Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Selvfølgelig er der også plads til DIG.... !! :blush:

Og tænkt på Odense er jo lige i midten - smart... !!

Er så lidt i tvivl om, de der er mange drømmejob på Fyn *s*

... og TÆNK på vi har et af DKs bedste træningscentre :wink:

.. og mig og Kragen kunne helt sikkert godt bruge noget med Århusiansk input :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 % i rente og efter studie, stiger den med 1 % pr år.. ! Noget i den stil... Så ja, hvis man får det betalt tilbage indenfor 6 år, så er det det billigste lån.... !!

Men man burde nok have gemt dem, så man ikke skulle ud og låne penge til alt muligt nu... !

Har også en OK stor studiegæld fordi jeg flyttede sindssygt ofte de første 5 år af min studietid!!

Men gider sgu ikke hænge mig i det og herregud... græder altså ikke snot fordi jeg hver anden måned i nogle år efter endt udannelse skal betale små 2000 kr. ud af en rimelig god løn :smile:

Link to comment
Share on other sites

... og TÆNK på vi har et af DKs bedste træningscentre :wink:

.. og mig og Kragen kunne helt sikkert godt bruge noget med Århusiansk input :nissetunge:

Ja hvis jeg en dag skulle komme forbi O'ense, skulle jeg bestemt også en smut forbi OBBC's gyldne haller..! :4flex:

Hehe, Kragefar og dig skulle jo også nødigt glemme det vidunderlige Århusianske accent..! :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders og tilløkk´med den færdige opgave. Skal det fejres? :4drunk:

Jeg har ikke hørt noget fra ham direktør fyren endnu, så jeg er stadig game Mandag :4winkkiss: Vi kan jo lige skrives ved imorgen engang eller søndag og så aftale nærmere

Hygge og go´ weekend

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders og tilløkk´med den færdige opgave. Skal det fejres? :4drunk:

Jeg har ikke hørt noget fra ham direktør fyren endnu, så jeg er stadig game Mandag :4winkkiss: Vi kan jo lige skrives ved imorgen engang eller søndag og så aftale nærmere

Hygge og go´ weekend

Jo tak mester..! Fik da også lige et par øller i kælderen her til eftermiddag! :beer:

Fino..! Hvornår regner du sådan ca. med at det bliver mandag hvis det er..? :xmas:

Hygge!

Link to comment
Share on other sites

Nemlig! Det kan kun betale sig..! :xmas:

Valgte jeg i hvert fald at tro..! :nissegrin::nissetunge:

1 % i rente og efter studie, stiger den med 1 % pr år.. ! Noget i den stil... Så ja, hvis man får det betalt tilbage indenfor 6 år, så er det det billigste lån.... !!

Jamen det er da dejligt, at man ikke er alene :nissegrin: Da jeg for nogle år siden valgte eller rettere var nødt til, at få et su-lån, var der mange fra min daværende klasse, der overhovedet ikke kunne forstå det... Hvor dumt og hvorfor det og :blahblah: :blahblah: :blahblah:

:blink: Øhhh fordi der er noget der hedder regninger til den første...!

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Det alletiders. Så siger vi 17 skarp ude foran :xmas:

Ihh tager du kage med CJ? Det var vel nok pænt af dig :4thumbup:

It's a deal..! :nissecool:

Kommer dersværre ikke mandag alligevel. Sidste aften med kæresten inden hun rejser til New Zealand i 5 uger :crazy:

Ahh Casper..! Er du :4whip: ??

:nissetunge:

Hun kommer vel hjem igen..? :wink: Hehe.. Ej så må vi undvære kagen denne gang..

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 16/12 2006

Ville ned og røre hele kroppen idag, og prøve en omgang 5x5 bare sådan for sjov.. :cool:

Squat:

1x12 @ 91 kg

1x5 @ 131 kg

2x5 @ 141 kg

2x5 @ 151 kg

Lækkert at få rørt de lidt tungere vægte igen.. Selvom reps er i bund..

Chins:

1x10 @ BW (87 kg)

1x5 @ BW + 10 kg

2x5 @ BW + 15 kg

1x4½ @ BW + 20 kg :nissetunge:

1x5 @ BW + 15 kg

BB Benchpress:

1x12 @ 60 kg

1x5 @ 110 kg

2x5 @ 120 kg

1x3 @ 130 kg :crazy:

1x5 @ 120 kg

Deadlift:

1x12 @ 60 kg

1x5 @ 100 kg

2x5 @ 140 kg

2x5 @ 150 kg

Jeg tror det kan tælles på 10 fingre, de antal gange jeg har kørt denne øvelse, så det er jo meget tilfredsstillende.. :nissecool: Min teknik stinker dog..!

Military Press:

1x10 @ 31 kg

1x5 @ 51 kg

1x5 @ 61 kg

1x5 @ 56 kg

1x5 @ 51 kg

Det var det for denne gang..! Rart at komme ned og flytte lidt på skiverne..! :xmas: Desuden var der både brunkager og pebernødder i receptionen.. Da træningen var færdig bød centerchefen på æbleskiver, såå måtte lige fråde en 10 styks..! :4mewantfood:

I aften står den på julefrokost! :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

Super så det en aftale :bigsmile:

Det var en skam med den kage, havde ellers lige glædet mig :xmas: Men mon ikke, det bliver til et stykke en anden gang? :4mewantfood: Så må du hygge med damen CJ :bottom::wink:

Og go´ julefrokost Anders, skal selv afsted i aften. Det skal nok blive spass :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 18/12 2006

Sikke en weekend..! :xmas:

Den vildeste julefrokost i lørdags med barndomsvennerne..! Kææft det var ren hygge! :4drunk:

Søndag måtte jeg så bøde, og kunne ikke spise noget det meste af dagen. Jeg skulle til familie hygge hos min bror søndag aften, heldigvis kunne jeg spise igen der, for gal det var go' mam..! :4mewantfood:

Idag var det så tid til fællesbrænder med JonG i DHS..! :nissegrin:

Ikke vant til maskinerne og vægtene.. Så ikke sikkert jeg kan huske det helt nøjagtigt! :nissetunge:

Bryst:

Incline BB Benchpress:

1x15 @ 40 kg

1x12 @ 75 kg

1x10 @ 95 kg

1x10 @ 100 kg

1x8 @ 110 kg

1x10 @ 85 kg

Sådan da..! Masser af power..! :nissecool:

Incline DB benchpress:

1x10 @ 30 kg

1x12 @ 34 kg

3x10 @ 36 kg

Machine chestpress:

1x10 @ 50 kg

2x10 @ 65 kg

1x10 @ 75 kg

Cable Flyes:

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 40 kg

Biceps:

Incline DB curls:

1x10 @ 15 kg

2x10 @ 17 kg

Machine curls:

3x10 @ 100 lbs.

BB curls (dropset):

1x12 @ 37½ kg + 1x20 @ 27½ kg

Lee'd..! :nissegrin:

Ellers en rigtig fin omgang idag.. Og en masse kæwen med den go'e JonG..! :xmas:

Fik også lige hilst på Uffe dernede... :xmas:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Den vildeste julefrokost i lørdags med barndomsvennerne..! Kææft det var ren hygge! :4drunk:

Søndag måtte jeg så bøde, og kunne ikke spise noget det meste af dagen. Jeg skulle til familie hygge hos min bror søndag aften, heldigvis kunne jeg spise igen der, for gal det var go' mam..! :4mewantfood:

For dælen Anders.... !!

Du er sku da også til julefrokost hele tiden..... :4drunk: :4drunk:

:santa2: Anita :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Det var også den sidste i rækken, udover familie julefrokosten d. 25/12..! :xmas:

Jeg nyder det også i fulde drag! :nissecool:

Vil det sige du skal til at træne seriøs nu.... eller ? :bigsmile:

Leeeddd incline Anders, jeg antog det var benchpress når den var så høj, så slet ikke det var incline :blink::blink: Så ond... !

Tillykke med evt. ny PR :devil:

KnuZZer

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Vil det sige du skal til at træne seriøs nu.... eller ? :bigsmile:

Leeeddd incline Anders, jeg antog det var benchpress når den var så høj, så slet ikke det var incline :blink::blink: Så ond... !

Tillykke med evt. ny PR :devil:

KnuZZer

Haha..! Ja det må jeg vist hellere..! Jeg kan jo blive ved med at slacke den! :nissetunge:

Tak søde..! Men ja det er nu hvad der står skrevet! :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Ser vi dig så snart igen? Jeg var dernede først på eftermiddagen, men synes sgu aldrig jeg møder nogle her fra MOL, har selvfølgelig heller ikke set jer sådan rigtig :blush:

- Pia (Bambi)

Det er ikke til at vide..! Det er meget muligt..! Jeg er stadig ikke helt overbevist om hvor jeg vil træne henne fremover..! :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share