Mariannes log


Mizzrasmussen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvor cool at du vandt :4thumbup: Congrats!!

Og tiden er da også ganske hæderligt - og ligeså med billederne. Motivet syntes jeg da ikke du skal brokke dig over, og du ser jo heller ikke presset ud :wink: (Er det fra den første runde?! :tongue: )

Jeg tror man kunne tage meget værre billeder af mig til en spinningtime :blush:

Link to comment
Share on other sites

Årh hvad så slemme er de billeder da ikke. Du ligner jo en 'star' :smile:

Thanx :smile: Jeg synes nu motivet ser lidt underligt ud :tongue:

Hvor cool at du vandt Congrats!!

Og tiden er da også ganske hæderligt - og ligeså med billederne. Motivet syntes jeg da ikke du skal brokke dig over, og du ser jo heller ikke presset ud (Er det fra den første runde?! )

Tak for det! Jep - jeg er overbevist om at billede senest er taget på anden runde...det er derefter, det begynder at gå ned ad bakke :laugh:
Tillykke med sejren....! Det er rigtigt godt gået....Suveræn sejr..

Takker :blush:

Weee KÆMPE Tillykke, du er og bliver min favorit løbe babe, bare så ufatteligt for mig at man kan løbe så langt, og så blive NR 1

Syns iøvrigt du ser fantastisk ud på billederne

Tak Due :smile: Hvordan går det ovre i din lejr? - ryger du stadig eller skal vi være onde ved dig lidt endnu? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag den 19. juni

Løb 13,3 km

gns puls: 149

gns tid: 5.21 min/km

Det går vældigt fremad med mine ben og min hæl har lige p.t. opgivet at gøre ondt... :tongue: Efter løbet ville jeg ellers have troet at det ville gøre ondt ad h til et par dage, men det er åbenbart udeblevet denne gang. Hælen har sikkert givet op overfor mig og tænker 'ok, ok så holder jeg op med at brokke mig, når du alligevel ikke hører efter' :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag den 20. juni

Løb 14,7 km

gns tid: 5.06 min/km

gns puls: 156

Sad og flippede rundt på Itunes i går og gik pludselig i 'gammel-musik'-mode...så jeg fik downloadet alt muligt i stil med Tainted Love, Where did our love go og hvad har vi...så nu rocker mine løbeture afsted til 70'er og 80'er musik :laugh: Faktisk dårlig løbemusik men til gengæld hyggeligt :tongue: Det kan være jeg skal til at bedømme mine løbeture ud fra en disco-skala :banana3: :banana3: :banana3:

Og jeg vil lige indrykke et reklameindslag; se udsendelsen 'Min store drøm' i aften på DR1. Den følger en løbers træning op til hans første 100 km løb.

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag den 21. juni

Løb 15,5 km

gns tid: 5.12 min/km

gns puls: 150

Jeg kan p.t. godt komme op om morgenen, men har i flere dage ikke rigtig kunnet sove om aftenen...muterer altså snart hvis jeg ikke får mere end 5 timers søvn (i træk :tongue: ). Nå men man falder vel i søvn, hvis man er træt nok...

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag den 21. juni

Løb 15,5 km

gns tid: 5.12 min/km

gns puls: 150

Jeg kan p.t. godt komme op om morgenen, men har i flere dage ikke rigtig kunnet sove om aftenen...muterer altså snart hvis jeg ikke får mere end 5 timers søvn (i træk :tongue: ). Nå men man falder vel i søvn, hvis man er træt nok...

Hvad muterer du ind til ...? et dovendyr... :innocent: Al respekt for at du overhovedet KAN komme op. Det er vi jo andre, der har meget meget svært ved. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvad muterer du ind til ...? et dovendyr... :innocent: Al respekt for at du overhovedet KAN komme op. Det er vi jo andre, der har meget meget svært ved. :laugh:

Aner ikke hvad mutationen ender med og det bekymrer mig jo lidt :tongue: Hvis man skal mutere til et eller andet, så lad det da være til Helena Christensen eller noget... :tongue: - men jeg tror ikke hun kom til at se sådan ud bare fordi hun ikke kunne sove... :laugh::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag den 22. juni

Løb 11 km

gns puls: 139

gns tid: 5.37 min/km

Tur i mellemste luntetrav her til morgen...det var hvad jeg kunne overkomme i det vejr, der kunne stilles med i morges :dry: Må omgående klage til DMI :wink:

Tænker at løbe en længere træningstur i morgen - leger selskab ved 24 timers løbet i Holte (ja nu er det min tur til at være det underholdende indslag for en anden løber :tongue: ), og så kan jeg jo passende løbe nogle runder (nu hvor jeg er kommet...). Altså jeg har nu ikke tænkt mig at løbe i 24 timer - og heller ikke noget der ligner - men nogle omgange kan det jo ligeså godt blive til.

Link to comment
Share on other sites

Weekend-update

Jeg var som annonceret at finde ved 24 timersløbet i Holte - ikke som deltager men som support-løber af en eller anden slags. Godt nok som support til en, der ikke nødvendigvis havde det store support-behov, da han var utroligt godt løbende, men ud på de sidste timer af så langt et løb, er der jo ikke rigtig nogen, der undgår lidt kriser hist og pist. Og så er det nok meget rart at have en at hænge lidt på (også når det kniber med balancen og med at gå lige :tongue: ).

Selv har jeg nok løbet 85-90 km fordelt på lørdag og søndag, og det foregik i praksis ved at jeg var ude 3 gange i løbet af døgnet (og med i gennemsnit 30 km hver gang); i starten af løbet, lørdag aften og slutningen af løbet. Jeg er lidt groggy, fordi jeg ikke har sovet så meget - faktisk meget svært at sove i en hal med 180 watt-belysning, og folk der tøffer ud og ind hele tiden - men mine ben har det fint. Så man kan sige at jeg fik en solid træningsweekend ud af det, og så er det faktisk hyggeligt at være medløber på den måde. Flere spurgte, hvorfor jeg egentlig ikke selv deltog officielt, og jeg kunne da formentlig også have tilbagelagt en del km. Men det var faktisk en fornøjelse at være med til et løb, hvor man ikke er fokuseret på sit eget resultat - og det vil man automatisk blive, hvis man får startnummer på maven :wink:

Jeg har i skrivende stund en noget træt løber liggende i min stue (og det er for en gangs skyld ikke mig selv, der er gået i vandret, fordi jeg er helt færdig :wink:). Af hensyn til trafiksikkerheden blev vi enige om, at det nok var meget fint, at han fik et par timer på langs inden han kørte hjem til sig selv. At sætte sig op i en bil og køre et par hundrede km lige efter at have løbet i 24 timer vil formentlig være omtrent lige så sikkert som at køre med en mellemhøj promille :laugh:

Nå men det jeg nu nok kan se efter de sidste weekenders udskejelser er, at min form formentlig aldrig har været bedre. Jeg er kommet ind i en god periode, hvor formen langsomt men sikkert går op og vægten langsomt men sikkert går ned - og det hænger jo lidt sammen i løbssammenhænge. Synes ikke jeg har tabt overvældende meget, men jeg mødte i går en, som jeg ikke har set i et år eller noget i den stil. Og hun mente klart at jeg havde bevæget mig ned i en ny vægtklasse :laugh: Jeg har smidt ca 7-8 kg i løbet det sidste 1½ år (men det var også efter en periode, hvor jeg åbenbart mente at jeg havde ret til at spise igennem og ikke rigtig gå på vægten :blush::laugh: ), og nu kan jeg også mærke at jeg er lettere...meget lettere at få røven med i samme takt som resten af mig :laugh:

Så tak for en hyggelig weekend til alle, der har bidraget med hyggeligt selskab! :smile: Man får jo talt med nogle mennesker, når man sådan defilerer rundt ved et løb i et døgns tid :tongue: Også meget hyggeligt og egentlig facinerende at se, hvordan nogle mennesker er i stand til at hive sig selv op ved nakkehårene den ene gang efter den anden...24 timer er virkelig lang tid at løbe (at gøre noget som helst monotont for den sags skyld).

Og kæmpe tilllykke til Lars og Helle, der vandt hhv herre og damesingle med hhv 205 og 175 km. Respekt :worship:

Løb ialt uge 25: ca 150 km

...og det så alligevel en sjældenhed her i loggen at der bliver løbet så meget :blush:

Edited by Mizzrasmussen
Link to comment
Share on other sites

Det er meget meget sejt gået. Jeg går rundt og kalder mig en seriøs langdistanceløber, og jeg når ikke engang i nærheden af 90km på en uge, og så napper du det på en weekend. Lidt crazy, men SÅ imponerende. Godt gået :superman:

Havde glemt du skulle til 24 timers løb i weekenden, og undrede mig lidt over der ikke var nogen weekendupdate fra dig - men det skal jeg da så lige love for der kom.

Du har da fortjent en aften på sofaen og en ordentlig omgang mad :4mewantfood:

Vi snakkes

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag den 25. juni

Løb 11 km

gns puls: 142

gns tid: 5.34 min/km

Jeg har faktisk ingen mén fra weekenden...hvordan fjulen er det muligt?? :blink: Selvfølgelig var de 35 km jeg løb søndag ikke specielt hurtige og en del foregik i gang (jeg løb jo sammen med en, der havde været på benene i mere end 20 timer, og så begynder man jo at blive småtræt...)...men alligevel...

Men jeg er selvfølgelig lidt træt i dag...og helt vildt tørstig! Jeg var ellers på vægten og her kunne jeg ikke spore et fatalt væsketab, men alt andet lige suser der jo mere ud end ind i løbet af sådan en weekend. Jeg havde nærmest glemt at det var Sankt Hans aften i weekenden - sådan går det når man hygger sig :tongue:

Det er meget meget sejt gået. Jeg går rundt og kalder mig en seriøs langdistanceløber, og jeg når ikke engang i nærheden af 90km på en uge, og så napper du det på en weekend. Lidt crazy, men SÅ imponerende. Godt gået :superman:

Havde glemt du skulle til 24 timers løb i weekenden, og undrede mig lidt over der ikke var nogen weekendupdate fra dig - men det skal jeg da så lige love for der kom.

Du har da fortjent en aften på sofaen og en ordentlig omgang mad :4mewantfood:

Vi snakkes

Til gengæld løber du marathon hurtigere end mig. Sådan har vi forskellige talenter :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag den 26. juni

Løb 14 km

gns puls: 152

gns tid: 5.12 min/km

De havde jo lovet mega-regnvejr, men det slap vi heldigvis for i morges.

Kommer lige til at tænke på, at mit hoved har været så optaget af alle mulige ting, så jeg har helt glemt at kommentere, at det jo er på fredag, jeg skal til George Michael-koncert - i Stockholm :w00t: Tænk at det sådan kunne glide helt ned i den del af hjernen, som jeg ikke har i sving hver dag... :nonono: Og fordi det ikke lige har stået øverst i min bevidsthed, gik det også først i går op for mig, at jeg faktisk heller ikke har modtaget billetterne. Men dem skal jeg nok få fingre i - om jeg så skal true mig til dem :devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag den 27. juni

Løb 18 km

gns puls: 147

gns tid: 5.09 min/km

Ahrj hvor det kører lige for tiden :smile: Hvis min form ikke braser sammen inden Swiss Alpine, skal jeg nok få en god tur. Der er selvfølgelig vejret og alle de andre jokere, der kan spille ind på dagen (vi håber da virkelig ikke på hedebølge...så skal man nok blive grillet i bjergene... :crazy: ), men hvis alt spiller kommer jeg til at blæse igennem (nå ja ok - der er selvfølgelig grænser for i virkeligheden hvor hurtigt det kan gå, når man nu ikke er fuldtids-bjergged men alligevel :tongue: ). Synes også jeg ligger et lidt andet mentalt pres på mig selv i år...når man ikke er førstegangsløber på en distance, vil man jo altid have en tid man skal slå :tongue: Sidste år var jeg glad bare jeg overlevede :laugh: Jeg skal selvfølgelig også overleve i år; det er jo ligesom en betingelse for både at gennemføre og at løbe godt :wink:

Er i øvrigt noget utilfreds med samtlige leveringsbranchers evne til at få noget frem til mig for tiden :sneaky2: - posten kan ikke finde ud af at få mine koncertbilletter frem og ups forsøger også at levere noget, hvor jeg har fået en hel chance for at være hjemme, før de skriver sidste forsøg. Og hvorfor bringer de ikke ud om aftenen?? - rigtig mange mennesker arbejder jo faktisk om dagen...Og det lykkes mig ikke altid at overbevise dem om, at de skal forsøge hos min nabo (som arbejder på skæve tider og tit er hjemme, når vi andre ikke er...), og at jeg er sikker på at han ikke beholder min pakke.

Jeg er kommet til at opdage de sider - bl.a. Nike - hvor man kan designe sine egne sko (hvis eneste ulempe så altså er, at de bliver leveret med ups). Det er altså rigtig sjovt at vælge farver og sår'n :w00t: - indtil man opdager at man også skal både vente på at få dem leveret og betale for dem :laugh:

Edited by Mizzrasmussen
Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag den 28. juni

Løb 15,6 km

gns tid: 5.06 min/km

gns puls: 148

maks: 174

Der var indlagt nogle bakkerunder i Søndermarken i dagens tur. Min træningspuls er meget lav for tiden, men det må jo være tegn på god form :tongue:

Og nyt fra min harcelering over leverings- og udbringningsbranchen; jeg blev ringet op af marathon travel club i går, som manglede restbetaling for Swiss Alpine...jeg havde selvfølgelig bare ikke rigtig modtaget brevet, hvor det stod... :nonono:

Har heller ikke modtaget billetterne til GM-koncerten, men de var heldigvis fleksible og noterede det, så jeg kan hente dem på koncertstedet på dagen. Det kan være, at der er en anden, der har fået brevet, og er blevet så glade for billetterne at han eller hun har beholdt dem :laugh:

Var så træt at jeg hverken kunne se eller gå lige, da jeg skulle på benene i morges...er jeg sådan set også nu. Nå men det er snart weekend og i denne af slagsen skal jeg nok ikke ud og lige løbe en 80-90 stille og rolige km :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Søndermarken.... så var det nok ikke dig jeg så rundt om søerne i morges ved marathon sport?

Altid en fornøjelse at se så meget gas du giver den. :superman:

Det kan det nu godt have været...jeg bor på østerbrosiden af søerne, så jeg løb langs søerne og op ad frederiksberg alle til frederiksberg have og søndermarken. Var du ude, fordi du skulle træne eller var du ikke blevet færdig med at drikke øl? :tongue::wink: Her om sommeren er der en del efter-byen-rester omkring søerne (på alle ugens dage...).

Link to comment
Share on other sites

Det kan det nu godt have været...jeg bor på østerbrosiden af søerne, så jeg løb langs søerne og op ad frederiksberg alle til frederiksberg have og søndermarken. Var du ude, fordi du skulle træne eller var du ikke blevet færdig med at drikke øl? :tongue::wink: Her om sommeren er der en del efter-byen-rester omkring søerne (på alle ugens dage...).

Så var det muligvis dig. Jeg var ude og løbe, men min stakåndethed gjorde at jeg ikke rigtig tænkte klart.

Mht. øl, så har jeg det med øl som med motorveje. For rigtige mænd er max grænsen det man sigter efter :laugh: ej, seriøst, den seneste tid har budt på for mange øl. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Så var det muligvis dig. Jeg var ude og løbe, men min stakåndethed gjorde at jeg ikke rigtig tænkte klart.

Mht. øl, så har jeg det med øl som med motorveje. For rigtige mænd er max grænsen det man sigter efter :laugh: ej, seriøst, den seneste tid har budt på for mange øl. :innocent:

Jeg har det modsatte problem; p.t. kan jeg drikke cirka en øl før alt sejler om ørene på mig :laugh: - er totalt ude af form i den forstand...

har lige kigget rundt i din dagbog .. du får løbet så meget det er bare stærk gået pige vil kigge her for insperation til min træning.

Hej og velkommen til :bigsmile: Tak - jeg prøver så godt jeg kan med det der løberi :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag den 1. juli

9-10 km

...bare en lille hyggetur inden vi fløj hjem fra Stockholm...

Hæ! - hvor var det bare en fed koncert GM gav i Stockholm :yahoo: . Nu har jeg jo efterhånden været til nogle stykker, så jeg ved efterhånden hvad jeg taler om :laugh: Han havde ændret set-listen en del, så mange af de stille numre var pillet ud, og det er meget fjong, når man har ståpladser. Og så var et af mine absolutte favoritnumre fra hans hånd på; 'Precious Box'. Der er ikke mange, der kender det, og jeg opdagede også først nummeret (som er på Patience-albummet), da jeg fik fingre i hans opsamlingshalløj, som blev udgivet i forbindelse med turne-starten. Overfedt og lækkert nummer. Find det omgående frem og opdag det! Og denne gang sluttede han de ordinære numre (dvs før de ordinære ekstranumre :tongue: ) med 'Edge of heaven', og det rykkede for vildt. Jeg gik rundt resten af weekenden og sang noget i stil med 'yeah, yeah, yeah, lalalalalala...' :tongue:

Vi fik faktisk også ok pladser relativt tæt på scenen - stockholmerne gider åbenbart ikke gå ind til koncerten en time før den starter, men det var fint med os, for det gad vi godt :bigsmile:

GM skal næsten have 5 bananer på boogie-skalaen for den koncert :banana3: :banana3: :banana3: :banana3: :banana3:

Løb ialt uge 26: 86 km

Det blev alligevel til lidt selvom jeg ikke ligefrem har været hyperaktiv i weekenden (ikke med løb i det mindste - kun med armene over hovedet :laugh::tongue: )

Edited by Mizzrasmussen
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag den 2. juli

Løb 19 km

gns tid: 5.11 min/km

gns puls: 147

Nu da jeg næsten ikke fik trænet i weekenden måtte jeg tage ordentligt hul på en ny uge :tongue: Har i øvrigt fået nye sko - har nu hørt en del om Adistar-skoene, så da jeg skulle have en ny tilføjelse til skoparken måtte jeg lige hoppe på løbebåndet i dem. Arhj hvor er de fede! Adidas lyver nærmest ikke når de siger, at det er markedets mest komfortable sko :bigsmile: Så tak for det tip! - til min unavngivne kilde...ingen nævnt ingen glemt :tongue: Det er ligesom hos journalister og efterretningsfolk...de holder deres kilder tæt til kroppen :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share