Mariannes log


Mizzrasmussen
 Share

Recommended Posts

Træning onsdag den 11. april

Løb ca 15 km

tid: 1.18

Ok tur i morges selvom mine lår stadig sidder lidt 'udvendigt' efter mandagens løb :tongue:

Hej. Lyder som om du havde en god tur til London. Dejligt at være tilbage i Danmark og løbe ½-marathon i blæst (og regn?).. :bigsmile: Er du ved at være frisk igen? Der er jo ikke længe til Hamborg.. :w00t:

Hamborg skal nok gå - jeg glæder mig (og håber på godt vejr :smile: - jeg behøver ikke flere løb i regn og blæst lige i denne måned :sneaky2::laugh: ).

Hej M.

Dit aktivitets niveau ligger jo nææææsten som det plejer. Kan se at du har haft en god påske.. Velkommen tilbage til DK og en tid UDEN FRIDAGE

Thanx :smile: Havde en fremragende tur i London - man skulle holde sig nogle flere ferier sådan helt generelt :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Træning torsdag den 12. april

Løb ca 13 km

intervaller: 3*2 min, 2*1 min

tid: 1.05

Jeg har ikke løbet intervaller i lang tid, så jeg prøver igen at komme stille og roligt igang...

Det gør periodisk ret ondt under hælen, men jeg håber ikke det er noget særligt...jeg prøver at strække lægmusklen ud tit (det er jo nok senerne under fødderne, der har det lidt hårdt...) og køler foden ned efter løb.

Link to comment
Share on other sites

Er der i øvrigt nogen, der kan fortælle mig, hvad den der venne-feature her på siden drejer sig om? Jeg får besked om, at andre har tilføjet mig, men når jeg bevæger mig ind under 'venner' står der, at jeg ingen venner har :blink: (og hvor ved den så det fra om man må spørge :laugh: ).

Pssst jeg aner ikke hvad det går ud på, jeg har bare tilføjet de mollere, som jeg følger mest (og så ser det godt ud med venner hehe :innocent::laugh: ), men hvad det lige betyder og kan bruges til....Hjælp. Don't know.

Træning fredag den 13. april :freaked:

Løb ca 12 km

tid: 1.05

Stille og rolig tur i helt fantastisk vejr i morges :wub: - og så er det jo fredag den 13. i dag :freaked: - bare man nu overlever...de må vise noget gys-agtigt i fjerneren i aften :tongue:

:sleepy: :dropjaw: :dropjaw: Åh nej du mindede mig om det.

God weekend løber.

Link to comment
Share on other sites

Pssst jeg aner ikke hvad det går ud på, jeg har bare tilføjet de mollere, som jeg følger mest (og så ser det godt ud med venner hehe :innocent::laugh: ), men hvad det lige betyder og kan bruges til....Hjælp. Don't know.

:sleepy: :dropjaw: :dropjaw: Åh nej du mindede mig om det.

God weekend løber.

Susede lige forbi tv2-siden - ikke en eneste gyser på de almindelige kanaler (dem, man også kan se, når man ikke har kabel...) i aften. Helt ærligt - det er da ikke fredag den 13. hver fredag...

Måske du alligevel ved hvad den der venne-tjeneste drejer sig om; det skal se godt ud :wink::laugh: Nå men god weekend til dig også! (med den vejrudsigt skal der løbes...big time :devil: - tror jeg nok i det mindste :tongue: ...)

Link to comment
Share on other sites

Susede lige forbi tv2-siden - ikke en eneste gyser på de almindelige kanaler (dem, man også kan se, når man ikke har kabel...) i aften. Helt ærligt - det er da ikke fredag den 13. hver fredag...

Måske du alligevel ved hvad den der venne-tjeneste drejer sig om; det skal se godt ud :wink::laugh: Nå men god weekend til dig også! (med den vejrudsigt skal der løbes...big time :devil: - tror jeg nok i det mindste :tongue: ...)

Har man ikke kabeltv :innocent: :4thumbup: :nonono:

Mht vennetjeneste JEPJEP :laugh:

Ud med dig i solen...

Kramz Julie :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag den 14. april

Løb ca 13 km

tid: 1.08

Var godt nok tung i benene og øm i hælen de første 4-5 km, men så begyndte det at køre. Jeg var til fys fredag eftermiddag, og hun har jo trykket lidt over det hele på mig...det kan som regel mærkes som en del tunghed i benene.

Og tænk - pyha! - man overlevede fredag den 13. :tongue:

Træning søndag den 15. april

Løb ca 23,5 km

tid: 2.03

Løb ialt uge 15: 110 km

så fik jeg lige skudt en lang uge mere af. Det var da altid noget. Nu trapper jeg lidt ned frem mod Hamborg marathon, og så må vi se hvordan det kommer til at gå :smile:

Edited by Mizzrasmussen
Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag den 17. april

Løb ca 13,5 km

tid: 1.08

inkl. fartleg: 8*1 min

God tur i morges; min hæl brokkede sig kun meget minimalt, og benene havde det generelt ret fint. Så i dag er jeg optimist med hensyn til et hvilket som helst løb :tongue: - nå ja det der går godt kommer jo ikke skidt tilbage :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag den 17. april

Løb ca 13,5 km

tid: 1.08

inkl. fartleg: 8*1 min

God tur i morges; min hæl brokkede sig kun meget minimalt, og benene havde det generelt ret fint. Så i dag er jeg optimist med hensyn til et hvilket som helst løb :tongue: - nå ja det der går godt kommer jo ikke skidt tilbage :wink:

Jeg er imponeret over du kan løbe fartleg om morgenen.... :sleepy: Hvad tid var du ude?

Det lover godt for Hamborg med din optimisme...:bigsmile: Det er det rigtige tidspunkt at komme ovenpå rent mentalt. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er imponeret over du kan løbe fartleg om morgenen.... :sleepy: Hvad tid var du ude?

Det lover godt for Hamborg med din optimisme...:bigsmile: Det er det rigtige tidspunkt at komme ovenpå rent mentalt. :cool:

Ja vi må håbe optimismen holder de næste par uger også :tongue: Hvad med dig? - er du ved at være klar?

Jeg var først igang omkring kl. 5.45 :laugh: - ej det er ok. Jeg løber nok lidt hurtigere om eftermiddagen, men har det faktisk bedst rent fysisk om morgenen. Til gengæld er jeg (underligt nok egentlig) ikke rigtig frisk i hovedet, så det passer meget godt at jeg har lavet en masse inden jeg møder resten af verden (og andre mennesker :tongue: ) på arbejde :blush:

Link to comment
Share on other sites

Ja vi må håbe optimismen holder de næste par uger også :tongue: Hvad med dig? - er du ved at være klar?

Jeg var først igang omkring kl. 5.45 :laugh: - ej det er ok. Jeg løber nok lidt hurtigere om eftermiddagen, men har det faktisk bedst rent fysisk om morgenen. Til gengæld er jeg (underligt nok egentlig) ikke rigtig frisk i hovedet, så det passer meget godt at jeg har lavet en masse inden jeg møder resten af verden (og andre mennesker :tongue: ) på arbejde :blush:

Joo...formen er der ihvertfald. Jeg føler mig rigtigt godt løbende; har godt med tempo i benene. Nu skal jeg bare lige have trætheden ud af kroppen og samtidig holde farten....så skulle der gerne være en pr. i sigte.. :bigsmile: Jeg suser ned og bestiller togbilletter idag. Har bestemt mig til ikke at køre selv, som jeg ellers har gjort til Amsterdam de to sidste år. Det er lidt hård at køre hjem efter et marathon. :nonono:

Jeg kan godt følge dig; det giver et kæmpe forspring lige at have løbet en tur inden man møder virkeligheden om morgenen :tongue: Meeeen intervaltræning kl. 05.30 er sgu ret hardcore...

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag den 19. april

Løb ca 13 km

tid: 1.09

Øv sikke noget skodvejr i morges - regn og blæst :sneaky2: Jeg vil have forår blev der sagt :devil: Men ellers havde jeg det fint, og jeg synes stadig benene arter sig pænt, så jeg er stadig optimist :smile:

:4thumbup: Er du vimmer mand hvor er det bare sejt - respekt herfra :4thumbup:

Held og lykke i Hamborg - Du har ihverfald gjort dit forarbejde ordentligt :4thumbup:

Tak for det :blush: Nu glæder jeg mig også til sæsonens første 'rigtige' løb :smile:

Joo...formen er der ihvertfald. Jeg føler mig rigtigt godt løbende; har godt med tempo i benene. Nu skal jeg bare lige have trætheden ud af kroppen og samtidig holde farten....så skulle der gerne være en pr. i sigte.. Jeg suser ned og bestiller togbilletter idag. Har bestemt mig til ikke at køre selv, som jeg ellers har gjort til Amsterdam de to sidste år. Det er lidt hård at køre hjem efter et marathon.

Jeg håber du får held med togbilletterne. Da jeg købte togbilletter kunne jeg godt mærke på priserne hjem søndag, at jeg ikke var den eneste, der skulle nordpå fra Hamborg.

Edited by Mizzrasmussen
Link to comment
Share on other sites

Hej Rasmussen

Er du ved at være klar til Stige ?

Har du været ude over de 50 km.

Jeg tager 20 runder i Fredericia den 16 juni, og om 14 dage er der træningstur i Vamdrup 6 timer, håber på 63-67 km.

mvh

Poul

Long time no see (eller hvad man nu siger i dette forum :wink: ).

Klar til Stige og klar til Stige...jeg har haft massevis med småproblemer med bentøjet her i vinter/forår, så jeg har ikke været ude over de 50 km. Jeg har faktisk ikke engang været ude på marathon endnu i år :blush: Jeg har holdt en relativt fornuftig ugentlig volumen, men jeg har ikke trænet så meget som jeg planlagde. Jeg tænker det sådan, at cruiser jeg rimeligt problemfrit gennem Hamborg marathon i en fornuftig tid, stiller jeg til start på 100 km i Stige. Gør jeg ikke det må jeg udskyde min 100 km-plan et pænt stykke tid...jeg skal også løbe de 78 km ved Swiss Alpine igen i år, og har tilkæmpet mig startnummer til New York marathon i efteråret, så jeg vil ikke risikere at resten af sæsonen går ad h til :nonono:

Jeg har godt lagt mærke til, at I har fået løbet en hel del lange ture ovre i det midtjyske :smile: Du kommer ikke til Stige og løber 60 km?

Edited by Mizzrasmussen
Link to comment
Share on other sites

Hej igen

Håber at du får et glat løb i Hamborg, så du ender i Stige :superman:

Ellers er der jo Århus 1900 100 km i september, det er en super rute.

Ville gerne havde prøvet Stige, nu her hvor de lukker og slukker, men jeg skal arbejde den lørdag.

Men Kent Møller, Kim Smitt og jeg har snakket om at løbe herfra Galten og ned til starten ved Natursti marathon, så vi får en tur på ca 68 km, det er 17 maj.

mvh

Poul

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag den 20. april

Løb ca 11,5 km

tid: 1.02

Stille og rolig luntetur i morges i stiv kuling :sneaky2: Men ellers har jeg det stadig fint og er i optimistisk anlagt med hensyn til næsten hvad som helst (i kategorien løb i det mindste :wink: )

Hej igen

Håber at du får et glat løb i Hamborg, så du ender i Stige :superman:

Ellers er der jo Århus 1900 100 km i september, det er en super rute.

Ville gerne havde prøvet Stige, nu her hvor de lukker og slukker, men jeg skal arbejde den lørdag.

Men Kent Møller, Kim Smitt og jeg har snakket om at løbe herfra Galten og ned til starten ved Natursti marathon, så vi får en tur på ca 68 km, det er 17 maj.

mvh

Poul

Jeg synes ellers at have set, at Kent Møller står på startlisten til 100 km i Stige? - men ok det kan jo godt være at det ene ikke står i vejen for det andet i hans tilfælde :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag den 20. april

Løb ca 11,5 km

tid: 1.02

Stille og rolig luntetur i morges i stiv kuling :sneaky2: Men ellers har jeg det stadig fint og er i optimistisk anlagt med hensyn til næsten hvad som helst (i kategorien løb i det mindste :wink: )

Jeg synes ellers at have set, at Kent Møller står på startlisten til 100 km i Stige? - men ok det kan jo godt være at det ene ikke står i vejen for det andet i hans tilfælde :wink:

Kent (Tilst) har mailet til Stige for at høre om det var en fejl, men det

er en Kent Møller fra Horsens, sjovt sammentræf at der en med samme navn, som også løber ultra.

mvh

poul

Link to comment
Share on other sites

Kent (Tilst) har mailet til Stige for at høre om det var en fejl, men det

er en Kent Møller fra Horsens, sjovt sammentræf at der en med samme navn, som også løber ultra.

mvh

poul

Ja tænk - her gik man og troede at der kun var en Kent Møller i ultraverdenen :tongue:

Jeg har så lige læst i Politiken, at jeg er en af de unge (nå ja ung og ung :tongue: ), som er stærkt afhængig af træning og i farezonen (for et eller andet)...En eller anden ekspert har nemlig hørt om, at unge står op så tidligt som kl. 5 om morgenen for at nå at løbe inden de skal på arbejde eller i skole. Tænk engang - det har jeg gjort i årevis uden at være klar over, at jeg fejlede noget...der kan man bare se. Må se at få en eller anden form for behandling :laugh: Jeg kan forstå at det er meget værre at træne kl. 5 om morgenen end kl. 17 om eftermiddagen. Her tror man bare at man passer sig selv, og pludselig kan man helt kvit og frit få sig en diagnose. Der er efterhånden ikke mangel på kunder i butikken for behandlere af allehånde slags :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag den 22. april

Løb ca 7,5 km

tid: 41 min

Det var ikke meningen jeg ligefrem skulle have løbet langt i dag, men det var heller ikke meningen, det skulle have været så kort :nonono: man kan vel sige det sådan, at jeg nok ikke havde behøvet at drikke alle de øl i går aftes :beer: jeg blev bare ved med at vende øl (og det ligner ellers ikke for alvor mig :blush: ). Nå men det var sjovt :wink:

Løb ialt uge 16: 78 km

Edited by Mizzrasmussen
Link to comment
Share on other sites

Jeg har så lige læst i Politiken, at jeg er en af de unge (nå ja ung og ung :tongue: ), som er stærkt afhængig af træning og i farezonen (for et eller andet)...En eller anden ekspert har nemlig hørt om, at unge står op så tidligt som kl. 5 om morgenen for at nå at løbe inden de skal på arbejde eller i skole. Tænk engang - det har jeg gjort i årevis uden at være klar over, at jeg fejlede noget...der kan man bare se. Må se at få en eller anden form for behandling :laugh: Jeg kan forstå at det er meget værre at træne kl. 5 om morgenen end kl. 17 om eftermiddagen. Her tror man bare at man passer sig selv, og pludselig kan man helt kvit og frit få sig en diagnose. Der er efterhånden ikke mangel på kunder i butikken for behandlere af allehånde slags :wink:

:laugh: ja, jeg er jo så gammel, så jeg anser ikke mig selv som værende i "farezonen" :tongue: så jeg slipper for behandling..... :blink: - kan du ikke bare ændre strategi - stå op kl 5.01 ?

Good luck med første konkurrence ! håber din "småskader" arter sig !!! :please::hands:

/ :sun:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share