Mariannes log


Mizzrasmussen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er vanvittigt imponerende at du sådan går hen og bliver nummer to af alle kvinder. God taktik du har lagt dig der :tongue:

Kan godt forestille mig at Lang Endeløs Landevej er kedelig. Du ser overraskende frisk ud, verdammt

kæmpe tillykke igen, og håber du får styr på alle vablerne og at de næste par dage ikke byder på for mange skader og efterveer

Ikke for at mobbe Bornholm, men der er dele af øen jeg ikke behøver at se igen lige med det første :dry: - især den del af Bornholm, som er i besiddelse af Lang Endeløs Landevej så langt øjet rækker besøger jeg ikke igen helt frivilligt :tongue: jeg begyndte at blive i tvivl om der boede mennesker på den del af øen....

Det virker som om mine ben har planer om at komme sig forholdsvis hurtigt. Jeg er selvfølgelig stadig lidt øm og stiv, men det bliver bedre meget hurtigt. Tænker at løbe en lille tur torsdag (måske i morgen, hvis det går fremad med stormskridt) for at få lidt gang i blodomløbet. Men jeg er stadig træt...helt vildt træt faktisk.

Damn det er vildt.

100 km er jo åndsvagt langt

Super godt gået Mizzrasmussen

Thanx :smile: - og ja det er åndsvagt langt :laugh:

Hello litt'l Mizz

- DAMMMMM det er sejt løbet !! Stort tillykke med guldet !!!!!!

men øhhh TRI4 ???

Tak. Hvad kan jeg sige - de svømmer i Fælledbadet, som ligger lige rundt hjørnet fra mig :wink:

Link to comment
Share on other sites

100 km :blink: og du kan stadig gå :crazy:

For silvan da hvor er det sejt gået (eller løbet) :kickass:

Hæ ja nu kan jeg gå, men det kunne jeg praktisk talt ikke da jeg kom i mål...måtte tage taxa en hel kilometer for at komme tilbage til seng og bademuligheder... :blush: Mine fødder magtede ikke at slæbe rundt på mig mere den dag...man forstår dem jo godt :laugh::wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning (eller hvad man nu skal kalde det :tongue: ) den 29. august

30 min lunt

Skulle have jogget af efter søndagens tur, og mente godt det kunne begynde i dag. Benene var da noget stive, men jeg kunne mærke at det langsomt løsnede sig som jeg kom igang med at bevæge mig :smile: Utroligt så effektiv restitution træning er i forhold til sofaen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag den 30. august

Løb 9,5 km

tid: 55 min

Mine ben har det efterhånden fint selvom der selvfølgelig kun køres restitutionstrænin endnu. Det, der generer mig mest er efterveerne af en blodvabel (på størrelse med Bornholm!), som jeg fik etableret halvvejs under den ene fod. Selvom den er punkteret og behandlet efter alle kunstens regler bliver den jo ved at være lidt øm. Når det er en blodvabel er der jo trods alt også gået en eller anden form for hul på huden...

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag den 30. august

Løb 9,5 km

tid: 55 min

Mine ben har det efterhånden fint selvom der selvfølgelig kun køres restitutionstrænin endnu. Det, der generer mig mest er efterveerne af en blodvabel (på størrelse med Bornholm!), som jeg fik etableret halvvejs under den ene fod. Selvom den er punkteret og behandlet efter alle kunstens regler bliver den jo ved at være lidt øm. Når det er en blodvabel er der jo trods alt også gået en eller anden form for hul på huden...

Det lyder til at være jordens største modermærke :laugh::yo:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag den 1. september

Løb 8,5 km

tid: 45 min

Træning søndag den 2. september

Løb 11 km

tid: 1.01

gns puls: 137

Tempoet er stadig lavt, men min puls er rimeligt normal, og det plejer at være et godt tegn på fornuftig restitution. Skal løbe DHL-stafet på onsdag og kommer sikkert til at løbe en historisk dårlig 5 km :laugh: Nå må se om jeg kan svinge mig op til noget...

Har fået nye indlæg, og er så småt gået i gang med at løbe dem til. Og hvad får jeg så? Vabler! Selvklart :newtongue: Er faktisk lidt træt af vabler lige nu... :dry:

Var inde og se den seneste Bourne-film i går. Den kan altså varmt anbefales. Eneste minus ved filmen er, at der er (for) lange sekvenser, der er klippet for hurtigt - blandt andet nogle af kamp- og biljagtscenerne bliver man helt rundt på gulvet af at kigge på. Men ellers er den jo - som de øvrige Bourne-film - høj klasse. En anmelder skrev, at Matt Damon var så god i rollen, blandt andet fordi han ser så almindelig ud, at hans udseende ikke vækker særlig opmærksomhed. Øh nå ok tænker jeg bare. Fortæl mig lige, hvor i verden gennemsnitsmanden ligner Matt Damon - så kunne man hurtigt se mig planlægge et hurtigt visit der :tongue::wub:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag den 3. september

Løb 9 km

tid: 48 min

gns puls: 153

...tilbagelagt klokken kvart i kvalme i morges (altså endnu mere kvart i kvalme end det plejer at være :tongue: ). Skulle til Århus, og da hurtigtogene jo kun er på tegnebrættet tager det jo stadig 3 timer...hver vej...

Øv! Vabel konverteret til endnu større vabel :crybaby: - det kunne selvfølgelig godt være det hjalp, hvis jeg ikke løb på dem, men helt ærligt altså...når de sidder halvvejs under foden kan jeg jo alligevel ikke undgå at gå på dem, så jeg tænker at det må være det samme :innocent:

Jeg vil have nye fødder, der ikke får vabler! NU! OMGÅENDE! :4ranting:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag den 4. september

Løb 11,5 km

gns puls: 155

Kan godt mærke at min krop alligevel stadig kommer sig...det snyder lidt når man ikke er øm længere - så tænker jeg; nu må den være i vinkel, og jeg kan godt give den gas. Det kan jeg så ikke helt. Men det er vel fair nok. Skal have noget massage i dag - det kan være det hjælper lidt.

Opdatering på vabel-situation; det er faktisk ikke blevet værre. Ta-taaaa. Det er store sager :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag den 5. september

DHL-stafet: 5 km

tid: 22.10

Helt ok tid, når man tager forholdene - både i mine ben og blandt de andre løbere - i betragtning. Er du åndsvag, hvor er der mange løbere, telte og hvad har vi. Det er mange år siden, jeg har løbet dhl, og det er steget noget i omfang i mellemtiden :blink: Men da fedt nok at være til et løb, hvor jeg ligger i overhalingsbanen - lidt uvant for mig :tongue::blush:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag den 6. september

Løb 9,3 km

gns puls: 139

gns tid: 5.38 min/km

Bare en helt rolig tur i morges. Gårsdagens tempo har ikke gjort noget godt for min vabel :cry3: nu er det nærmest sådan at jeg kan mærke den hele tiden - også selvom jeg ikke går på den. Jeg må få trykaflastet den på en eller anden måde - læste af man kan købe nogle skumgummi-agtige 'lister', som kan klippes i facon og sættes rundt om vablen, så man aflaster huden. Ellers holder det da aldrig op. Det ville sikkert være bedre, hvis jeg ikke løb på den, men det virker på en eller anden måde for pinligt at ligge sig fladt ned på grund af en vabel (der godt nok er på størrelse med Bornholm men alligevel :tongue: ) :laugh:

Med de vabelindgangsomkostninger til mine nye indlæg (som bortset fra det virker godt på hælen) skal de altså kunne løbe noget mere end 2000 km, som han kun ville love mig. Orker ikke at skulle igennem det alt for tit.

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg omsider fundet en måde at trykaflaste min vabel på, så jeg kan gå igen. Nu holder jeg mig ude at løbeskoene i dag, og så forsøger jeg mig nok i morgen og ser hvad foden ser til det (og om min snedige forbinding kan være i mine løbesko :laugh: ). Tror aldrig før jeg har haft en vabel, det gjorde så ondt, at jeg var sat ud af spillet...

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag den 8. september

Løb 13 km

gns tid: 5.10 min/km

gns puls: 150

Godt så! Har omsider fundet en plastrings-strategi, så det er vablen og ikke mig, der er sat ud af spillet :tongue: Rart endelig at kunne løbe uden noget gør ondt igen.

Har også været nede og hente sko i stride strømme i dag - eller bare to par :tongue: Det ene par er nye og det andet er mine egne, som jeg glemte på Bornholm, da jeg var derovre og løbe. Havde lagt dem ud i depot, hvis jeg nu skulle få lyst til at skifte sko. Det fik jeg ikke, og så glemte jeg i øvrigt alt om dem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share