så længe du kommer af boksen ved at spænde abs og presse knæ ud. Vægten naturligvis stadig moderat!

Men pull throughs er altså gode.. Lav dem evt nede i hjørnet ved tårnet i nærheden af rotator maskinen. Det er mere "gemt af vejen".

jeg er nu stadig skuffet :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Årrrrrrrrrrh det var da en super god ide.... kan altså ikke lide at lave dem når der er så mange der laver bænk...og selveste champen var lige ved siden af tårnet.

:blush:

Box squatten går oki... og jeg har nu kun små kg på.. kan dog tydeligt mærke jeg bruger møllem mere end før.

Skal nok tag mine pull troughs.. tilgive mig..... :please:

Link to comment
Share on other sites

Jeannette, du er en heartbreaker - jeg har nu talt med 3 MOL'ere, og vi er alle havnet  i en eksistentiel krise i anledning af, at vi ikke er nævnt i din liste.  :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Årrrrrrrrrrrh det skyldes blot jeg ikke har fulgt bla din log i en lang periode... de skal nok blive tilføjet....

Når jeg er igen "Up to date"

Ager jer blidt....:4heart:

Link to comment
Share on other sites

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: Jeg kan ikke helt forstå at du bare tramper grinende rundt på hans følelser. På trods af hans uforsonlige udtalelser, så har han et hjerte af guld.

<{POST_SNAPBACK}>

:rofl2: måske skulle du og Doc lave jeres egen liste.. det vil sikker få en høj underholdnings værdi.

Nu er min liste over de logs jeg læser og jeg kan så afsløre han ikke er glemt .. jeg læser ikke hans log og ej heller hans indlæg.

Så derfor er han ikke nævnt.

Have en super aften Simon HP

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Aften bestod af to gyse film med min underbo... årrrrrh hvor var det hyggeligt.

Vi fik set;

The cell og Red dragon...

Første film var alt for underlig...... :blink:  Damn nogen syge tanker denne kvinde skulle ind og kigge på.

Red dragonj derimod var bare ...  :4thumbup:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

The Cell....det er hammer feee'

Seth

Link to comment
Share on other sites

Aften bestod af to gyse film med min underbo... årrrrrh hvor var det hyggeligt.

Vi fik set;

The cell og Red dragon...

Første film var alt for underlig...... :blink:  Damn nogen syge tanker denne kvinde skulle ind og kigge på.

Red dragonj derimod var bare ...  :4thumbup:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

The Cell....det er hammer feee'

Seth

<{POST_SNAPBACK}>

Det er en højst besyndelig film..... :blink: tænk hvis andre kunne vandre rundt i en tanker.... Arrrrrrrrrrrrrrg........ ved ikke lige hvor smart det vil være til tider. Der er bare ting man ikke vil vide om andres tanker..

:raisebrow::blink::dry:

Link to comment
Share on other sites

Aften bestod af to gyse film med min underbo... årrrrrh hvor var det hyggeligt.

Vi fik set;

The cell og Red dragon...

Første film var alt for underlig...... :blink:  Damn nogen syge tanker denne kvinde skulle ind og kigge på.

Red dragonj derimod var bare ...  :4thumbup:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

The Cell....det er hammer feee'

Seth

<{POST_SNAPBACK}>

Det er en højst besyndelig film..... :blink: tænk hvis andre kunne vandre rundt i en tanker.... Arrrrrrrrrrrrrrg........ ved ikke lige hvor smart det vil være til tider. Der er bare ting man ikke vil vide om andres tanker..

:raisebrow::blink::dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Uha, jeg synes også, at The Cell er ganske ok... :4thumbup: men lidt uhyggelig :freaked:

Link to comment
Share on other sites

Aften bestod af to gyse film med min underbo... årrrrrh hvor var det hyggeligt.

Vi fik set;

The cell og Red dragon...

Første film var alt for underlig...... :blink:  Damn nogen syge tanker denne kvinde skulle ind og kigge på.

Red dragonj derimod var bare ...  :4thumbup:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

The Cell....det er hammer feee'

Seth

<{POST_SNAPBACK}>

Det er en højst besyndelig film..... :blink: tænk hvis andre kunne vandre rundt i en tanker.... Arrrrrrrrrrrrrrg........ ved ikke lige hvor smart det vil være til tider. Der er bare ting man ikke vil vide om andres tanker..

:raisebrow::blink::dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Uha, jeg synes også, at The Cell er ganske ok... :4thumbup: men lidt uhyggelig :freaked:

<{POST_SNAPBACK}>

Enig... :freaked:

Link to comment
Share on other sites

Et stks "Tude marie" her.....

Vi alle vores dage og jeg havde min i dag... At være Mor til en teenager er godt nok en af mine største udforinger nogensinde og det er ikke så lidt livet har budt mig igennem tiden.

:nonono:

Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forstå jeg IKKE kan forstå min datter :blink: Giver det mening????

:sneaky2:

Hvis ikke så forstår jeg det godt særligt hvis man ikke selv har været en teenager tøs eller har eller haft en af slagsen.

Som altid kan jeg overhovedet ikke realitere til mine egne år som teenager da den var langt fra normal.. det var alt andet end normal.

:dry:

Skænderier, magtkampe oma... er slet ikke min stil...når det kommer til mine børn men hun er godt nok af en helt anden støbning eller er hun ?

En ting er helt sikker...

Jeg skal træne hårdt imorgen.. det skal brænde for vildt .. det er vist den eneste sted jeg kan få afreagede.

Derefter skal jeg farve hår.. jeg er helt sikker på ca 10.000 nye grå hår fik deres ankomst igennem dagen i dag.

:laugh:

Det hjælper klart ikke på sagen at jeg er vist :blush: mega sensitiv ( PMS ) og derfor ikke synes at kunne finde vej en positiv vej ud af denne latterlig dag.

:mad:

Indsæt alle de bandeord i kender... her!

Nå men jeg håber i andre har haft en skøn lørdag ..

SIS;

Monster kram og varme tanker ved du også har haft en mega lorte dag og det skal vi helst ikke have på samme dag!!!

Er noget svært at støtte og trøst når man begge er helt til rotterne...

Kyyyyyyyys

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeanette> jeg er selv teenagebarn, og jeg lever til tider i en syndflod af ambivalente følelser. Som teenager er ens handlinger til tider ulogiske og til nogen tider helt uden fornuft.

Selvom du snakker med hende og har ret - og visdommen på din side - så er det muligt det slet ikke trænger ind. Husk på hun lever i et væld af følelser, og er måske delt i mangen sind! Hendes hjerte siger a, hendes hjerne siger b. Hun har følelser og rushes og nedture der kommer fra den klaren himmel...

Som barn er det altid lokkende at prøve at teste hvor grænserne går - og med grænserne mener jeg hvornår forældre bestemmer og hvornår barnet bestemmer.

Giv det tid! :smile: Det er hormonelt, det er ulogisk og det er ufornuftigt.

Men det går over, det kan jeg næsten garantere.

Tror ikke du finder mødre der ikke har haft skænderier med deres døtre...naturens vej...

Du er ikke en tude marie.

God nat til dig, Jeanette, og held og lykke med din datter

Link to comment
Share on other sites

Jeanette> jeg er selv teenagebarn, og jeg lever til tider i en syndflod af ambivalente følelser. Som teenager er ens handlinger til tider ulogiske og til nogen tider helt uden fornuft.

Selvom du snakker med hende og har ret - og visdommen på din side - så er det muligt det slet ikke trænger ind. Husk på hun lever i et væld af følelser, og er måske delt i mangen sind! Hendes hjerte siger a, hendes hjerne siger b. Hun har følelser og rushes og nedture der kommer fra den klaren himmel...

Som barn er det altid lokkende at prøve at teste hvor grænserne går - og med grænserne mener jeg hvornår forældre bestemmer og hvornår barnet bestemmer.

Giv det tid!  :smile: Det er hormonelt, det er ulogisk og det er ufornuftigt.

Men det går over, det kan jeg næsten garantere.

Tror ikke du finder mødre der ikke har haft skænderier med deres døtre...naturens vej...

Du er ikke en tude marie.

God nat til dig, Jeanette, og held og lykke med din datter

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Doc...

En cool beskrivelse af netop det jeg oplever og havde det været enhver anden ville jeg nok have nemmere ved at tackle det .. det er dog bare noget helt helt andet når det er ens eget barn.

Jeg giver det alt den tid det skal have.. men som skrevet så er der bare nogen dage hvor jeg tvivler på om min rolle som Mor.. usikkerhed, følelser og utryghed over hvordan det mon vil gå hende.

Jeg ønsker kun det alle bedste for mine børn og med den visdom man nu engang har som voksen ser man alle de farlig situationer der kan komme hende imod. Hvilken gøre en møj bange.

Efter en masse times søvn er mit humør nu helt oppe igen og jeg har igen gåpå mod... klare det skal vi nok. :cooldance:

Der er vel en grund til man er to om at få børn og derfor udmattende at være alene om ansvaret. Det gøre unægtligt en stor forskel når den ene forældre er træt at den anden kan tag over.

Grænser.. uhhhhadada... de sættes til regnskab i alle aldersklasse... dog er nogle år svære end andre har jeg måtte sande.

Tak for dine ord .... og pænt godmorgen til dig...

Jeanette

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

HeY Sis :bigsmile:

Søndags hilsen! Hvor dejligt at læse, at du er kommet ovenpå... selv føler jeg mig nu som en frø - uden at være blevet trådt i røven :laugh:

Vågnede ligeledes imorges med et smil på læberne og dagen skal nok blive god.

Sender dig og teenagedatter mange kærlige tanker!!! Teenageår er så absolut så svære - ikke kun at være i - men også at være forældre til.

Har en masse tanker - men det kan vi lige tales ved om...

Men tusind gode tanker til dig kæreste sis - og tak for dine tanker til mig igår... sendte dig som sagt en spandfuld, da det rigtig kørte for mig på cyklen! :wink:

:4heart: Sis, Tania

Link to comment
Share on other sites

Sweetypippy´s log... Kender i mon den gammel sang " Stand by your man" ? Denne er skrevet til kvinder som Pippy... Hun valgte kærligheden trods det betød hun skulle flytte fra alt det hun er kendt med til et nyt land .. lære et nyt sprog, finde nye venner og finde det forhold hun så inderligt arbejder for at få mest muligt ud af. Hun er en rå styrkeløfter som stadig stille op til de danske events og dygtig gøre sig hele tiden. Hun har haft sine skader og lært så meget igennem tiderne og giver glædeligt gode råd med på vejen. Denne kvinde kan man intet skjule for .. hun ser alt det som skrives imellem linjene og går gerne i flæsket på en hvis hun fornemmer det kan have en positiv indvirkning. Hun er et meget dyrbart kvinde som jeg glædes over at have mulighed for at følge her på MOL. Stærk som en okse både fysisk og psykisk.

<{POST_SNAPBACK}>

Tak Jeanette :bowdown:

Jeg har endnu aldrig mödt dig og alligevel formår du at beskrive mig bedre end jeg nästen selv kan göre det.

Du ser og forstår ting, som kun de färeste lägger märke til. Du er en unik ven og dine ord betyder mere for mig end du aner :smile:

De sidste 18 måneder har jeg forsögt at bygge en ny tilvärelse op her i Finland. Det har bogstaveligtalt krävet blod sved og tårer. Op og nedturer, men sådan er livet jo :raisebrow:

Jeg föler endelig at jeg er ved at väre der, at jeg har taget det förste store skridt uden at falde. Jeg har de sidste 14 dage arbejdet på fuld tid ( for förste gang siden jeg forlod Dk) og det har väret hårdt! Men..... det har väret dejligt! Jeg föler at jeg endelig er helt mig selv igen, bare i et andet land.

På onsdag begynder jeg igen i sprogskole og forhåbentlig kan jeg inden jul snakke så godt finsk at jeg ikke behöver föle mig konstant til grin :tongue:

Jeg önsker dig alt muligt held og lykke med dine nye udd. planer og resten af dit spändende liv. :4thumbup:

Knus fra Charlotte

Link to comment
Share on other sites

HeY Sis  :bigsmile:

Søndags hilsen! Hvor dejligt at læse, at du er kommet ovenpå... selv føler jeg mig nu som en frø - uden at være blevet trådt i røven  :laugh:

Vågnede ligeledes imorges med et smil på læberne og dagen skal nok blive god.

Sender dig og teenagedatter mange kærlige tanker!!! Teenageår er så absolut så svære - ikke kun at være i - men også at være forældre til.

Har en masse tanker - men det kan vi lige tales ved om...

Men tusind gode tanker til dig kæreste sis - og tak for dine tanker til mig igår... sendte dig som sagt en spandfuld, da det rigtig kørte for mig på cyklen!  :wink:

:4heart: Sis, Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeeey du skønne....

Dejligt at se du er i bedring også skattepige... :4heart: Vi har godt nok været skrøbelige denne weekend.. :dry:

C :dry: ool mine tanker gav dig lidt fut i bentøjet .. selv formået jeg ikke lave dagens gode gerning i går hvilken er noget æv. Er dog i fuld sving i dag og fået en del taget fra hånden.. lidt vej endnu men jeg når det sku nok.

Der er film festival i byen og min nabo har taget begge unger med op og se børnefilm så her er dejligt roligt.. Lige hvad jeg trængte til. :cooldance:

Giv den gas babe.... Vi snakkes snart...

Kys og møs og nus til dig

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share