Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Øhh, hvaffor noget :unsure: Hvordan f..... ved I hvad den vejer?? :raisebrow: Lyder som om jeg ligger til et par pr's i næste uge hvis smith stangen skal tælles med :tongue:

sorry for spam Mr. BlingBling :innocent:

M :elvis:

Så var det slet ikke så tossede at vi tog det emne op, folk har forskellige måder at tælle hvor meget de løfter, og hvad de tæller med.. :wink: Jeg havde heller aldrig talt pladen med i liggende benpress før i DHS, men kan høre at det åbenbart er meget alm... dirol.gif Så skaf du dig bare nogle PR´s i morgen Golden.. victory.gif

Og Anders cykler du før morgenmad og i hvor lang tid..? Jeg røg desvære i kage fælden i dag.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Så var det slet ikke så tossede at vi tog det emne op, folk har forskellige måder at tælle hvor meget de løfter, og hvad de tæller med.. :wink: Jeg havde heller aldrig talt pladen med i liggende benpress før i DHS, men kan høre at det åbenbart er meget alm... dirol.gif Så skaf du dig bare nogle PR´s i morgen Golden.. victory.gif

Og Anders cykler du før morgenmad og i hvor lang tid..? Jeg røg desvære i kage fælden i dag.. :blush:

Man skal sgu'ette tælle nowen plade med i en benpres.. Nææ.. Kiksene der er på siden af den må være rigeligt! victory.gif

Ja jeg cykler 10 km før morgenmaden..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det er kun i decline legpress at pladen tæller med, ikke i nogle af de andre benpresmaskiner. - Så fik vi vist sat den sidste krølle på den snak. :wink:

- Pia (Bambi)

Pladen tæller aldrig med... Min log, jeg bestemmer, capiche..? :tongue:

Desuden har jeg svært ved at se, hvordan du måler vægten af slæden.. Medmindre du har en halvstort newton-meter måler..? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 30/6 2007

Kunne ikke rigtig sove imorges..! :nonono: Morgensøvnen blev i hvert fald afbrudt flere gange..! Og desværre ikke fordi der lå en ved siden af..! :tongue::wink:

Dagens Tal:

SLDL:

1x12 @ 65 kg - Helt ned og røre gulvet...

1x10 @ 105 kg - Helt ned og røre gulvet...

1x10 @ 125 kg - Helt ned og røre gulvet...

2x10 @ 135 kg

1x12 @ 115 kg

Lying leg curl:

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 50 kg

2x10 @ 60 kg

1x10 @ 50 kg

Front pulldown (neutral grip):

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x8 @ 100 kg

1x10 @ 90 kg

Chins:

3x10 @ BW

Lying incline two arm chest supported DB row: :tongue:

1x12 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

2x10 @ 32 kg

Pulley Rows:

1x10 @ 80 kg

3x10 @ 90 kg

Standing rear lateral raise (Machine):

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

Ik' meget energi til dagens træning, men det blev bedre som jeg nærmede mig slutningen..! Masser af hyggesnak efter træning og nu skal jeg en tur i Ikea med kæresten..! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders.

Længe siden jeg har været herinde og fået kigget.. Ja du ved hvorfor.

Men går det hele som det skal?? Kan se at pw står dig lidt ud af halsen for tiden, men så kører det bare med cykelture som fast morgencardio fra nu af??

Jeg skifter lidt engang imellem, el sku jeg sige skiftede :tongue: (så inaktiv jeg efterhånden er).

Jeg var i Ikea igår med en kammerat og overlevede af se på ham æde hotdogs og fransk hotdogs, men gik så oxo amok i refill'en (af cola light'en vel og mærke :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 2/7 2007

11 dage til 'tallica..! :4thumbup:

Havde mig en rigtig hyggelig weekend, igen i afslapningens tegn hvilket var fint, da det gav mig mulighed for at komme til en endelig beslutning vedrørende min deltagelse ved dette års DM i AF... Mere om det senere..! :smile:

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Bryst:

BB benchpress (benene oppe):

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 100 kg

1x8 @ 115 kg

1x6 @ 125 kg - Fåårced på den sidste...

1x3 @ 145 kg - Fåårced på de 2 sidste... :superman:

1x9 @ 110 kg

Lee' omgang patpres! :4thumbup:

High Incline benchpres (smith):

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 80 kg

1x12 @ 70 kg

1x10 @ 70 kg

Lidt hjælp fra CJ på de sidste reps...

Seated flyes (Machine):

3x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

Triceps:

Dips:

1x15 @ BW

1x10 @ BW + 40 lbs

1x10 @ BW + 50 lbs

1x8 @ BW + 70 lbs - :crazy:

1x20 @ BW

One arm DB OH triceps extension:

1x10 @ 14 kg

3x10 @ 15 kg

Fornuftig og tung træning idag..! I like it..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Endelig en beslutning...

Jeg har de sidste 2-3 uger forsøgt at overbevise mig selv om, at den beslutning jeg kom til for noget tid siden, ikke var den rette. Dette er ikke lykkedes mig, hvilket betyder at jeg ikke kommer på scenen til DM i år.

Egentlig har diæten forløbet ganske efter planen, vægten er faldet med 4-5 kg. Men når jeg ikke føler mig 100% fokuseret på det mål, at komme på scenen igen i år, så bliver det heller ikke til noget. Jeg har ingen intensioner om at gøre sådan noget halvt eller 3/4, derfor må det vente til motivationen og lysten atter er der... For jeg regner da med, at jeg kommer op på scenen igen engang.. :smile:

Hvad så nu..?

Jeg stopper diæten, eller i hvert fald vægttabet. Jeg ser ingen grund til at skulle sætte mere masse 'overstyr', når nu det ikke munder ud i en konkurrencedeltagelse. Jeg vil derfor forsøge at holde vægten omkring de nuværende 86-87 kg sommeren ud, og derefter beslutte hvad der skal ske... :smile:

Thats it..! Glæder mig selvfølgelig til at kunne følge DM fra tilskuerrækkerne og se hvordan MOLerne klarer sig! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders.

Længe siden jeg har været herinde og fået kigget.. Ja du ved hvorfor.

Men går det hele som det skal?? Kan se at pw står dig lidt ud af halsen for tiden, men så kører det bare med cykelture som fast morgencardio fra nu af??

Jeg skifter lidt engang imellem, el sku jeg sige skiftede :tongue: (så inaktiv jeg efterhånden er).

Jeg var i Ikea igår med en kammerat og overlevede af se på ham æde hotdogs og fransk hotdogs, men gik så oxo amok i refill'en (af cola light'en vel og mærke :tongue: )

Hey Musse..!

Som du kan se bliver der ikke noget DM i år, men jeg fastholder dog alligevel en vis portion cardio..! Cykelturene virker rigtig godt syntes jeg, og det er noget sjovere end PW. :smile:

Min tur i IKEA mundede da også ud i lidt svin indpakket i brød! :4mewantfood: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Endelig en beslutning...

Jeg har de sidste 2-3 uger forsøgt at overbevise mig selv om, at den beslutning jeg kom til for noget tid siden, ikke var den rette. Dette er ikke lykkedes mig, hvilket betyder at jeg ikke kommer på scenen til DM i år.

Egentlig har diæten forløbet ganske efter planen, vægten er faldet med 4-5 kg. Men når jeg ikke føler mig 100% fokuseret på det mål, at komme på scenen igen i år, så bliver det heller ikke til noget. Jeg har ingen intensioner om at gøre sådan noget halvt eller 3/4, derfor må det vente til motivationen og lysten atter er der... For jeg regner da med, at jeg kommer op på scenen igen engang.. :smile:

Thats it..! Glæder mig selvfølgelig til at kunne følge DM fra tilskuerrækkerne og se hvordan MOLerne klarer sig! :4thumbup:

Kære Anders :heartpump:

Dejligt for dig at du har taget en beslutning! Kan kun give dig ret i at man skal gøre tingene 100% ellers skal man lade være :nonono:

Så :1356: for dit valg - nu ærgrer jeg mig sgu næsten over at skulle være opvarmer for Nita, hvis ikke havde jeg jo en chance for at blive pustet i nakken :w00t::tongue:

Knus

M :elvis:

ps. just kidding Nita - glæææææder mig selvfølgelig :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Endelig en beslutning...

Jeg har de sidste 2-3 uger forsøgt at overbevise mig selv om, at den beslutning jeg kom til for noget tid siden, ikke var den rette. Dette er ikke lykkedes mig, hvilket betyder at jeg ikke kommer på scenen til DM i år.

Egentlig har diæten forløbet ganske efter planen, vægten er faldet med 4-5 kg. Men når jeg ikke føler mig 100% fokuseret på det mål, at komme på scenen igen i år, så bliver det heller ikke til noget. Jeg har ingen intensioner om at gøre sådan noget halvt eller 3/4, derfor må det vente til motivationen og lysten atter er der... For jeg regner da med, at jeg kommer op på scenen igen engang.. :smile:

Hvad så nu..?

Jeg stopper diæten, eller i hvert fald vægttabet. Jeg ser ingen grund til at skulle sætte mere masse 'overstyr', når nu det ikke munder ud i en konkurrencedeltagelse. Jeg vil derfor forsøge at holde vægten omkring de nuværende 86-87 kg sommeren ud, og derefter beslutte hvad der skal ske... :smile:

Thats it..! Glæder mig selvfølgelig til at kunne følge DM fra tilskuerrækkerne og se hvordan MOLerne klarer sig! :4thumbup:

Hey Man!

Det er godt at du har fundet ud af hvad du vil, men havde sku glædet mig til at se dig flekse på scenen :tongue: . Så må jeg jo nøjes med at nyde dit selskab fra fra tilskuer rækkerne..

Nå, men nu det ikke hedder diæt, så skal der satme bare noget selvmords træning igang. Ligesom de 3 * 145kg i bænk idag og så lidt mere lyd på drengen :tongue: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ej altså - nu havde jeg lige glædet mig til vi skulle ligge og kæwe den backstage :blahblah::blahblah:

Men på den anden side, så kan jeg udemærket forstå dig... Har man ikke 100% motivationen og lysten, skal man ikke gå i gang med en hård diæt, for så bliver resultatet også bare derefter.. !!

Går til gengæld ud fra du råweer fra tilskuepladserne :firebounce:

Krammer Nita

Link to comment
Share on other sites

Kære Anders :heartpump:

Dejligt for dig at du har taget en beslutning! Kan kun give dig ret i at man skal gøre tingene 100% ellers skal man lade være :nonono:

Så :1356: for dit valg - nu ærgrer jeg mig sgu næsten over at skulle være opvarmer for Nita, hvis ikke havde jeg jo en chance for at blive pustet i nakken :w00t::tongue:

Knus

M :elvis:

ps. just kidding Nita - glæææææder mig selvfølgelig :4winkkiss:

Hey Miss M..! :smile:

Lige præcis..! Det skal sgu være med fuld fokus hvis man skal være med..! :superman: Men i år er der sket så mange nye ting, der alle gør det svært at holde det fokus... Men jeg er jo ung endnu..! :tongue:

Hehe, efter den omgang spritånde gik jeg ikke ud fra det var noget du havde lyst til igen..? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Man!

Det er godt at du har fundet ud af hvad du vil, men havde sku glædet mig til at se dig flekse på scenen :tongue: . Så må jeg jo nøjes med at nyde dit selskab fra fra tilskuer rækkerne..

Nå, men nu det ikke hedder diæt, så skal der satme bare noget selvmords træning igang. Ligesom de 3 * 145kg i bænk idag og så lidt mere lyd på drengen :tongue: :4thumbup:

Hey mester..! Jamen jeg kan da god flexe lidt for dig nede i centret hvis det er..! :laugh::laugh:

Ja, dødsbænk er vejen frem, især når det er krydret med lidt råwen..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ej altså - nu havde jeg lige glædet mig til vi skulle ligge og kæwe den backstage :blahblah::blahblah:

Men på den anden side, så kan jeg udemærket forstå dig... Har man ikke 100% motivationen og lysten, skal man ikke gå i gang med en hård diæt, for så bliver resultatet også bare derefter.. !!

Går til gengæld ud fra du råweer fra tilskuepladserne :firebounce:

Krammer Nita

Ja jeg ved det Anita..! ked af at bakke ud af en aftale..! :tongue: Men mon ikke vi får chancen en anden gang..? :superman::smile:

Du kan roligt regne med råweri fra lægterne..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Trist at høre du ikke kommer på scenen i år, men så ser vi SÅLEDES på det:

DU KOMMER TILBAGE NÆSTE GANG MED EN FORM DER ER VILDERE END NOGENSINDE!!!!! :superman:

Nu ser vi hvornår det bliver, den tanke har jeg slet ikke gjort mig endnu..! Men det kommer når lysten og motivationen er derefter..! :smile: Og selvfølgelig bedre end sidst! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders godt du fik taget dig en beslutning og sys helt klart heller ik du skal gøre det hvis du ik er hundrede procent opsat på det.

Og nu hvor du sagde det med patpresset - ja det er satme leee og stærkt løftet :devil:

Så er det bar med at få smidt mere masse på nu og blir endnu mere leee :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders godt du fik taget dig en beslutning og sys helt klart heller ik du skal gøre det hvis du ik er hundrede procent opsat på det.

Og nu hvor du sagde det med patpresset - ja det er satme leee og stærkt løftet :devil:

Så er det bar med at få smidt mere masse på nu og blir endnu mere leee :superman:

Hey Musse..!

Jo tak, men der var dog hjælp på patpressen idag..! :smile: Nu ha rjeg jo snart fødselsdag, så lidt masse ville da ikke være ringe.! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu ser vi hvornår det bliver, den tanke har jeg slet ikke gjort mig endnu..! Men det kommer når lysten og motivationen er derefter..! :smile: Og selvfølgelig bedre end sidst! :superman:

Iihhh Anders, havde håbet at se dig på scenen igen i år.. men fuld respekt for at du venter til lysten er der..

Og FUCK du bliver stor næste gang du stiller op aggressive.gif glæder jeg mig til at se.. gq.gif

Knus Nille

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share