Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Anders jeg har gennemskue dig .... Det er fordi der ikke er brunkager og andre julegodter i receptionen cane2_i.gif

- Pia (Bambi)

:blush:

Der fik du mig..! :nissetunge:

Er DHS da ikke det "bedste" center i Århus og omegn?

Hmm... Svært at sige..! For mig er det, at jeg har trænet i det 'gamle' center i 8 år, så der er mange mennesker jeg kender som mere end bare 'træningsvenner' dernede... :xmas:

I DHS, har de mange maskiner / DBs på lidt plads.. Der er ikke plads til de store armbevægelser..! Bænkene (pånær en), er alle fastgjorte til gulvet, væk fra spejlene :blink: .

Og så syntes jeg håndvægtene er lidt klodsede og store, uden at være tungere end så mange andre..!

Men det er helt sikkert blot et spørgsmål om tilvænning. :xmas:

Jo det er jo det, det er, men Anders er vist ikke så nem at lokke med :bigsmile:

Nej, jeg er meget krævende..! :xmas: :nissetunge:

Forresten Anders, det er Mandag den. 18/12 idag :santa2:

Hehe..! Upsi..! :blush::nissetunge:

Ligger flad af grin..... :rofl2::rofl2:

Det er alle de julefrokoster Ander.... Du kan slet ikke holde til det :tease:

Nej, det har jeg heller aldrig påstået at jeg kunne..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så glemmer Champen lige at nævne at der er 400m2 i kælderen til primært ben. Og masser plads til dødløft!

Med håndvægtene, jeg hadedet dem max i starten, men elsker dem nu. Blot tilvænning :bigsmile:

Det er selvfølgelig rigtigt..! :xmas:

De kunne nu godt tage at fjerne alle de dersens cardio maskiner..! :nissetunge:

Men på den anden side, så smutter al eye-candy'en nok også..! :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 18/12 2006

Sikke en weekend..! :xmas:

Den vildeste julefrokost i lørdags med barndomsvennerne..! Kææft det var ren hygge! :4drunk:

Søndag måtte jeg så bøde, og kunne ikke spise noget det meste af dagen. Jeg skulle til familie hygge hos min bror søndag aften, heldigvis kunne jeg spise igen der, for gal det var go' mam..! :4mewantfood:

Det er da godt de ikke afholder dm i januar :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Tak for idag, det var hyggeligt. :xmas: Er pænt smadret i lemmerne allerede nu her, så jeg skal nok blive godt øm imorgen!

Ja der er et par ting der ikke er så smarte, men der alt hvad man skal bruge, og resten er småting man hurtigt vender sig til. Vi kan jo evt spørge Bjørn der har centret om ikke, vi kan få det der traktordæk ud til indgangen ved trappen. Det, plus en skål med pebernødder og så tror jeg den er der!

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Tak for idag, det var hyggeligt. :xmas: Er pænt smadret i lemmerne allerede nu her, så jeg skal nok blive godt øm imorgen!

Ja der er et par ting der ikke er så smarte, men der alt hvad man skal bruge, og resten er småting man hurtigt vender sig til. Vi kan jo evt spørge Bjørn der har centret om ikke, vi kan få det der traktordæk ud til indgangen ved trappen. Det, plus en skål med pebernødder og så tror jeg den er der!

Hey Jon..! :xmas:

Selv tak du.. Det var sgu en god omgang vi fik fyret af der..! :4flex:

Hvis traktordækket kommer med en skål pebernødder ved siden af, er det jo garanteret at jeg kommer derned fast..! :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Ved du noget om hvad det koster at træne nede i DHS ?

Flytter til Århus efter nytår, og da jeg først skal studere til sommer kan jeg jo ikke træne i AUS. Men hvis der er nogle MOL'er i DHS så lyder det da fee...!!

Det kan vel kun være billigere end fit.dk?

Link to comment
Share on other sites

Ved du noget om hvad det koster at træne nede i DHS ?

Flytter til Århus efter nytår, og da jeg først skal studere til sommer kan jeg jo ikke træne i AUS. Men hvis der er nogle MOL'er i DHS så lyder det da fee...!!

Det kan vel kun være billigere end fit.dk?

http://www.danskhelsesport.dk/priser_jan06.htm

:nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa søde :4winkkiss:

Tror du ikke der var brunkager ved skranken i mit center i dag.. ?

Der var godt nok nogle drenge der fik Anders maner :4flex: :4eat: :4flex: :4eat: en værre løben frem og tilbage :bigsmile:

Men endnu en grund til at komme til Odense :4mewantfood:

KnuZ Anita :blush:

Uhmm..! Brunkager..? :4mewantfood: Me like..! hehe..!

Men der kan du bare se, jeg er ikke den eneste, der kan spise brunkawer..! :xmas:

Det kunne jo være et besøg i det center kan komme på tale, nu når der er lækkerier i receptionen..! :santa2::nissetunge:

Jeg har shoppet julegaver idag, og det kan jo ikke lade sig gøre uden brændte mandler..! :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Uhmm..! Brunkager..? :4mewantfood: Me like..! hehe..!

Men der kan du bare se, jeg er ikke den eneste, der kan spise brunkawer..! :xmas:

Det kunne jo være et besøg i det center kan komme på tale, nu når der er lækkerier i receptionen..! :santa2::nissetunge:

Jeg har shoppet julegaver idag, og det kan jo ikke lade sig gøre uden brændte mandler..! :nissetunge:

Hej Anders... !!

Altså - jeg har også shoppet julegaver og gik forbi mandelmanden 2 gange, og takkede pænt nej tak... :bigsmile:

Men jeg er heller ikke så vild med alt det kage/nødder halløj :blush: ... Havde chips manden stået der, så tror jeg ikke den var gået :blink::blink:

Ja - tror også du skal til Odense og træne (host - flytte her til - host) :santa2:

KnuZ Anita :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders... !!

Altså - jeg har også shoppet julegaver og gik forbi mandelmanden 2 gange, og takkede pænt nej tak... :bigsmile:

Men jeg er heller ikke så vild med alt det kage/nødder halløj :blush: ... Havde chips manden stået der, så tror jeg ikke den var gået :blink::blink:

Ja - tror også du skal til Odense og træne (host - flytte her til - host) :santa2:

KnuZ Anita :blush:

Hehe..! Man SKAL have brændte mandler når man shopper julegaver.. Det si'r reglerne! :nissetunge:

Nåå, så det mener du alligevel..? :wink: Er der da brunkager året rundt..? :nissetunge:

knus!

Link to comment
Share on other sites

Hehe..! Man SKAL have brændte mandler når man shopper julegaver.. Det si'r reglerne! :nissetunge:

Nåå, så det mener du alligevel..? :wink: Er der da brunkager året rundt..? :nissetunge:

knus!

Hmmm... SÅ har jeg været en slem pige og brudt julegavekøbereglen :devil:

Nej, tror jeg ikke vi kan prale af - men jeg tror heller ikke de gør sin gavn i diæt-perioden :santa2: Men mon ikke der kan være proteinkager i stedet for, med kanelsmag :crazy_pilot:

KnuZZer :Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... SÅ har jeg været en slem pige og brudt julegavekøbereglen :devil:

Nej, tror jeg ikke vi kan prale af - men jeg tror heller ikke de gør sin gavn i diæt-perioden :santa2: Men mon ikke der kan være proteinkager i stedet for, med kanelsmag :crazy_pilot:

KnuZZer :Mrs_Claus:

Ja du skal have :bottom: Det må man nemlig ikke..! hehe..! :nissetunge:

Nej du har ret.. Det er også kun i december de virker positivt på formen..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja du skal have :bottom: Det må man nemlig ikke..! hehe..! :nissetunge:

Nej du har ret.. Det er også kun i december de virker positivt på formen..! :laugh:

Tror måske det sker igen på torsdag :4whistling:

Men jeg får ikke smæk :nonono: man må nemlig ikke slå på piger :tease:

Ja de ekstra kalorier skal jo komme fra et eller andet --> men tror også du skal udskifte dem med proteinkager i det nye år :hehe:

KnuZZer :blush:

Link to comment
Share on other sites

Tror måske det sker igen på torsdag :4whistling:

Men jeg får ikke smæk :nonono: man må nemlig ikke slå på piger :tease:

Ja de ekstra kalorier skal jo komme fra et eller andet --> men tror også du skal udskifte dem med proteinkager i det nye år :hehe:

KnuZZer :blush:

Der er forskel på smæk og kridtlussinger søde..! :santa2: haha...

Ej.. Det går nok :nissetunge:

Proteinkager er nu også gode..! Ligesom protein pandekager..! Har en igang ude i køkkenet nu! :4mewantfood:

:4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Der er forskel på smæk og kridtlussinger søde..! :santa2: haha...

Ej.. Det går nok :nissetunge:

Proteinkager er nu også gode..! Ligesom protein pandekager..! Har en igang ude i køkkenet nu! :4mewantfood:

:4winkkiss:

Nam nam - jeg bliver jo helt sulten, det kan ikke helt hamle op med min proteinshake og mandarin :blink:

:4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share