Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Åhhh Super-max! :santa2:

Hvor dejligt at du kiggede forbi - knæene vinker og hopper - alt alt for længe siden.

Så snart jeg så ham her :rudolph: tænkte jeg jo kun på dig!

Godt at julefeberen er ved at melde sig. Nu er der jo - panik - faktisk også kun to en halv uge til det er juleaften! Så det er bare med at gi' den gas på alle juletangenterne.

Jeg glæder mig til vores firma halløj på fredag hvor jeg bla skal optræde som La Metta Misteltoe - og belgisk songcontest dommerinde.. he he..

Kærligste hilsner og engle daler ned i skjul

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Hey Sally

Var lige et smut forbi din log endnu engang :blush: men ville lige denne gang smide lidt sne og bjældeklang for nok engang sidde store som små med nissehuer på :nissegrin:

:newyear::Mrs_Claus::nissecool::santa2: :xmas:

Sikke voldsom trængsel og alarm det er koldt og jeg må min gang :Mrs_Claus:

ønsker dig god bedring med dine knæ :wink:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hey Kenn!!! :nissecool:

- den hvide ridder! (Er vist det Jeanette plejer at kalde dig ikk'! :blush: )

Godt at se dig og alle julerierne her i loggen :santa2: Synes efterhånden at det begynder at ligne noget! Hmm sprøgsmålet er om man ikke kunne smide, en ordenlig bandit af en oversize julestjerne herovre i hjørnet.. Nå, skal lige tænke lidt over det.. :rolleyes:

Kærligste jule-sule-hilsner og højt fra træets grønne top :nissegrin:

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Aiiiii naiiii naiiii...

Ud med julestjernen og op med humøret. Efter lidt roderi i mine julekasser fandt jeg dette uimodståelige billede af Heino - Are we talkin' juleklassiker eller hva'!!!! - Arh det tror jeg nok! :nissetunge:

post-8867-1165340085.jpg

Sally :rudolph:

(Sandelig godt det er juletid - hvad skulle sådan en retarderet knæ- :pleasantry: veteran ellers få tiden til at gå med!!!)

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Heiiiiiiii Sally :santa2: .............Længe siden. Er ked af at høre dine knæ atter gør vrøvl :annoyed: ...............men kan se at det ikke ligefrem ødelægger dit julehumør :nissegrin::nissegrin: ........Har selv droslet gevaltigt ned på træningen :blush: ...........Skal på diæt efter nytår og mangler lidt motivation :devil: ..........Kan dog allerede nu mærke at lysten så småt begynder at melde sig, så mon ikke det kommer :nissetunge: .....................Held og lykke med resultatet fra Bispebjerg.................

Glædelig jul og et godt nytår herfra :nissetunge: :inlove: :nissegrin::nissecool: :xmas:

Steve'o

Link to comment
Share on other sites

hola Sally

Trist med hjulene, men vanen tro lader du dig jo ikke slå ud af den slags. De spasserknæ skal nok rette sig ind eventuelt. Min egen mongolskulder er på vej i eksil, langt om længe.

Anyways, lige en julehilsen af den allergrønneste, -juleste, -kaneleste, -granneste, -glöggeste slags.

Link to comment
Share on other sites

Heii Incog og Hr. Høj!

Ajers, hvor erdet godt at høre med din mongol-skulder. Har den ligesom ikke krævet nok opmærksomhed for i år!!! Godt den slapper lidt af!

Jamen er det ikke i verdensklasse at skifte sit avatar ud med en nissehue! Runner det gi'r point herover i oppyntnings-departementet. Ang. pynt så er jeg lige igang med at chekke parykker til fredag - tror nu mere at jeg skal være sang- og musikpædagog Tove Hermandsen end La Metta Misteltoe.. Nå, vurdér selv.. :nissetunge: Begge parykker omkranser jo mit ansigt så smukt uden det på nogen måde virker prangende.. :santa2:

post-8867-1165402951_thumb.jpg post-8867-1165403168_thumb.jpg

Kærligste hilsner og se børnlill' nu går det godt

Sally :xmas:

Link to comment
Share on other sites

...........Skal på diæt efter nytår og mangler lidt motivation :devil: ..........Kan dog allerede nu mærke at lysten så småt begynder at melde sig, så mon ikke det kommer :nissetunge: .....................Held og lykke med resultatet fra Bispebjerg.................

Glædelig jul og et godt nytår herfra :nissetunge: :inlove: :nissegrin::nissecool: :xmas:

Steve'o

Heiii Steve'O!!!

Aiii du lå lige oppe på øverste hylde mellem kage :pleasantry:

dåserne.. øhh.. så, så dig slet ikke før nu! :violin::rolleyes:

Lyder godt at du gi'r dig selv lov at leve lidt i julen :hehe: - der er nu også noget over at begynde noget nyt i et nyt år - ikke så underligt at nytårsfortsætter er det de unge vil ha' idag.

Glæder mig til at høre om hvad du så skal igang med - vi skal vel se dig big-time til Loaded ikk' :santa2:

Også rigtig glædelig jul til dig Mr. O

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Heeeey Sally :bigsmile:

Kiggede forbi din log, og nøøøj, det var lige som at åbne døren til (julebal i) NISSELAND :nissegrin: Narnia om igen :wink:

Jeg har slet ikke nået at komme i julehumør i år :cry: - alt for hængt op med skole, arbejde og andet bøvl, men det vrimler jo med snefnug herinde, og jeg kan næsten dufte gløggen, så jeg vil helt sikkert kigge herind jævnligt for at få varmet næsen! :rudolph::nissegrin:

Har ikke lige fået læst hele historien om dine knæ, men er lidt nysgerrig omkring, hvorfor de ter sig som de gør? Hypermobilitet/skade/noget andet?

Mange julehilsner (se, det er ved at smitte :nissetunge: )

Anna.

Link to comment
Share on other sites

:annoyed: Stadig ikke meget liv i stængerne!

Savner, savner, savner at træne... :blush:

Men stadig i forrygende julehumør.. Selv om jeg er deltids-debil, har jeg masser af gæster der kommer og juler.. og div. arrangementer jeg fragter mig selv rundt til. Nu spiser og drikker man heldigvis ikke med knæene vel!!! :nissetunge:

Kærligste hilsner og chestnuts roastin' on an open fire.. (Ikk' Guarden!)

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Heiii Lagoon! :santa2::santa2::santa2:

Det var dog dejligt at høre!!! Også sikker på at der ikke er så meget gang i protein-baren ovre i flexi-afdelingen... Hmmm historier er da ikke det værste, bare de er utrolige - og her kan taber-tudefjæs-Hr. H.C.A jo ikke battle mod mesteren fra Bryggen, i den guldfarvede slæde!

Håber snart jeg er kampklar igen.. ellers kommer jeg bare og sidder i CF-baren og råååwer af de andre!

Kærligste hilsner og kimer i klokker

Sally :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Hey Gudeskjønne Alvidende JuleOrakel :santa2::Mrs_Claus:

Skulle du tilfældigvis ligge inde med den mest ultimative opskrift på glögg?? Kan huske det er noget med SNAPS :4drunk: men måske er det bare bedre at købe noget færdigt.... :eusa_think: Min indtagelse ligger pt på 0 og det skal der rettes op på! :newyear:

Og hvor er det altså bare noget ØV at du har fået spasserknæ igen :cry: jeg sender mine bedste healende juletanker din vej :kiss2:

Må juleånden være med dig :nissegrin:

Knus

GD :elvis:

Link to comment
Share on other sites

:annoyed: Stadig ikke meget liv i stængerne!

Savner, savner, savner at træne... :blush:

Men stadig i forrygende julehumør.. Selv om jeg er deltids-debil, har jeg masser af gæster der kommer og juler.. og div. arrangementer jeg fragter mig selv rundt til. Nu spiser og drikker man heldigvis ikke med knæene vel!!! :nissetunge:

Kærligste hilsner og chestnuts roastin' on an open fire.. (Ikk' Guarden!)

Sally :rudolph:

Hellowsan MetteSallyGrrrrrl :santa2:

Jeps, der bliver roasted i vildskab, hehe.. Har ikke lige prøvet dem endnu, har ledt og ledt, men dog ikke fundet lyset endnu. Har du stødt på et sted hvor de kaster dem efter dig.

NissePok hilsnier Guardenowich :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Det var dog dejligt at høre!!! Også sikker på at der ikke er så meget gang i protein-baren ovre i flexi-afdelingen... Hmmm historier er da ikke det værste, bare de er utrolige - og her kan taber-tudefjæs-Hr. H.C.A jo ikke battle mod mesteren fra Bryggen, i den guldfarvede slæde!

Håber snart jeg er kampklar igen.. ellers kommer jeg bare og sidder i CF-baren og råååwer af de andre!

Kærligste hilsner og kimer i klokker

Sally :xmas:

Hej Sally

God bedring med spasserknæene :annoyed: Sig lige til, når du ruller ind på bryggen i din guldfarvede øse. Den skal jeg se.

Julehilsner

Rasmus :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Skulle du tilfældigvis ligge inde med den mest ultimative opskrift på glögg?? Kan huske det er noget med SNAPS :4drunk: men måske er det bare bedre at købe noget færdigt.... :eusa_think: Min indtagelse ligger pt på 0 og det skal der rettes op på! :newyear:

Heii girlfriend!

Tak for din søde hilsen til knæene og jeg!

Selvfølgelig kan jeg noget opskriftshalløj, men jeg laver altid sådan noget på slump og gefühl..

Men nogenlunde sådan:

GLÖGG -MODEL BØVL - men jeg er lækker og gør det selv!

Krydderiblanding:

-Tørret appelsinskal

-Hele tørrede nelliker

-Kanel(bark) altså de hele stykker

-kardemomme

Apoteket sælger blandingerne, hvilket er meget lettere :santa2:

Ca. 1 dl. krydderi ned i en lille gryde med 5 tsk sukker, 3 dl. vand/Cointreau/Rom eller snaps.. forholdet styrer du selv, alt efter hvor sjovt/sødt det skal være.. Du kan også gi' den lidt appelsin saft hvis du synes. Varm op - IKKE KOGE - sluk og lad det stå, -jo længere jo bedre. Jeg gør det aftenen før. Blandingen bli'r lidt sirups-agtig

Når du skal lave glöggen sir du krydderblandingen. I en gryde med "sirup'en" og 2 fl. billig rødvin.

Varm op - IKKE KOGE - og i med rosiner og mandler. Smag til med sprut (snaps/vodka/rom eller hvad du nu har bortset fra whiskey som smager lidt underligt med rødvin :nissetunge: ) og evt. lidt sukker.

GLÖGG - Hvor gærdet er lavest.

Køb færdigblandet glögg fra Irma ell. Blomberg. Læg rosiner og mandler i blød i snaps eller vodka et par timer før. Smag evt til med ahornsirup og mere sprut :santa2:

Det er jo smag og behag hvad man synes er bedst - og har "den rigtige glögg-smag" Men den nemme er absolut også hæderlig :blush:

Go' fornøjelse!

Alle de bedste kanelduftende, bjældeklangs-klingende hilsner til dig skønne!

Sally

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Heii girlfriend!

Tak for din søde hilsen til knæene og jeg!

Selvfølgelig kan jeg noget opskriftshalløj, men jeg laver altid sådan noget på slump og gefühl..

Men nogenlunde sådan:

GLÖGG -MODEL BØVL - men jeg er lækker og gør det selv!

Krydderiblanding:

-Tørret appelsinskal

-Hele tørrede nelliker

-Kanel(bark) altså de hele stykker

-kardemomme

Apoteket sælger blandingerne, hvilket er meget lettere :santa2:

Ca. 1 dl. krydderi ned i en lille gryde med 5 tsk sukker, 3 dl. vand/Cointreau/Rom eller snaps.. forholdet styrer du selv, alt efter hvor sjovt/sødt det skal være.. Du kan også gi' den lidt appelsin saft hvis du synes. Varm op - IKKE KOGE - sluk og lad det stå, -jo længere jo bedre. Jeg gør det aftenen før. Blandingen bli'r lidt sirups-agtig

Når du skal lave glöggen sir du krydderblandingen. I en gryde med "sirup'en" og 2 fl. billig rødvin.

Varm op - IKKE KOGE - og i med rosiner og mandler. Smag til med sprut (snaps/vodka/rom eller hvad du nu har bortset fra whiskey som smager lidt underligt med rødvin :nissetunge: ) og evt. lidt sukker.

GLÖGG - Hvor gærdet er lavest.

Køb færdigblandet glögg fra Irma ell. Blomberg. Læg rosiner og mandler i blød i snaps eller vodka et par timer før. Smag evt til med ahornsirup og mere sprut :santa2:

Det er jo smag og behag hvad man synes er bedst - og har "den rigtige glögg-smag" Men den nemme er absolut også hæderlig :blush:

Go' fornøjelse!

Alle de bedste kanelduftende, bjældeklangs-klingende hilsner til dig skønne!

Sally

Jeg vidste jeg kunne stole på dig!!! :Mrs_Claus:

Knus

GD :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vidste jeg kunne stole på dig!!! :Mrs_Claus:

Knus

GD :elvis:

Sweetie du kommer bare..

Der er jo næsten ved at gå husholdnings-skole i dén her log.. Gaaahhhh...

Det bli'r jo ikke bedre når jeg nu kan underholde Guraden-grande om at der er spottet kastanjer i Ranzausgade..

Ja, det er så hvad vi handicappede, debile, blodfattige damer kan få tiden til at gå med, når vi da ikke lige flipper ud over at der nu er en "SE & Hør Bondam-overskrift" (-har haft sex med 110 mænd) der hedder... "GANG I BORGMESTER-STANGEN" Det er da topmålet af journalistisk kløgt, snilde og jonglering med det danske sprog!

HOPLA!

Sally :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Hej Sally

God bedring med spasserknæene :annoyed: Sig lige til, når du ruller ind på bryggen i din guldfarvede øse. Den skal jeg se.

Julehilsner

Rasmus :xmas:

Hey Rasmus! :santa2:

Tusind tak for din søde hilsen..

Jeg har desværre ingen guldfarvet slæde :blush: The Storyteller jeg hentyder til vores allesammens Baron von Münchauschen: Flexipecs :nissetunge: Ohhh savner CF og jer allesammen.. :Mrs_Claus:

Var på Bispebjerg igår og få dommen ovenpå MR scanningen. Der er ikke noget de kan stille op.. :cry3: piiiv.. Men måske kan det være at det bli'r lidt bedre om et halvt års tid. De mener stadig at det er meget irriteret efter alt det "roderi" de lavede da de opererede. Skal også lære at "økonomiserer" med knæene.. så måske lige ha' en dags pause imellem min lange cardio-træning, så det kan komme sig ovenpå "irritationen" fra gang til gang :annoyed: . Har også en tilbøjelighed til at gå lidt rigeligt til den i mine gode perioder. Glemmer næsten at mine ben er dårlige :blush: .. eller ignorerer når det begynder at gøre lidt ondt.. Det er jo bare fordi det er så jävla trätsamt at rende rundt og være så slap :annoyed:

Nå, men nu er benene i hvert fald ved at ha' det lidt bedre - så satser på at kæmpe mig op af trapperne til de olympiske højder hvor jeg arbejder, på mandag..

Kærligste hilsner og rotterne de hopper og de danser :hehe:

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Var på Bispebjerg igår og få dommen ovenpå MR scanningen. Der er ikke noget de kan stille op.. :cry3: piiiv.. Men måske kan det være at det bli'r lidt bedre om et halvt års tid. De mener stadig at det er meget irriteret efter alt det "roderi" de lavede da de opererede. Skal også lære at "økonomiserer" med knæene.. så måske lige ha' en dags pause imellem min lange cardio-træning, så det kan komme sig ovenpå "irritationen" fra gang til gang :annoyed: . Har også en tilbøjelighed til at gå lidt rigeligt til den i mine gode perioder. Glemmer næsten at mine ben er dårlige :blush: .. eller ignorerer når det begynder at gøre lidt ondt.. Det er jo bare fordi det er så jävla trätsamt at rende rundt og være så slap :annoyed:

Nå, men nu er benene i hvert fald ved at ha' det lidt bedre - så satser på at kæmpe mig op af trapperne til de olympiske højder hvor jeg arbejder, på mandag..

Kærligste hilsner og rotterne de hopper og de danser :hehe:

Sally :rudolph:

:crybaby::cry3: hvor er det bare irriterende at høre Sally :vava: Du siger bare til!! Så kommer jeg gerne og puster på det :flowers: er sikker på at min ånde, efter rigelig med glöggindtag vil være temmelig lokalbedøvende :roflmao:

KnusKnusKnus :Mrs_Claus:

GD :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Var på Bispebjerg igår og få dommen ovenpå MR scanningen. Der er ikke noget de kan stille op.. :cry3: piiiv.. Men måske kan det være at det bli'r lidt bedre om et halvt års tid. De mener stadig at det er meget irriteret efter alt det "roderi" de lavede da de opererede.

Nåre du siger "intet de kan stille op", er det så i forhold til en brusktransplantation eller hvad? Det er altid lidt røv at få at vide at de ikke kan gøre noget.... Måske kan du transplanteret et par nye ben fra en kinesisk henrettet (hvis man kan med hænder, kan man vel også med ben) omend det kan give lidt knas med proportionerne...

Håber på en god jul til dig herfra....

Link to comment
Share on other sites

Nåre du siger "intet de kan stille op", er det så i forhold til en brusktransplantation eller hvad? Det er altid lidt røv at få at vide at de ikke kan gøre noget.... Måske kan du transplanteret et par nye ben fra en kinesisk henrettet (hvis man kan med hænder, kan man vel også med ben) omend det kan give lidt knas med proportionerne...

Håber på en god jul til dig herfra....

Jeg vil gerne dele en kineser Sally. Jeg skal blot bruge et venstre knæ :nissegrin: Så er du velkommen til at tag resten. Nogen medicinere der kan bestikkes til en operation??? :cool::nissegrin:

God bedring

Hilsen

Spasser knæ mesteren :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share