Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Fredag d. 3/8 2007

FERIE!! :yahoo:

Som det måske kan anes, så har jeg nu ferie..! :tongue:

Jeg fik nået det jeg skulle på arbejdet, så jeg kan holde ferie med god samvittighed! :cool:

Søndag morgen går turen til Tyrkiet sammen med min kæreste...! :wub:

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Bryst:

High Incline BB benchpres (smith):

1x16 @ 20 kg

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 75 kg

1x8 @ 80 kg

1x7 @ 85 kg

1x10 @ 75 kg

BB Benchpress:

2x12 @ 90 kg

1x10 @ 90 kg

1x12 @ 90 kg

1x9 @ 100 kg

Riimelig exhausted i patten nu...

Bent over cable flyes:

3x10 @ 40 kg

1x10 @ 45 kg

1x8 @ 45 kg

Triceps:

Dips:

1x25 @ BW

1x15 @ BW + 40 lbs.

1x10 @ BW + 40 lbs.

1x20 @ BW

1x15 @ BW

One arm DB OH triceps extension:

4x10 @ 14 kg

Ganske fornuftig omgang træning idag..! Ellers masser af højt humør i hulen idag, man skulle dog tro at Bambipigen skulle stille op, hun havde vist lige så meget energi som de andre har.. :laugh:

Resten af aftenen skal bruges på at pakke.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ellers masser af højt humør i hulen idag, man skulle dog tro at Bambipigen skulle stille op, hun havde vist lige så meget energi som de andre har.. :laugh:

Tror vist lige den unge mand skal slå et smut forbi min log. :innocent: Pia var meget brugt, da hun kørte de sidste skulderøvelse. :tease:

I må have en rigtig god tur til Tyrkiet. Husk nu isdesserterne. :tongue:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 4/7 2007

Idag var det tid til sidste træning inden jeg stryger til Tyrkiet imorgen..! :smile:

Johnny Bravo var eneste MOLer i hulen idag og vi fik da også kæwet den en hel del..!

Lysten til at træne var heller ikke på sit højeste punkt hos mig idag, jeg vil vist bare gerne afsted på ferie... :smile:

Inden træning forkælede jeg mig selv med lidt eggs 'n' bacon.. :4mewantfood:

Bagben: :tongue:

SLDL:

1x15 @ 65 kg

1x10 @ 95 kg

4x10 @ 105 kg

Længe siden, så jeg tog den lidt med ro. Alle reps var rimelig nemme..

Lying Leg curls:

1x10 @ 50 kg

3x10 @ 60 kg

1x10 @ 50 kg

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

Front pulldown (Wide neutral grip):

4x10 @ 80 kg

Incline chest supported double arm DB row:

4x10 @ 32 kg

Bagside skulder:

Standing rear lateral raise (machine):

1x10 @ 70 kg

3x10 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg

En nogenlunde hæderlig træning jeg fik fyret af trods manglende motivation.

Det lykkedes mig dog at smide halvdelen af min shake ud over gulvet i omklædningsrummet! :4slap:

Men i må alle have en god næste uge..! Er tilbage igen mandag d. 13..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Kan jeg dælme godt forstå! :bigsmile: Bare det var mig - Men det må vente til næste år.

Så er der noget at se frem til..! :tongue:

ik' sikkert jeg skal afsted næste år..! I hvert fald ikke i sommer månederne..! :wink:

Keep cool!

Det bli'r sgu nok svært i 35 graders varme..! Men skal da forsøge..! :yo:

Link to comment
Share on other sites

Hva satan... GID DET VAR MIG!

Jeg forstår godt du flygter til udlandet med det her trælse "sommer" vejr. Jeg er satme så sur over det at jeg flere gange har tænkt mig at ringe til DMI og råbe ind i tlf svareren :laugh:

Hvor længe skal du være dernede?? Hvis det er en uge, tror du så du når at blive brun med dit hvide korpus? :tongue: Ej, god tur, send noget varme tilbage!

Link to comment
Share on other sites

Hva satan... GID DET VAR MIG!

Jeg forstår godt du flygter til udlandet med det her trælse "sommer" vejr. Jeg er satme så sur over det at jeg flere gange har tænkt mig at ringe til DMI og råbe ind i tlf svareren :laugh:

Hvor længe skal du være dernede?? Hvis det er en uge, tror du så du når at blive brun med dit hvide korpus? :tongue: Ej, god tur, send noget varme tilbage!

Thanks dude..! :smile:

Jeg bli'r dernede en uge ja..! Og skal nok få lidt farve, jeg er jo kun så bleg fordi du ikke har ringet til DMI og råbt ind i tlf. svaren..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mandag d. 13/8 2007

Så er en tiltrængt og dejlig uge i syden overstået, og hverdagen vendt frygtelig tilbage..! :tongue:

Der kommer lidt mere om selve ferie, plus lidt billeder om ikke så længe, men først skal dagens hårde træning lige af vejen...! :smile:

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Bryst:

BB benchpres (benene oppe):

1x12 @ 65 kg

1x12 @ 85 kg

4x10 @ 100 kg

1x9 @ 105 kg

Skal vist lige igang igen, ik' meget at komme efter idag da...

Incline DB benchpress:

4x10 @ 32 kg

Sidste par reps var pænt hårde i alle sæt.

Seated machine flyes:

4x10 @ 70 kg

Triceps:

Pushdowns (direkte træk):

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 40 kg

1x10 @ 45 kg

Seated Machine Dips:

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 110 kg

2x10 @ 120 kg

Dejligt at få rørt sig lidt igen og kæwet en del med folkene dernede... Men jeg var godtnok slap idag..! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Som nævnt var jeg 1 uge i Tyrkiet med kæresten i sidste uge..! Og hvilken fantastisk uge! :smile:

Jeg har ikke været på charter ferie i noget der ligner 5 år, så jeg havde set MEGET frem til at skulle afsted! :smile:

Vi rejste med Tyrkiet Eksperten, ikke nogen jeg eller kæresten havde rejst med før, og det gik egentlig ganske fint. Vi var fra starten indstillet på, at vi ikke gad de mange guidede ture osv. Vi skulle afsted for at nyde friheden, solen og hinanden! :wub:

Rejsen gik til Bitez, en mindre by 5 km. fra Bodrum på Bodrum-halvøen, der ligger 45 minutter i båd fra Kos og Rhodos. Heldigvis ligger Milas lufthavnen kun 30 km fra Bodrum, så busturen derfra var ikke lang. :smile:

Området omkring Bodrum er hersket af en meget striks byggeregel, dvs. at ingen bygninger må være mere end 3 etager høj og alle bygninger skal være hvid pusset eller have sten facade. Dette giver et meget flot bybillede, hvis jeg da selv skal sige det. :smile:

post-6265-1187027066_thumb.jpg

Vejret dernede var perfekt, 35 grader og med en brise ind fra havet, så det var til at holde ud at ligge ved stranden hele dagen. :smile:

Hotellet vi boede på var ikke ligefrem den største luksus, men med sine 3 stjerner, var det da til at leve med. Det var heller ikke fordi vi skulle opholde os vanvittig meget på værelset. :smile: På hotellet var der sågar et fitnesscenter :laugh:

post-6265-1187027125_thumb.jpg post-6265-1187027137_thumb.jpg

meeen jeg valgte bare at lade være… :tongue:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Ellers var vi ude på en dejlig heldags bådtur, hvor vi lå hele dagen og slikkede sol, samt badede fra båden, lækkert! Desuden lagde vi til ved en sindssyg lækker strand, heller ikke ringe når badevandet er mere end 25 grader varmt! :4thumbup:

post-6265-1187027713_thumb.jpg post-6265-1187027704_thumb.jpg

Vi levede også rigtig godt dernede, det tyrkiske køkken er så vidt jeg er informeret, kendt som verdens 3. Bedste. :smile: Restaurant mad, øl og is hver eneste dag i en uge, sætter sine spor..! :4mewantfood: +3 kg har jeg erhvervet mig.. :tongue:

Oh well, jeg havde mig en utrolig dejlig tur sammen med min skønne kæreste..! Det varer helt sikkert IKKE 5 år mere før vi skal af sted igen..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders din tyrkiske vandhund :smile:

Godt at høre du havde en god ferie i Tyrkiet. Griner billede med centret! :laugh:

Var lige en smut forbi i Lørdags, da jeg skulle ti lIKast til bryllup. Kunne lige nå at træne lidt. Regner med at kigge forbi senere på måneden, så kan vi evt stikke hovederne sammen til en gang fælles træning og noget mad. Det kunne være de andre banditter også var klar

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders din tyrkiske vandhund :smile:

Godt at høre du havde en god ferie i Tyrkiet. Griner billede med centret! :laugh:

Var lige en smut forbi i Lørdags, da jeg skulle ti lIKast til bryllup. Kunne lige nå at træne lidt. Regner med at kigge forbi senere på måneden, så kan vi evt stikke hovederne sammen til en gang fælles træning og noget mad. Det kunne være de andre banditter også var klar

Hey Jon! :bigsmile:

Hehe, ja jeg kunne ikke dy mig for at tage et par billeder af det! :laugh:

Jeg er helt sikkert med på at finde ud af noget, bare lige giv et heads up, så ser vi på det! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 14/8 2007

Ingen træning på programmet idag, i hvertfald ikke styrketræning. Istedet har den stået på DHL stafet her til aften med arbejdet. Jeg fik endnu en gang slæbt mig selv rundt på de 5 km i en hæderlig tid. :laugh:

Jeg aner ikke hvad tid jeg løb på, men et slag på tasken er omkring de 23 min. :smile: Den officielle tid kommer vist imorgen, sammen med nogle meget ømme skinker. :laugh:

Ellers var det ren hygge med øl, sodavand og grill sammen med kollegerne. Desuden fik jeg også hilst på mange af de gamle kolleger fra fitness.dk i Viby. :4thumbup:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Restaurant mad, øl og is hver eneste dag i en uge, sætter sine spor..! :4mewantfood: +3 kg har jeg erhvervet mig.. :tongue:

Sådan skal det være. post-11838-1187123673.gif :icecream:

Jeg aner ikke hvad tid jeg løb på, men et slag på tasken er omkring de 23 min. :smile: Den officielle tid kommer vist imorgen, sammen med nogle meget ømme skinker. :laugh:

...... Og det må så siges at være en pænt god tid, hvis det er tilfældet. :superman: Håber ikke der står ben på programmet de næste par dage så. :tongue:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Sådan skal det være. post-11838-1187123673.gif :icecream:

Ja det var skønt! :4thumbup:

...... Og det må så siges at være en pænt god tid, hvis det er tilfældet. :superman: Håber ikke der står ben på programmet de næste par dage så. :tongue:

- Pia (Bambi)

Tjaa det er ganske fint, men i mine velmagtsdage som mere habil løber, kunne jeg nipnappe den på omkring 18-19 min. Men det er ikke så nemt med 90 kg at slæbe på og ingen fortræning. :laugh:

Her er ruten btw:

post-6265-1187125117_thumb.jpg

Ruten er rimelig hård, med ca. 1 km op ad bakke der hvor jeg har forsøgt at markere det med en blå streg (omkring 3 km. mærket).

Link to comment
Share on other sites

DHL - sjovt, den skal vi også løbe herovre i September når den kommer til KBH. Så må v se om min tid bliver ligeså hædrligt som din. Har overvejet at smugtræne lidt for at komme i form til ruten :smile:

Ahh... 5 km kan man vel altid løbe..? :tongue: Det bilder jeg mig i hvert fald ind, så jeg er fri for at løbetræne..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Holmos!

Det var en fed beretning fra ferien! Jeg har li brugt ti min på at sidde og kigge på billederne og prøvet at drømme mig derned - for det er vist det nærmeste jeg kommer mig sådan en ferie i år :laugh::laugh:

Vildt at husene ik må bygges højere og rigtig nok det gir et sjovt billede af den! Skide fedt tilbud hotellet havde, forstår sleeeet ik du ik benyttede dig af det center :laugh:

1-0 til dig mht til at blive brun :laugh::tongue: Du behøvede vist ik to uger :blink::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hey Holmos!

Det var en fed beretning fra ferien! Jeg har li brugt ti min på at sidde og kigge på billederne og prøvet at drømme mig derned - for det er vist det nærmeste jeg kommer mig sådan en ferie i år :laugh::laugh:

Vildt at husene ik må bygges højere og rigtig nok det gir et sjovt billede af den! Skide fedt tilbud hotellet havde, forstår sleeeet ik du ik benyttede dig af det center :laugh:

1-0 til dig mht til at blive brun :laugh::tongue: Du behøvede vist ik to uger :blink::w00t:

Hey Rasmusse..! :tongue:

Det gør ikke noget at leve lidt igennem andres oplevelser når man er på diæt..! :laugh:

Landskabet dernede var totalt fedt med alle de ens bygninger, plus der var nogle ufatteligt lækre lejligheder dernede, til billige penge tilmed. :innocent:

Så måske man skulle overveje at anskaffe sig en helårsbolig dernede. :superman:

Lidt farve har jeg da fået ja..! Men en uge mere ville jeg nu ikke klage over..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tjaa det er ganske fint, men i mine velmagtsdage som mere habil løber, kunne jeg nipnappe den på omkring 18-19 min. Men det er ikke så nemt med 90 kg at slæbe på og ingen fortræning. :laugh:

Det giver en gennemsnitshastighed på ca. 16 km/time, så det kan du sgu godt give dig selv et skulderklap for.... :superman:... Min PR på de 5 km er vist ca. 25 minutter, men jeg har jo også korte ben. :innocent::laugh:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share