Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fredag d. 18/8-2006

Så fik jeg også det bestilte Pro Tan i hus..! :4thumbup: I aften skal jeg nok ud og se mit gamle fodboldhold spille efterårets første kamp.. Ellers bli'r det måske til lidt poker med gutterne..! Nu må vi se.. :smile:

Ryg:

Chins:

5x10 @ BW

Front pulldowns

1x10 @ 75 kg

4x10 @ 80 kg

De var godtnok tunge idaw..! :dry:

CG Front Pulldown:

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

3x10 @ 80 kg

One arm row:

2x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

+ 10 sæt mavelir..! :superman:

Godt ristet efter denne omgang..! :blink: Må hellere få noget indenbords..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 19/8-2006

Teamede op med Hr. Kamp til dagens Operacíon "Ild i patterne!" ... :devil: Lækkerier!

Havde selvfølgelig glemt de papirer jeg havde lovet at tage med til champen..! Upsi..! :innocent:

Bryst:

Incline bench press (smith):

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg

Db bench press (kg. pr. arm)

5x10 @ 34 kg

Cable flyers

3x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

1x15 @ 35 kg

CG benchpress: - bare sådan for sjov..! :smile:

1x10 @ 51 kg

1x6 @ 71 kg - uff tuuung...

2x10 @ 61 kg

1x10 @ 51 kg

Så var det vist det for idag..! Hjem og slappe af inden festen i aften..!

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:bigsmile:

Lørdag d. 19/8-2006

Teamede op med Hr. Kamp til dagens Operacíon "Ild i patterne!" ... :devil: Lækkerier!

Havde selvfølgelig glemt de papirer jeg havde lovet at tage med til champen..! Upsi..! :innocent:

Bryst:

Incline bench press (smith):

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg

Db bench press (kg. pr. arm)

5x10 @ 34 kg

Cable flyers

3x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

1x15 @ 35 kg

CG benchpress: - bare sådan for sjov..! :smile:

1x10 @ 51 kg

1x6 @ 71 kg - uff tuuung...

2x10 @ 61 kg

1x10 @ 51 kg

Så var det vist det for idag..! Hjem og slappe af inden festen i aften..!

HejsaAnders.....

Ja jeg vender lige tilbage fra i torsdags :crazy: Jeg er 182cm høj :tongue::tongue: Kan læse du også har trænet bryst idag, og har også selv været igang med patterne idag lørdag :bigsmile: og puha man begynder kan se giftig ud :cool::cool::cool: , så det næste månedet i centre bliver hvis ikke nogen problemer at træne :smile: da man jo næste tænder på sig selv :bigsmile: :bigsmile: . Glæder mig vildt til Herning, og ikke mindst snart at kunne spise det man gerne vil :blush::blush: Syntes det efterhånden at være på diæt er en belastning :wink: Men man må jo lide for skønheden :wub::wub: .

Da jeg startede på diæt vejede jeg 112.8kg, men har bestemt mig for "kun" at komme op på 100kg efter DM ! !.

Mener jeg læste at du kom fra Århus, og jeg skal op og snakke med Peter Larsen i fitness.dk den 24/8 !, men ved jo ikke om du træner der den dag. Men du vil også bare bliver bange når du ser min biceps :tongue::tongue: , så du må hellere lade være med at tage højhælede sko på til indvejningen den 22/9, for så komme du op i klassen+180 for mænd :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

God røv og god weekend fra supermand alias Keld Erland

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile:

HejsaAnders.....

Ja jeg vender lige tilbage fra i torsdags :crazy: Jeg er 182cm høj :tongue::tongue: Kan læse du også har trænet bryst idag, og har også selv været igang med patterne idag lørdag :bigsmile: og puha man begynder kan se giftig ud :cool::cool::cool: , så det næste månedet i centre bliver hvis ikke nogen problemer at træne :smile: da man jo næste tænder på sig selv :bigsmile::bigsmile: . Glæder mig vildt til Herning, og ikke mindst snart at kunne spise det man gerne vil :blush::blush: Syntes det efterhånden at være på diæt er en belastning :wink: Men man må jo lide for skønheden :wub::wub: .

Da jeg startede på diæt vejede jeg 112.8kg, men har bestemt mig for "kun" at komme op på 100kg efter DM ! !.

Mener jeg læste at du kom fra Århus, og jeg skal op og snakke med Peter Larsen i fitness.dk den 24/8 !, men ved jo ikke om du træner der den dag. Men du vil også bare bliver bange når du ser min biceps :tongue::tongue: , så du må hellere lade være med at tage højhælede sko på til indvejningen den 22/9, for så komme du op i klassen+180 for mænd :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

God røv og god weekend fra supermand alias Keld Erland

Hey Keld...

112..? :blink: Så har du sgu også smidt en del spæk efterhånden. Så kan jeg godt forstå du gerne snart vil igang med maden igen..! :tongue:

Jepsen, jeg træner skal i "Peter's" fitness.dk.. Jeg arbejder der også..! :smile: Og jeg skal da helt sikkert også træne d. 24/8.. men hvornår ved jeg ikke.. Nu er vi jo ikke i samme klasse, så for min skyld må du gerne have nordens største overarme, uden at det kommer til at røre mig synderligt! :laugh:

De høje hæle kommer sgu'ette med til Herning..! :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Keld...

112..? :blink: Så har du sgu også smidt en del spæk efterhånden. Så kan jeg godt forstå du gerne snart vil igang med maden igen..! :tongue:

Jepsen, jeg træner skal i "Peter's" fitness.dk.. Jeg arbejder der også..! :smile: Og jeg skal da helt sikkert også træne d. 24/8.. men hvornår ved jeg ikke.. Nu er vi jo ikke i samme klasse, så for min skyld må du gerne have nordens største overarme, uden at det kommer til at røre mig synderligt! :laugh:

De høje hæle kommer sgu'ette med til Herning..! :laugh::laugh:

DAVS....

Ja så vi se om du er i viby den dag jeg skal derop :tongue: og jeg har skam ikke nordens største overarme :bigsmile::bigsmile: men de mest atletiske arme :smile: Ja jeg swinger meget i vægt : :crazy::crazy: men jeg er en grovæder/slikmund :wink: så sidste år tog jeg 25kg på efter diæten.Men sidste år var jeg på diæt i 90 uger inden fitnesscuppen :w00t: så 26 uger iår har ind til videre været som at tage slik fra små børn :superman::superman: har spist meget mere iår på diæten(2800) end sidste år. Men skal nu lige stramme ballerne her til sidst, da jeg mangler en smule :dry: Ja jeg kunne nu også godt tænke mig at arbejde i et centre som du gør :tongue: Men har næsten lige skiftet centre fra fitness dk til city fitness her i Kolding. da deres håndvægte "kun" gik til 30 kg, og da jeg arbejder på mit bryst, var jeg nødsaget til at skifte. :cool:

Og syntes også tiden kan være knap, så der er tid/overskud til at skulle arbejde som instruktør også.

Ja vi er nok ikke i samme højdeklasse :smile: men når man bliver ældre bliver man jo tit mindre ? ? ihvertfald i højde :4thumbup: så ved ikke om jeg kun er 179.99 cm nu, da mit pas er fra 1983 :tongue: .

Nå anders træningen kalder, jeg træner i weekenden i Køge, da min kæreste bor herover på djævleøen, og en dag uden træning, er jo en dag uden mening :innocent:

Imorgen skal jeg iøvrigt have målt min fedt%, og den skulle gerne lægger på 6-7 stykker, men tror desværre at den lægger på +8%, men der er jo lige et par eller tre til at smide det sidste fedt, og lavede en fejl sidste år! !, for der var jeg klar i juni månedet(tre månedet for tidligt :4mewantfood: )

Men Anders hygge herfra :wink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 21/8-2006

Sov lidt længere idag, da jeg ikke rigtig kunne falde i søvn og har været oppe den ½ nat...! :dry:

Jeg er begyndt at være rigtig sulten, konstant, så jeg glæder mig meget til at starte i skole igen, så jeg kan tænke på noget andet..! :smile:

40 min. powerwalk...

Link to comment
Share on other sites

Yup..! :laugh:

Så lige Colts få lammetæv af Seahawks..! :superman:

Hehe :4thumbup:

Læste at både Hasselbeck og Manning havde en ok aften. Men de får jo ikke så meget tid på banen...

Hvordan gjorde Addai det ? 17 yards på 9 forsøg lyder jo ikke ligefrem imponerende..

Link to comment
Share on other sites

Hehe :4thumbup:

Læste at både Hasselbeck og Manning havde en ok aften. Men de får jo ikke så meget tid på banen...

Hvordan gjorde Addai det ? 17 yards på 9 forsøg lyder jo ikke ligefrem imponerende..

Ja Preseason kampene siger sjældent noget om hvordan selve sæsonen kommer til at forme sig..!

Ja tallene taler jo lidt for sig selv, han havde ikke verdens bedste kamp..! Men han lærer jo endnu, og skal nok blive en rigtig god back..! :smile:

Så har du vel også set, at Packers lammetævede Falcons for nogle dage siden..? :4thumbup: Men igen, preseason..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja Preseason kampene siger sjældent noget om hvordan selve sæsonen kommer til at forme sig..!

Ja tallene taler jo lidt for sig selv, han havde ikke verdens bedste kamp..! Men han lærer jo endnu, og skal nok blive en rigtig god back..! :smile:

Så har du vel også set, at Packers lammetævede Falcons for nogle dage siden..? :4thumbup: Men igen, preseason..! :tongue:

Yeah, læste at Packers havde en heldig dag - og den gamle mand ramte på det hele :smile:

Glæder mig satme til at se Hawk når det virkelig gælder, og for den sags skyld også Rodgers til næste år. Han får satme hæderne fulde, det er jo ikke en Hr. Hvem-som-helst han skal afløse :smile:

Link to comment
Share on other sites

Yeah, læste at Packers havde en heldig dag - og den gamle mand ramte på det hele :smile:

Glæder mig satme til at se Hawk når det virkelig gælder, og for den sags skyld også Rodgers til næste år. Han får satme hæderne fulde, det er jo ikke en Hr. Hvem-som-helst han skal afløse :smile:

Heldig..? :nonono:

:tongue:

Hawk er for vild, han er ALTID hvor bolden er.. Det er sindsygt så mange tacklinger han er med på.. :blink: I mine øjne nok det bedste value pick i dette års draft..! :superman:

Nu er det jo ikke sikkert Mr. Favre kun nupper denne sæson med..! :innocent: Men ja, efter Favre skal holdet helt klart bygges op igen.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Heldig..? :nonono:

:tongue:

Hawk er for vild, han er ALTID hvor bolden er.. Det er sindsygt så mange tacklinger han er med på.. :blink: I mine øjne nok det bedste value pick i dette års draft..! :superman:

Nu er det jo ikke sikkert Mr. Favre kun nupper denne sæson med..! :innocent: Men ja, efter Favre skal holdet helt klart bygges op igen.. :smile:

Hehe :laugh:

Best value ? Tjaaa...ville nu også sige at New Orleans fik ret god value :tongue: Men ellers ja, han kan gå lige ind og gøre en forskel fra dag 1 :4thumbup:

Mht. Favre - så håber jeg faktisk for Packers at han trækker sig tilbage efter i år. Vi kan vist hurtigt blive enige om at Packs ikke er SB aspiranter i 2006. Holdet skal bygges op, som du selv er inde på. Og det vil bare trække det længere ud, jo længere Favre bliver.

Men håber da at han får en god sæson at slutte af på, såfremt det bliver hans sidste :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe :laugh:

Best value ? Tjaaa...ville nu også sige at New Orleans fik ret god value :tongue: Men ellers ja, han kan gå lige ind og gøre en forskel fra dag 1 :4thumbup:

Mht. Favre - så håber jeg faktisk for Packers at han trækker sig tilbage efter i år. Vi kan vist hurtigt blive enige om at Packs ikke er SB aspiranter i 2006. Holdet skal bygges op, som du selv er inde på. Og det vil bare trække det længere ud, jo længere Favre bliver.

Men håber da at han får en god sæson at slutte af på, såfremt det bliver hans sidste :smile:

Det var faktisk ikke for sjov jeg sagde det..! Mener helt klart at AJ Hawk var det sikreste valg i dette års draft mht. position/need/value... :superman:

Tjaa.. Det vil være et enormt hit for Green Bay orginisationen når kaptajnen trækker sig tilbage.. Og Rodgers er altså endnu ikke hvor han skal være for at udfylde starter skoene..! Men jo, jeg tror Favre's sidste sæson er i år..! Og nej, Packers vinder ikke deres division i år, det gør Bears, og de er ikke sandsynligt de får et wildcard, såå.. Men en 10-6 eller 11-5 sæson ville slet ikke være dårligt..! :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 21/8-2006

Kææft jeg har været ristet idag..! :blink: Efter dagens PW og morgenmåltid, var jeg nede og handle, og var bl.a. inde i den lokale Helse butik. Her var jeg lige ved slet ikke at se CJ.. Havde totalt skyklapper på og var ikke helt klar oveni.! :crazy: Men fik da lige hilst på...

Efter det, hjem og have lidt mad i skawet og et par ipren til hovedpinen... Og så ned og træne..! Men det underlige var så, at da jeg endelig kom derned, var energien hvor den skulle være...! :blink:

Ryg:

Chins:

4x12 @ BW

1x10 @ BW

Front pulldowns

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 90 kg :devil:

1x10 @ 85 kg

Mere end nok energi idag..! :w00t:

CG Front Pulldown:

1x10 @ 80 kg

3x10 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

Igen med masser af overskud..! :devil:

One arm row:

1x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

1x10 @ 45 kg

Hyperextensions:

4x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Spidercurls:

1x10 @ 38 kg - Her slog diæthjernen til, ik' liige det jeg plejer at løfte, men det gik jo fint, såå...

1x6 @ 38 kg - :laugh: Grunden til jeg ikke løfter denne vægt normalt.. :tongue:

1x7 @ 33 kg :dry:

1x10 @ 28 kg - straks bedre..! Men gaal hvor det hev i gaaans!

Standing DB curls:

4x10 @ 17 kg

Så lige en tur i solen, og hjem til en gang kylling..! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Det var faktisk ikke for sjov jeg sagde det..! Mener helt klart at AJ Hawk var det sikreste valg i dette års draft mht. position/need/value... :superman:

Tjaa.. Det vil være et enormt hit for Green Bay orginisationen når kaptajnen trækker sig tilbage.. Og Rodgers er altså endnu ikke hvor han skal være for at udfylde starter skoene..! Men jo, jeg tror Favre's sidste sæson er i år..! Og nej, Packers vinder ikke deres division i år, det gør Bears, og de er ikke sandsynligt de får et wildcard, såå.. Men en 10-6 eller 11-5 sæson ville slet ikke være dårligt..! :innocent:

Opfattede det skam heller ikke som om det var for sjov, tror bare du misforstod mit 'Hehe' - det var nemlig til kommentaren om Packers var heldige med deres sejr sidst :smile:

Mht. best value - så mener jeg nu stadig at Saints fik enorm value ud af deres draft, at det så ikke var så stort et need som hos Packs er jo en anden sag :smile: Derudover syntes jeg nu heller ikke vi skal glemme 49'ers og Vernon Davis - det kan man da vist kalde et need :bigsmile: Nu får Smith endelig et solidt mål at kaste til, så er det bare op til det tidligere topvalg at levere varen...

Link to comment
Share on other sites

Opfattede det skam heller ikke som om det var for sjov, tror bare du misforstod mit 'Hehe' - det var nemlig til kommentaren om Packers var heldige med deres sejr sidst :smile:

Mht. best value - så mener jeg nu stadig at Saints fik enorm value ud af deres draft, at det så ikke var så stort et need som hos Packs er jo en anden sag :smile: Derudover syntes jeg nu heller ikke vi skal glemme 49'ers og Vernon Davis - det kan man da vist kalde et need :bigsmile: Nu får Smith endelig et solidt mål at kaste til, så er det bare op til det tidligere topvalg at levere varen...

Hehe..! Fair nok der..! :tongue::smile:

Ja, men så skal Smith vist bare liiige tage sig lidt mere sammen..! Eli overskinner ham i hvert fald en hel del allerede..! Og han har ikke set skarp ud i preseason..! Men men, meget kan nå at ske endnu..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe..! Fair nok der..! :tongue::smile:

Ja, men så skal Smith vist bare liiige tage sig lidt mere sammen..! Eli overskinner ham i hvert fald en hel del allerede..! Og han har ikke set skarp ud i preseason..! Men men, meget kan nå at ske endnu..! :smile:

Jeg vil nærmest kalde Smith's 2005 sæson en katastrofe...50,9% completions, 1 TD og 11 Int.... :nonono::nonono:

Men altså, han har jo heller ikke rigtig haft noget at kaste efter. Bortset fra Antonio Bryant...Og løbeangrebet var ikke mere en middelmådigt. Men det undskylder selvfølgelig ikke hans præstation..Så han skylder da i den grad noget i den kommende sæson :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nærmest kalde Smith's 2005 sæson en katastrofe...50,9% completions, 1 TD og 11 Int.... :nonono::nonono:

Men altså, han har jo heller ikke rigtig haft noget at kaste efter. Bortset fra Antonio Bryant...Og løbeangrebet var ikke mere en middelmådigt. Men det undskylder selvfølgelig ikke hans præstation..Så han skylder da i den grad noget i den kommende sæson :smile:

Jeg glæder mig i hvert fald meget til den kommende sæson..! :superman::w00t:

Og på onsdag skal jeg forresten til foredrag med NFLming..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg glæder mig i hvert fald meget til den kommende sæson..! :superman::w00t:

Og på onsdag skal jeg forresten til foredrag med NFLming..! :4thumbup:

me2 da :smile: Og ikke mindst til jeg får fingrene i Madden 07 :4thumbup:

Hva handler foredraget om ? :wink:

Har endelig fået anskaffet mig Zulu. Så skal ikke indvadere mates som skal tidligt op :laugh:

Link to comment
Share on other sites

me2 da :smile: Og ikke mindst til jeg får fingrene i Madden 07 :4thumbup:

Hva handler foredraget om ? :wink:

Har endelig fået anskaffet mig Zulu. Så skal ikke indvadere mates som skal tidligt op :laugh:

Claus Elming vil som optakt til den kommende NFL-sæson holde et foredrag fyldt med anekdoter fra NFL og TV Zulu og fra de syv Super Bowls, han har dækket sammen med Jimmy Bøjgaard. Der vil desuden være en kort gennemgang af football-taktik, og der vil blive vist eksempler på forskellige spilsituationer. Der vil til slut være "book signing" og mulighed for at stille spørgsmål.

Yeah, skal helt sikkert også have fat i det..! :superman: Styrede '05eren for vildt..! :4thumbup: Har desværre ikke spillet '06..! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share