Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Det må godt nok være noget af det værste, at miste en af sine forældre i så ung en alder. :unhappy: Det må være rigtig hårdt for hende/jer, men ingen tvivl om at din støtte betyder rigtig meget.

- Pia (Bambi)

Hej Pia

Nej det har du vist 100% ret i... Det er nok aldig nemt at miste sine forældre.. :unhappy:

Det er bestemt ikke en sjov eller nem tid vi går i møde, men jeg håber jeg kan være med til at lette bare lidt på det for min kæreste.

/Anders.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fredag d. 28/9 2007

En okay dag på arbejde idag, fik da lavet en del på det jeg skulle.

Imorgen skal jeg til begravelse, regner med at få trænet igen mandag, men intet er sikkert endnu.

Hams:

Lying leg curl:

1x12 @ 40 kg

2x10 @ 50 kg

1x10 @ 55 kg

1x9 @ 60 kg

1x10 @ 50 kg

Seated leg curl:

1x10 @ 35 kg

1x10 @ 40 kg

3x10 @ 45 kg

Ryg:

Chins:

2x10 @ BW

1x9 @ BW

1x8 @ BW

Fuld ROM...

Pulley row:

2x10 @ 90 kg

2x10 @ 100 kg

1x10 @ 90 kg

Cable cross front pulldown:

1x12 @ 50 kg

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 60 kg

Link to comment
Share on other sites

Kære Anders,

Jeg er rigtig ked af at høre om din svigermor :unhappy: Jeg mistede selv min papa :heartpump: for snart 2 år siden og det er bare ikke nemt :unhappy: og jeg tror faktisk at det er endnu værre for kvinder at miste deres mor... så alt det bedste til din kæreste - det bedste du kan gøre er bare at være der, lade hende tude og så ellers bare kramme igennem for det er der helt sikkert behov for :unhappy:

Knus

Maria

Link to comment
Share on other sites

Kære Anders,

Jeg er rigtig ked af at høre om din svigermor :unhappy: Jeg mistede selv min papa :heartpump: for snart 2 år siden og det er bare ikke nemt :unhappy: og jeg tror faktisk at det er endnu værre for kvinder at miste deres mor... så alt det bedste til din kæreste - det bedste du kan gøre er bare at være der, lade hende tude og så ellers bare kramme igennem for det er der helt sikkert behov for :unhappy:

Knus

Maria

Hej Maria.

1000 tak skal du have. Det er bestemt ikke nogen nem tid vi går i møde, men heldigvis har min kæreste ikke noget imod at snakke om det og er meget åben omkring det hele. Det var en virkelig flot begravelse, sørgelig og trist, men et fremmøde på +160 i kirken viste lidt om hvor afholdt min svigermor var. Dagen forløb som det skulle og præsten gjorde det rigtig godt. Der var omkring 80 flotte bårebuketter, kranse osv..

Kram, Anders!

Link to comment
Share on other sites

Hej Maria.

1000 tak skal du have. Det er bestemt ikke nogen nem tid vi går i møde, men heldigvis har min kæreste ikke noget imod at snakke om det og er meget åben omkring det hele. Det var en virkelig flot begravelse, sørgelig og trist, men et fremmøde på +160 i kirken viste lidt om hvor afholdt min svigermor var. Dagen forløb som det skulle og præsten gjorde det rigtig godt. Der var omkring 80 flotte bårebuketter, kranse osv..

Kram, Anders!

Hej Anders..

Rigtig ked af at høre hvad i går igennem de her dage..

men godt hun har en så sød en kæreste som dig.. De bedste tanker herfra til jer to..

Knus Nille

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 1/10 2007

En følelsesmæssig hård weekend, men en virkelig flot begravelse, fuldstændig i ånd med min svigermor. :smile:

Har haft lidt problemer med skulderen i weekenden, tror jeg har sovet forkert.. Men en grundig opvarmning viste sig at være løsningen.

Bryst:

Incline DB benchpress (non lockout):

1x12 @ 24 kg

1x12 @ 28 kg

1x12 @ 32 kg

1x10 @ 36 kg

2x10 @ 40 kg

High Incline benchpress_

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

2x10 @ 85 kg

Seated machine flyes:

2x10 @ 60 kg

2x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

Super strict...

Triceps:

Pushdown:

1x12 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

One arm pushdown (supine):

1x10 @ 20 kg

1x10 @ 22½ kg

2x10 @ 25 kg

Masser af pump på til dagens træning..! Alt gik som det skulle..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 2/10 2007

Det er vel på tide at informere om, at jeg stiler mod en tilbagevenden til konkurrence scenen igen næste år. De lige år må være mine..! :tongue: Det er vigtigt at jeg allerede nu har taget beslutingen om, at det er det jeg går efter, ellers ville jeg nok miste fokus og motivationen ligesom jeg gjorde i år. I den forbindelse er jeg også blevet en del af Team BB.dk, der gør super meget for at fremme sporten på en positiv måde, noget jeg helt sikkert støtter op om. :smile:

Træningen er på det sidste begyndt at blive sjov igen og føler mig mere motiveret til at komme ned og træne. Ligeledes er jeg begyndt at fokusere mere under selve træningen..

Dagens træning stod på en let omgang ben og meget let omgang skulder.

Quads:

Squat:

1x12 @ 65 kg

1x10 @ 105 kg

3x10 @ 110 kg

1x10 @ 105 kg

Pewernødder...

Reverse stand hack squat (non lockout):

3x10 @ 120 kg

2x10 @ 140 kg

SUPERSETTET MED:

Standing calf raises:

5x15 @ BW

Stadig nemt...

Hams:

Lying leg curls:

1x12 @ 40 kg

5x10 @ 50 kg

Calf:

Calf shaper:

3x15 @ 60 kg

2x15 @ 70 kg

Shoulder:

Standing DB lateral raise:

1x12 @ 12 kg

4x10 @ 10 kg

Nemme...

En hurtig og ret nem træning.. Rart at få gang i skinkerne idag, egentlig skulle jeg have trænet ryg, men nappede ben, da jeg havde mere lyst til det! :tongue::smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 2/10 2007

Det er vel på tide at informere om, at jeg stiler mod en tilbagevenden til konkurrence scenen igen næste år. De lige år må være mine..! :tongue: Det er vigtigt at jeg allerede nu har taget beslutingen om, at det er det jeg går efter, ellers ville jeg nok miste fokus og motivationen ligesom jeg gjorde i år. I den forbindelse er jeg også blevet en del af Team BB.dk, der gør super meget for at fremme sporten på en positiv måde, noget jeg helt sikkert støtter op om. :smile:

Træningen er på det sidste begyndt at blive sjov igen og føler mig mere motiveret til at komme ned og træne. Ligeledes er jeg begyndt at fokusere mere under selve træningen..

Dagens træning stod på en let omgang ben og meget let omgang skulder.

Quads:

Squat:

1x12 @ 65 kg

1x10 @ 105 kg

3x10 @ 110 kg

1x10 @ 105 kg

Pewernødder...

Super cool makker!! Betyder det at der ikke bliver så meget kæwen i krogene? :tongue: Nå anyways.. Jeg hader når folk der squatter 110kg skriver at det er let ben... :dry::laugh: ¨

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 3/10 2007

Puha sikke en dag på arbejdet. Fik nærmest ikke et ben til jorden. Hvis ikke jeg sad til møde, kom der hele tiden folk rendende der skulle have hjælp. :dry:

Så jeg fik ikke lavet noget som helst af det jeg skulle... Nedtur..

Imorgen står den på team building på arbejde. Vi skal ud og lege krig i skoven med paintball og andet sjov, det bli'r klasse at få lov til at skyde lidt på projektlederen :laugh: .

Ryg:

Chins (neutral grip):

1x12 @ BW

2x10 @ BW

1x9 @ BW

Puha de blev tunge til sidst da..! :tongue:

Yates row:

1x12 @ 85 kg

1x10 @ 105 kg

3x10 @ 115 kg

1x10 @ 105 kg

Front pulldown:

1x12 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x8 @ 100 kg

1x10 @ 90 kg

Seated chest supported machine row:

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg

2x10 @ 110 kg

Biceps:

Standing one arm cable curl:

3x10 @ 20 kg

1x10 @ 22½ kg

Seated isolated curl (machine):

1x10 @ 35 kg

1x10 @ 30 kg

1x8 @ 30 kg

1x10 @ 25 kg

Åh hvor jeg dog ikke bryder mig om biceps træning..! Jeg er SÅ slap..! :laugh:

+ lidt mavelir...

Ikke mange kendte ansigter i hulen idag, så igen en dag uden det vilde kæwen og dermed en hurtig træning. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 5/10 2007

I går var jeg til team building med arbejdet. Det plejer altid at være super underholdende, denne gang skuffede bestemt ikke! :4thumbup:

Vi drog kl. 12:30 til Sprækkebjerg Friluftscenter hvor dagen stod på forhindringsbane med 24 forhindringer inspireret fra de militære forhindringsbane samt frøernes og jægernes forhindringsbaner. Vi var 18 mand afsted, og praktiskt nok var vi 2 projekter med hver 9 mand. Perfekt til holdkonkurrencer! :superman:

Det hold jeg var på vandt forhindringsbanen med 1 minut! Det tog os nørder 30 min. at komme gennem banen..! :smile:

Efterfølgende stod den på krig og kamp på paintball banen! :devil: Jeg er gul og blå over hele kroppen næsten, men sådan er det jo når man gerne vil frem over stepperne! :tongue:

Aftenen sluttede af på Restaurant Brazil, hvor det eneste positive var at der var MASSER af mad..!

Desværre ser det ud til jeg forstrak noget eller klemte en nerve i min venstre balle, det er dog meget bedre idag, men forhåbentligt ovre imorgen.

Dagens træning stod på Bryst og Ryg...

BB benchpress:

1x12 @ 65 kg

1x12 @ 85 kg

1x10 @ 105 kg

1x10 @ 115 kg - Tror det er ny REP PR...

2x5 @ 125 kg

1x10 @ 105 kg

Chins:

2x10 @ BW

2x9 @ BW

Igen idag med fokus på fuld ROM...

Smith Incline benchpress (Kg uden stangen):

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

1x8 @ 80 kg

1x10 @ 70 kg

1x9 @ 70 kg

Seated chest supported row:

1x12 @ 190 lbs

1x10 @ 230 lbs

2x10 @ 250 lbs

1x10 @ 230 lbs

Seated machine flyes:

1x12 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

1x10 @ 65 kg

Cable cross pulldown:

1x10 @ 60 kg

4x10 @ 65 kg

Masser af pres i patterne idag, lækkert! :superman:

Weekenden står i rolighedens tegn, skal have styr på en masse papirer osv.

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Det er kun en måned siden jeg selv var på Sprækkebjerg med arbejdet. Det var også sådan en 'alle-skal-kende-hinanden'-dag hvor alle afdelinger af Fødevareregion Nord blev samlet. Hyggeligt. Jeg endte med at bruge det meste af dagen på muren med vægklatring og rapelling. Op og ned, op og ned. Paintball var også sjovt, men vi skulle kun skyde efter halvfyldte cola-flasker, og ikke decideret krig, så det var ikke så spændende som det kunne have været.

Men fedt sted og fed forhindringsbane. :devil: Sukkenes Dal er nu bare et rart sted at være... eller, i hvert fald rar at komme op af igen. :w00t:

Og tillykke med Rep PR i bænk. Jeg gætter på jeg kan skrive samme pas i min log i 2023. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det er kun en måned siden jeg selv var på Sprækkebjerg med arbejdet. Det var også sådan en 'alle-skal-kende-hinanden'-dag hvor alle afdelinger af Fødevareregion Nord blev samlet. Hyggeligt. Jeg endte med at bruge det meste af dagen på muren med vægklatring og rapelling. Op og ned, op og ned. Paintball var også sjovt, men vi skulle kun skyde efter halvfyldte cola-flasker, og ikke decideret krig, så det var ikke så spændende som det kunne have været.

Men fedt sted og fed forhindringsbane. :devil: Sukkenes Dal er nu bare et rart sted at være... eller, i hvert fald rar at komme op af igen. :w00t:

Og tillykke med Rep PR i bænk. Jeg gætter på jeg kan skrive samme pas i min log i 2023. :superman:

Det er et rigtig fint sted ja. Masser af muligheder for at brække arme og ben.. :tongue:

De har også en stor fodboldgolf bane, der nok kunne være skægt at prøve en dag.

Tak skal du have! :smile: Men mon ikke der går mindre end 16 år før du kopiere det..? :superman: Det tror jeg!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 6/10 2007

Stod tidligt op idag for at komme igang med alle de opgaver jeg har her i weekenden, desuden kunne jeg ikke sove længere, da mine nye naboer flyttede ind og larmede i processen.

Dagens træning er ikke rigtig noget at skrive hjem om, jeg kom derned og fik startet på en gang baglår. Skaden i min venstre balle tillod ikke forlårstræning..! :dry:

Midt i første øvelse fik jeg det lidt dårligt, prøvede med en proteinbar, men det hjalp ikke.

Jeg nåede at få trænet 1 øvelse baglår og 2 øvelser læg inden jeg måtte smide håndklædet i ringen og smutte igen..! :unhappy:

Nedtur..! Håber ikke jeg skal til at være syg.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 6/10 2007

Stod tidligt op idag for at komme igang med alle de opgaver jeg har her i weekenden, desuden kunne jeg ikke sove længere, da mine nye naboer flyttede ind og larmede i processen.

Dagens træning er ikke rigtig noget at skrive hjem om, jeg kom derned og fik startet på en gang baglår. Skaden i min venstre balle tillod ikke forlårstræning..! :dry:

Midt i første øvelse fik jeg det lidt dårligt, prøvede med en proteinbar, men det hjalp ikke.

Jeg nåede at få trænet 1 øvelse baglår og 2 øvelser læg inden jeg måtte smide håndklædet i ringen og smutte igen..! :unhappy:

Nedtur..! Håber ikke jeg skal til at være syg.

Ejjj hvor noget møg Anders :unhappy: også ret nederen med ballen, selvom det lød lidt komisk, da jeg læste om det forleden. :wink::tongue:

Rigtig god bedring. :1112:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Øvs med baglår og sløjheden, håber en hviler på sofaneresn kan tage det. Jeg kommer hjemover en tur næste weekende så kunne vi evt stikke hovederne sammen engang lørdag hvis der er tid til det. Regner med at jeg skal ned og træne en tur der i hvert fald.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 8/10 2007

En stille og rolig weekend, heldigvis uden længerevarende sygdom. :smile: Lørdag aften inviterede en kammerat på mad, hvem kan sige nej til det...? :tongue: Kæft jeg forspiste mig! :laugh:

Søndag så jeg NFL med gutterne, og blev snydt for en pizza! Budet kom aldrig med vores pizzaer trods flere opringnerne fra os! Skandale! :nonono:

Det ser desværre ud til jeg har pådraget mig en fiberskade i venstra balle! :sneaky2: Jeg mærker den ikke rigtig under den normale dagligdag, men under dagens træning gjorde den opmærksom på sig selv igen! :crazy:

Fisker drengene, CJ og Marc var til stede idag.

Teamede op med MiniFisker til et par af dagens brystøvelser... :superman:

Bryst:

Incline DB benchpress (non lockout):

1x12 @ 24 kg

1x12 @ 28 kg

1x12 @ 32 kg

1x12 @ 36 kg

2x10 @ 40 kg

Need heavier DBs... :dry:

High Incline benchpress:

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 85 kg

1x9 @ 90 kg

1x10 @ 75 kg

Seated machine flyes (In rear lateral raise machine):

5x12 @ 105 kg - Hele stakken...

Nemme...

Triceps:

Dips:

1x20 @ BW

4x15 @ BW

Rope pushdown:

4x10 @ 60 kg

Det lykkedes mig også endnu en gang at låse nøglen til min hængelås inde i skabet! :laugh: Altid noget de har en A-nøgle i DHS..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ejjj hvor noget møg Anders :unhappy: også ret nederen med ballen, selvom det lød lidt komisk, da jeg læste om det forleden. :wink::tongue:

Rigtig god bedring. :1112:

- Pia (Bambi)

Ja det er noget værre møg..! :unhappy: Nederen at jeg skal holde pause når det lige gik så godt..! :nonono:

Og mange tak skal du have Pia! :bigsmile:

Hej Anders

Øvs med baglår og sløjheden, håber en hviler på sofaneresn kan tage det. Jeg kommer hjemover en tur næste weekende så kunne vi evt stikke hovederne sammen engang lørdag hvis der er tid til det. Regner med at jeg skal ned og træne en tur der i hvert fald.

Det kunne den vist desværre ikke..! Men jeg kan stadig lave de ting som ikke gør ondt.

Lad os lige sms's ved om weekenden, regner med at komme afsted lørdag.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er noget værre møg..! :unhappy: Nederen at jeg skal holde pause når det lige gik så godt..! :nonono:

Og mange tak skal du have Pia! :bigsmile:

Det kunne den vist desværre ikke..! Men jeg kan stadig lave de ting som ikke gør ondt.

Lad os lige sms's ved om weekenden, regner med at komme afsted lørdag.. :smile:

Det en aftale :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Anders

Hvor er det dejligt at høre du har taget beslutningen om at stille op næste år :alright: Jeg glæder mig rigtig meget til næste års DM, da rigtig mange af dem jeg kender stiller op næste år (Casper, Iver , Pia, dig, en flok fra OBBC osv)...!!

Jeg er samtidig ked af at læse om din svigermor, jeg mistede selv min far da jeg var 10 år, så jeg kan nemt sætte mig i din kærestes og din situation :unhappy: Altid noget hun har dig hun kan støtte sig opad :wink:

Jeg håber du hurtigt kommer dig over din fiber-skade.... Det aldrig sjov at rende rundt med.. og de har det med at poppe opi tide og utide :nonono:

Krammer Nita

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Anders

Hvor er det dejligt at høre du har taget beslutningen om at stille op næste år :alright: Jeg glæder mig rigtig meget til næste års DM, da rigtig mange af dem jeg kender stiller op næste år (Casper, Iver , Pia, dig, en flok fra OBBC osv)...!!

Jeg er samtidig ked af at læse om din svigermor, jeg mistede selv min far da jeg var 10 år, så jeg kan nemt sætte mig i din kærestes og din situation :unhappy: Altid noget hun har dig hun kan støtte sig opad :wink:

Jeg håber du hurtigt kommer dig over din fiber-skade.... Det aldrig sjov at rende rundt med.. og de har det med at poppe opi tide og utide :nonono:

Krammer Nita

Hej Nita..! :smile:

1000 tak skal du have! :bigsmile:

Det skal nok blive sjovt at forsøge sig med lidt konkurrence halløj igen.. Hvis jeg altså kan holde mig skadesfri.

På det seneste er venstre skulder desværre også begyndt at 'drille' lidt. Det er stadig minimalt, og har ingen gener ved det, men vil dog lige holde et vågent øje med den.

Min cykel var desværre punkteret da jeg skulle hjem fra arbejde igår, så jeg måtte gå de 2½ km. hjem istedet. Det kunne mærkes i ballen.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hey Meister

Det var da RØV træls med den fiber-skade. Nu kommer jeg li ind og troede jeg skulle se noget seriøs træning men nej... Der er godt nok mange der er ramt af et el andet for tiden...! :cry:

God bedring og prygl overkroppen i stedet :bottom:

Hey Musse mayn...

Ja det er sgu ikke videre fedt..! Men håber da jeg kan præstere bare lidt seriøs træning i mellemtiden..! :tongue:

Og mange tak Musse..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share