Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Stiller du op i år?? Eller har du stadig ikke bestem dig?

Hey Mr. baron..! :4thumbup:

Jeg har stadig ikke bestemt mig... :smile: Jeg er stadig en hel del i tvivl om hvad jeg skal... Jeg vil i hvert fald gerne være helt sikker inden jeg melder noget ud.. :smile:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Mr. baron..! :4thumbup:

Jeg har stadig ikke bestemt mig... :smile: Jeg er stadig en hel del i tvivl om hvad jeg skal... Jeg vil i hvert fald gerne være helt sikker inden jeg melder noget ud.. :smile:

Det er klart, men synes da du skal gøre det hvis formen og motivationen er der. Hvis man bar' føler at en lang diæt og forberedelse på det er en lænke om benet, ja så skal du sgu ikke røre det med en ildtang!

Jeg må dog indrømme at jeg virkelig godt gad, at se dig i form endnu en gang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er klart, men synes da du skal gøre det hvis formen og motivationen er der. Hvis man bar' føler at en lang diæt og forberedelse på det er en lænke om benet, ja så skal du sgu ikke røre det med en ildtang!

Jeg må dog indrømme at jeg virkelig godt gad, at se dig i form endnu en gang :smile:

Mange tak..! :superman:

Gad også godt selv se mig i form igen..! :tongue: Jeg er også på diæt for tiden og har smidt de første 3-4 kilo, så en eller anden sommerform skal jeg nok ramme..! :tongue:

Jeg må dog indrømme at jeg syntes det er en ret svær beslutning at tage i år.. Jeg kan dog ikke blive ved med at udskyde den, da jeg efterhånden bruger flere og flere resurser på at overveje situationen..!

Hvad med dig..? Skal du på scenen igen..?

Link to comment
Share on other sites

Mange tak..! :superman:

Gad også godt selv se mig i form igen..! :tongue: Jeg er også på diæt for tiden og har smidt de første 3-4 kilo, så en eller anden sommerform skal jeg nok ramme..! :tongue:

Jeg må dog indrømme at jeg syntes det er en ret svær beslutning at tage i år.. Jeg kan dog ikke blive ved med at udskyde den, da jeg efterhånden bruger flere og flere resurser på at overveje situationen..!

Hvad med dig..? Skal du på scenen igen..?

Ikke i år, men måske senere - jeg er dog totalt presset af det nye job som mangament trainee.. Formen er faktisk ved at blive nogenlunde igen efter al min rejsen. Jeg ligger på de 87 og skal til at tabe mig. Nu er målet dog Berlin Maraton, i al sjov, men det skal nok være en god hjælp til at tabe mig..

Men hvis fremtiden ligger til det, så måske, men du ved hvor meget tid og kræfter det tager, så det er pt en fjern beslutning for mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 22/6 2007

Deadlinen på arbejdet blev nået..! :4thumbup: Lækkert!

Ellers en stille dag, fik også prøvet en Nintendo Wii på arbejde idag, kæft det er sjovt! Jeg må og skal eje en! :superman:

Cyklen var desværre punkteret, det betød jeg måtte trave til og fra træning..! :dry:

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Bryst:

Ville forsøge mig med lidt ændret teknik idag, efter at have set nogle videoer med Charles Glass.

DB Incline benchpress:

1x14 @ 24 kg

1x12 @ 30 kg

1x10 @ 34 kg

1x10 @ 38 kg

1x9 @ 38 kg

1x10 @ 34 kg

Føltes en del tungere, men det er også mere eller mindre non-lockout...

BB benchpres:

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 95 kg

2x10 @ 100 kg

1x10 @ 90 kg

Fik lorte bænken idag, da den anden var optaget..! :dry:

Seated chest press (machine):

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 70 kg

1x12 @ 70 kg

Seated flyes (Machine):

3x10 @ 70 kg

1x12 @ 70 kg

Triceps:

Dips:

1x15 @ BW

1x20 @ BW

4x15 @ BW

Nemme...

Standing triceps extension:

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

Okay træning idag.! :smile: Fik også snakket lidt diæt med Dennis og Uffe..! Har været lidt stresset den sidste uges tid over diæten og travlheden på jobbet. Men det er begyndt at se godt ud i spejlet, så det er lækkert! :superman:

Mit kamera er desværre gået i stykker.. :nonono: Så bli'r nødt til at tage billeder med mobilos.. ikke den bedste kvalitet. But here goes:

post-6265-1182532623_thumb.jpgpost-6265-1182532660_thumb.jpg

Mine patter er stadig skæve syntes jeg.. Men det ses tydeligst på billeder..! :tongue:

Jeg vejer vel lige under 87 kg for tiden...

Link to comment
Share on other sites

Ikke i år, men måske senere - jeg er dog totalt presset af det nye job som mangament trainee.. Formen er faktisk ved at blive nogenlunde igen efter al min rejsen. Jeg ligger på de 87 og skal til at tabe mig. Nu er målet dog Berlin Maraton, i al sjov, men det skal nok være en god hjælp til at tabe mig..

Men hvis fremtiden ligger til det, så måske, men du ved hvor meget tid og kræfter det tager, så det er pt en fjern beslutning for mig :smile:

Maraton..? :crazy: Det er sgu nasty..! :tongue:

Godt det ikke er mig da..! Men imponerende syntes jeg..! :smile:

Håber da du kommer på scenen igen en dag mester..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

BB benchpres:

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 95 kg

2x10 @ 100 kg

1x10 @ 90 kg

Fik lorte bænken idag, da den anden var optaget..! :dry:

Og lorte bænken er.....? Bare lige så jeg undgår den fremover. :tongue:

Mit kamera er desværre gået i stykker.. :nonono: Så bli'r nødt til at tage billeder med mobilos.. ikke den bedste kvalitet. But here goes:

post-6265-1182532623_thumb.jpgpost-6265-1182532660_thumb.jpg

Mine patter er stadig skæve syntes jeg.. Men det ses tydeligst på billeder..! :tongue:

Jeg vejer vel lige under 87 kg for tiden...

Det ser jo rigtig nice ud Anders :tongue4: Fedt at se at man godt kan tabe sig selvom man ikke lever efter en slavisk kostplan. :innocent::tongue: Kan man have skæve patter.....? :blink: Det har jeg personligt aldrig tænkt over. :boobs::rofl2: Btw. Du har tabt dit hår. :wink:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Og lorte bænken er.....? Bare lige så jeg undgår den fremover. :tongue:

Incline bænken..! Den er ustabil som var den på hjul... :nonono:

Det ser jo rigtig nice ud Anders :tongue4: Fedt at se at man godt kan tabe sig selvom man ikke lever efter en slavisk kostplan. :innocent::tongue: Kan man have skæve patter.....? :blink: Det har jeg personligt aldrig tænkt over. :boobs::rofl2: Btw. Du har tabt dit hår. :wink:

- Pia (Bambi)

Ja det begynder så småt at ligne noget..! :smile: Meen de sidste 14 dage, med undtagelse af et aftenmåltid sidste lørdag, har været riiimelig slaviske..! :tongue: Men imorgen står den på spisedag! :4mewantfood:

Ja, som du måske kan se, så er hæftningerne ikke helt ens hos mig, hvilket gør de ser skæve ud..! :laugh:

Ja, men bare rolig, det ligger her på bordet! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 22/6 2007

post-6265-1182532623_thumb.jpgpost-6265-1182532660_thumb.jpg

Mine patter er stadig skæve syntes jeg.. Men det ses tydeligst på billeder..! :tongue:

Jeg vejer vel lige under 87 kg for tiden...

Ser sku godt ud makker. Et par uger i solen, så bliver vi ikke blændet :tongue: !

Ej det ser sku super godt ud. Hvad er målet kilo mæssigt?

Link to comment
Share on other sites

Det var da vist godt jeg lige kom ind i din log, skulle lige se om du fik lavet noget... :tongue:

Og så er der billeder af lækkerhapsen, ser sku godt ud.. især dine skulder er jo for vilde..

Glæder mig til at se hvis der kommer flere billeder (og ud i solen med dig Anders) :cool:

Link to comment
Share on other sites

Det var da vist godt jeg lige kom ind i din log, skulle lige se om du fik lavet noget... :tongue:

Og så er der billeder af lækkerhapsen, ser sku godt ud.. især dine skulder er jo for vilde..

Glæder mig til at se hvis der kommer flere billeder (og ud i solen med dig Anders) :cool:

Hey Nille..! Bli'r jo nødt til at gøre et eller andet for at holde på læserne..! :laugh::laugh:

Skuldrene er blevet klart bedre i forhold til sidste år ja..! :smile:

Jeg ved godt jeg er bleg! :laugh: Skal se om jeg ikke kan gøre noget ved det! :tongue: Der kommer dog nok først billeder igen, når jeg har anskaffet mig et nyt kamera..! :superman:

Ser godt ud :bigsmile:

Især ryggen spiller...

Hey Keler champ..! Long time no see..!

Tak skal du have..! :smile: Ryggen er vist også efterhånden min yndlings muskelgruppe..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 23/6 2007

Der er totalt meget energi på drengen idag..! :4thumbup: Men det er jo også spisedag! :4mewantfood: :tongue:

Masser af MOLere i huset idag: DKHøgh, CJ, Bambi, MiniFisker (med de onde lægge), MikL, TLR og JONG nåede jeg også lige at hilse på..! :superman:

Havde DKHøgh med rundt det meste af træningen...

Dagens Tal:

SLDL:

1x12 @ 60 kg

1x10 @ 105 kg

1x10 @ 125 kg

2x10 @ 130 kg

1x8 @ 130 kg

1x12 @ 110 kg

Lying leg curl:

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 55 kg

1x10 @ 50 kg

Chins:

3x10 @ BW

Front pulldown (Charles Glass style):

1x10 @ 80 kg - Lige tunge nok...

4x10 @ 75 kg

Den bli'r væsentligt tungere når den køres sådan da..! :crazy: Men god kontakt..! :superman:

Kneeling cable cross double arm pulldown:

1x10 @ 35 kg

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

Lying incline two arm chest supported DB row: :tongue:

1x10 @ 26 kg

3x10 @ 30 kg

Lige lidt chins mere mens jeg alligevel stod og :blahblah:

Chins:

1x12 @ BW

Rigtig lækker træning idag.. Og så lige lidt flexen for CJ og TLR i omklædningsrummet bag efter..! Tydeligt at se jeg har fået lidt ekstra kulhydrater idag! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 23/6 2007

Der er totalt meget energi på drengen idag..! :4thumbup: Men det er jo også spisedag! :4mewantfood: :tongue:

Masser af MOLere i huset idag: DKHøgh, CJ, Bambi, MiniFisker (med de onde lægge), MikL, TLR og JONG nåede jeg også lige at hilse på..! :superman:

Tak for de rosende ord :smile: Men synes nu godt de kunne være lidt større, mest pga. lårene. Men alt halter også efter dem :laugh: Så de næste par år skal der arbejdes på alt det andet :tongue: Men elsker jo at træne ben :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 25/6 2007

Dagen har været præget af let hovedpine, så der var ikke megen lyst til at træne idag. Jeg var heller ikke ude og motionere imorges, er blevet lidt træt af at powerwalke, så imorgen prøver jeg mig med en 10 km cykeltur for fulde gardiner..! :smile: Nogen der har erfaringer med det, altså at cykle i forbindelse med diæt..? :smile:

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Bryst:

Incline benchpress:

1x10 @ 65 kg

1x12 @ 85 kg

1x10 @ 95 kg

2x8 @ 95 kg

1x10 @ 90 kg

Slap... :nonono:

BB benchpres (benene oppe):

1x10 @ 85 kg

3x10 @ 100 kg

Seated flyes (Machine):

1x12 @ 70 kg

3x10 @ 75 kg

Seated chest press (machine):

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 70 kg

1x12 @ 70 kg

Triceps:

Dips (30-45 sek. pause):

2x20 @ BW

2x15 @ BW

Pushdown:

2x10 @ 35 kg - reverse grip

2x10 @ 35 kg

Humøret blev oppet en del efter dagens endorphin jagt..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

I Systematic gør man som så mange andre firmaer, når man har med nyansatte at gøre. Da jeg startede blev jeg ansat på en ½ års kontrakt, som en slags prøveperiode. I dag fik jeg så fastansættelse, så jeg ikke længere er under den kontrakt! :4thumbup:

Heeeeyyy Smukke dreng :bigsmile:

Gratulerer med jobbet!!! :4thumbup: De ville næsten også være tossede andet end at få dig stavnsbundet når de nu sender dig rundt i Skandinavien :smile:

Mit kamera er desværre gået i stykker.. :nonono: Så bli'r nødt til at tage billeder med mobilos.. ikke den bedste kvalitet. But here goes:

post-6265-1182532623_thumb.jpgpost-6265-1182532660_thumb.jpg

Kvaliteten fejler ingenting :wub: men du ved godt hvad der mangler på de her billeder.... :nonono::tongue:

:4winkkiss:

M :elvis:

Edited by Goldendreams
Link to comment
Share on other sites

Dagen har været præget af let hovedpine, så der var ikke megen lyst til at træne idag. Jeg var heller ikke ude og motionere imorges, er blevet lidt træt af at powerwalke, så imorgen prøver jeg mig med en 10 km cykeltur for fulde gardiner..! :smile: Nogen der har erfaringer med det, altså at cykle i forbindelse med diæt..? :smile:

*Host* altså jeg er nok ikke et godt eksembel, men er super glad for min hjemmemotioncykel (den skal bare bruges lidt oftere) :innocent:

Men ellers spørg Lone og Kim + Pok.. ved de alle bruger deres motioncykel som morgen og aften cardio på diæt.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 26/6 2007

Endnu en dag præget af en lettere sult. Jeg har lidt mistænkt mig selv for ikke at spise nok, så jeg holder lige lidt ekstra øje med kcal indtaget og vægten de næste par dage. Desuden fik jeg en længere snak med en fra centret, med en del viden på området, om det. Så har nogle tricks der måske skal fyres af. :smile:

Cykelturen imorges var en ren succes, men måske lige kort nok. Jeg cyklede 10 km med en gennemsnits hastighed på 24 km/t. Imorgen prøver jeg med 15 km.. :superman:

Godt spækket med MOLere i dag..! :4thumbup:

Ryg:

Chins:

1x10 @ BW

1x12 @ BW

1x10 @ BW

1x12 @ BW

Overskuu'...

Kneeling cable cross double arm pulldown:

1x12 @ 60 kg

2x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

1x8 @ 80 kg - Hele stakken...

Yates row:

1x10 @ 105 kg

2x10 @ 125 kg

1x12 @ 105 kg

Incline DB double arm chest supported row:

1x10 @ 26 kg

2x10 @ 30 kg

1x10 @ 32 kg - NY REP PR...

Biceps:

Standing EZ bar curl:

1x10 @ 38 kg

3x8 @ 48 kg

21s cable curls:

1x21 @ 40 kg

1x21 @ 45 kg

1x21 @ 50 kg

Det er vist noget med det er BB..? :tongue:

Igen blev humøret og energien hævet betydeligt af træningen..! :smile: Fik også poseret lidt for Hr. Fisker.

Imorgen aften skal jeg til min fætters studentergilde ting..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

*Host* altså jeg er nok ikke et godt eksembel, men er super glad for min hjemmemotioncykel (den skal bare bruges lidt oftere) :innocent:

Men ellers spørg Lone og Kim + Pok.. ved de alle bruger deres motioncykel som morgen og aften cardio på diæt.. :bigsmile:

Tak Nille..! :smile:

Jeg er nu ude i den fri natur og okse... Ulempen er at der ikke er et TV.. :tongue: Fordelen er den dejlige friske luft og alle de fine bakker..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Heeeeyyy Smukke dreng :bigsmile:

Gratulerer med jobbet!!! :4thumbup: De ville næsten også være tossede andet end at få dig stavnsbundet når de nu sender dig rundt i Skandinavien :smile:

Kvaliteten fejler ingenting :wub: men du ved godt hvad der mangler på de her billeder.... :nonono::tongue:

:4winkkiss:

M :elvis:

:flowers:

Tak Maria..! :smile:

Ja det er super lækkert, der er også sket en masse på arbejde de sidste par dage.. Masser af nye opgaver og mere ansvar..! :smile:

Nu manglede du jo det samme på dine billeder..! Så jeg kan godt undlade..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Mandag d. 25/6 2007

Dagen har været præget af let hovedpine, så der var ikke megen lyst til at træne idag. Jeg var heller ikke ude og motionere imorges, er blevet lidt træt af at powerwalke, så imorgen prøver jeg mig med en 10 km cykeltur for fulde gardiner..! :smile: Nogen der har erfaringer med det, altså at cykle i forbindelse med diæt..? :smile:

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Bryst:

Incline benchpress:

1x10 @ 65 kg

1x12 @ 85 kg

1x10 @ 95 kg

2x8 @ 95 kg

1x10 @ 90 kg

Slap... :nonono:

BB benchpres (benene oppe):

1x10 @ 85 kg

3x10 @ 100 kg

Seated flyes (Machine):

1x12 @ 70 kg

3x10 @ 75 kg

Seated chest press (machine):

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 70 kg

1x12 @ 70 kg

Triceps:

Dips (30-45 sek. pause):

2x20 @ BW

2x15 @ BW

Pushdown:

2x10 @ 35 kg - reverse grip

2x10 @ 35 kg

Humøret blev oppet en del efter dagens endorphin jagt..! :tongue:

Cykel på diæt :laugh: Kalder du 10 km for noget :nonono: Det burde en guld vinder hvis nemt kunne klare...OGSÅ på diæt :laugh::laugh: Prøv at køre 30-40 km :bike: Så kan du først mærke at du er på diæt :tongue:

Min Mormor cykler 18 km hverdag, og det er på hendes gamle havelåge :w00t:

Så Anders op på hesten :wink:

Link to comment
Share on other sites

Cykel på diæt :laugh: Kalder du 10 km for noget :nonono: Det burde en guld vinder hvis nemt kunne klare...OGSÅ på diæt :laugh::laugh: Prøv at køre 30-40 km :bike: Så kan du først mærke at du er på diæt :tongue:

Min Mormor cykler 18 km hverdag, og det er på hendes gamle havelåge :w00t:

Så Anders op på hesten :wink:

Nu kalder jeg jo på intet tidspunkt 10 km for noget..! :wink: Det er blot tænkt som en erstatning for powerwalk..! :cool:

Så klap lige hesten lidt Keld..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 28/6 2007

I aftes var jeg til min fætters studentergilde. Han bor i Fårup i Nordjylland, så måtte køre lige efter arbejde og var først hjemme kl 01:30 :blink: Til gengæld fik jeg syndet lidt, da jeg ikke var taget den lange vej, for udelukkende at tygge i mine grøntsager. Jeg fik chokoladekage!! Mums! :w00t: Utroligt så lidt der skal til for at gøre en dag helt i top! :tongue:

Quads:

45 degree legpress:

1x12 @ 160 kg

1x10 @ 240 kg

1x10 @ 280 kg

1x10 @ 320 kg

3x10 @ 300 kg

Styrken er dalet en del i denne øvelse pga. diæten.. Men det kommer igen! :smile:

Reverse Stand Hack Squat:

1x12 @ 120 kg

1x10 @ 140 kg

2x10 @ 160 kg

1x10 @ 140 kg

Leg Extensions:

2x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 110 kg

1x10 @ 100 kg

Seated calf presses:

2x12 @ 181 kg

1x15 @ 181 kg

1x12 @ 211 kg

SUPERSETTET med:

Standing calf raises:

4x10 @ BW

Seated calf raises:

4x10-15 @ hele stakken - Aner ikke hvor meget der er på, det var CJ der styrede vægten.. :tongue:

Skulder:

Seated Military press (Charles Glass Style):

4x10 @ 40 kg

DB Lateral raise

2x10 @ 10 kg - Charles Glass Style..

1x10 @ 12 kg

2x10 @ 14 kg

1x12 @ 12 kg

Fin træning idag.. Bedre end sidst i hvert fald! :smile: Kommentarene til vægttabet begynder også så småt at komme fra folk nede i centret... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share