Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Klart, det skal der også være plads til, det går jo fint. det kan hurtigt blive hårdt nok da :smile: Kommer forresten til Århus i næste weekend og skal ned og træne Lørdag en smut. ved ikke om du er hjemme igen der?

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klart, det skal der også være plads til, det går jo fint. det kan hurtigt blive hårdt nok da :smile: Kommer forresten til Århus i næste weekend og skal ned og træne Lørdag en smut. ved ikke om du er hjemme igen der?

Jeg kommer desværre først hjem næste mandag aften.. Så jeg vil ikke være at finde dernede på lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg godt igang heroppe i Norge, nærmere præciseret Lillehammer. Jeg får dyrket lidt morgencardio i form af meget let løb sammen med de grønne gutter (læs: soldaterne). :smile:

Jeg var i tirsdags ude og løbe Århus 1900 Forårsløb, det var en 5x5 km. hvor jeg trådte til pga. en afmelding. Jeg har ikke løbet 5 km i snart 2 år. :tongue: Men jeg havde selvfølgelig vædet med kæresten om at jeg sagtens kunne løbe hurtigere end hende..! :laugh: Det gik okay, men gal det var hårdt til sidst.. :crazy: hehe... Jeg kom dog igennem på 23 min. 52 sek. :superman: Hvad endnu vigtigere var, at det var 40 sekunder hurtigere end kæresten..! :tongue:

Nå men her er ganske hyggeligt heroppe. Soldaterne har sørget for PS2 på projektor og masser af hygge. Desuden kender jeg også nogle af dem fra da jeg selv var inde og springe..! :smile:

Jeg har mulighed for at komme på nettet om aftenen, så det vil jeg helt sikkert benytte mig af! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg godt igang heroppe i Norge, nærmere præciseret Lillehammer. Jeg får dyrket lidt morgencardio i form af meget let løb sammen med de grønne gutter (læs: soldaterne). :smile:

Jeg var i tirsdags ude og løbe Århus 1900 Forårsløb, det var en 5x5 km. hvor jeg trådte til pga. en afmelding. Jeg har ikke løbet 5 km i snart 2 år. :tongue: Men jeg havde selvfølgelig vædet med kæresten om at jeg sagtens kunne løbe hurtigere end hende..! :laugh: Det gik okay, men gal det var hårdt til sidst.. :crazy: hehe... Jeg kom dog igennem på 23 min. 52 sek. :superman: Hvad endnu vigtigere var, at det var 40 sekunder hurtigere end kæresten..! :tongue:

Nå men her er ganske hyggeligt heroppe. Soldaterne har sørget for PS2 på projektor og masser af hygge. Desuden kender jeg også nogle af dem fra da jeg selv var inde og springe..! :smile:

Jeg har mulighed for at komme på nettet om aftenen, så det vil jeg helt sikkert benytte mig af! :superman:

Det havde godt nok været pinligt hvis du tabte til kæresten hva? :laugh: Så havde vi nok mobbet dig i måneder. Haha. Ej, men flot du slog hende, trods at du ikke har løbet i lang tid :)

Link to comment
Share on other sites

Det havde godt nok været pinligt hvis du tabte til kæresten hva? :laugh: Så havde vi nok mobbet dig i måneder. Haha. Ej, men flot du slog hende, trods at du ikke har løbet i lang tid :)

:laugh: Hehe, ja! Jeg var egentlig også bange for at jeg ikke ville løbe hurtigere end hende. Jeg havde rimelig mærkbare DOMS i baglåret inden, fra søndagens hasetræning.. :tongue: Men det gik og egentlig overrasket over jeg kom i mål i en forholdsvis god tid.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lyder som hårdt arbejde i norge? :bigsmile:

Ej det er sq super du får lavet noget cardio, så må vi jo se hvad vægten siger når du er tilbage :4mewantfood:

Tjaa.. Hårdt er nok ikke lige ordet.. :tongue: Men det er i hvert fald arbejde :smile: Tror dog ikke det bliver til meget arbejde i weekenden, så der bliver rigeligt med tid til at finde et sted jeg kan lave kropshævninger..! :smile: Så skal der battles..! :superman:

Vægten er sandsynligvis uændret eller lidt tungere, da det ikke just er diæt føde heroppe.. Men det går.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 2/6 2007

Her i Lillehammer, Norge er vejret helt fænomenalt.. Omkring 26 grader udenfor og ikke en sky på himlen..! :4thumbup: Så tiden går med at slikke lidt sol og ellers få tæv i Gran Turismo 4! :tongue:

I morges var jeg ude og motionere med mændende i grønt. Løb/trav op ad bjerget vi bor på. 2 km. op ½ km på lige vej og så tilbage igen. Stigningsprocenten er nok gennemsnitlig 8-10% og nogle steder 15-20% :crazy: Ik' nemt at løbe op ad...

Jeg kunne heller ikke ligge stille mere mht. styrketræningen, så jeg var i skoven hvor jeg fandt et fint jern spyd, der kunne fastgøres mellem 2 træer.. Yes, tid til kropshævninger! :superman:

Dagens træning: :tongue:

Chins:

7x10 @ BW

De første 40 gik nemt, så holdte jeg en 10 min. pause og tog de sidste 3 sæt..!

Pushups:

100 @ BW

Fordelt over 5 sæt... :smile:

Fint lige at få rørt sig lidt heroppe også! :smile:

Billeder af min smarte opstilling kommer når jeg er hjemme igen..!

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 3/6 2007

Det er lige før jeg ikke orkede at lave noget idag, vejret er sygt godt! Så der bliver slappet af på teressen her i hytten! :4thumbup:

Dagens træning: :tongue:

Chins:

5x10 @ BW

Pushups:

100 @ BW

Fordelt over 4 sæt...

Så skal jeg hjem igen imorgen, hvilket jeg egentlig ser MEGET frem til! :smile: Nogen der kan oplyse mig om hvorvidt DHS holder åbent tirsdag (grundlovsdag)..?

Link to comment
Share on other sites

Så blev det tid til at vise lidt 'ferie' billeder..! :tongue:

Som det nok kan ænses, var vejret i tip top, det var rimelig surt at komme fra 26 grader og høj sol i Norge, til 17 grader og regn i Danmark! Dog var det nu dejligt at komme hjem igen! :smile:

Først lidt stemningsbilleder af udsigten fra hytten. Den ligger i ca. 850 m. højde og der var stadig snepletter rundt omkring! :blink:

post-6265-1181046890_thumb.jpg

post-6265-1181046920_thumb.jpg

post-6265-1181046947_thumb.jpg

Sidst lidt billeder af min hjemmebryggede chinup bar midt ude i skoven..! :tongue:

post-6265-1181047000_thumb.jpg

post-6265-1181047027_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 5/6 2007

Endelig hjemme igen og klar til at give den gas i centret samt fortsætte diæten. Jeg har på ingen måde holdt min diæt siden torsdag. Der er både indtaget chips, slik, øl, vin og sprut. Det eneste jeg til dels har sørget for, var at få rigeligt med proteiner. Så jeg var lidt spændt da jeg var på vægten imorges. +200 g. i forhold til sidst jeg var på vægten, slet ikke dårligt! :4thumbup: Nu skal jeg bare igang med at høvle af igen..! :superman:

Egentlig tror jeg det var rimelig tiltrængt for mig med lidt pause fra træningen og diæten.. Lysten til at fortsætte er i hvert fald mærkbart højere lige nu! :smile:

CJ passede biksen idag og var flink til at hjælpe med at 'låse' mit skab op, da jeg selvfølgelig glemte nøglen til hængelåsen inde i skabet, efter jeg havde låst det! :4slap:

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Bryst:

BB benchpres:

1x12 @ 65 kg - benene oppe

1x12 @ 85 kg - benene oppe

1x10 @ 100 kg - benene oppe

2x10 @ 110 kg

2x5 @ 120 kg

1x12 @ 100 kg - benene oppe

Ganske lækkert, og det føles som om skulderen har haft godt af de sidste 6 dages ro! :smile:

Incline DB benchpress:

1x10 @ 36 kg

1x10 @ 38 kg

2x8 @ 40 kg

1x10 @ 38 kg

Seated Machine flyes:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

1x8 @ 90 kg - Hele stakken...

1x10 @ 80 kg

Triceps:

Dips:

1x15 @ BW

1x12 @ BW + 40 lbs

1x12 @ BW + 50 lbs

2x10 @ BW + 60 lbs

1x15 @ BW

Pushdown (direkte træk):

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 40 kg

2x10 @ 35 kg - Reverse grip..

Lækkert at komme ned og træne lidt igen.. Så alt i alt en rigtig god træning idag! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders velkommen hjem igen :smile:

Det er satme god stil med den hjemmelavede chinup :laugh: :4thumbup: Du faldt slet ik ned en eneste gang :laugh::laugh::laugh: ??

Lyder godt nok lækkert med det fråde, når man tænker på hvor lidt du har taget på af det! :bigsmile: Nok pga den mili-løbe-cardio :tongue:

Og så oveni købet træning der spiller :bigsmile: Den med låsen kan du nok ik skyde på diæt-hjerne efter det du har hældt indenbords :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders velkommen hjem igen :smile:

Det er satme god stil med den hjemmelavede chinup :laugh: :4thumbup: Du faldt slet ik ned en eneste gang :laugh::laugh::laugh: ??

Lyder godt nok lækkert med det fråde, når man tænker på hvor lidt du har taget på af det! :bigsmile: Nok pga den mili-løbe-cardio :tongue:

Og så oveni købet træning der spiller :bigsmile: Den med låsen kan du nok ik skyde på diæt-hjerne efter det du har hældt indenbords :laugh::tongue:

Hey Musse..!

Mange tak.. :smile:

Nææ, ikke en eneste gang, men den knirkede nu lidt når jeg hang i den.. :tongue: Det var heller ikke ligefrem de mest holdbare strips jeg havde brugt! :laugh: Men oppe blev den! :superman:

Det var nu heller ikke 24/7 den stod på det usunde mad, men jeg fik da lidt af det.. :smile: Desuden fik jeg jo også bevæget mig lidt deroppe, så mon ikke det er en kombination! :smile:

Nej, det er nu heller ikke første gang jeg skal bruge A nøglen til at komme ind i skabet på! :laugh: Jeg er vist bare generelt glemsom! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 25/5 2007

Stille og rolig dag på arbejdet idag, der var den lækreste kage til frokosten, men ak og ve ikke noget til mig... :unhappy::tongue:

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Bryst:

BB benchpres:

1x12 @ 60 kg

1x10 @ 95 kg

1x10 @ 105 kg

1x10 @ 115 kg

1x7 @ 115 kg

1x6 @ 125 kg - 2 fåårced...

1x8 @ 105 kg - Ik' meget tilbage at give af...

Incline machine benchpress:

1x10 @ 12 blokke

1x10 @ 15 blokke

1x10 @ 16 blokke

1x10 @ 18 blokke

1x10 @ 16 blokke

Seated Machine flyes:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

3x10 @ 80 kg

Triceps:

Dips:

1x8 @ BW

1x9 @ BW

1x10 @ BW

1x11 @ BW

1x12 @ BW

1x13 @ BW

1x14 @ BW

1x15 @ BW

1x14 @ BW

1x13 @ BW

1x12 @ BW

1x11 @ BW

1x10 @ BW

1x9 @ BW

1x8 @ BW

Kæft det tog lang tid..! :laugh: Men gik ganske fino..! :smile:

Ik' den bedste træning, men luftfugtigheden gjorde at jeg svedte perler..! :superman:

Fooooorsaaatan alle de dips! Hvorfor tog du så mange sæt? :D

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 6/6 2007

Så begyndte den normale arbejdsdag så småt igen! Ikke det vilde på programmet idag. Dog fik jeg lige ansvaret for en større opgave på projektet, så tankevirksomheden skal lige sættes et gear op de næste par dage.. :tongue:

Ryg:

Chins:

3x10 @ BW

1x9 @ BW

Ik' meget pause mellem sættene idag! :superman:

Seated front pulldown:

1x10 @ 80 kg

3x10 @ 90 kg

1x12 @ 80 kg

Incline two arm chest supported DB row:

1x12 @ 26 kg

4x10 @ 30 kg

Pulley row (wide neutral grip):

1x10 @ 90 kg

3x10 @ 100 kg

Biceps:

Standing BB Hammercurl:

1x10 @ 38 kg

2x10 @ 48 kg

1x10 @ 43 kg

Preacher cable curls:

3x10 @ 50 kg

1x10 @ 40 kg

+ lidt mavelir.. :smile:

Fin træning idag, dog er det begyndt at blive fælt varmt i DHS. Til sommer bliver det nok uudholdeligt! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 7/6 2007

Har siddet inde og gloet ud på det dejlige vejr hele dagen! :dry:

Ellers en okay dag på arbejde, med rigeligt at lave...

Der var sygt varmt i DHS idag, ikke en god dag at træne ben på! :tongue:

Quads:

45 degree seated leg press:

1x12 @ 160 kg

1x10 @ 200 kg

1x10 @ 240 kg

1x10 @ 280 kg

1x10 @ 320 kg

1x10 @ 340 kg

1x10 @ 300 kg

Reverse Stand Hack Squat:

1x12 @ 80 kg

1x12 @ 120 kg

2x10 @ 160 kg

1x12 @ 140 kg

Leg Extensions:

1x10 @ 90 kg

2x10 @ 100 kg

2x10 @ 110 kg

Seated calf presses:

3x12 @ 181 kg

2x12 @ 211 kg

SUPERSETTET med:

Standing calf raises:

5x10 @ BW

Skulder:

DB Lateral raise

1x10 @ 10 kg

1x10 @ 12 kg

3x10 @ 14 kg

1x12 @ 12 kg

Seated shoulder press (machine):

2x10 @ 10 blokke

2x10 @ 12 blokke

1x10 @ 10 blokke

Virkelig en varm omgang... :crazy: I aften smutter jeg lige ned og hilser på nogle venner der arbejder i en ny bar der åbner i dag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 8/6 2007

Ikke den bedste dag på arbejde, intet ville som det skulle..! :nonono: Så jeg tog tidligt fri og kom ned i et dampende varmt DHS..!

CJ var dernede da jeg ankom og DKHøgh var på vej ud af døren..!

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Bryst:

Incline BB benchpres:

1x12 @ 65 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 95 kg

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 105 kg

1x8 @ 110 kg

Casper leverede et par beskidte på de 2 sidste sæt! :superman:

DB benchpress:

1x10 @ 34 kg

2x10 @ 38 kg

1x10 @ 40 kg

1x8 @ 40 kg

Seated Machine flyes:

1x10 @ 70 kg

3x10 @ 80 kg

1x12 @ 55 kg - super strict!

Triceps:

EZ bar french press:

1x12 @ 28 kg

1x10 @ 38 kg

2x10 @ 48 kg

1x10 @ 43 kg

One arm OH DB extension:

3x10 @ 14 kg

Seated dips (machine):

1x10 @ 110 kg

2x10 @ 120 kg - Hele stakken...

Puha det var ekstra varmt idag, ingen grund til at bade og så ud på cyklen for at svede igen. Så ventede til jeg kom hjem.

I aften står den på hygge med kæresten og en tur i bio.. Oceans 13..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 9/6 2007

Havde en super hyggelig aften går med kæresten, desuden så vi også en fin film i Oceans 13, dog er den IMO ikke så gennemført som de 2 første. Jeg skal sikkert lige se den et par gange mere, før jeg får det hele med.. :smile:

Gåturen her til morgen var nærmest ulidelig, jeg kunne jo også bare have ladet være med at tage en sort t-shirt på! :tongue:

En ordentlig bunke MOLere i DHS idag.. :superman:

Dagens Tal:

SLDL:

1x12 @ 65 kg

1x10 @ 105 kg

1x10 @ 115 kg

1x10 @ 125 kg

2x8 @ 135 kg - NY REP PR...

1x12 @ 105 kg

De sad bare som de skulle idag! Lækkert!

Lying leg curl:

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 60 kg

1x8 @ 60 kg

2x10 @ 52½ kg

1x10 @ 50 kg

Lige lidt ekstra idag, pauserne var også gode grundet en masse :blahblah: ... :tongue:

Chins:

4x10 @ BW

Front pulldown (neutral grip, upper back):

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 95 kg

1x12 @ 85 kg

Lying incline two arm chest supported DB row: :tongue:

2x10 @ 26 kg

2x10 @ 30 kg

Standing rear lateral raise (machine)

1x10 @ 55 kg

3x10 @ 60 kg

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

Puha, troede nærmest jeg aldrig skulle blive færdig idag, ik' fordi det tog lang tid men det var liiige varmt nok til jeg jeg kunne overskue det! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Gåturen her til morgen var nærmest ulidelig, jeg kunne jo også bare have ladet være med at tage en sort t-shirt på! :tongue:

Eller have smidt den!!! :slut::tongue:

Puha, troede nærmest jeg aldrig skulle blive færdig idag, ik' fordi det tog lang tid men det var liiige varmt nok til jeg jeg kunne overskue det! :laugh:

Sådan havde jeg det også - specielt under min intervaltræning til sidst :crazy:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Eller have smidt den!!! :slut::tongue:

Ja det overvejede jeg faktisk også..! Men ville nu ikke udsætte folk for det endnu..! :laugh:

Sådan havde jeg det også - specielt under min intervaltræning til sidst :crazy:

M :elvis:

Det er da også det rene vanvid at cardio træne i denne varme..! :tongue: Især intervaltræning da! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Seriøs træning du får fyret af! Og fed form på DM06 billederne!

PS: Cardio er ALTID vanvid, uanset temperatur!

Velkommen til Mads..! :smile: Og mange tak! :4thumbup:

Træningen går ganske godt for tiden ja, hvilket jo er rimelig lækkert under diæt!

Formen, hvis jeg stiller op igen i år, skulle helst gerne blive bedre end sidst! :superman:

Hehe, ja det har du vel egentlig nok så ret i! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share