Mariannes log


Mizzrasmussen
 Share

Recommended Posts

Arva jeg er herre langt bagud med din logse. Så må arbejdet jo lige vente. :innocent:

100 km eller ej, jeg syntes du er en af de sejeste chicks, jeg har 'mødt'. Det er virkelig en lækkerbidsken at se, hvor meget du presser dig selv og alligevel kan holde igen. Impressive. :4thumbup: :4thumbup:

Nååå man er nok GM fan.. ligesom alle andre med respekt for sig selv.

Nyd dagen runner...

Masser af opbakning fra Danf. :smile:

Tark :blush: Jeg vil nu nok også mene at du snildt kunne gå med min nøgle-barns-rem, hvor der står 'chicks rule!' :smile:

Edited by Mizzrasmussen
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Træning onsdag den 23. maj

Løb små 10 km

tid: 50 min

Nu er mine ben og tempoet ved at være normalt igen. Vablen? - den er der stadig. Eller det vil sige, der er jo prikket hul i flere omgange, men den var stor nok til at den sagtens kan genere selvom jeg har gjort hvad jeg kunne for at slå den ihjel :laugh: Må få lavet nogle såler til mine sko igen. Dem jeg ellers har løbet med er slidt i bund, og de såler, der ligger i almindelige løbesko er noget bras for mine fødder.

Jeg flippede lige forbi et par videoer fra George Michael koncerten i Århus på Youtube :wub: Er allerede begyndt at lade op kan i nok høre, så der kommer sikkert mange GM-kommentarer det næste stykke tid (jeg skal jo sove mange gange endnu før det bliver slut juni, så der er rigelig tid til at glæde sig :wink: ). :banana3: :banana3:

Jeg var i Aarhus og se grækeren....feeeed koncert... :4thumbup: :4thumbup: Personligt ret overrasket over hvor god... :laugh: Jeg er mere til næste tur i det jydske....den står på Aerosmith den 6. juni..se dét bliver godt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var i Aarhus og se grækeren....feeeed koncert... :4thumbup: :4thumbup: Personligt ret overrasket over hvor god... :laugh: Jeg er mere til næste tur i det jydske....den står på Aerosmith den 6. juni..se dét bliver godt. :smile:

Knægten kan noget med at stå på en scene ikk'? Det er det jeg har sagt; man behøver ikke være George Michael-fan for at gå til hans koncerter - det bliver man i en fart, når man har været til en :wink: Tro det eller ej, men jeg har ikke været kæmpefan før...altså jeg har hørt hans musik og sådan, men ikke i helt fantastisk overvældende mængder. Men jeg blev omgående megafan, da jeg havde set ham live :wub: - og nu kan jeg ikke rigtig holde op med at se ham live (eller høre hans musik) igen :laugh: Så det er altså rigtigt at koncerter sælger musik...

Edited by Mizzrasmussen
Link to comment
Share on other sites

Træning fredag den 25. maj

Løb 10,5 km

tid: 53 min

Efter sigende en af de sidste godtvejrsture i denne omgang...nu skulle det blive styrtregn i pinsen (ærligt - hvad ligner det?! :devil: )

Og så holder Bjarne Riis jo pressemøde her til morgen...nogle mener at det er hans bedste lejlighed til at indrømme, at han var dopet i 1996. Nu får vi se, hvad pressemødet skal dreje sig om. Men han har nægtet så hårdnakket i årevis nu, at indrømmelse må være ret svær...

Edited by Mizzrasmussen
Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag den 26. maj

Løb 9,6 km

gns tid: 5.07 min/km

gns puls: 160

Jeg har ikke fået kalibreret uret, men det virker nogenlunde rigtigt - tror lige jeg løber forbi stadion i morgen og ser hvordan det ser ud.

Jeg ved ikke hvor mange af jer, der så Bjarne Riis' pressemøde i går...men jeg må altså sige way to go Bjarne. Han var klar i spyttet og vi slap for al udenomssnakken i forklaringerne; han tog simpelthen doping for at køre stærkere på cykel. Og kom ikke med alle de underlige forklaringer, man nogle gange hører om, at 'jeg ville jo ikke skuffe min hamster' og ævle-bævle. Doping er selvfølgelig ikke i orden, men det har jo været en offentlig hemmelighed, at der har været rigtig meget doping i cykelsporten, så det kan vel næppe komme som en overraskelse, at han også har været dopet. Han har jo nok konkurreret på lige vilkår kan man forestille sig...

Det var et pressemøde med stil synes jeg. Velforberedt og klar i talen var han. Det bliver spændende at se, om der kommer til at ske større ting nu eller der kan køres videre med business as usual. Det håber jeg da - han gør det jo godt med CSC.

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag den 27. maj

Løb 14 km

gns puls: 156

gns tid: 5.15 min/km

Stille og rolig tur som afslutning på en stille og rolig uge :tongue: Det blev i øvrigt til en tur i øs-pøsende regnvejr.

Løb ialt denne uge: 71 km

Jeg skal til at have lidt fart i benene igen. Må selvfølgelig ikke glemme mængdetræningen, da Swiss Alpine venter lige rundt hjørnet (nå ja om to måneder i hvert fald :tongue: ).

Har lige genlæst et par beretninger fra Everest-bestigninger (og fluks bestilt nogle flere :bigsmile: ). I mangel af at jeg nok ikke selv kommer til at bestige Everest, junker jeg den slags litteratur, så nu har Amazon bare at ekspedere og levere en ny sending omgående! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag den 28. maj

Løb 15 km

gns tid: 4.54 min/km

gns puls: 167

heraf fartleg (en del af det i bakker): 8,4 km

gns puls: 173

gns tid: 4.40 min/km

Fint træningspas i dag. Der er noget med dataoptaget i mit nye ur jeg kan ikke helt kan forstå...når der står gennemsnitsfart i et lap er der fx i dag opført en gns tid på 4.40 min/km, men nedenunder står med store tal en anden tid - i dette tilfælde 4.31 min/km - gad vide om det er gns tid, når der er reguleret for den hurtigste og langsommeste km tid eller hur? Måske andre rs800sd-brugere kan hjælpe mig her? Ellers må jeg konsultere brugsforvirringen :tongue:

Edited by Mizzrasmussen
Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag den 26. maj

Løb 9,6 km

gns tid: 5.07 min/km

gns puls: 160

Jeg har ikke fået kalibreret uret, men det virker nogenlunde rigtigt - tror lige jeg løber forbi stadion i morgen og ser hvordan det ser ud.

Jeg ved ikke hvor mange af jer, der så Bjarne Riis' pressemøde i går...men jeg må altså sige way to go Bjarne. Han var klar i spyttet og vi slap for al udenomssnakken i forklaringerne; han tog simpelthen doping for at køre stærkere på cykel. Og kom ikke med alle de underlige forklaringer, man nogle gange hører om, at 'jeg ville jo ikke skuffe min hamster' og ævle-bævle. Doping er selvfølgelig ikke i orden, men det har jo været en offentlig hemmelighed, at der har været rigtig meget doping i cykelsporten, så det kan vel næppe komme som en overraskelse, at han også har været dopet. Han har jo nok konkurreret på lige vilkår kan man forestille sig...

Det var et pressemøde med stil synes jeg. Velforberedt og klar i talen var han. Det bliver spændende at se, om der kommer til at ske større ting nu eller der kan køres videre med business as usual. Det håber jeg da - han gør det jo godt med CSC.

Helt enig...han skal have et smæk over fingerne for det han har gjort...og lad ham så komme videre med det han gør nu med sit cykelhold. Vi...og pressen...må stole på det han siger indtil nogen beviser det modsatte. Og jeg tror nok hans cykelhold kommer under lup nu... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag den 29. maj

Løb 12 km

gns tid: 5.21 min/km

gns puls: 147

Stille og rolig tur til morgen og knap så stille og roligt vejr :blink: det styrtede i bogstavelig forstand ned, tordnede og lynede og hvad har vi...

Helt enig...han skal have et smæk over fingerne for det han har gjort...og lad ham så komme videre med det han gør nu med sit cykelhold. Vi...og pressen...må stole på det han siger indtil nogen beviser det modsatte. Og jeg tror nok hans cykelhold kommer under lup nu... :crazy:

Jeg tror faktisk at hans samarbejde med Rasmus Damsgaard kommer til at bære frugt. Jeg nægter at tro på, at han vil sætte sin legitimitet over styr ved at samarbejde med et cykelhold, hvor rytterne ikke bliver tjekket ordentligt. Jeg kan også forstå, at aftalen går på, at ingen på holdet (heller ikke Riis) ved, hvornår rytterne bliver tjekket.

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag den 30. maj

Løb 13,5 km

gns puls: 158

gns tid: 5.08 min/km

Jeg er underligt øm et sted på låret - det føles mest som et blåt mærke (der så bare ikke er blåt :blink: ). Det kan være jeg alligevel slog mig, da jeg gik i gulvet i mandags...jep gik helt bogstavelig talt i gulvet, da jeg stod på en cafe og ventede på kaffe. Synes nok det begyndte at sortne lidt for øjnene og tænkte at jeg hellere måtte sætte mig ned. Før jeg nåede det, dejsede jeg besvimet om. Det ligner ellers ikke mig at rende rundt og besvime på gader og stræder, men jeg havde også haft den irriterende fornemmelse af at solen stikkede, det var for varmt og i øvrigt manglede jeg nok lidt væske. Men hvorom alt er; der dånede Daisy. Men efter at have siddet et par minutter var jeg frisk igen. Folk blev nok ret forskrækkede selvom det sikkert ser ret sjovt ud, når folk bare går i gulvet. Jeg så en garder besvime på et tidspunkt - det ser ret sjovt med en flok i uniform på en snorlige række og pludselig falder en ud af rækken :wink:

Skal til et åbent foredrag med Chris MacDonald i aften - det bliver faktisk spændende at se, hvor godt et foredrag han strikker sammen til sådan en lejlighed :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag den 30. maj

Løb 13,5 km

gns puls: 158

gns tid: 5.08 min/km

Jeg er underligt øm et sted på låret - det føles mest som et blåt mærke (der så bare ikke er blåt :blink: ). Det kan være jeg alligevel slog mig, da jeg gik i gulvet i mandags...jep gik helt bogstavelig talt i gulvet, da jeg stod på en cafe og ventede på kaffe. Synes nok det begyndte at sortne lidt for øjnene og tænkte at jeg hellere måtte sætte mig ned. Før jeg nåede det, dejsede jeg besvimet om. Det ligner ellers ikke mig at rende rundt og besvime på gader og stræder, men jeg havde også haft den irriterende fornemmelse af at solen stikkede, det var for varmt og i øvrigt manglede jeg nok lidt væske. Men hvorom alt er; der dånede Daisy. Men efter at have siddet et par minutter var jeg frisk igen. Folk blev nok ret forskrækkede selvom det sikkert ser ret sjovt ud, når folk bare går i gulvet. Jeg så en garder besvime på et tidspunkt - det ser ret sjovt med en flok i uniform på en snorlige række og pludselig falder en ud af rækken :wink:

Skal til et åbent foredrag med Chris MacDonald i aften - det bliver faktisk spændende at se, hvor godt et foredrag han strikker sammen til sådan en lejlighed :smile:

Først og fremmest et super stort tak for din hilsen omkring min nuværende position som single...Det er jo slet ikke så tosset endda. :smile:

Jeg var selv ved at falde om i mandags på en spinning time. For varmt, for fugtigt, ingen ilt og for lidt væske samt sukker, jamen så er der ikke så meget at sige til det, men ventende på en kop kaffe i skyggen?? Du lavede lige en rigtig daisy og straks kom der vel en høj mand med stærke arme og funklende blå øjne, duftende af AXE (kender godt reklamen ikke) og hjalp dig op??? :laugh::blink: Gud nej vi er jo i DK :w00t:

Du fik lidt vand og var ok igen? Men i øvrigt en lidt bizar morskab...

Jeg så en garder besvime på et tidspunkt - det ser ret sjovt med en flok i uniform på en snorlige række og pludselig falder en ud af rækken :w00t::w00t: Stærk humor du har Mizzra....

Chris M leverer altid et lækkert foredrag + der er lidt godt for øjet at se på også. :wub: Dog er han lidt mere haps i cykeltøj. :w00t: Så glæd dig men overvej lige om han VAR PÅ DOPING, da han kørte RAAM. :wink: Mon han indrømmer...

Spøg til side... jeg vil ønske dig et rigtigt godt foredrag og glæde mig til at høre, hvordan det er gået.

Julie Tandfanatiker

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Først og fremmest et super stort tak for din hilsen omkring min nuværende position som single...Det er jo slet ikke så tosset endda. :smile:

Jeg var selv ved at falde om i mandags på en spinning time. For varmt, for fugtigt, ingen ilt og for lidt væske samt sukker, jamen så er der ikke så meget at sige til det, men ventende på en kop kaffe i skyggen?? Du lavede lige en rigtig daisy og straks kom der vel en høj mand med stærke arme og funklende blå øjne, duftende af AXE (kender godt reklamen ikke) og hjalp dig op??? :laugh::blink: Gud nej vi er jo i DK :w00t:

Du fik lidt vand og var ok igen? Men i øvrigt en lidt bizar morskab...

Jeg så en garder besvime på et tidspunkt - det ser ret sjovt med en flok i uniform på en snorlige række og pludselig falder en ud af rækken :w00t::w00t: Stærk humor du har Mizzra....

Chris M leverer altid et lækkert foredrag + der er lidt godt for øjet at se på også. :wub: Dog er han lidt mere haps i cykeltøj. :w00t: Så glæd dig men overvej lige om han VAR PÅ DOPING, da han kørte RAAM. :wink: Mon han indrømmer...

Spøg til side... jeg vil ønske dig et rigtigt godt foredrag og glæde mig til at høre, hvordan det er gået.

Julie Tandfanatiker

Jeps - en regulær Daisy var lige netop det, jeg praktiserede. Jeg synes der var lidt underskud på opmærksomhedskontoen, så noget måtte jeg jo gøre :laugh: En af mine veninder sad udenfor cafeen og tog sol, så da jeg lettere forvirret kom ud med kaffen blev der sagt; arhj Marianne - næste gang råber du bare, 'så er det nu!' - så kommer jeg selvfølgelig og hjælper dig :tongue:

Det kunne være jeg bare skulle spørge den gode MacDonald 'undskyld men hvilken slags doping brugte du under RAAM?' :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag den 31. maj

Løb 12,6 km

gns puls: 166

gns tid: 4.48 min/km

heraf farttræning: 6 km

gns puls: 178

maks puls: 186

gns tid: 4.26 min/km

Meget fin træning i dag. Jeg løb farttræningen midt i træningspasset - dvs efter cirka 3 km opvarmningsløb. Det er meget rart at få lidt fart i benene igen. Jeg holder mig til korte højintensitetspas for at forsøge at undgå at rende ind i alle de småskader som jeg tidligere har fået i forbindelse med farttræning.

Og Chris MacD var jo fremragende i går aftes, hvorom han lider lidt af ikke at kunne afstemme foredragets længde i forhold til tiden, der er til rådighed - til sidst ræsede han igennem, og så skal man nok bare udelade det sidste i stedet. Men det er småting. En af de mest interessante ting ved ham - og andre, der med held sælger sig selv som et produkt - er, at han er sit produkt eller budskab; Strong body, strong mind. Det er noget han bare fortæller om - han oser af sit eget budskab, og det gør jo meget troværdigt. Og han ved at hele hans fremtoning er mindst lige så vigtig som det, han siger. Og nb -kors hvor er han dog veltrænet :tongue: Jeg har da været til hans spinningtimer, men ikke tænkt så meget over den side af sagen (måske fordi jeg brugte tid på at undre mig over, hvorfor andre synes hans timer var så fantastiske, når jeg ikke helt sad med fornemmelsen af at være på vej ind i den 7. himmel... :blush: )

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag den 1. juni

Løb 13,7 km

gns puls: 138

gns tid: 5.40 min/km

Restitutionstur her til morgen. Jeg hørte jo Mr. MacD tale om vigtigheden af restitution forleden (han mente strengt taget søvn, men lidt har også ret :tongue: ).

Der ligger en frisk sending af Everestberetninger og venter på mig på posthuset :w00t: - mere junk til folket :tongue:

Alle så vel i går at Team Easy On nu også indrømmer at de har brugt doping - masser af doping :tongue: Jeg er flad af grin over dem - det er et af de bedste mediestunts jeg har set længe; stort set alle aviser og nyhedsudsendelser kommenterede det jo...Så nu er vi nok temmelig sikre på at se Team Easy On ved årets tour de france :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har da været til hans spinningtimer, men ikke tænkt så meget over den side af sagen (måske fordi jeg brugte tid på at undre mig over, hvorfor andre synes hans timer var så fantastiske, når jeg ikke helt sad med fornemmelsen af at være på vej ind i den 7. himmel... :blush: )

Hmm måske fordi han taler AMERIKANSK. Det lyder jo fedt. :laugh: Ej jeg tror naturligvis også, at det er fordi han er den, han er. Har den baggrund, han har m.m. Men når man har klappet to gange af hans timer, så må det ligesom være nok. :w00t:

Ellers er jeg enig i dine betragtninger. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Alle så vel i går at Team Easy On nu også indrømmer at de har brugt doping - masser af doping :tongue: Jeg er flad af grin over dem - det er et af de bedste mediestunts jeg har set længe; stort set alle aviser og nyhedsudsendelser kommenterede det jo...Så nu er vi nok temmelig sikre på at se Team Easy On ved årets tour de france :wink:

:laugh::laugh::laugh::laugh: Så det godt. DET ER HUMOR i topklasse.

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag den 2. juni

Løb 11 km

gns tid: 4.59 min/km

gns puls: 153

Jeg var lige forbi stadion for at tjekke mit ur, da jeg havde på fornemmelsen at det måler lidt for meget op, men det virker meget præcist på banen. Det kan være at det ser sådan ud fordi det - i modsætning til ved gps-måling - også måler al slalomløbet udenom barnevogne, hele familien på gåtur (ved siden af hinanden selvfølgelig) osv. Det må jo komme med når måleren sidder på foden og ikke navigerer efter noget i det ydre rum :tongue:

Nå men træningspasset var meget mindre effektivt end det ser ud - bla. mødte jeg lige en jeg kendte, som jeg måtte stoppe og sludre lidt med :blahblah:

Træning søndag den 3. juni

Løb 27 km

gns tid: 5.16 min/km

gns puls: 151

Fin tur - det meste af tiden i Utterslev mose. Gæssene har halvstore unger nu, så de hvæser løs når man løber forbi, og jeg er en af dem, der løber en pæn bue udenom - jeg skal ikke nappes af deres næb :cry: Jeg tror at mig og store næbdyr må være et barndomstraume; min far har taget et billede af mig som lille, hvor jeg er på flugt fra nogle gæs, der hvæser af mig. Og han står bare og tager billeder mens jeg løber for livet :tongue:

Har fundet ud af, hvorfor jeg måske gik i gulvet forleden - og hvorfor jeg let bliver svimmel, men det har jeg vænnet mig til, for sådan har det stort set altid været. Min mor har flere gange spurgt om jeg er sikker på at jeg ikke har et lavt blodtryk, men hos lægen er det helt normalt. Men jeg kan også mærke at puls og hvad som helst omgående stiger, når der står læge på en dør eller jeg ser en hvid kittel, så jeg fik taget mit blodtryk forleden - uden der var en læge til stede og på et tidspunkt, hvor jeg sad afslappet. Og mor havde ret; mit blodtryk er meget lavt. Så ved jeg da det... :wink:

Løb ialt denne uge: 105 km

Ganske pæn træningsuge. Og selvom jeg ikke ligefrem har gjort det fremragende til mine løb i år, vil jeg mene at jeg er i bedre form end sidste år på samme tid. Jeg kan huske at jeg havde voldsomme problemer med at løbe 7 dage om ugen og samtidig holde mig nogenlunde skadesfri, så lidt er der da sket :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag den 4. juni

Løb 11,3 km

gns tid: 5.44 min/km

gns puls: 132

Det var godt nok en lav puls det lykkes mig at rende rundt med i morges :blink: Nå ja man er vel i god form :tongue:

Det var bare restitutionsløb ovenpå den lange tur i går. Mine ben er nu overhovedet ikke brugte, men jeg kan stadig mærke min hæl :sneaky2: ...men noget tyder på at jeg kan holde det nogenlunde i skak med rigelige mængder is og sådan...

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag den 2. juni

Løb 11 km

gns tid: 4.59 min/km

gns puls: 153

Jeg var lige forbi stadion for at tjekke mit ur, da jeg havde på fornemmelsen at det måler lidt for meget op, men det virker meget præcist på banen. Det kan være at det ser sådan ud fordi det - i modsætning til ved gps-måling - også måler al slalomløbet udenom barnevogne, hele familien på gåtur (ved siden af hinanden selvfølgelig) osv. Det må jo komme med når måleren sidder på foden og ikke navigerer efter noget i det ydre rum :tongue:

Nå men træningspasset var meget mindre effektivt end det ser ud - bla. mødte jeg lige en jeg kendte, som jeg måtte stoppe og sludre lidt med :blahblah:

Træning søndag den 3. juni

Løb 27 km

gns tid: 5.16 min/km

gns puls: 151

Fin tur - det meste af tiden i Utterslev mose. Gæssene har halvstore unger nu, så de hvæser løs når man løber forbi, og jeg er en af dem, der løber en pæn bue udenom - jeg skal ikke nappes af deres næb :cry: Jeg tror at mig og store næbdyr må være et barndomstraume; min far har taget et billede af mig som lille, hvor jeg er på flugt fra nogle gæs, der hvæser af mig. Og han står bare og tager billeder mens jeg løber for livet :tongue:

Har fundet ud af, hvorfor jeg måske gik i gulvet forleden - og hvorfor jeg let bliver svimmel, men det har jeg vænnet mig til, for sådan har det stort set altid været. Min mor har flere gange spurgt om jeg er sikker på at jeg ikke har et lavt blodtryk, men hos lægen er det helt normalt. Men jeg kan også mærke at puls og hvad som helst omgående stiger, når der står læge på en dør eller jeg ser en hvid kittel, så jeg fik taget mit blodtryk forleden - uden der var en læge til stede og på et tidspunkt, hvor jeg sad afslappet. Og mor havde ret; mit blodtryk er meget lavt. Så ved jeg da det... :wink:

Løb ialt denne uge: 105 km

Ganske pæn træningsuge. Og selvom jeg ikke ligefrem har gjort det fremragende til mine løb i år, vil jeg mene at jeg er i bedre form end sidste år på samme tid. Jeg kan huske at jeg havde voldsomme problemer med at løbe 7 dage om ugen og samtidig holde mig nogenlunde skadesfri, så lidt er der da sket :smile:

Hej...inspirende læsning som altid...:smile: Jeg havde også fornøjelsen af den ca. en million-milliard gæs i utterslev mose i går. Jeg har det lidt på samme måde som dig...man ved ikke helt hvor man har dem henne...den ene øjeblik græsser de fredeligt, det næste øjeblik overfalder de sagesløse motionsløbere...vi må kræve noget mere patruljering... :tongue: Jeg blevdog ikke overfaldet denne gang, men et par drenge der spillede fodbold måtte løbe en omvej efter deres bold.... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag den 5. juni

Løb 15,5 km

gns puls: 165

gns tid: 4.54 min/km

Heraf tempoløb m. bakker: 8,8 km

gns puls: 177

maks: 185

gns tid: 4.40 min/km

Fint træningspas med en ordentlig skylle indlagt :laugh: - men det holdt heldigvis op med at regne igen.

Hej...inspirende læsning som altid...:smile: Jeg havde også fornøjelsen af den ca. en million-milliard gæs i utterslev mose i går. Jeg har det lidt på samme måde som dig...man ved ikke helt hvor man har dem henne...den ene øjeblik græsser de fredeligt, det næste øjeblik overfalder de sagesløse motionsløbere...vi må kræve noget mere patruljering... :tongue: Jeg blevdog ikke overfaldet denne gang, men et par drenge der spillede fodbold måtte løbe en omvej efter deres bold.... :laugh:

Omkring søerne er der også tonsvis af dyr med næb af variende størrelse p.t. :tongue: - dog mest duer og ænder. Jeg ønsker mig sådan nogle skilte, som der er forskellige steder i London, hvor der står at man ikke må fodre duerne. Det er jo bare luftrotter - de bærer lige så meget knas med sig, men forskellen på dem og rotterne er, at duerne aldrig er i kloarkerne og gør lidt nytte ved at holde dem rene... :dry:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh: Nyder dine beretninger om hverdagens små pudsige hændelser og dyr med forskellige næbstørrelser. Men come on gæs græsser da ikke. Gør de. :blink::w00t: Jeg er ikke stærk i gæs- :blush:

As usual du får pløjet nogle km igennem unge dame....

God onsdag..

julie :cool:

Gæs er rimeligt gode til at smadre en græsplæne: De napper græsset af, lige over jorden, og så tramper de jorden op med deres `svømmefødder´. Gæs er så afgjort bedst stegt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share