Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Det giver en gennemsnitshastighed på ca. 16 km/time, så det kan du sgu godt give dig selv et skulderklap for.... :superman: ... Min PR på de 5 km er vist ca. 25 minutter, men jeg har jo også korte ben. :innocent::laugh:

- Pia (Bambi)

Jeps deromkring, men det var jo også tider hvor vægten lå næsten 20 kg under den nuværende..! :tongue: Desuden var jeg jo også en ung purk med masser af energi dengang! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fine billeder fra turen. Det lignede godt vejr. :4thumbup:

Kan dog godt forstå du ikke turde give dig i kast med den old-skuul jernhule, for det ser grumme tungt ud. :crazy::laugh:

Velkommen tilbage til Dannevang. :smile:

Mange tak O Royale leder.. :4thumbup:

Vejret var helt sikkert i top, måske en dag også liiige hedt nok til min smag.. :tongue:

Ja ikke, skulle ikke til at have diverse fibersprængninger eller nowet.. Så hellere lade det stå og være tungt for sig selv..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 15/8 2007

Aaaargghhh..! Sindssygt ømme ben idag..! :crazy: Det er vist meget heldig jeg ikke løber ret tit, for det er da bestemt ikke sjovt at have så ømme ben..! :tongue:

Jeg har fået regnet den præcise tid ud for min 5 km ved gårsdagens DHL stafet her i Århus. Den var på 00:24:20, så det gik jo helt som det skulle. :smile:

Ellers var jeg lige et smut forbi skrædderen og hente jakken, den trængte til at blive syet ind rundt om livet.

Ryg:

DKHøgh var i fuld gang med at maxe i skulderpressen da jeg kom! :tongue:

Starter også stille og roligt ud med ryggen i denne og næste uge...

Front pulldown:

1x12 @ 50 kg

1x10 @ 65 kg

4x10 @ 75 kg

Yates rows:

1x12 @ 85 kg

4x10 @ 95 kg

Seated cable rows:

1x12 @ 80 kg

4x10 @ 90 kg

Biceps:

Seated DB hammercurl:

1x10 @ 14 kg

3x10 @ 15 kg

Standing cable curls:

2x10 @ 50 kg

1x8 @ 60 kg

1x10 @ 50 kg

+ lidt mavelir

Fin træning trods besvær med at komme rundt i centret med mine trætte tunge ben..! :laugh: Fik også kæwet lidt med Pia og DKHøgh efter træningen..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jamen det findes der et meget simpelt svar på.. :bigsmile:

Dels fordi jeg ønsker at variere det, så det ikke hele tiden er den ene ting eller den anden, men også fordi der er visse frivægts øvelser jeg ikke bryder mig om, eller ikke føler, at de giver lige så godt som noget andet.. Derfor har jeg nogle kabel øvelser ind imellem.. Men syntes nu slet ikke der er overvægt af den slags øvelser...

Er det ikke også bedst at gøre det sådan? Så du kan såvidt muligt undgå skader? Eller er jeg forkert på den? :)

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke også bedst at gøre det sådan? Så du kan såvidt muligt undgå skader? Eller er jeg forkert på den? :)

Uff... Det er jo et 2 år gammelt indlæg du svarer på der..! Måtte liige tilbage og smugkigge for at finde sammenhængen..! :tongue:

IMO skal man i hvert fald holde sig væk fra øvelser man ikke er 100% sikre i, eller hvis man mener øvelsens skadespotentiale er for højt.

Men alle øvelser kan bringe skader med sig, så det er nødvendigt at have styr på udførelsen også, ligegyldigt om det er med frivægte eller kabel.

Link to comment
Share on other sites

DKHøgh var i fuld gang med at maxe i skulderpressen da jeg kom! :tongue:

Ha ha ja :laugh: Det gik vildt for sig med de 3 kilo tunge håndvægte som er belagt i neon farvet plastik :4flex: :dumbbell_lift:

hun mente også at hun lige skulle have styr på øvelsen inden hun gik amok med 4 kilo :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 16/7 2007

Ingen træning idag, da kadavret stadig er pænt smadret fra i tirsdags.. :laugh: Desuden blev arbejdsdagen lige udvidet med 3 timer idag..! :nonono:

Imorgen skal jeg ned og træne skuldre.. Og måske lidt mer'..! :smile:

Den kender jeg også godt. Vidste det ville blive en lang dag idag, men havde taget træningstasken med just in case - måske man var heldig. Men ak nej 20.45 blev klokken da før jeg kunne cykle hjem. Utrolig så dårlig samvittighed man kan have - men så er det godt jeg har masser af tid de næste tre dage til fuldstændigt at jorde alle muskler i mn krop! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

JonG:

Ja sådan er det jo når der er lidt ekstra at se til på arbejdet i ny og næ... Nogle gange kan det dog godt føles som om det er for tit..

Fredag d. 17/7 2007

Så skete der sgu nogle ting på arbejde idag. Jeg fik løst problemerne fra igår, jeg kom et godt stykke videre med det andet projekt jeg sidder på, jeg er blevet udvalgt til at medvirke i den gruppe der skal træne vores kunder i brugen af vores produkter og jeg skal deltage i en øvelse med søværnet fra d. 3. sep. Puha, det var sgu en lang sætning..! :tongue: En okay dag idag, selvom jeg følte, mig liidt presset til tider.

Idag nøjedes jeg med at træne skulder, da jeg alligevel ikke kommer afsted imorgen eller søndag, grundet et bryllup jeg skal til. Og nej ikke mit eget.. :tongue:

Skulder:

Seated DB shoulder press (non-lockout):

1x12 @ 20 kg

1x10 @ 24 kg

1x10 @ 28 kg

4x10 @ 32 kg

Ikke favorit øvelsen, men det gik overraskende fint idag... :superman:

Standing DB lateral raise (dropsæt):

5x10 @ 12 kg + 5x10 @ 6 kg

Standing BB shrugs (uden straps):

1x10 @ 85 kg

4x10 @ 100 kg

Seated shoulder press (machine):

1x10 @ 11 blokke

1x10 @ 12 blokke

1x10 @ 13 blokke

1x8 @ 13 blokke

Så var jeg vist også rigeligt blæst i skuldrene..! :w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 20/8 2007

Weekenden blev brugt sammen med min dejlige kæreste. Hendes barndomsveninde skulle giftes, så jeg måtte trække i det stive puds..! :tongue: En super hyggelig weekend, med masser af lækkert spise. Lørdagens kcal overskud bestod af, eggs 'n' bacon med cocktailpølser, tomater og det hieele.. :4mewantfood: Smørrebrød hos svigerforældrene, den LÆKRESTE bryllupskage, måms! Lakseroulade, dyrekølle og chokoladekage med is. Sidst men ikke mindst kransekage..! :4mewantfood: :w00t: Syntes lige det skulle deles med de diætfolk der evt. følger med..! :laugh::tongue:

Bryst:

Incline DB benchpress:

1x14 @ 26 kg

1x12 @ 32 kg

2x10 @ 40 kg

1x8 @ 40 kg

1x10 @ 36 kg

Fiiin power idag! :superman:

Seated machine flyes:

2x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

Seated machine chestress:

3x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 60 kg

Triceps:

Dips:

1x20 @ BW

3x15 @ BW

1x20 @ BW

Easy peasy..

Pushdowns (direkte træk):

2x10 @ 35 kg

2x10 @ 40 kg

Super fin træning idag, og endda også hurtigt overstået. Der var ikke mange af konkurrence folkene til stede under selve træningen, men fik da lige hilst på et par stykker efter træningen. Steffen Fisker ser ud til at være pænt langt nede i fedt%... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 21/8 2007

En yderst uproduktiv (er det et ord?) dag på arbejde. Kursus og møder..! :nonono: Nå, men heldigvis har jeg en hel dag imorgen til at lave det jeg skal nå.

Idag foregik træningen i Fitness.dk i Viby. En smut ned i det gamle center for at hilse lidt på dem dernede. Desværre var der ikke ret mange af de velkendte ansigter, men fik da kæwet en del alligevel! :smile:

Ryg:

Chins:

1x12 @ BW

2x10 @ BW

1x8 @ BW

Front pulldown:

3x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

Incline chest supported double arm DB row:

5x10 @ 30 kg

Pulley rows:

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

2x10 @ 100 kg - Hele stakken...

Biceps:

Spidercurls:

1x10 @ 28 kg

1x10 @ 38 kg - Tååång...

1x10 @ 33 kg

1x8 @ 33 kg

Standing cable rope curls:

1x10 @ 45 kg

3x10 @ 50 kg

+ lidt mavelir

Fornuftig omgang idag! Og ganske hyggeligt at hilse på flere af de 'gamle' nede i centret... Det er nu super rart, at chefen har givet mig lov til at komme forbi en gang imellem.! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 23/8-2007

Så kom ben dagen, for første gang i 3 uger..? :nonono: Det dur ikke!

Jeg har stadig enormt meget at se til på arbejdet, har afleveringsdato imorgen, så det kan være arbejdsdagen bliver lidt lang imorgen. :dry:

Ellers var der lige en gang 0 huller hos tandlægen igår! :superman:

Quads:

Jeg vil igang med at squatte jævnligt igen...

Squat:

1x12 @ 65 kg

2x10 @ 105 kg

3x10 @ 115 kg

Stille og roligt igang igen, okay med overskud, men der er et stykke op til 4x10 @ 130 kg da..!

Reverse stand hacksquat:

1x12 @ 80 kg

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 120 kg

1x10 @ 140 kg

1x10 @ 120 kg

Begyndende krampe i lårbasserne.. :blink:

Calfs:

Seated calf presses:

4x12 @ 181 kg

SUPERSETTET med:

Standing calf raises:

4x12 @ BW

Leg Extensions:

4x10 @ 80 kg

Meget tæt på krampe der..! :crazy:

Skulder:

Seated DB shoulder press:

1x12 @ 24 kg

1x10 @ 28 kg

3x10 @ 32 kg

DB Lateral raise

2x10 @ 12 kg

2x10 @ 14 kg

1x10 @ 12 kg

Machine Lateral raise

1x10 @ 20 kg

2x10 @ 15 kg

Efter de første 2 sæt squat piplede svede af mig..! Det var helt vanvittigt så meget jeg svedte idag! :blink: Oh well... En fin træning, jeg helt sikkert kan mørke imorgen... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 24/8 2007

:annoyed: = Mit humør det meste af dagen...

Måtte blive til lidt over 19 idag for at få de sidste detaljer på plads inden mandag morgen.

Eneste positive er, at det nu virker og jeg forhåbentlig ikke skal fixe for mange bugs i næste uge.

Nå, men gider ikke træne idag, men kommer afsted igen imorgen. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 25/8 2007

Mine ben er usandsyneligt ømme idag..! :crazy:

Man skulle næsten tro jeg havde 2 træben..! :laugh:

Det føles virkelig akavet at skulle gå bare nogenlunde lige.!! :tongue:

CJ og Marc var i hulen idag...

Baglår:

SLDL:

1x12 @ 65 kg

5x10 @ 105 kg

Lying leg curl:

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 55 kg

1x8 @ 55 kg

1x10 @ 50 kg

Bagside skulder:

DB rear delt row:

1x10 @ 20 kg

3x10 @ 22 kg

Rear lateral raise (machine):

2x10 @ 80 lbs

2x10 @ 90 lbs

Det var dagens overkommelige træning, nu står den på afslapning og en tur i byen med drengene.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 27/8 2007

:annoyed: :annoyed: :annoyed: = Mit humør det meste af dagen...

Endnu en lang dag på arbejdet... ventede i +6 timer på nogle radioer vi skal integrere op imod.. Irriterende de var så forsinkede...

Ingen træning idag, men imorgen og onsdag holder jeg tidligere fri!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 28/8 2007

Humøret fik et hak op af i løbet af dagen, dejligt. Jeg tillod mig også at tage fri en time før, da jeg mødte en time tidligere..! :smile:

Det ser også ud til, at jeg nu slår et smut forbi Herning til søndagens konkurrencer ved DM, men det skal lige vendes med kalenderen (kæresten :tongue: ) først.

Bryst:

Incline DB benchpress:

1x12 @ 24 kg

1x12 @ 28 kg

1x12 @ 32 kg

1x12 @ 36 kg

3x10 @ 40 kg

Masser af skub i idag..! En skam centret ikke har tungere DBs, tror godt jeg kunne have brugt det idag! :superman:

BB benchpress:

1x10 @ 100 kg

1x5 @ 110 kg

1x8 @ 105 kg

1x8 @ 100 kg

1x10 @ 95 kg

Lying DB pullover:

1x10 @ 26 kg

1x10 @ 32 kg

3x10 @ 38 kg

Triceps:

Pushdowns:

4x10 @ 70 kg

Standing OH rope triceps extensions (direkte træk):

1x10 @ 35 kg

3x10 @ 30 kg

God træning idag og lidt hygge kæwen med CJ og DKHøgh inden jeg smuttede... :smile:

Nu står den på hygge med gutterne! :smile: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 28/8 2007

Humøret fik et hak op af i løbet af dagen, dejligt. Jeg tillod mig også at tage fri en time før, da jeg mødte en time tidligere..! :smile:

Det ser også ud til, at jeg nu slår et smut forbi Herning til søndagens konkurrencer ved DM, men det skal lige vendes med kalenderen (kæresten :tongue: ) først.

Nu bliver du sku nødt til at komme når du har skrevet det herinde :tongue: . Du siger bare til med den billet, så finder vi ud af det..

Flot med db. press idag! Jeg kan godt komme og presse imod. Det brugte vi i SATS da jeg trænede der. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lyder dælme godt Anders :yahoo:

Jeg håber du har en sød kalender... øh.. kæreste... :laugh:

DET har jeg! :bigsmile::wub:

YO æ champ :smile:

Skal du ikke med over og se de store drenge give den gas om lørdagen :superman: Du må gerne sidde sammen med mig og Uffe, vi giver en riskiks!

Nej det bliver ikke i år jeg er at finde der begge dage. Kæresten har fødselsdag og vil gerne være sammen med hende. :smile: Selvom riskiks lyder tillokkende..! :laugh:

Nu bliver du sku nødt til at komme når du har skrevet det herinde :tongue: . Du siger bare til med den billet, så finder vi ud af det..

Flot med db. press idag! Jeg kan godt komme og presse imod. Det brugte vi i SATS da jeg trænede der. :devil:

Hehe, ja der er vist ikke andet for..! :smile:

Takker, men tror nu ikke det er løsningen, da presset ikke villle være lige stort på begge sider.

Link to comment
Share on other sites

Nej det bliver ikke i år jeg er at finde der begge dage. Kæresten har fødselsdag og vil gerne være sammen med hende. :smile: Selvom riskiks lyder tillokkende..! :laugh:

HVA! Vælger du kæreten frem for os og riskiks tsk tsk....Aj helt forståeligt. Glæder mig til at se dig Søndag det skal nok blive hygge. Tager du så kæresten med så vi kan se hende?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share